Jump to content
Shipfriends
proud_ionian

Έκδοση πλαστών πιστοποιητικών Ρωσσικού Νηογνώμονα σε ελληνόκτητα Ferries.

Recommended Posts

Το θεμα ειναι μαλλον πολυπλοκο και δυσκολο... Ο ρωσικος νηογνωμονας εστειλε ενα χαρτι στο υπουργειο συμφωνα με το οποιο δεν αναγνωριζει αυτον που εκδιδει πιστοποιητικα στην Ελλαδα στο ονομα του και ως εκ τουτου ολα τα πλοια με ρωσικο (μεσα σ αυτα και το Γεωργιος) ειναι σαν να μην εχουν χαρτια νηογνωμονα οποτε πλεον δεν εχουν ελευθεροπλοια.

τι εννοεις ακριβως;

ο ρωσσικος νηογνωμωνας διεκοψε τη συνεργασια με τον εδω επιθεωρητη του ή οτι δεν ειχε ποτε εδω εξουσιοδοτημενο επιθεωρητη και ολα τα πιστοποιητικα που εχουν εκδοθει (ειδικα τους τελευταιους 15 μηνες) ειναι κ@@οχαρτα;

αν συμβαινει το δευτερο μιλαμε για χοντρη απατη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω υποψιαζομαι οτι οι Ρωσοι ειχαν κανονικο επιθεωρητη εδω,ο οποιος ομως εκανε τα στραβα ματια στην πορεια(με τα αναλογα ανταλλαγματα),για να παρουν ορισμενα πλοια πιστοποιητικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν καταλαβα τι απο τα δυο εχει γινει. Παντως αν ειναι πλαστα τα χαρτια που εχουν εκδοθει τοτε μιλαμε για το μεγαλυτερο σκανδαλο ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δούμε και την επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού, καθώς και τις επιπτώσεις της υπόθεσης στο Μεγανήσι που έμεινε χωρίς παντόφλες.

Η ουσία είναι όμως ότι οι αρχές έκαναν 3 μήνες για να εξακριβώσουν τις καταγγελίες και εν τω μεταξύ εκατοντάδες χιλιάδες επιβάτες μετακινήθηκαν με αυτά τα 16 (τουλάχιστον) πλοία, χωρίς αυτά να έχουν νόμιμα χαρτιά αξιοπλοϊας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

τη συνεργασία με επιθεωρήτη? δηλαδή ο ρώσικος δεν είχε γραφειο-παράρτημα στον πειραιά όπως έχουν όλοι οι άλλοι νηογνώμονες

edit

σύμφωνα και με το λινκ του νηρέα είναι μαλλον πολύ σοβαρή η υπόθεση

Edited by Stefanos

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Το θεμα ειναι μαλλον πολυπλοκο και δυσκολο... Ο ρωσικος νηογνωμονας εστειλε ενα χαρτι στο υπουργειο συμφωνα με το οποιο δεν αναγνωριζει αυτον που εκδιδει πιστοποιητικα στην Ελλαδα στο ονομα του...

Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, μάλλον απλό και όχι περίπλοκο είναι το θέμα. Ποιός είναι "αυτός" και με τι credentials ξαφνικά άρχισε να εκδίδει πιστοποιητικά εν αγνοία μεν του ρωσσικού νηογνώμονα, αλλά αποδεκτά από τις αρχές της Ελληνικής Δημοκρατίας; Κάποιος λοιπόν διαπράττει εκσεσημασμένη απάτη, κάποιος συναινεί και κάποιος επωφελείται. Follow the money και θα τους βρείς (αν βέβαια θέλεις B)).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και η ανακοίνωση του ΥΠΑΑΝ για το θέμα, που όμως και αυτή δεν μας λέει ποιά είναι αυτά τα 16 πλοία. Και διαβάζοντάς την βλέπω ότι η υπόθεση έχει μέλλον και τα 16 πλοία που θα δέσουν θα αργήσουν να πάρουν χαρτιά.

Υπόθεση διερεύνησης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας επιβατηγών πλοίων

4 Σεπτεμβρίου, 2011

Σε συνέχεια των ενεργειών-ερευνών του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για την υπόθεση έκδοσης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας επιβατηγών πλοίων, το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας προχώρησε στις ακόλουθες ενέργειες για λόγους ασφάλειας της ναυσιπλοΐας:

1) Ζήτησε από τις αρμόδιες λιμενικές αρχές να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την απαγόρευση του απόπλου των 16 πλοίων που κατά δήλωση του Ρωσικού Νηογνώμονα δεν είναι ενταγμένα στην κλάση του.

