Jump to content
Shipfriends

Tera Jet (IMO 9179660)


George

Recommended Posts

Ήταν γεμάτο το πλοίο και σε επιβάτες και σε γκαράζ, ολοκλήρωσε τη φόρτωση κατά τις 9:10 όμως έφυγε 9:25 λόγω ενός θέματος με τους κάβους.

Καλή αρχή!

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 750
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ταξιδεύει με 27+ κόμβους.Λογικά λόγω των τιμών καυσίμων δε νομίζω να το δούμε και με παραπάνω, αλλά με αυτές τις ταχύτητες θα πάνε περίπατο τα ωράρια μιας και είναι υπολογισμένα με 35 μίλια.Δηλαδή τουλάχιστον 1 ώρα καθυστέρα μέχρι τη Μήλο και γι αυτό, αλλά και για το μικρό που θα το περιμένει για το connection...

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Απαράδεκτη ταχύτητα μπορεί να είναι αλλά για την εταιρεία του είναι προτιμότερο να καίει 10 τόνους την ώρα από 15+ που θα έκαιγε αν πήγαινε full speed

Το δρομολόγιο είναι μικρό, ώρες μόνον, δεν κάνει δα και Ισπανία-Κανάρια. Εδώ 2 ώρες *15 = 3 ώρες *10, δεν είναι τεράστια η διαφορά  !!  Εκτιμώ ότι απλώς πάει με αυτές τις ταχύτητες γιατί είναι η πρώτη μέρα μετά από 2 χρόνια "μουδιάσματος".... 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Απαράδεκτη ταχύτητα μπορεί να είναι αλλά για την εταιρεία του είναι προτιμότερο να καίει 10 τόνους την ώρα από 15+ που θα έκαιγε αν πήγαινε full speed

Συγνώμη, είναι επιχείρημα τώρα αυτό; Αν είναι προτιμότερο για την εταιρεία του αυτό, είναι απολύτως σεβαστό εννοείται, αλλά ας ανακοινώσουν και αντίστοιχα ωράρια. Εξάλλου από το on time performance του συγκεκριμένου εξαρτάται και άλλο δρομολόγιο με τόσα λιμάνια και απ'όσο γνωρίζω στην εταιρεία του βασίζονται αρκετά στην συνέπειά του για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος. 

Κι εγώ πάντως πιστεύω ότι είναι λόγω πρώτης μέρας οι ταχύτητες, για να στρώσουν οι μηχανές. Εξάλλου έχει φανεί σε όλες τις γραμμές της SeaJets ότι τα πλοία της ταξιδεύουν με τις παλιές τους ταχύτητες κατά βάση, δεν έχουν επηρεαστεί δηλαδή, οπότε μην το κάνουμε καραμέλα αυτό με τα καύσιμα. Στο κάτω κάτω θεωρητικά το υψηλότερο κόστος των καυσίμων αντιμετωπίστηκε με την αύξηση των τιμών των εισιτηρίων οι οποιες μπορεί και να συνεχίσουν να ανεβαίνουν. 

Link to comment
Share on other sites

Όλα παίζουν το ρόλο τους και το στρώσιμο των μηχανων και οι τιμές των καυσίμων και το βαρος του φορτίου μιας και είναι γεμάτο το πλοίο σήμερα.Κακώς έχουν κρατήσει αυτά τα ωράρια και θα πρέπει να αλλάξουν άμεσα άμα είναι να ταξιδεύει με αυτές τις ταχύτητες…

Link to comment
Share on other sites

Έγινε και ανακοίνωση μέσα στο πλοίο πάντως ότι η ταχύτητα στα πρώτα δρομολόγια θα είναι κοντά στους 30 κόμβους "όπως επιβάλει ο κώδικας διαχείρισης και επαναδραστηριοποίησης του πλοίου." Στην ανακοίνωση αναφέρθηκε επίσης ότι το πλοιο είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο (1800 επιβάτες και 350 ΙΧ) και επαναδρομολογείται μετά από δύο χρόνια πανδημίας στις Δυτικές Κυκλάδες για Σέριφο, Σίφνο και Μήλο με ανταπόκριση και για Φολέγανδρο, θέλοντας η εταιρεία να δείξει τη στήριξή της στη γραμμή. Επίσης έδωσαν ένα δωρεάν εισιτήριο σε κάθε επιβάτη για ταξίδια με το πλοίο το Σεπτέμβριο, ευχαριστώντας τους που το επέλεξαν στο πρώτο του δρομολόγιο. 

