Jump to content
Shipfriends

Έκδοση πλαστών πιστοποιητικών Ρωσσικού Νηογνώμονα σε ελληνόκτητα Ferries.


Recommended Posts

(για το Άγιος Γεώργιος)

Πάντως εγώ είχα ακούσει πριν το καλοκαίρι ότι το πλοίο θα μπορεί να ταξιδεύει μέχρι τον Οκτώβριο και μετα τέλος, δεν μπορεί να πάρει πια τα απαραίτητα χαρτιά, πράγμα που άκουσα και σήμερα.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Οινουσσών, που είναι και ο κύριος μέτοχος στο «Οινούσσαι 3» Γιώργος Δανιήλ, μιλώντας στην Πατρίδα ισχυρίστηκε ότι τα πιστοποιητικά που χορήγησε ο Ρώσικος Νηογνώμονας δεν είναι πλαστά. «Μας είχαν χορηγήσει τα προσωρινά πιστοποιητικά που λήγουν τον Οκτώβριο του 2011 που σε καμία περίπτωση δεν είναι παραποιημένα»

Μήπως καποιος τύπος πιστοποιητικών που εξέδιδαν (και όχι όλα τα πιστοποιητικά) δεν ήταν σύννομος; Γι'αυτό δεν έδεσαν όλα τα πλοία του νηογνώμονα αλλά ορισμένα από αυτά;

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΗ, ΝΙΚΟΛΑΣ Χ και ΠΡΩΤΕΑΣ έδεσαν για τον ίδιο λόγο σύμφωνα με Ροδίτικα sites.

Αυτο πρεπει να ειναι σημερινη εξελιξη γιατι τα τρια πλοια μεχρι και χτες δουλευαν κανονικα

Link to comment
Share on other sites

+ 2 πλοία από την ΑΝΕΝΔΥΚ. Θεωρώ ότι έχουμε περάσει τα 16-17 και η έρευνα προχωράει και στα υπόλοιπα πλοία του νηογνώμονα.

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ 06/09/2011

Λόγω προβλήματος που προέκυψε από την ακύρωση του πιστοποιητικού κλάσεως με υπαιτιότητα του παρακολουθούντος των πλοίων νηογνώμoνα, σας ενημερώνουμε οτι τα πλοίο μας Ε/Γ-Ο/Γ ΔΑΣΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ & Ε/Γ - Ο/Γ ΣΑΜΑΡΙΑ Ι δε θα πραγματοποιήσουν τα εγκεκριμένα του δρομολόγια.

Η εταιρεία μας καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού, ενημερώνοντας τους επιβάτες μέσω των κεντρικών πρακτορείων, προκειμένου να ενημερωθούν εγκαίρως και προώθηθουν στον προορισμό τους με λοιπά δρομολογημένα πλοία.

anendyk.gr

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

και τα πλοια των ληξουριωτων, ιονιο πελαγος, αντζελα, βασος κ, αινος και αγιος γερασιμος εχουν κολλησει τον ιο της ρωσσικης γριπης

θα ηθελα να πώ τώρα τι θα κάνει ο χρυσοχοίδης στον ρώσικο νηογνόμωνα,αλλά δεν βοηθάει και η ώρα... :o:lol:

ο χρυσοχοϊδης οχι πολλα πραγματα, επειδη ομως το θεμα πηγε στην ευρωπαϊκη επιτροπη και την IACS, μπορει να αρχισουν να λιγουρευονται αλλοι (πχ RINA, πολωνικος) την πιττα του ρωσσικου και να κρατουν αυτοι ζεστο το θεμα.

ειναι περισσοτερο σοβαρο απο οσο νομιζουμε. δεν πιστευω (πλεον) την αρχικη εκδοχη οτι εγβαλε μερικα πλαστα πιστοποιητικα ο επιθεωρητης κοροϊδευοντας πλοιοκτητες και νηογνωμονα. ειναι και μια καλη αφορμη να βγει στη "συνταξη" μπολικο πραγμα απο πλοια.

αληθεια, που ειναι ολοι εκεινοι (και εδω μεσα) που υποστηριζαν την αναγνωριση του ρωσσικου νηογνωμονα απο το ελληνικο κρατος. θυμαμαι οταν ειχε προβλημα το vera με τα χαρτια του, αλλα και αργοτερα οταν η καλλιστη λιγουρευοταν να ναυλωσει το european, που διαφοροι ελεγαν οτι αφου το πλοιο εχει εν ισχυι χαρτια απο τον ρωσσικο, γιατι να μην τον αναγνωρισουμε και να λυσουμε τα προβληματα μας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από ότι φαίνεται το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τα πιστοποιητικά του.