2) Κάλεσε τις Πρεσβευτικές Αρχές της Ρωσικής Ομοσπονδίας να προβούν άμεσα στις απαραίτητες διπλωματικές ενέργειες για την επίλυση του θέματος.

3) Κάλεσε τον Ρωσικό Νηογνώμονα να αποστείλει άμεσα στην Ελλάδα εκπρόσωπό του ώστε να προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για τον εφοδιασμό των πλοίων με τα απαιτούμενα πιστοποιητικά κλάσης , έτσι ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια των επιβατών και της ναυσιπλοΐας, όπως και την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος.

4) Παράλληλα με τις ενέργειες που διενεργούν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΑΝ, ο Υπουργός κ. Μ. Χρυσοχοΐδης, ζήτησε από τον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, να δώσει εντολή στο Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης για τη διενέργεια κατεπείγοντος ελέγχου σχετικά με τις συνθήκες εξουσιοδότησης και δραστηριοποίησης του Ρωσικού Νηογνώμονα στην Ελλάδα σε βάθος χρόνου, και πέραν του τριμήνου που έχει ήδη ελέγξει το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και η Εισαγγελική Αρχή.

Τέλος το ΥΠΑΑΝ προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να εξασφαλίσει την ομαλή διακίνηση επιβατών και οχημάτων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους, μάλλον απλό και όχι περίπλοκο είναι το θέμα[...]Κάποιος λοιπόν διαπράττει εκσεσημασμένη απάτη, κάποιος συναινεί και κάποιος επωφελείται. Follow the money και θα τους βρείς (αν βέβαια θέλεις B))

Το πολυπλοκο ειναι αν αυτος παρουσιαστηκε αυτοβουλως και ειπε εγω ειμαι εκπροσωπος του νηογνωμονα ελατε να σας βγαλω πιστοποιητικα, η αν στο κολπο ειναι και οι εταιριες και τα πιστοποιητικα βγηκαν εν γνωσει τους πλαστα με τη "δικαιολογια" οτι τα πλοια Μενουνε Ελλαδα B)

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που καταλαβαίνω από τις δύο ανακοινώσεις ΛΣ και ΥΠΑΑΝ, είναι ότι αυτά τα 16 πλοία προέκυψαν από δειγματοληπτικό έλεγχο μόνο του 1ου τριμήνου 2011…και ότι από την στιγμή που εμπλέκεται το ίδιο το γραφείο του Ρωσικού Νηογνώμονα στον Πειραιά η έρευνα δεν θα μείνει μόνο εκεί, αλλά θα γίνει σε βάθος σε όλες τις δραστηριότητες του γραφείου εξ αρχής. Οπότε πιθανώς αυτό που βλέπουμε τώρα να είναι η κορυφή του «ρώσικου παγόβουνου».

Όσον αφορά την εντολή Παπουτσή στις Εσωτερικές Υποθέσεις του ΛΣ, φανερώνει ότι υπάρχουν τουλάχιστον υποψίες ότι το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνο στο γραφείο του νηογνώμονα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρηκαμε 4 απο τα 16

Εντολή απαγόρευσης απόπλου για τέσσερα πλοία, (δύο από τα οποία εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα) εξέδωσε το βράδυ του Σαββάτου το αρμόδιο Υπουργείο, λόγο προβλημάτων που εντοπίστηκαν στα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας τους.