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώντας μέσω της webcam του λιμανιού της Μήλου τη διαδικασία της μετεπιβιβασης στα μικρά τζετακια χθες και σήμερα θα έλεγα ότι δουλευει καλά. Οι επιβάτες είναι ζήτημα αν πατησαν έδαφος για 4 λεπτά καθώς αμέσως σήμερα μπήκαν στο superjet που περιμενε δίπλα και το οποίο είχε φτάσει στον αδαμαντα 12.56 και είχε αναχώρηση 13.15. Έφυγε τελικά 13.40 καθώς το tera είχε αργήσει το πρωι να φυγει απο πειραια κανα 35λεπτο. Πάντως το tera τα 36 τα έπιασε σημερα και από κόσμο πρεπει να ήταν πολυ καλα. 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δείχνει πως η συγκεκριμένη γραμμή θα του δώσει καλή κίνηση, έτσι όπως είναι ο ανταγωνισμός αυτή τη χρονιά. Αν στην αρχή έχει αυτή την κίνηση, τον Άυγουστο θα είναι γεμάτο. 

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι σήμερα στο "φρεσκαρισμενο" Αιγαίο με το βαπόρι. Αναχώρηση στην ώρα μας ταυτόχρονα με το Highspeed 4 και έναρξη μιας σύντομης και άτυπης κόντρας από τα φανάρια του Πειραιά . Αν και είχαμε την εσωτερική περνώντας αριστερά της κίτρινης ,ενώ το Highspeed την εξωτερική τολμώ να πω ότι μας κατάπιε με χαρακτηριστική ευκολία και πολύ σύντομα είχε περάσει από την πλώρη μας και είχε βάλει ροτα για Πάρο. Γενικά αν και με ανέμους 7-8 μποφόρ καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού το πλοίο κούνησε ελάχιστα διατηρώντας την γνωστή "ζικ Ζακ" πορεία του.Η αλήθεια είναι ότι πραγματικά και να έκανε κάποιος προσπάθεια να παραμείνει στα καταστρώματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ήταν από εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο.

Τα ρεμετζα σε Σέριφο και Σίφνο ακριβεστατα και πολύ κοντά σε βράχια και ντοκο. Πραγματικά εξαιρετικές μανούβρες από τον cpt Γιώργο Βαζουρα. Στη Μήλο περιμέναμε ένα 20λεπτο τον Σολωμό που είχε καταλάβει την προβλήτα. Το Seajet II πρέπει να μας περίμενε αρκετή ώρα(για την ανταπόκριση προς Φολέγανδρο και λοιπές νήσους) με αρκετά καλαμπουρια και ευχάριστη ατμόσφαιρα ανάμεσα στα πληρώματα των δύο πλοίων.Γενικοτερα το πλήρωμα εξαιρετικά ευγενικό και πρόθυμο.

Highlight του ταξιδιού τα φουνταρισμενα τουρκικά ψαράδικα τα οποία έβρισκαν απαγκιο νότια της Σερίφου. Ή εκτελούσαν μυστικές στρατιωτικές αποστολές σύμφωνα με μερικούς επιβάτες:lol:

Link to comment
Share on other sites

Επιτυχημένο φαίνεται το εγχείρημα της επα δραστηριοποιήσεις του πλοίου αφού η πληρότητες του είναι πολύ υψηλές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μήπως στα ενδιάμεσα κομμάτια μεταξύ των νησιών δεν ανοίγουν τις gas turbines? Νομίζω αυτό γινότανε και τη χρονιά που είχε δουλέψει στη Ραφήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...