Jump to content
Shipfriends

Ο καλός ο καπετάνιος...


Angelos

Recommended Posts

οι ναυτικοί-όπως και οι αεροπόροι-εκπαιδεύονται να διατηρούν την ψυχραιμία τους ακριβώς σε τέτοιες περιπτώσεις

Oρμώμενος από το παραπάνω, θα ήθελα να ρωτήσω κι όποιος γνωρίζει ακριβώς να το παραθέσει, στον Aσπρόπυργο, στη Sύρο, στην Prέβεζα και στις λοιπές σχολές εμποροπλοιάρχων, με ποιό ακριβώς τρόπο εκπαιδεύονται γι' αυτό οι φοιτητές τους;... Dε νομίζω ότι αυτό γίνεται, όχι με ιδιαίτερα επιστημονικό τρόπο τουλάχιστον.

8εωρώ πως αν δε βιώσει κανείς μία ακραία περίπτωση, τίποτα δεν εγγυάται πλήρως το πως θα αντιδράσει σε αυτή, ακόμα και τα ψυχολογικά tests που ενδεχομένως γίνονται. Pόσο άλλον καποιος που αποφοίτησε από σπόντα από μιά σχολή που κάποτε δήλωσε "αναγκαστικά" λόγω πολύ χαμηλής βάσης, επειδή νομίσε ότι θα βγάζει αβίαστα "πολλά λεφτά" ή ότι θα χωθεί στα γραφεία μιάς ναυτιλιακής. Gιατί υπάρχουν και τέτοιοι σπουδαστές, όσοι έχουμε κάνει μηχανογραφικό το ξέρουμε.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 237
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ ΕΙΣΤΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ - ΜΟΝΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ?

ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΣΕ Ρ/Κ [ΑΝΕΞΑΡΤΗΑΤΑ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ] / [ΣΙΒΙΤΑΒΕΚΙΑ]

Η ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΜΑΝΙΑ Κ ΝΤΟΚΟΥΣ - ΕΧΕΙ Κ ΛΙΜΑΝΙΑ ΣΤΡΟΥΓΚΕΣ - ΑΕΡΗΔΕΣ ΔΥΝΑΥΤΟΥΣ Κ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟ ΣΟΥΕΛ.

ΛΟΙΠΟΝ Κ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΜΟΥΛΑΔΕΣ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΜΑΝΟΥΒΡΑΡΟΥΝ / ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ Κ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

, στη Sύρο, στην Prέβεζα και στις λοιπές σχολές εμποροπλοιάρχων, με ποιό ακριβώς τρόπο εκπαιδεύονται γι' αυτό οι φοιτητές τους;... Dε νομίζω ότι αυτό γίνεται, όχι με ιδιαίτερα επιστημονικό τρόπο τουλάχιστον.

δεν γίνεται με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο, αλλά μαθαίνουμε τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε σε περιπτώσεις προσέγγισης ακτής και φυσικά κάθε ενέργειά μας, βήμα προς βήμα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, κάτι που θα διδαχθούμε και σε 1 μήνα στον ασπρόπυργο για σωστικά-πυροσβεστικά. συνεπώς όσοι βγαίνουν από την σχολή (που δεν βγήκαν από σπόντα φυσικά όπως είπες, αλλά από αυτούς που το θέλουν) έχουν πλήρη συνείδηση του τι θα υπάρξει σε τέτοια περίπτωση ατυχήματος. αυτά γινονται στην βασική εκπαίδευση. στα κεσεν δεν ξέρω τι άλλο γίνεται, οπότε δεν μπαίνω σε εκείνα τα χωράφια.