Πρόκειται για τα πλοία ανοιχτού τύπου Ελένη και Αγία Ειρήνη τα οποία εκτελούν το δρομολόγιο Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, το πλοίο Αλέξανδρος Κ2 το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο των διαποντίων νήσων καθώς και το πλοίο Αγία Τριάδα το οποίο εκτελεί το δρομολόγιο Λευκίμμη – Ηγουμενίτσα.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τις οποίες επιβεβαιώνει και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κέρκυρας (μάλιστα σύμφωνα με το Λιμεναρχείο, το αρμόδιο Υπουργείο πρόκειται αύριο Δευτέρα να εκδώσει και σχετικό δελτίο τύπου), τα τέσσερα συγκεκριμένα πλοία, λάμβαναν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας από νηογνώμονα Ρωσικών συμφερόντων και σύμφωνα με το Λιμεναρχείο, στο τελευταίο πιστοποιητικό που έλαβαν, το Υπουργείο εντόπισε «παρατυπίες» με αποτέλεσμα να θέσει τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά ως μη ισχύοντα και να δώσει εντολή στο Λιμεναρχείο της Κέρκυρας προκειμένου να σταματήσουν άμεσα τα δρομολόγια που εκτελούσαν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το «πρόβλημα» δημιουργήθηκε όταν πριν από καιρό, έκλεισε η Ελληνική εταιρία έκδοσης πιστοποιητικών αξιοπλοΐας με αποτέλεσμα τα πλοία των εταιριών που δραστηριοποιούνται στη γραμμή, να στραφούν σε άλλες εταιρίες εκτός συνόρων.

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που επιβεβαιώνονται από το Λιμεναρχείο, τα τέσσερα συγκεκριμένα πλοία είχαν στραφεί σε Ρώσικο νηογνώμονα ενώ τα υπόλοιπα πλοία λαμβάνουν πιστοποιητικά από Ιταλική εταιρία.

Αξίζει να αναφερθεί πως η διαδικασία έκδοσης νέου πιστοποιητικού χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα δύσκολη, χρονοβόρα και οικονομικά «ασύμφορη».

http://www.corfupress.com

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

5/16. Και το Οινούσσαι ΙΙΙ στη λίστα. Δρομολόγια στο πόδι του το ΣΑΝ ΝΙΚΟΛΑΣ.

από το fb

ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ 3/9/2011 ΩΡΑ 22.30 Ο ΑΠΟΠΛΟΥΣ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ «ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ» ΛΟΓΩ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ.

Ο Σ.Φ.Ο. ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Share this post


Link to post
Share on other sites
της υπόθεσης στο Μεγανήσι που έμεινε χωρίς παντόφλες.

Τελικα εχουμε 7/16 μαζι με το ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ και το ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ,και λογικα ψαχνουμε ακομα για παντοφλες και μικρα επιβατηγα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8/16 Να βαλουμε και το ΑΙΟΛΙΣ στην λιστα καθως αυριο δεν θα κανει δρομολογιο ενω για το AQUA MARIA βλεπουμε

Το Αιολίς δεν θα πραγματοποιήσει το αυριανό προγραμματισμένο δρομολόγιο,ενώ το AQUA MARIA που αύτη την ώρα είναι εν πλώ ,μόλις καταπλεύσει στο Λαύριο θα ακινητοποιηθεί από τις λιμενικές αρχές!

http://www.limnosreport.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα διακινδυνευσω μια προβλεψη. ο ρωσσικος ειναι αναγνωρισμενος απο τον IACS και την ΕΕ. την αναγνωριση αυτη την κερδισε με κοπο και πολλη προσπαθεια και δεν θα ρισκαρει να τη θεσει σε κινδυνο, για μερικα ελληνικα ferries.

πιστευω οτι οσο προχωρα το θεμα θα παρει και αλλα πλοια η μπαλα της ανακλησης πιστοποιητικων και οταν ερθει επιθεωρητης απο το εξωτερικο να κανει επανελεγχο, θα τα κοψει για να δειξουν standards και ποιοτητα ελεγχου. ετσι και αλλιως η σαιζον τελειωσε και μπρουμε να προχωρησουμε περα απο τον δειγματοληπτικο ελεγχο του πρωτου τριμηνου του 2011.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη λίστα πρέπει να προστεθεί σίγουρα ο Σκοπελίτης που έχει να κάνει δρομολόγιο 2 ημέρες και ίσως το Αιολίς της Λήμνου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργείται έτσι σοβαρό πρόβλημα στη συγκοινωνία των Μικρών Κυκλάδων και του Αη Στράτη..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και το Νήσος Θήρα στη λίστα σύμφωνα με τα τοπικά μέσα. Ευτυχώς που υπάρχει και η Θαλασσινή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαζι κ με το ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ εχουμε φτασει τα 11 απο τα υποτιθεμενα 16 πλοια(12 με τον ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ?).Στα Χιωτικα ΜΜΕ μιλανε για το ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ,το ΘΗΡΑ αλλα και για το EUROPEAN EXPRESS(νομιζω βεβαια οτι κανουν λαθος οπως κ για το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ παραπανω).

