Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 9/2/2011 at 7:49 PM, NHSOS XIOS said:
Αυτο ομως που μου εκανε εντυπωση ηταν το KASSANDRA DELFINOUS,το οποιο ειναι πραγματικα κουκλακι.Το πετυχα κι απο κοντα στην Σκοπελο και διαθετει πολυ ομορφες γραμμες για μικρο επιβατηγο.Αν δεν κανω λαθος,μαλλον εχει και γυαλινο πατο(οχι ολοκληρο :D )

Το πράγματι όμορφο KASSANDRA DELFINUS το έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, στο Δελτίο Ναυπηγείων Αμαλιάπολης, αλλά το έχουμε δει και σε φωτό από το λιμάνι του Πειραιά.

Σύμφωνα με το equasis, έχει κατασκευαστεί το 1992, φέρει ΙΜΟ 8881498 και ανήκει στην εταιρεία HOMODELFINOUS SHIPPING CO με έδρα τον Πειραιά. Δραστηριοποιείται βέβαια στα νησιά των Σποράδων.

Αυτήν την ώρα το βλέπω στο AIS, σε κάπως ασυνήθιστο για αυτό σημείο, στα ανατολικά της Μακρονήσου με πορεία νότια. Να έρχεται άραγε προς τα μέρη του Πειραιά ???

Να δούμε τέλος και κάποιες φωτογραφίες του από την gallery του φόρουμ.

____________________________________________

(1992, ex-Αφροδίτη Εξπρές)

Edited by Nick the Greek
previous names
Link to comment
Share on other sites

αυτή την στιγμή το κασσάνδρα έχει δέσει δίπλα στο πλατυτέρα τον ουρανών και θα το αντικαταστήσει στης μονοήμερες κρουαζιέρες στον σαρώνικο

Link to comment
Share on other sites

Όντως, από σήμερα το Kassandra Delfinus αντικαθιστά το Πλατυτέρα των Ουρανών στις ημερήσιες κρουαζιέρες που κάνει καθημερινά το δεύτερο! Παρακάτω φωτο από τη σημερινή του αναχώρηση:

gallery_3072_1034_215808.jpg

Link to comment
Share on other sites

Έκανε πράγματι χθες το πρωί μια μικρή βόλτα και επέστρεψε στη θέση του, αλλά κατόπιν εκτέλεσε κανονικά την χθεσινή του κρουαζιέρα. Έφυγε από τον Πειραιά γύρω στις 10.30 και επέστρεψε το βράδυ στις 20.00.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Το παποράκι σήμερα το πρωί βγήκε από το λιμάνι του Πειραιά, έκανε έναν κύκλο και επέστρεψε στη θέση του. Καμμιά βλάβη;

Πάντως το πρωινό εκείνο το Kassandra Delfinous φόρτωνε κανονικά το πρωί και όπως μπορείτε να δείτε ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Αρκετά φυσιολογικό εάν κάνουμε σύγκριση μεγεθών μεταξύ του Kassandra Delfinous και του Πλατύτερα των Ουρανών.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Μετά από αρκετά μακροχρόνια παραμονή στα μέρη του Αργοσαρωνικού και στην μαρίνα του Φλοίσβου, το καραβάκι αναχώρησε χθες το απόγευμα επιστρέφοντας στις Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Το πλοιο τον τελευταιο καιρο βρισκοταν στην Αμαλιαπολη για εργασιες.Χτες εφυγε και σε λιγο θα φτασει στον Φλοισβο λογικα για να παρει τη θεση του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ στις ημερισιες κρουαζιερες στο Σαρωνικο

Link to comment
Share on other sites

Kassandra Delfinus (IMO 8881498)

(1992, ex- Αφροδίτη Εξπρές)

Mιας και μέσω του ποστ του polmyt θυμηθήκαμε το πλοιάριο, να πούμε ότι ως προηγούμενο όνομα του αναφέρεται το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΞΠΡΕΣ. Δεν γνωρίζω ποιό χρονικό διάστημα έφερε αυτό το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο τον τελευταιο καιρο βρισκοταν στην Αμαλιαπολη για εργασιες.Χτες εφυγε και σε λιγο θα φτασει στον Φλοισβο λογικα για να παρει τη θεση του ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ στις ημερισιες κρουαζιερες στο Σαρωνικο

Σήμερα πράγματι ξεκίνησε το πλοιάριο τις ημερήσιες κρουαζιέρες στο Σαρωνικό, από το Τροκαντερό του Παλιού Φαλήρου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kassandra Delfinus (IMO 8881498)

(1992, ex- Αφροδίτη Εξπρές)

Mιας και μέσω του ποστ του polmyt θυμηθήκαμε το πλοιάριο, να πούμε ότι ως προηγούμενο όνομα του αναφέρεται το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΞΠΡΕΣ. Δεν γνωρίζω ποιό χρονικό διάστημα έφερε αυτό το όνομα.

