Jump to content
Shipfriends

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME)


Recommended Posts

Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) ή απλώς Daewoo, ένα από τα πιο σημαντικά ναυπηγεία της Άπω Ανατολής. Ναυπηγεία που καλύπτουν σχεδόν όλους τους τομείς της ναυτιλίας, αν και στα ferries μας έχουν κάνει τελευταία την ζωή δύσκολη. Πολυσυζητημένα στην (καθ’ ημάς :rolleyes: ) Ελλάδα την τελευταία δεκαετία, λόγω της ναυπήγησης των Blue Star Ιθάκη/Πάρος/Νάξος και της εν εξελίξει ναυπήγησης των Blue Star Δήλος/ Πάτμος. Πολλές οι γκρίνιες από τα 3 πρώτα Μπλουσταράκια, τα οποία όμως παρ’ όλες τις γκρίνιες σε αυτή τη δεκαετία αποδείχθηκαν ακούραστοι και συνεπείς εργάτες των Κυκλάδων, και χωρίς να παρουσιάσουν ιδιαίτερα προβλήματα. Τώρα με το Δήλος μας αναστάτωσαν για τα καλά με τα προβλήματα και με την καθυστέρηση της παράδοσης, αλλά ας ελπίσουμε να αποζημιωθούμε την επόμενη δεκαετία. Μιάς και στο φόρουμ κατά καιρούς έχουμε πει κάποια πράγματα για το ναυπηγεία, σε διάφορες συζητήσεις, καιρός ήταν αποκτήσει και η Daewoo το δικό της θέμα, για να καλοπιάσουμε τους Κορεάτες μπας και στο Πάτμος αφήσουν και κανένα κατάστρωμα ανοικτό. :rolleyes:

Πάντως

είναι ενδιαφέρον Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφερον εχουν τα στοιχεια που δινουν για το ποσα πλοια φτιαχνουν τον χρονο αλλα και τον τζιρο που κανουν απο τις παραγγελιες :blink: - με αλλα λογια,για να καταλαβαινουμε καλυτερα και για τι ναυπηγεια μιλαμε,τα ΔΗΛΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ ειναι ψιχουλα μπροστα σε αυτα που κατασκευαζουν και τα εσοδα που εχουν.(για να μην νομιζουμε κιολας οτι χανουν τον υπνο τους αν το νεοτευκτο που περιμενουμε εχει/ειχε προβληματα :D )

Βρισκονται στο νησι Geoje(μεγεθος οσο η Σαμος)στην ανατολικη πλευρα,στο 'χωριο' Okpo(η Okpo-dong),ενω στη δυτικη φιλοξενουνται τα ναυπηγεια της Samsung.

Εδω υπαρχουν καποιες προσφατες αεροφωτογραφιες απο την περιοχη των ναυπηγειων και εδω ενα καταλογος με τα εμπορικα πλοια του 2010.(που μαλλον ειναι το ειδος που εχουν ειδικευση).

Απο ferries αλλα γνωστα μας που εχουν φτιαχτει ειναι τα MOBY WONDER και FREEDOM,ενω μετα τα 2 δικα μας,εχουν να κανουν και εκεινο της COTUNAV.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Σοβαρά οικονομικά προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζει το ναυπηγείο, γεγονός που θα οδηγήσει στην απώλεια χίλια χιλιάδων θέσεων εργασίας
 
 

Financially struggling Korean yard Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) will slash its workforce by 12,000 to 30,000 by 2019.

“We are planning to reduce the number of employees to a similar level to 2009 and 2010 when management efficiency was the highest,” DSME CEO Jung Sung-leep said at a press conference today.

Creditors have demanded DSME restructures following huge losses reported in the last 18 months.

As part of the slimming down of the firm, many overseas units are being offloaded, including Romania’s largest yard, DSME Mangalia.

splash247.com


 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Γίγαντας στα ναυπηγεία με τη συγχώνευση Hyundai - Daewoo

Quote

Ένας νέος κολοσσός δημιουργείται στον ναυπηγοκατασκευαστικό κλάδο μετά τη συγχώνευση των νοτιοκορεατικών Hyundai Ηeavy Industries και Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, ο οποίος είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της Κίνας και της Σιγκαπούρης υπό τον όρο πως θα εγκριθεί από τις αρχές ανταγωνισμού. Η συμφωνία, αξίας 2,1 τρισ. γουόν (δηλαδή 2 δισ. δολαρίων), θα υλοποιηθεί με ανταλλαγή μετοχών. Οι δύο εταιρείες, η πρώτη και η δεύτερη παγκοσμίως, οι οποίες συναπαρτίζουν τον νέο όμιλο, θα ελέγχουν πλέον άνω του 20% της αγοράς. Η απόφαση αυτή για τη συνένωση δυνάμεων λαμβάνεται σε μια περίοδο κατά την οποία οι ναυπηγοκατασκευαστικές εταιρείες ανακάμπτουν ύστερα από σοβαρή εξασθένηση, η οποία τις οδήγησε σε χιλιάδες απολύσεις και κατέστησε αναγκαία τη διάσωση της Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering.

