Jump to content
Shipfriends

Catania (IMO 9261554)


Recommended Posts

On 10/27/2011 at 8:21 PM, '.voyager said:

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εξέλιξη στη γραμμή (Kόρινθος - Πάτρα - Κατάνια - Γένοβα) : Από αύριο το "Catania" αντικαθιστά το "Eurocargo Napoli" και δίνει πλέον στη γραμμή και επιβατικό χαρακτήρα. Το πρώην "Eurostar Salerno" -που πραγματοποιεί τον πρώτο του απόπλου στα πλαίσια του νεου του δρομολογίου την Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου, στις 23:00- έχει ναυπηγηθεί το 2003, έχει 186 μέτρα μήκος, 25,60 πλάτος, φέρει 2250 γραμμικά μέτρα, πλέει με ταχύτητα 22,5 κόμβων και μεταφέρει 800 επιβάτες σε 93 καμπίνες και 2 καθίσματα αεροπορικού τύπου. Ενδιαφέρον ταξίδι για όποιον μπορεί να πάρει μια εβδομάδα άδεια...

On 10/29/2011 at 2:56 AM, '.voyager said:

To "Catania" θα μεταφέρει επιβάτες από τα μέσα του Nοέμβρη και μόνο για το σκέλος Kόρινθος-Catania του δρομολογίου.

Το πλοίο πριν λίγη ώρα πέρασε την γέφυρα του Ρίου και μπήκε στον Κορινθιακό με προορισμό την Κόρινθο.

Να προσθέσουμε στα στοιχεία που μας παρέθεσε ο .voyager, ότι η ναυπήγηση του έχει γίνει βέβαια στην Ιταλία (Cantieri Navali Visentini Donada), και ανήκει στον όμιλο Grimaldi (Registered owner : ATLANTICA NAVIGAZIONE (Care of Grimaldi Group). Έφερε το όνομα EUROSTAR SALERNO από κατασκευής του, μέχρι τον Ιανουάριο του 2009 οπότε και μετονομάστηκε στο σημερινό του όνομα.

Όμορφο πλοίο που μπορούμε να το δούμε και σε φωτό από την gallery του φόρουμ. Αυτό πάντως που μου φάνηκε κάπως παράξενο, είναι αυτά τα δύο καθίσματα αεροπορικού τύπου. Μόνο δύο, για ποιόν λόγο να υπάρχουν, και που βρίσκονται άραγε ??? Σε κάποιον ειδικά φτιαγμένο για αυτά χώρο, σε κάποιο σαλόνι.... δεν ξέρω, παράξενο μου ακούγεται.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Ομορφο πλοιο, παντα ηθελα να δω ενα απο τα της σειρας του στην ελλαδα......να που ηρθε η ωρα εστω και υπο ιταλικη διαχειριση.........αντε, και το επομενο βημα να αντικατασταθει απο το ζευς παλας!

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο τελείωσε και η παρουσίαση του πλοίου προς τοπικούς ναυτιλιακούς παράγοντες. Αυτό που έχω να πώ, είναι ότι το πλοίο εσωτερικά είναι πολύ προσεγμένο κι έχει δωθεί ιδιαίτερη έμφαση στις καμπίνες των επιβατών, καθώς κάνουν ένα νέο ξεκίνημα και θέλουν να είναι δυναμικό! Το προηγούμενο πλοίο που είχαν στην γραμμή (Eurocargo Napoli), μπορεί να εμφανίζεται ως επιβατηγό, αλλά ουσιαστικά ποτέ δεν είχε στην γραμμή που έκανε αυτό τον ρόλο.

Επίσης, μελετάται απο τον όμιλο Grimaldi η δημιουργία mini terminal για τους επιβάτες με επιβίβαση από φυσούνα!! Κάτι φυσικά που θα εξασφαλίσει και "μόνιμη" θέση του πλοίου στο λιμάνι της Κορίνθου που αρχίζει να μικραίνει επικίνδυνα!! Καλή αρχή να έχει το πλοίο και οι φιλικότατοι ναυτικοί του!

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικα ειναι πραγματι πολυ καλο με μοντερνα και γουστοζικα υλικα - περιμενα μαλιστα οτι θα ηταν το αντιθετο.Εξωτερικα παντως δεν μου γεμιζει το ματι αυτη η σειρα ropax,προτιμω χιλιες φορες την γενια της Apuania.

Για να βαζουν ferry στην γραμμη και να ψαχνουν πως θα κανουν μινι terminal,μαλλον ειδαν οτι υπαρχει 'ψωμι' στο συγκεκριμενο route - θα φανει αν αυξηθουν τα δρομολογια η το διπλωσουν με καποιο αλλο.

Link to comment
Share on other sites

θα φανει αν αυξηθουν τα δρομολογια η το διπλωσουν με καποιο αλλο.

Πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο την εβδομάδα με ταχύτητα 16 knots και τηρεί τα εξής ωράρια:

  • Genoa dep. Friday 23.00
  • Catania arr. Sunday 09.00 - Sunday dep. 13.00
  • Korinthos arr. Monday 16.00 - dep. Tuesday 17.00
  • Patras arr. Tuesday 21.30 - dep. Tuesday 23.30
  • Catania arr. Wednesday 20.30 - dep. Wednesday 24.00
  • Genoa arr. Friday 12.30 hrs

Ακόμη κι αν πλεύσει ταχύτερα (με 21 knots) και ταυτόχρονα μειώσει τις ώρες παραμονής σε Κατάνια-Πάτρα και Κόρινθο σε μια και δύο ώρες, αντίστοιχα (αρκούν; ), δεν προλαβαίνει να πραγματοποιήσει δύο κυκλικά σε μιά εβδομάδα (αν υπολόγισα σωστά, γιατί είναι και αργα!). Εκτός αν κάνει 3 κυκλικά στο δεκαπενθήμερο.

Link to comment
Share on other sites

Αναχώρησε το πλοίο λίγο μετά τις 18:00 ( την ίδια ώρα έφευγε και ο προκάτοχος Νapoli) για το δρομολόγιό του. Να αναφέρουμε ότι έφυγε με την "σύνηθη" κίνηση του Grimaldi απο Trailers και χωρίς επιβάτες-ακόμη! Σήμερα έγινε και η έναρξη των νέων γραφείων του ομίλου Grimaldi στην Κόρινθο και αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που λειτουργούν γραφεία της εταιρείας και μάλιστα με την επωνυμία του ομίλου, καθώς πάντα ερχόταν και έρχεται πράκτορας της Minoan απο Πάτρα! Αξίζει να σημειώσουμε ότι απο σήμερα γίνεται και μια μεγάλη διαφήμιση του πλοίου στην γείτονα χώρα και οι προβλέψεις απο τους εκπροσώπους της εταιρείας στην Κόρινθο, είναι θετικές! Τέλος, δεν σχεδιάζουν (για την ώρα τουλάχιστον) 2ο πλοίο στην γραμμή!

Καλή αρχή σ'ένα πολύ δυναμικό πλοίο!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Πολύ καλή η κίνηση για το CATANIA σήμερα που απέπλευσε απο Κόρινθο και ήδη υπάρχουν και κρατήσεις επιβατών για Χριστούγεννα!

Έτσι για να μαθαίνουμε, μήπως ξέρουμε και τα τιμολόγια επιβατών από Κόρινθο για Κατάνια? Πάντως το πλοίο χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο, εσωτερικά είναι αρκετά συμπαθητικό.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελικά το πλοίο φεύγει νύχτα, που λέμε. Από το τέλος της εβδομάδας μεταφέρεται στη γραμμή Salerno, Cagliari, Valencia. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε άλλα εγχειρήματα από το Grimaldi Group σύντομα στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε άλλα εγχειρήματα από το Grimaldi Group σύντομα στην Αδριατική.

Ακριβώς!!! Το πλοίο θα ξαναγυρίσει στην γραμμή απο την άνοιξη κι έρχεται αντικαταστάτης-έκπληξη για όσους γνωρίζουν! Όλα έγιναν ξαφνικά σε συμφωνία κυριων! ;)

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, κάτι παραπάνω ήξερε ο δημοσκόπος και δεν το συμπεριέλαβε. ;) Μάλλον είχε εσωτερική πληροφόρηση. :rolleyes:

Θα γυρισει,θα γυρισει μην ανησυχειτε.. :D Kι αν οχι αυτο τοτε ως την ανοιξη καποιο καλυτερο θα το δειτε..

Οπως και να χει παντως ηρθε στη χωρα μας και δουλεψε κι αυτο μεσα στο 2011 γιατι λοιπον να μην εμπαινε?

Σε περιπτωση βεβαια που εκ παραδρομης δεν μπηκε στη λιστα,πασο,ανθρωπινα ειναι αυτα! ;)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Catania εφτασε πριν απο λιγη ωρα στο λιμανι το Μπριντιζι προκειμενου απο το Σαββατο και για 15 μερες περιπου να παρει τη θεση του Florencia στις γραμμες της Απουλιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κατα πασα πιθανοτητα το πλοιο θα παρει μονιμα τη θεση του Florencia στη γραμμη του Μπριντιζι.Αναμενουμε το γνωστο σε ολους''συστημα''να μας το επιβεβαιωσει.

Link to comment
Share on other sites

Oυδέν μονιμότερο του προσωρινού με τον όμιλο Grimaldi φίλε Μιλτιάδη! ;)

Πάντως απο προσωπική εμπειρία, πιστεύω ότι ταιριάζει καλύτερα στην γραμμή αυτό το πλοίο  και μακάρι να μείνει.

Link to comment
Share on other sites

@Cruise Europa,γνωστο πλεον :P Αλλωστε αρχικα υποτιθεται οτι θα εμπαινε για 20 μερες.

Εχω την εντυπωση οτι τα Catania και Sorrento στο μονο που υπερτερουν εναντι του Florencia ειναι στο θεμα των αεροπορικων καθισματων.Νομιζω οτι την εχουν κλεισει την αιθουσα των αεροπορικων στο Florencia.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση οτι τα Catania και Sorrento στο μονο που υπερτερουν εναντι του Florencia ειναι στο θεμα των αεροπορικων καθισματων.

