Jump to content
Shipfriends

Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου || Χαρίλαος Τρικούπης


Recommended Posts

Δεν αμφισβήτησα την αναγκη κατασκευής του έργου αυτού. Ισα ισα αποτέλεσε έμπνευση για την κατασκευή της μακετας της απο εμενα καθως την παρακολουθουσα απο κοντά σε ολα σχεδον τα στάδια κατασκευής της. 

Έχουν γραφτεί πολλά και σε διάφορα βίντεο, οπως ντοκιμαντερ για την γεφυρα, εχουν αναφερθεί περί επιπλέον χρημάτων που δόθηκαν απο οσα ειχαν προυπολογιστει για την κατασκευή της γέφυρας, το οποίο κοστος δεν ανελαβε ο ιδιώτης αλλα ηταν απο κοινού χρηματοδότηση. 

Όταν λοιπόν έχεις ενα έργο που υπερκοστολογειται για τους α β γ χ ψ λόγους, άσχετα με το ποσο αναγκαίο είναι το οποίο δεν το αμφισβητώ σε καμία περιπτωση, τοτε δεν δέχομαι την απαθεια στην διώρυγα η οποία αποτελεί σημαντικό δίαυλο στη ναυτιλια. 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω την σχεδίαση - μελέτη - κατασκευή της γέφυρας εκ των έσω. Δεν υπήρξε υπέρβαση κόστους, ούτε και χρόνου. Η μόνη της έλλειψη είναι η μη πρόβλεψη για σιδηροδρομική γραμμή, μια επιλογή καθαρά του ΟΣΕ και των εποπτευόντων υπουργείων. Το κόστος προσθήκης κατά τη διάρκεια κατασκευής ήταν αμελητέο, ενώ η εκ των υστέρων προσθήκη θα κοστίσει κάμποσες φορές την αξία της γέφυρας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Αναπροσαρμόζονται τα διόδια στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου

Quote

Από την 1η Ιανουαρίου 2022 στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης», αναπροσαρμόζονται τα διόδια σύμφωνα με τις σχετικές προβλέψεις της σύμβασης παραχώρησης.

Σε ό,τι αφορά τις αναπροσαρμογές των διοδίων, η εταιρεία παραχώρησης, αποσκοπώντας πάντα να παρέχει μειωμένο κόστος διέλευσης στους συχνούς και τοπικούς χρήστες, συντομότερη διέλευση μέσω της χρήσης των ηλεκτρονικών λωρίδων και υπό πρίσμα κοινωνικής αντίληψης, προέκρινε τις εξής επιλογές:

Το κόστος διέλευσης για ΑμΕΑ όπως και το κόστος της «Κάρτας Υγείας» να παραμείνουν σταθερά, το κόστος της κάρτας 10 διελεύσεων για μοτοσικλέτες να παραμείνει επίσης σταθερό και για το ηλεκτρονικό συνδρομητικό πρόγραμμα «διέλευση με επιστροφή» για επιβατικά επιβατικά ιδιωτικά αυτοκίνητα να αυξηθεί ο χρόνος για την πραγματοποίηση της 2ης διέλευσης από 3 σε 4 ώρες. Επίσης, να συνεχίσουν να προσφέρονται σημαντικές εκπτώσεις στους συχνούς και τοπικούς χρήστες (επιβατηγά ιδιωτικά αυτοκίνητα και φορτηγά) που είναι συνδρομητές στο ηλεκτρονικό πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ e-pass με το μέσο κόστος διέλευσης για τους συχνούς χρήστες να είναι χαμηλότερο από το κόστος της εναλλακτικής διέλευσης από το στενό (αναλυτικά οι τιμές απλών διελεύσεων και εκπτωτικών προϊόντων ανά είδος και κατηγορία οχήματος)

DIODIA-GEFYRA-1.jpgDIODIA-GEFYRA-2.jpgDIODIA-GEFYRA-3.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μετά το ατύχημα στην Βαλτιμόρη, αναρωτιέμαι τι αντοχή έχουν οι Ελληνικές γέφυρες, και στη προκειμένη η εξης μια , του Ριου Αντιριου σε  μια τετοια συγκρουση. Bulkcarriers η κρουαζιεροπλοια περνανε απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

Τέτοιου μεγέθους πλοία δε περνάνε από το Ρίο Αντίρριο ούτως ή άλλως δεν έχει μεγάλο λιμάνι ο Κορινθιακος που να μπορεί να τα δεχτεί.

Αν θυμάμαι καλά η γέφυρα Ρίου Αντίρριου μπορεί να αντέξει πολύ μεγάλου μεγέθους σεισμό πάνω από 8 Ρίχτερ. 

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία, δεξαμενόπλοιο 180 χιλιάδων τόνων δεν έχει περάσει/δεν περνάει, θα μπορούσε να περάσει όμως bulk carrier. Κι αυτό γιατί νομίζω πως χωράει στις εγκαταστάσεις του Μυτιληναίου από βυθίσματα. Σε heavy ballast condition, νομίζω περνάει από τη γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...