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι στον ανθρωπο κ στον επαγγελματισμο!!!υπαρχουν καπετανιοι οι οποιοι θα πηγαιναν με το βαπορι κ αλλοι αν θυμαστε που εφυγαν με ελικοπτερο για να πανε στην ακτη να συντονισουν απο κει την διασωση....βεβαια το αισθημα της επιβιωσης ειναι ειναι μεγαλο για τον καθε ανθρωπο!κ βεβαια μην ξεχναμε οτι ολα σχετικα; στις σχολες στα safety k ston imo στα γυμνασια κ παντου!οσο καλο γυμνασιο να κανεις εκεινη την ωρα πανω στον πανικο κ σε ολα τα αλλα που ερχονται εκεινη την ωρα στο μυαλο σου πανε ολα περιπατο

Link to comment
Share on other sites

Yπάρχουν στιγμές που ο άνθρωπος δοκιμάζεται τόσο έντονα που οι ψυχικές του αντοχές φθάνουν στα όρια και τότε είναι ικανός για το καλύτερο ή για το χειρότερο. Mπορεί να γίνει ήρωας ή μπορεί να καταρρεύσει κάτω από το βάρος των περιστάσεων. Sτην ανθρώπινη φύση είναι αυτές οι αντιδράσεις. Mπορεί να επικρίνουμε τη κατάρρευση, αλλά κανένας μας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το πώς θα αντιδρούσε σε μια αντίστοιχη περίπτωση. Bεβαίως, όσο πιο ικανός, πιο έμπειρος και πιο εκπαιδευμένος είναι κάποιος, τόσο μειώνει τον κίνδυνο της κατάρρευσης, αλλά δεν μπορεί κανείς να τον αποκλείσει εντελώς.

Aπό το ναυάγιο όμως του Costa Concordia -και σύμφωνα με τα όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής-αυτό που θεωρώ σημαντικότερο είναι ότι η γενεσιουργός αιτία ήταν μια στιγμιαία παραβίαση των κανόνων ασφαλείας…μια μαγκιά του καπετάνιου. Tίποτε δεν θα είχε γίνει, εάν δεν προσπαθούσε να περάσει πολύ κοντά από το νησί. Kαι νομίζω ότι αυτό είναι το μεγάλο μάθημα (πέρα από τα υπόλοιπα ζητήματα τεχνικής φύσεως)…και η παραμικρή χαλάρωση στην εφαρμογή των κανόνων, η παραμικρή μαγκιά…μπορεί να φέρει την καταστροφή. Kαι γι’ αυτό εξοργίζομαι όταν βλέπω να "κατηγορούνται" σαν ανεπαρκείς, όσοι πλοίαρχοι δεν κάνουν μαγκιές, αλλά προτάσσουν την ασφάλεια του πλοίου και των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω το παραπάνω post τα λέει όλα, τόσο όσον αφορά την αιτία του δυστυχήματος, όσο και τα γενικότερα έχουν συζητηθεί περί πλοιάρχων σε αυτό το topic.

Yπάρχουν στιγμές που ο άνθρωπος δοκιμάζεται τόσο έντονα που οι ψυχικές του αντοχές φθάνουν στα όρια και τότε είναι ικανός για το καλύτερο ή για το χειρότερο. Gενεσιουργός αιτία (του δυστυχήματος) ήταν μια στιγμιαία παραβίαση των κανόνων ασφαλείας… μια μαγκιά του καπετάνιου. Eξοργίζομαι όταν βλέπω να "κατηγορούνται" σαν ανεπαρκείς, όσοι πλοίαρχοι δεν κάνουν μαγκιές.

Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι που θα το πω αΛΛα σε ενα αδειο Λιμανι οταν πας κ κοΛΛας την πΛωρη σου πανω στο αΛΛο βαπορι για να σε βγαΛουν φωτο δεν ειναι μαγκια!αΛΛα στη σχοινουσα στη δονουσα στην κασο κ καρπαθο κτΛ. κ οπου αΛΛου κανεις υπερβαση για να δεσεις, ναι ειναι μαγκια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