Αυτο που αναρωτιεμαι ειναι οτι αν ο συγκεκριμενος επιθεωρητης για τους Ρωσους,εβγαζε πλαστα πιστοποιητικα το πρωτο 3μηνο του 2011,γιατι να μην το εκανε κ απο τον Μαρτη κ περα...αρα απο χτες πρεπει να εχουν αρχισει ελεγχοι και στα υπολοιπα πλοια που εχουν τον ιδιο νηογνωμονα(υποθετω) :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγο περιεργη εποχη δεν εσκασε το θεμα? Και μην παει το μυαλο σας, πονηροι, στο οτι τελειωσε το καλοκαιρι. Αλλα στο οτι οι περισσοτερες εταιριες εβγαλαν οικονομικα αποτελεσματα καθε αλλο παρα ευχαριστα :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα καμμιά από τις εισηγμένες δεν έχει πλοίο που να επηρρεάζεται άμεσα από το γεγονός. Από την άλλη ο Παμπούκης πρόλαβε και έφυγε πριν σκάσει η βόμβα στα χέρια του...

Share this post


Link to post
Share on other sites
αλλα και για το EUROPEAN EXPRESS(νομιζω βεβαια οτι κανουν λαθος οπως κ για το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ παραπανω).

Από ότι φαίνεται το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα με τα πιστοποιητικά του. Εκτός από το ότι χθες αναχώρησε από την Καβάλα για το δρομολόγιο του σε ώρα που ήδη άλλα πλοία είχαν ακινητοποιηθεί, πριν λίγη ώρα αναχώρησε κανονικά και από το Λαύριο για το προγραμματισμένο σημερινό του δρομολόγιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγο περιεργη εποχη δεν εσκασε το θεμα? Και μην παει το μυαλο σας, πονηροι, στο οτι τελειωσε το καλοκαιρι. Αλλα στο οτι οι περισσοτερες εταιριες εβγαλαν οικονομικα αποτελεσματα καθε αλλο παρα ευχαριστα :ph34r:

προσωπικα στο καλοκαιρι θα πηγαινα. η σαιζον τελειωσε, δεν αναστατωθηκε το συμπαν περισσοτερο (ηταν αρκετοι οι ταξιτζηδες) και τωρα ηρθε η ωρα να ξεκαθαρισει η ηρα απο το σταρι.

παντως σε μια σοβαρη χωρα θα ζητουσαν απο τον ρωσσικο νηογνωμονα να επανελεγξει ολα τα πλοια για τα οποια εξεδωσε πιστοποιητικα ο συγκεκριμενος επιθεωρητης απο τις αρχες του 2010 (αν κανω λαθος διορωστε με) που δεχεται το ελληνικο κρατος πιστοποιητικα του ρωσσικου νηογνωμονα για τα ferries και γενικως πλοια εσωτερικων πλοων. ποιος αποκλειει δηλαδη να εχουν γινει αλχημειες και αλλου; με εναν επανελεγχο απο επιθεωρητη του εξωτερικου θα ηταν ολα ενταξει.

σε μια σοβαρη χωρα βεβαια. στην ελλαδαρα θα γινει του ποδοσφαιρου

ΥΓ1: στο δελτιο του ΣΚΑΙ λεει οτι το θεμα δεν ξεκινησε απο την Ελλαδα, αλλα απο τη Ρωσια. Μετα απο ναυαγιο τουριστικου σκαφους, αλλαξαν οι επικεφαλης του νηογνωμονα και ξεκινησαν ελεγχοι στα γραφεια σε ολον τον κοσμο. στην ελλαδα η ιστορια εσκασε απο εκτακτο ελεγχο στο εδω γραφειο, απο ρωσσους. εκτος απο τα 16, ειναι και αλλα 24 στα οποια θα γινει επανελεγχος.

ΥΓ2: ο χρυσοχοϊδης ελεγε οτι θα καταγγειλει το ρωσσικο νηογνωμονα σε ολον τον κοσμο ( :ph34r:B) ) και οτι θα γινει αναδιοργανωση και επανασυσταση του ΚΕΕΠ (σωθηκαμε).