Δημόσιο

Η κρατική τράπεζα της Νότιας Κορέας Korea Development Bank ελέγχει μερίδιο 55,7% στην Daewoo και έχει διευκρινίσει ότι σκοπεύει να το πωλήσει και να συσπειρώσει τις τρεις μεγαλύτερες ναυπηγοκατασκευαστικές της χώρας σε δύο. Πέραν των Hyundai και Daewοo, η τρίτη μεγαλύτερη είναι η Samsung Heavy Industries. O συνδυασμός των δύο πρώτων θα συντείνει στην άμβλυνση του ανταγωνισμού και στην περιστολή της πλεονάζουσας παραγωγικής ικανότητας, που είχε ως αποτέλεσμα την πτώση των τιμών των πλοίων. Τα σχετικά ανέφερε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Korea Development Bank Λι Ντογκ Γκαλ. «Η συγχώνευση Hyundai και Daewoo αναμένεται να τονώσει την ανταγωνιστικότητα της Daewοo, αυτή τη στιγμή, που απειλείται από τους παίκτες της Κίνας και της Σιγκαπούρης», δήλωσε.

Ο νέος όμιλος στη ναυπήγηση θα ελέγχει το 21,2% της διεθνούς αγοράς, ενώ στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η ιαπωνική Imabari Shipbuilding με ποσοστό 6,6%, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Clarksons Research. Oπως τόνισε ο Λι Ντογκ Γκαλ, θα χρειαστούν μήνες για να εγκριθεί η συγχώνευση από τις αντίστοιχες αρχές ανταγωνισμού των χωρών όπου δραστηριοποιούνται οι Hyundai και Daewoo. Εξ ου και ο ίδιος διερευνά την εναλλακτική να εξαγοραστεί η Daewoo από την άλλη νοτιοκορεατική ναυπηγοκατασκευαστική της Samsung – αυτό θα μπορούσε να γίνει εάν δεν ευοδωθεί η αρχική συγχώνευση. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις, η τιμή της μετοχής της Daewoo ενισχύθηκε δραστικά κατά 22%, αλλά έκλεισε με κέρδη μόνον 2,5%. Αντιθέτως, η τιμή των μετοχών του ομίλου συμμετοχών της Hyundai Heavy Industries Holdings και της θυγατρικής της ναυπηγοκατασκευαστικής Hyundai Heavy Ιndustries υποχώρησαν σχεδόν 4%. Οι επενδυτές ανησυχούν μήπως το τίμημα εξαγοράς της πρώην προβληματικής Daewoo αποδειχθεί ιδιαίτερα υψηλό.

Κατά τον αναλυτή του κλάδου Ουμ Κιουνγκ της Shinyoung Securities, «η συσπείρωση του κλάδου είναι κάτι θετικό, αλλά όχι για την εταιρεία, που αγοράζει μερίδιο σε άλλη». Ο αναλυτής επικαλέστηκε τις αλληλοεπικαλυπτόμενες δραστηριότητες των επιχειρήσεων. Στη Νότια Κορέα η βιομηχανία ναυπήγησης πλοίων αντιστοιχεί στο 7% των εξαγωγών, καθώς και της απασχόλησης. Το συνδικάτο εργαζομένων της Hyundai, τέλος, θα αναστείλει την ψηφοφορία για τις συλλογικές συμβάσεις ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τη σχεδιαζόμενη εξαγορά, η οποία θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των θέσεων εργασίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν τον λες και χαρούμενο το Λιβανό με τη συγχώνευση

Quote

GasLog: Korean shipyard mega-merger will drive up LNG newbuilding prices

No reduction in berth space but values may already be increasing, chief executive says.

February 15th, 2019 14:11 GMT

 

A mega-merger between the world’s two largest shipyards will push up LNG carrier newbuilding prices, GasLog says.

Hyundai Heavy Industries and Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering confirmed plans to combine this week.

The two South Korean yards, alongside peer Samsung Heavy Industries, dominate the LNG newbuilding landscape.

Paul Wogan, chief executive of GasLog, said: “Having two major players rather than three is probably going to put some pressure on pricing, I think, over time.”

GasLog typically builds at Samsung, with all but three of its 35 vessels constructed there. The three others, including two delivered in 2018, came from Hyundai.

Wogan said the merger of Hyundai and Daewoo, if it goes ahead, would not necessarily lead to a major rationalization in the number of LNG carrier berths.

“But certainly, I think there is going to be pressure from that combined entity to try to put up prices - and we've been seeing that already in the market,” he said.

“I think there will be enough capacity around for the overall demand in shipping. I don’t think we will ever work on the fact that there would be less capacity," Wogan said.

“But I do think it actually probably drives newbuilding prices up, which probably drives existing asset prices.

"This means we are in good position with the newbuilding fleet that we've secured at the moment.”

According to Clarksons, a 174,000 cbm LNG carrier newbuilding is presently priced at $184m.

There are105 LNG carrier newbuildings on order, of which 61 were inked in last year, Wogan said, citing data from Poten & Partners.

“While there were a number of orders placed in late 2018, Poten's data suggests that pace of speculative orders has slowed significantly with the majority of LNG carriers due for delivery in late '21 committed to multiyear charters,” Wogan said.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...