απο την προσφατη ταλαιπωρια του superferry II, αλλα και την παλαιοτερη του φαιστος palace, ενα συμπερασμα βγαινει: οτι η δυσκολη στιγμη μπορει να ερθει στον καθενα, ανεξαρτητα απο τις δυνατοτητες του πλοιου, τις ικανοτητες του πλοιαρχου και τη δημοφιλια του. οταν λεω δυσκολη στιγμη, εννοω τη στιγμη που ο πλοιαρχος θα επιλεξει (ως οφειλει) να προστατεψει τη ζωη των επιβατων του, το πλοιο του και τα παρακειμενα πλοια, θυσιαζοντας ισως λιγο απο το γοητρο του στους μανουβραδορους της στεριας. μπορει να ειναι μια ξαφνικη και αποτομη επιδεινωση του καιρου, μπορει να ειναι οι ιδιαιτεροτητες του λιμανιου τη συγκεκριμενη στιγμη, μπορει καποιο αλλο θεμα του πλοιου, πιστευω ομως οτι αν στα χειριστρια βρισκεται σωστος ανθωπος θα παρει και σωστη αποφαση.

ο πλοιαρχος του superferry II και παλιοτερα με αλλο πλοιο στην ιδια γραμμη, δεν διστασε να πραξει αυτο που εκρινε σωστο: το γεναρη του 2006, οταν αφησε την τηνο και εκανε το γυρο της συρου για να παει στη μυκονο και να δεσει ασφαλως και τον σεπτεμβριο του ιδιου χρονου οταν προτιμησε να δεσει στον πειραια, γιατι η ραφηνα δεν ηταν προσεγγισιμη.

πρεπει λοιπον και οσοι παρακολουθουμε εκ του μακροθεν να ειμαστε προσεκτικοι (μην σταυρωνουμε σημερα καποιον που δεν ξερουμε, για κατι που θα θεωρησουμε λογικο αυριο για καποιον που θαυμαζουμε), αλλα και οσοι ειναι πανω στη γεφυρα πρεπει να μην σπευδουν να κρινουν συναδελφους του, γιατι μπορει να βρεθουν στην ιδια θεση

Link to comment
Share on other sites

Πριν από λίγους μήνες το ''Ευβοια Σταρ" ξεκινούσε απο το λιμανι της Ραφήνας.Μετά απο πολλές

προσπάθειες να σηκώσει άγκυρα ? ή οτιδήποτε άλλο και δεν κατέστη δυνατον, γύρισε στο λιμάνι...

Στην δευτερη προσπάθεια, οι πλαγιες "υπερκατασκευές" του βρήκαν στο μώλο και η πλώρη του

ακούμπησε στο " Θεολόγος" με τα πολλά και αφού βοηθήθηκε με πλαγιο κάβο απο άλλο

πλοίο στα αριστερά του, αντί να κατεβάσει επιβάτες για επιθεώρηση-καθώς είχε βρει στο τσιμέντο-

έφυγε για Μαρμάρι,,,Όπως ήταν φυσικό στα μισά της διαδρομής μας γύρισαν πίσω...!!

Βγήκαμε και φύγαμε για Στύρα..

Καθαρή Δευτέρα με καιρό γεμάτο 8άρι επιβιβαζόμαστε στο άλλο πλοίο της εταιρίας το "Πανόραμα"

αφού είχαμε ειδοποιηθεί ότι θα είναι το τελευταίο δρομολόγιο λόγω καιρού, στις 17.45...

Το πλοίο γεμάτο επιβάτες και αυτόκινητα φθάνει στην Ραφήνα όπου αρχίζει η δραματική αποβίβαση.

Το σκάφος να ανεβοκατεβάινει σαν τραμπάλα και τα αυτοκίνητα κυριολεκτικά να πηδάνε έξω...

Κάποια στιγμή κλείνει την μπουκαπόρτα και επιχειρεί αλλαγή σημείου προσδεσης...ξαναδένει και

αρχίζει νεά έξοδος,,,Καμμία ανακοίνωση μεχρι στιγμής για πιθανή αδυναμία εκφόρτωσης όλων των

αυτοκινήτων, ώστε κάποιοι επιβάτες να επιλεξουν την αποβίβαση τους,αφήνοντας μόνο τον οδηγό..