ΥΓ3: στο δελτιο του ΣΚΑΪ ιδιοκτητες ημεροπλοιων ελεγαν οτι με τα χαρτια του ρωσσου, η επιθεωρηση τους εδωσε αδεια εκτελεσης πλοων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο υπουργος μας :P εβγαλε και ανακοινωση που πανω κατω λεει αυτα που δηλωσε και στο δελτιο του ΣΚΑΙ.

«Δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα με τα πιστοποιητικά κλάσης που παρέχει ο ΡωσικόςΝηογνώμονας σε ορισμένα πλοία, θέμα που ήδη διερευνά η Δικαιοσύνη. Επειδή πάνω απ΄ όλα βάζουμε την ασφάλεια των πολιτών, την αξιοπλοΐα των πλοίων και την προστασία του περιβάλλοντος, είναι μονόδρομος για εμάς η άμεση ακινητοποίηση

των πλοίων αυτών.

Οι υπηρεσίες του Υπουργείου έλαβαν εντολή και δουλεύουν σε 24ωρη βάση ώστε να

διευθετηθεί το πρόβλημα και πολύ σύντομα να δοθούν οι απαραίτητες

πιστοποιήσεις.

Για το λόγο αυτό, έχουμε ήδη λάβει τη σύμφωνη γνώμη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής,

για να ενεργοποιήσουμε τις διαδικασίες έκτακτης επιθεώρησης πλοίων από τις

αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, με την υποστήριξη εξωτερικών επιθεωρητών.

Επειδή είμαστε μια χώρα όπου οι νόμοι λειτουργούν :lol: και πρέπει να λειτουργούν προς κάθε κατεύθυνση, προχωρούμε άμεσα σε καταγγελία του Ρωσικού Νηογνώμονα σε

όλους τους αρμόδιους διεθνείς οργανισμούς και ταυτόχρονα σε διακοπή της

σύμβασής του σε πρώτη φάση για ένα μήνα, ώστε να αναλάβει τις ευθύνες και τις

υποχρεώσεις που απορρέουν από τη σύμβασή του.

Ταυτόχρονα, ήδη από σήμερα το πρωί οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης

πραγματοποιούν έλεγχο για τις συνθήκες εισόδου και δραστηριοποίησης του Ρωσικού

Νηογνώμονα στην Ελλάδα.

Τέλος, ανασυντάσσουμε πλήρως την εθνική νομοθεσία μαζί και την αρμόδια για την

επιθεώρηση πλοίων υπηρεσία. Στόχος μας είναι η Ελλάδα να αποκτήσει ένα σύγχρονο

νομικό πλαίσιο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, εφαρμόζοντας τις πιο αυστηρές

προδιαγραφές που υπάρχουν διεθνώς».

Επισης παιρνουμε confirm για το ΑΙΟΛΙΣ ενω υπαρχει λεει λιστα 41 πλοιων που αναμενουν απαντηση για την γνησιοτητα των πιστοποιητικων.

Τελος με βαση κ αυτα που λεει το πειρατικο ρεπορταζ,μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι εχουμε βρει τα 14 απο τα 16

ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ , ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ , ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ , ΕΛΕΝΗ , ΑΓΙΑ ΕΙΡΗΝΗ , ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Κ ΙΙ , ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ , ΟΙΝΟΥΣΑΙ ΙΙΙ , ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ , ΑΙΟΛΙΣ , ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ , ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ , ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ(το εκδρομικο) , ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ.

Edited by NHSOS XIOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΥΓ2: ο χρυσοχοϊδης ελεγε οτι θα καταγγειλει το ρωσσικο νηογνωμονα σε ολον τον κοσμο και οτι θα γινει αναδιοργανωση και επανασυσταση του ΚΕΕΠ (σωθηκαμε).

θα ηθελα να πώ τώρα τι θα κάνει ο χρυσοχοίδης στον ρώσικο νηογνόμωνα,αλλά δεν βοηθάει και η ώρα... :o:lol:

επίσης αν ανασυσταθεί το ΚΕΕΠ η σημαία θα δίνει και τα πιστοποιητικά κλάσης hull & machinery,δλδ θα έχουμε άλλη μια παγκόσμοια πρωτοτυπία σε αυτή τη χώρα μπράβο :P, ας ρωτήσουν όμως τον IMO και τις ασφαλιστικές πρώτα μη πάνε τσάμπα τα έξοδα της ανασυγκρότησης

Edited by Stefanos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...