Ίσως επειδή αυτό έχει πάρει τα χαρτιά του από επιθεωρητές που είχαν έρθει από τη Ρωσία και δεν είχαν σχέση με το Ελληνικό γραφείο :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είναι πάνω από 25 βαπόρια όλων των τύπων που έχουν ήδη σταματήσει. Μου θυμίζει τις μέρες μετά το ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ που έδεσαν όλα προληπτικά! Μόνο που τώρα είναι αρχές Σεπτέμβρη και το θέμα θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας..

Link to comment
Share on other sites

ακουσα σημερα οτι θα φτασουμε κοντα στα 70 πλοια.........

Παντως η υποθεση οντως μυριζει πολυ ασχημα, πραγμα που με κανει να διερωτωμαι: βρεθηκε καποιος αλλος που ξεπερασε τους ελληνες στην "πονηρια"??

Link to comment
Share on other sites

Καλυτερα να πληγει για λιγο ο τουρισμος στο τελειωμα της σαιζον, παρα να γινει τπτ χοντρο (ατυχημα κλπ) και να βρεθει οτι το πλοιο ταξιδευε με πλαστα πιστοποιητικα και να ειναι πολυ χειροτερες οι συνεπειες.

εκτος απο τους πλοιοκτητες που δεν ταξιδευουν τα πλοια τους, υπαρχουν και οι επιβατες που ταξιδευαν με πλοια που κατα πασα πιθανοτητα δεν ηταν αξιοπλοα. ολα αυτα τα τουριστικα/εκδρομικα μεταφερουν καθε μερα 400-500 ατιμα σε συνθηκες ορνιθοτροφειου. αν καποιο που ταξιδευε με πλαστα προβληματικα χαρτια ηταν οντως αναξιοπλοο και γινοταν μια στραβη τι θα λεγαμε μετα.

μενω στα τουριστικα και τα μικρα. για τα ferries δεν εχω να πω κατι αλλο για την ωρα. τα εχουμε συζητησει κατα καιρους, ειδικα για συγκεκριμενα πλοια που η θεση τους ηταν απο καιρο στο διαλυτηριο, αλλα πηραν χαρτια απο τη ρωσσια.

απο οτι φαινεται θα επανελεγχθουν ολα τα πλοια που πηραν χαρτια απο τον Ρωσσικο, στα δυο χρονια που "ειναι" στην Ελλαδα. εστω και το 1 στα 10 να βρεθει οτι δεν επρεπε να εχει χαρτια ειναι πολυ σοβαρο, αλλα ειναι και πολυ μεγαλο για να το εχει στησει μονο του το γραφειο του νηογνωμονα χωρις αλλη "βοηθεια"

δεν πιστευω οτι ξεπερασε κανεις τους ελληνες στην πονηρια. απλα μου φαινεται οτι με το που εφαγε πορτα ο ελληνικος νηογνωμονας, ολο το "συστημα" μεταςκομισε στον ρωσσικο

Link to comment
Share on other sites

. Οπότε πιθανώς αυτό που βλέπουμε τώρα να είναι η κορυφή του «ρώσικου παγόβουνου».

Νομίζω ότι κάθε μέρα που περνάει τόσο περισσότερο μπορούμε να μιλάμε για "ρωσικό παγόβουνο". Και πιστεύω και εγώ, όπως ειπώθηκε παραπάνω, ότι η υπόθεση είναι μια καλή ευκαιρία για ξεκαθάρισμα λογαριασμών και ανακατατάξεις στην ακτοπλοϊα.

Επίσης, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ορισμένα από τα πλοία που ακινητοποιήθηκαν εκτελούσαν επιδοτούμενα δρομολόγια. Και νομίζω ότι για να υπογραφεί η σύμβαση ένα από τα απαραίτητα χαρτιά είναι και η προσκόμιση πιστοποιητικού κλάσης από αναγνωρισμένο νηογνώμονα. Οπότε εάν κάποιο πιστοποιητικό αποδειχθεί πλαστό, λογικά θα πρέπει να τίθεται και ζήτημα νομιμότητας της σύμβασης και θα μείνουν μετέωρες οι καταβολές των μισθωμάτων από το δημόσιο μέχρι να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον καράβια τα οποία σταμάτησαν τα ταξίδια τους είναι: Κινγκ Σάρον, Νήσος Χάλκη και Χρυσοβαλάντους (Κάρπαθος), Παναγιά Σπηλιανή, Ηρω, Κωστάκης, Στεφαμάρ, Καπετάν Γεραντώνης και Χρήστος Λ.