Όταν τα πράγματα έγιναν τρομακτικά, το πλοίο κλείνει μπουκαπόρτα και αναχωρεί για Μαρμάρι

με καμμιά εικοσαριά αυτοκίνητα και 65 επιβάτες που δεν πρόλαβαν...

Δύο προσπάθειες πρόσδεσης στο Μαρμάρι απέτυχαν και το πλοίο μετά απο ατελείωτους γύρους

στον όρμο δένει αρόδο στον Φυγιά με κατεβατό 10άρι να το δέρνει αλύπητα....

Τελικά στις 02.00 δένει στο Μαρμάρι και ξενυχτησμένοι αφηνόμαστε να οδηγήσουμε τρεισίμισι

ώρες για τα σπίτια μας...

Λάθη επι λαθών απο τους υπευθύνους οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν έχει μείνει τίποτα

όρθιο...Γιατί το πλοίο και με ποιά εντολή απέπλευσε αρχικά με τόσο καιρό..? γιατί δεν ειδοποιήθηκε για την κατάσταση που επικρατούσε στη Ραφήνα..? αυτά και άλλα ερωτήματα

που δεν θα απαντηθούν ποτέ και απο κανένα.Καί εμείς σαν προβατα, αδιαμαρτύρητα, αντί

να καταθέσουμε αγωγές στη εταιρία και αναφορά στο λιμεναρχείο κάναμε το σταυρό μας

και φύγαμε ευτυχισμένοι...!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, αυτά που αναφέρεις πράγματι έγιναν, αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς... Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσα ατυχήματα έχουν αποφευχθεί χάρη στις ναυτικές ικανότητες αυτών των ανθρώπων?? Έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι τραβάνε τα πληρώματα, οι πλοίαρχοι, οι καβοδέτες σε τέτοιες emergency καταστάσεις του καιρού?? Για να είσαι εσύ ασφαλής, να αποβιβαστείς εσύ με ασφάλεια στο "λιμάνι", έχεις αναρωτηθεί ποτέ τι έχει τραβήξει αυτός ο άνθρωπος στη γέφυρα, άυπνος για όσες μέρες κρατάνε τα τρελά μποφώρ, με το άγχος να χτυπάει κόκκινο, να φοβάται ότι το παραμικρό λάθος να κάνει εκείνη την πολύ κρίσιμη στιγμή, θα πέσουν όλοι σαν τα κοράκια πάνω του να τον φάνε και σε όλη την υπόλοιπη ζωή του θα είναι στιγματισμένος?? Το έχεις ψάξει καθόλου το θέμα, ή νομίζεις ότι ενόσω ήσουν εσύ στα σαλόνια του πλοίου στην παραλία του Φυγιά το πλήρωμα ήταν ξαπλωμένο στα κρεβάτια του και απλά περίμενε να ξημερώσει για να πάει να δέσει το πλοίο?? Αντί να κάνεις μήνυση όπως λες σε έναν άνθρωπο που παλεύει εκείνη την ώρα για να σε σώσει από τη μανία της θάλασσας και να μπορέσεις έστω και στις 2 τη νύχτα να πας στο κρεβατάκι σου να κοιμηθείς από το να μην πας καθόλου (χτύπα ξύλο), μήπως θα ήταν καλύτερα να έρθεις για ένα λεπτό έστω στη θέση αυτών των ανθρώπων και να δεις κι εσύ τι ζόρι υπάρχει στη γέφυρα αλλά και γενικά σε όλο το πλοίο από την πλώρη μέχρι την πρύμνη, και στα μηχανοστάσια?? Σκέψου λίγο πώς είναι η ζωή του ναυτικού και τι υπάρχει πέρα από τη βολή του καναπέ μας... Σ΄ ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Σκέψου λίγο πώς είναι η ζωή του ναυτικού και τι υπάρχει πέρα από τη βολή του καναπέ μας...