 

Aυτό ακριβώς που λέει και ο Μιλτιάδης και κάνουν καλύτερο δίδυμο!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...

Μαλλον καποια μικρη βλαβη πρεπει να ταλαιπωρει αποψε το πλοιο που κινειται τις τελευταιες ωρες με χαμηλη ταχυτητα(15,5-16 knots)και αν και θα επρεπε να ειχε φτασει στην Ancona εδω και μια ωρα ειναι ακομα πεντεμισι ωρες μακρια(αν διατηρησει αυτη την ταχυτητα).

 

Αν και εχουμε μπει στη low season(και)στην Αδριατικη αυτο το πλοιο δεν κανει γι αυτη τη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εξωτερικά το πλοίο είναι συμπαθητικό αν και έχει κάποια σημάδια εγκατάλειψης: Τα ύφαλα, όσα φαίνονται είναι πράσινα και δείχνουν ότι δεν έχουν καθαριστεί από καιρό. Δεν έχει Ducktail και έτσι στο λιμάνι μας δείχνει τα δυο πηδάλια. Μπαίνοντας, ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη: το πλοίο είναι φτιαγμένο από το Cantiere Navala Vicentini στην Donada (κατά που πέφτει?) και όχι από τους Fincantieri.

Εδώ όμως τελειώνουν όλα τα θετικά γιατί το πλοίο είναι τρις-άθλιο: ένα μεσήλικο άλογο βαριάς εργασίας παρατημένο στη τύχη του.

Ίσως να φταίει ότι έκανε την γραμμή Salerno-Palermo-Τunisi. Φίλος μου Ιταλός μου έχει περιγράψει μετά μελανότερα λόγια τους Αφρικανούς στα πλοία Αφρικής. Από που να ξεκινήσω: Από το μικρό Bar που ήταν μες την βρώμα; Από τα πατώματα που κολλαγανε; Από το τρισάθλιο φαγητό που δεν έφαγα; Από τη διαρκή πρόσβαση στο Garage; Από διαφορους που κοιμοντουσαν σε γεμάτες καμπίνες με ανοικτές πόρτες και το ροχάλισμα να αντηχεί στους διαδρόμους;

Στην δίκλινη καμπίνα μου δεν είχα συνταξιδιώτη. Η καμπίνα καλη ως χώρος αλλα βρώμικη. Το πάτωμα κολλούσε και εδώ σε πολλά σημεία οι βιδωμένες μεταλλικές ταινίες γεμάτες σκουριά, το φινιστρινι γεμάτο μυγάκια(;) και η τουαλέτα να βρωμάει.

Στο ταξείδι στα τέλη Σεπτέμβρη από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα είχε 55 αυτοκίνητα καν αρκετά φορτηγά. Η θάλασσα απόλυτα ήρεμη. Αλλα το πλοίο είχε κάποιες στιγμές ένα περίεργο κούνημα: Έγερνε αργά από την μια μεριά και μετά επανέφερνε αργά γέρνοντας από τη άλλη και ύστερα έφτανε στη οριζόντιο. Η εξήγηση μου: αυτό συνέβαινε κάθε φορα που έστριβε για να αλλάξει πορεία. Ίσως επειδή δεν έχει Ducktail. Σιγά σιγά άρχισα να σιχαίνομια οτιδήποτε άγγιζα. Eτσi περασε η ώρα και η βραδια και την επομενη περάσαμε από τις Pεριστερες (είναι στενά αλλα το aτύχημα του Europalink δεν δικαιολογείται) είδαμε από μακριά το τραυματισμένο Europalink στην Κέρκυρα και φτάσαμε με 3-4 ώρες καθυστέρηση (το Catania είναι αργό) στην Ηγουμενίτσα. Σίγουρο είναι ότι δεν θα το ξαναταξιδέψω.

Link to comment
Share on other sites

Και το αρχικό κούνημα και η επαναφορά ήταν αργές. Η θάλασσα τελείως ήρεμη, τουλάχιστον στο βλέμμα. Το κούνημα δεν ήταν ενοχλητικό και δεν ήταν συχνό, σύνολο καμια δεκαρια φορες σε όλο το ταξείδι. Μου προκάλεσε όμως απορία. Σκεφτηκα μήπως είχε να κάνει με την σχετικά ψηλά κομμένη πρύμνη. Δεν έχω ξαναδεί πλοίο τετοιου μεγέθους όπου το πάνω τμήμα των πηδαλίων φαίνεται στο λιμάνι τοσο καλά. Αλλα μάλλον ο περήφανος Ιόνιος έχιε δίκιο. Βεβαια δεν ρωτώ αν λάθος ερματισμός μπορεί να είναι και επικίνδυνος.

Ξέχασα να αναφέρω ότι το πλοίο είχε μονο ένα πρωραιo σαλόνι είχε το πλοίο που ήταν ταυτόχρονα κοινόχρηστος χώρος για όλους και self service. Στον ίδιο χώρο βρισκόταν και το βρώμικο bar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...