Πηγή: KOSNEWS24

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν, και σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, ακόμα ψάχνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες πόσα πλοία έχουν πιστοποιητικά του ρώσικου νηογνώμονα και άκρη δεν μπορούν να βρουν. Άψογα!

[...]Σε κάθε περίπτωση, οι εκτιμήσεις των αρμόδιων υπηρεσιών διίστανται ως προς τον ακριβή αριθμό των πιστοποιητικών που εξέδωσε το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά. Στη λίστα του Λιμενικού εμφανίζονται 57 πλοία που έχουν πάρει εγκρίσεις. Ωστόσο, από έρευνες που διεξάγει τις τελευταίες ημέρες η Επιθεώρηση Πλοίων προκύπτει ότι τα πλοία με ρωσικά πιστοποιητικά είναι πολύ περισσότερα και φτάνουν τα 80! Από αυτά, ο Ρωσικός Νηογνώμονας φέρεται να αναγνωρίζει ως έγκυρα μόνο τα 14 (για άλλα 3 η εξέταση βρίσκεται σε εξέλιξη). Κάθε άλλο πιστοποιητικό που παρουσιάζεται να έχει εκδοθεί από τον ίδιο (εν προκειμένω για τα λοιπά 63 πλοία), το χαρακτηρίζει ψευδές.

http://www.tanea.gr/...le/?aid=4655037

Link to comment
Share on other sites

Μετά τον πανικό μπροστά στις διαστάσεις του σκανδάλου, ήρθαν και οι σπασμωδικές αντιδράσεις των αρχών που δημιούργησαν πλήθος προβλημάτων στα νησιά. Όπου όλοι οι τοπικοί παράγοντες προσπαθούσαν αν βρούν λύσεις ανάγκης, ο καθένας ό,τι μπορούσε. Στηη Κρήτη όμως πρωτοτύπησαν για άλλη μια φορά λύνοντας το πρόβλημα δια της καταλήψεως του Σαμαριά και της εκτέλεσης δρομολογίου...παρά τις αντίθετες εντολές της...Δίωξης! Ενδιαφέρον έχει η αφήγηση των γεγονότων από τον πλοίαρχο του Σαμαριά, όπως αυτή καταγράφεται από τα Χανιώτικα Νέα.

Link to comment
Share on other sites

Κόλλησε και η ΣΑΜΟΣ τον ιό των Ρώσσων.

ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ(ΑΓΙΟΣ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ-ΚΟΥΣΑΝΤΑΣΙ)-ΔΕΜΕΝΟ

ΣΑΜΟΣ ΣΤΑΡ(ΣΑΜΟΣ-ΚΟΥΣΑΝΤΑΣΙ)-ΔΕΜΕΝΟ

ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ(ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ-ΠΑΤΜΟΣ -ΚΟΥΣΑΝΤΑΣΙ) ;

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ F/D ΕΡΑΤΩ

Link to comment
Share on other sites

Όπως είδαμε χθες στο θέμα του ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ αλλά και σήμερα στο θέμα του ΒΑΣΟΣ Κ, τα δύο πλοία συνεχίζουν να ταξιδεύουν κανονικά στις γραμμές τους, παρ' όλο που ανακοινώσεις του τύπου τα έφεραν να εμπλέκονται στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Μήπως τελικά πάνω στον πανικό των "πρώτων ωρών - ημερών" πήρε η μπάλλα και πλοία που δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τα πιστοποιητικά τους ???

Στην περίπτωση βέβαια του ΒΑΣΟΣ Κ, υπάρχει κάποια πιθανότητα να να μην ισχύουν τα πιστοποιητικά του για την αρκετά μεγάλη διαδρομή Λευκάδα - Κεφαλονιά - Ιθάκη, και γι αυτό να επέστρεψε στην φυσική του γραμμή, αυτή του Αργοστολίου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλά εντάξει, αυτό κι αν είναι είδηση !!!

Δηλαδή το KASSANDRA DELFINUS ήρθε από τις Σποράδες και αντικατέστησε για μία - δύο ημέρες το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ που έχει πρόβλημα στα πιστοποιητικά του, ενώ είχε και αυτό το ίδιο πρόβλημα ??? :eek:

Τι θα ακούσουμε ακόμα !!!

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι μεγάλο στα μικρά επιβατηγά και στα τουριστικά. Αντιθέτως, από μεγάλα επιβατηγά (άνω των 90 μέτρων) έχουμε μόνο το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Το θέμα είναι πως η λίστα έχει ξεπεράσει τα 35 σκάφη και δεν ξέρω αν και κατά πόσο οι ιδιοκτήτες τους έχουν την οικονομική δυνατότητα για να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες προσαρμογής των σκαφών τους.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...