Δηλαδη οι απλοι επιβατες πρεπει να σκεφτονται την ζωη του ναυτικου καθε φορα που κινδυνευουν η δεν αισθανονται ασφαλεια σε ενα πλοιο? Ειπαμε μας αρεσουν τα πλοια αλλα μην περναμε και στο αλλο ακρο που οτιδηποτε και να γινεται πρεπει να βγαζουμε τους ναυτικους ηρωες και να τους κανουμε αγαλματα B)

Ο ανθρωπος παραπανω εξιστορει τι βιωσε με τις κακες καιρικες συνθηκες και αναρωτιεται αν υπαρχουν ευθυνες σε αυτους που ελεγχουν το κατα ποσο μπορει να γινει ενα ταξιδι(λιμενικες αρχες).

Εμεις στον καναπε καθομαστε και γραφουμε οτι γραφουμε εδω μεσα αλλα εχουμε κανει πολλες φορες ταξιδια και εχουν δει ωραια πραγματα τα ματακια μας :ph34r: Μηπως δεν πρεπει να τα αφηγουμαστε επειδη πρεπει να σκεφτομαστε την 'ζωη' των ναυτικων μας?

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον NHSOSXIOS.Αυτό που πρέπει να θυμώμαστε είναι ότι δέν πρέπει να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα.Μήν ξεχνάτε πως κι'οι ναυτικοί δέν διασκεδάζουν όταν τα πράγματα δέν πάνε όπως τα έχουν υπολογίσει και π.χ. το βαπόρι δέν μπορεί να δέση σε κάποιο λιμάνι.Αυτό σημαίνει καθυστέρηση,διατάραξη τού δρομολογίου,επιπλέον άγχος και κίνδυνος και φυσικά περισσότερη δουλειά γιά το πλήρωμα.Κανένας καπετάνιος δέν θέλει να ταλαιπωρήται πρώτα απ'όλα ο ίδιος,ψάχνοντας γιά άλλο λιμάνι ή αγκυροβόλιο απ'αυτό που λέει το πρόγραμμά του.Οπότε γιά να κάνη κάτι τέτοιο,σχεδόν πάντοτε υπάρχει σοβαρός λόγος που έχει να κάνη με την ασφάλεια τών επιβατών.Ούτε πρέπει να γενικεύουμε και να λέμε ότι επειδή π.χ. εμείς ταλαιπωρηθήκαμε γιά να φτάσουμε στο λιμάνι και δέν δέσαμε και μείναμε τρείς ώρες απ'έξω μέχρι να "κάτση" ο καιρός,αυτό σημαίνει πως "δέν έχει μείνει τίποτε όρθιο" στην ακτοπλοϊα....

Link to comment
Share on other sites

Ανθρωποι ειναι και αυτοι οποτε λαθη θα κανουν, απο κει και περα τιθεται θεμα υπευθυνοτητας του καθενα και φυσικα υπερεκτιμησης ικανοτητων. Οι καπετανιοι ειναι σαν τους οδηγους λεωφορειων, ανθρωπους μεταφερουν και οι δυο και μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις σε πολυ κακες συνθηκες, ειτε δρομοι λεγονται αυτες ειτε λιμανια. Ειναι μερικοι ομως που αγνοουν οποιονδηποτε παραγοντα επικινδυνοτητας νομιζοντας οτι ειναι αυτοι και κανενας αλλος, με αποτελεσμα να «παιζουν» με τις ζωες ανθρωπων.

Φυσικα και δεν αναφερομαι σε περιπωσεις που ενα πλοιο δεν πιανει ενα λιμανι λογω καιρου.Προσφατη περιπτωση ειναι το Concordia.

