Jump to content
Shipfriends

NORDLYS on Fire


magwa

Recommended Posts

τελικα το πλοιο κινδυνευσε σοβαρα και εχει παρει κλιση λογω της μεγαλης ποσοτητας νερου

1316118814999_893.jpg

συμφωνα με νορβηγικα sites, ανοιγουν τρυπες στις μπαντες για να βαλουν αντλιες να τραβηξουν τα νερα.

πρεπει να εκκενωθηκα καποια στιγμη, γιατι υπηρχε κινδυνος ανατροπης. ειχε φτασει 16μοιρες κλιση.

δειτε και το βιντεο

http://www.vgtv.no/#!id=43874

Link to comment
Share on other sites

η μεγαλη εισροη υδατων, οφειλεται στο οτι οταν το βαπορι πλαγιοδετησε, με τη βοηθεια ρυμουλκων, τα stabilisers ηταν ανοιχτα, με αποτελεσμα να προκληθουν ρηγματα στη βαση τους.

Link to comment
Share on other sites

Η στιγμη της πλαγιοδετησης ειναι

,νομιζω μονο του το πλοιο την εδωσε πανω στον ντοκο(αν ειχε τα stabilisers ανοιχτα,θα εκανε καλη ζημια απο κατω).Απ οτι διαβαζα προχτες παντως,πρεπει να το 'εσωσαν'(εβγαλαν τα νερα και επανηλθε κανονικα στην επιφανεια).
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι ??? Αν το πλοίο είχε ανοιχτά τα stabilizers δεν θα είχε χτυπήσει στο ντόκο πριν ακουμπήσουν εκεί τα πλαινά του, πολύ δε περισσότερο με την κλίση ήδη που είχε δεξιά, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να πλαγιοδετήσει ???

Αντίθετα, στο βίντεο βλέπουμε να έρχεται και να κολλάει στο ντοκ και χωρίς μάλιστα να έχει προηγηθεί κάποιο τράνταγμα.

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι φαινεται,τα stabilizer πρεπει να ηταν ανοιχτα γιαυτο και δημιουργηθηκε ρηγμα στην δεξια πλευρα του πλοιου κατα την πλαγιοδετηση/προσκρουση με τον ντοκο.Σημερα ρυμουλκειται σε ναυπηγεια του Alesund.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...