Απλα θελω να σας μεταφερω και μια προσωπικη εμπειρια.Πριν καποια χρονια εκανα συχνα το ταξιδι Ναξος-Ηρακλειο με το Δαιδαλος. Τοτε δε με ειχε πιασει το καραβολατρικο μου ακομη αλλα παρατηρουσα ορισμενες καταστασεις. Λογω των συχνων ταξιδιων ειχα πιασει και γνωριμιες με το πληρωμα..ο καιρος περασε το Δαιδαλος εφυγε και ετσι ενα ωραιο βραδυ βρεθηκα μεσα σε ενα εκ των Παλατιων δεν θυμαμαι ποιο. Σε μια βολτα μεσα στο πλοιο συνανταω δυο ανθρωπους απο το πληρωμα του δαιδαλος που ειχαν παει στο παλατι. Οταν η κουβεντα εφτασε στον καπετανιο βρηκα μπροστα μου εναν αρνητισμο ως προς το προσωπο του και μου εχει μεινει η εικονα στο μυαλο να κουνανε και οι δυο το κεφαλι και να λενε: αμα δεν το εχει ο καπετανιος το πλοιο μας φταιει?

Δεν ξερω τι ηθελαν να πουν οι ποιητες....

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ειναι θεμα εθνικοτητας δηλαδη εσυ λες 

 

 

Βεβαιως και ειναι θεμα εθνικοτητας!

 

 

ελληνες δενουν στο dover & το calais, ελληνες στη νικαια της γαλλιας, μονο ελληνες δενουν στην ancona, ενω ξενος ηταν αυτος που περσυ με καιρο, σε πολυσυζητημενο και πολυσυχναστο λιμανι της ελλαδας, ζηταγε να βγει ο αλλος που ηταν μεσα για να μπορεσει να δεσει. ξενος επισης εχει παει 2-3 φορες στην καριερα του (με διαφορετικα πλοια, αλλα στην ιδια γραμμη) τους επιβατες σε αλλο λιμανι 60 χλμ μακρυα επειδη φοβοταν να δεσει βραδυ με καιρο

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να το κάνουμε, ο Ελληνας είναι Έλληνας, δηλαδή έχει το φιλότιμο που οι άλλοι λαοί δεν το έχουν! Δεν είμαι ναυτικός για να εκφέρω άποψη, άλλα δουλεύοντας χρόνια στον τομέα της ναυτιλίας και ζώντας τα πλοία και τα πληρώματά τους απο πολύ κοντά, αυτό είναι το μόνο συμπέρασμα που βγαίνει! Κι εδώ Κόρινθο που έχουμε Έλληνες καπεταναίους, αλλά και αλλοδαπούς, οι δικοί μας είναι όχι σκάλες, αλλά πατώματα ολόκληρα ανώτεροι στις μανούβρες τους και στις κρίσεις τους απο τους ξένους!

Link to comment
Share on other sites

δεν συνεκρινα γενικα τα ελληνικα πληρωματα με τους υπολοιπους, ουτε γενικως τους ελληνες αξιωματικους με τους τριτοκοσμικους, ή με αυτους απο καποιες χωρες της ανατολικης ευρωπης, απλα δεν δεχομαι την εκφραση "ψωμοτυρι" ορισμενων οτι μονο οι ελληνες ξερουν απο μανουβρες και θυμισα οτι υπαρχουν αρκετοι ελληνες που δεν "την εχουν" τη μανουβρα

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

ότι το πλοίο "έφαγε καλά" σήμερα ανάμεσα σε Μύκονο και Τήνο.

 

Το έπιασε απαγορευτικό στη Σύρο και μετά έκανε Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΛΧ Σύρου.

Και μάλλον γι' αυτό το βίντεο πρέπει να μιλάει ο Blue Star Delos. Όπως και να το κάνουμε, πρέπει να παραδεχθούμε ότι άλλοι με τέτοιο καιρό, θα έμεναν στον Πειραιά, ιδιαίτερα αυτή την εποχή που όλοι ψάχνονται πως θα περικόψουν δρομολόγια ;)

 

και οχι μονο στον πειραια, αλλα και αλλου ;)

 

ο καλος καραβοκυρης στη φουρτουνα φαινεται. αψογοι ολοι, πλοιαρχος πληρωμα και πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δείχνει το βίντεο πάντως είναι πως το συγκεκριμένο πλοίο,ο πλοίαρχος και το πλήρωμά του είναι.....παντός καιρού :)  

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δείχνει το βίντεο πάντως είναι πως το συγκεκριμένο πλοίο,ο πλοίαρχος και το πλήρωμά του είναι.....παντός καιρού :)

Συμφωνω απόλυτα με τους 2 παραπάνω!!Ενα παράδειγμα ναυτικού σε δύσκολες συνθήκες..πολλα μπραβο

Link to comment
Share on other sites

Και πάντως δέν το κατάπιαν τα κύματα το βαπόρι,όπως έγραψαν τα ΜΜΕ.Αν προσέξετε το βίντεο,θα δήτε ότι το κούνημα είναι αρκετά "κανονικό",σκαμπανέβασμα μέν αλλά όχι τόσο έντονο όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά.Προφανώς ο κάπταιν ήξερε πώς να το φέρη στον καιρό έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν την ελάχιστη δυνατή ενόχληση.

Link to comment
Share on other sites

Απ' έξω φαίνεται και γιατί όσοι κάθονται στο μέσο του πλοίου (ως προς το μήκος) κουνιούνται ελάχιστα. Αντίθετα όσοι είναι τελείως πρύμα και (κυρίως) πλώρα ανεβοκατεβαίνουν τρελά, μιλάμε για υψομετρικές διαφορές πάνω από 2 ντεκ!

Link to comment
Share on other sites

Ρώτησα έναν γνωστό μου (πρώτου βαθμού συγγενείας, δηλαδή πιό πρώτου δεν γίνεται) πως θα ένοιωθε αν ήταν εκείνος καπετάνιος του BS Ithaki και εισέπραξα μία απαξιωτική και αποστομωτική απάντηση: "Εσείς δεν καταλαβαίνετε. Με ρώτησες εμένα πως έβγαλα τις προάλλες με την σοροκάδα τον αγώνα (στα 420 εννοεί), πόσες φορές κινδύνευσα να χάσω το πλήρωμά μου ή να τουμπάρω; Η δουλειά μου ήταν να το αποφύγω. Κι' ο καπετάνιος του "Ιθάκη", ψάρευε το κύμα και ορτσάριζιε στον καιρό. Σιγά μην τον ένοιαζε ποιός τον βιντεοσκοπούσε".

Από μικρό, κλπ, μαθαίνεις....

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ βλέπουμε για άλλη μια φορά, όπως με τον Κοραή στη Κίμωλο,την δύναμη της εικόνας. Και είναι δυνατή η εικόνα γιατί ακριβώς ο καπετάνιος κάνει την δουλειά του και δεν κοιτάει εάν και ποιος τον βιντεοσκοπεί. Σε αντίθεση με την πληθώρα των επικών και ηρωικών στημένων αγιογραφιών,που ορισμένες προκαλούν γέλωτα μέχρι δακρύων...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο topic, κι έχω ξαναπεί ότι δεν είμαι ειδήμων (ούτε και) στις μανούβρες κτλ., αλλά η συγκεκριμένη του SFXI από την σκοπιά του επιβάτη ήταν εντυπωσιακή, με την πλώρη του πλοίου να περνά πολύ κοντά από το Aegean III. Ακόμα πιο απολαυσιτκή θα ήταν απ' όποιον βρισκόταν στο bunker! Την συνηθίζει το πλοίο τελευταία αν κρίνω από φώτος στο διαδίκτυο, αλλά -αν δεν κάνω λάθος- στα χειριστήρια τώρα ήταν ο καπετάν Γιάννης Λεκάκης στο πρώτο του δρολολόγιο στο πλοίο.

 

gallery_2195_6_164905.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...