 

Να προσθέσουμε στο ιστορικό του πλοίου ότι το ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΞΠΡΕΣ ήταν το πρώτο του όνομα με το οποίο κατασκευάστηκε, το 1992 βέβαια, στα Ναυπηγεία Χαλκίδας στην Αυλίδα.

Link to comment
Share on other sites

H ζήτηση για χειμερινή κρουαζιέρα σε Ύδρα-Πόρο-Αίγινα φαίνεται να είναι ικανοποιητική γιατί ακόμα και σήμερα, με καιρό άσχημο-για τα δεδομένα του καραβιού-ο προγραμματισμός τηρήθηκε κατά γράμμα, όπως και κάθε ΣΚ μέχρι τώρα.

Όσο για το αν φεύγει από το Τροκαντερό, μη το πάρετε τοις μετρητοίς. Ο μώλος που είναι δεμένα "Πλατυτέρα των Ουρανών" και "Kassandra Delfinus" είναι στην πίσω πλευρά του Κολυμβητηρίου του Π. Φαλήρου και η πρόσβαση των επιβατών γίνεται από ένα χωμάτινο μονοπάτι κλεισμένο με μια ετοιμόρροπη καγκελλόπορτα ανάμεσα στο Πάρκο Ναυτικής Παράδοσης (Τριήρης Ολυμπιάς) και τον σχεδόν παρατημένο και καθημαγμένο Ναυτικό Όμιλο Καλλιθέας Τζιτζιφιών. Ένθεν κακείθεν της εισόδου, 4-5 μονίμως κοιμισμένοι κόπροι οι οποίοι πρέπει να αποθεώνονται από τους τουρίστες καθώς τους υπερπηδούν για να μπούν μέσα. Υποδομές...

Link to comment
Share on other sites

...η πρόσβαση των επιβατών γίνεται από ένα χωμάτινο μονοπάτι κλεισμένο με μια ετοιμόρροπη καγκελλόπορτα ...Ένθεν κακείθεν της εισόδου, 4-5 μονίμως κοιμισμένοι κόπροι...

Και η απόδειξη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Το Kassandra Delfinous ειναι πλεον το τριτο πλοιο που μπαινει στο παιχνιδι των ημερησιων κρουαζιερων στο Σαρωνικο

 

Μετά τις ημερήσιες κρουαζιέρες με το «Aegean Glory» και την «Πλατυτέρα των Ουρανών», την έναρξη µιας µονοήµερης κρουαζιέρας στον Αργοσαρωνικό, µε επίσκεψη σε Ύδρα, Πόρο και Αίγινα, ανακοίνωσε n εταιρεία Ολυµπιακές Κρουαζιέρες N.Ε. To πλοίο Ε-Γ/Τ-Ρ Kassandra Delfinous, χωρητικότητας 344 επιβατών, θα αναχωρεί καθηµερινά στις 8.00 το πρωί από τη µαρίνα φλοίσβου και θα επιστρέφει στις 19.30 το απόγευµα. Οι πελάτες θα µπορούν να εκµεταλλευτούν όλες τις ανέσεις του πλοίου, όπως τα τρία sun decks, τα εσωτερικά σαλόνια και τα δύο µπαρ του σκάφους θα µπορούν να κάνουν τις αγορές τους και να απολαύσουν γεύµα σε πλούσιο µπουφέ και πρόγραµµα διασκέδασης µέσα στο πλοίο.

Αν και η κατανάλωση των επιβατών αυτών των κρουαζιερών είναι συνήθως περιορισμένη, η σημαντική συμβολή τους, έγκειται στο γεγονός, ότι τα νησιά του Αργοσαρωνικού προβάλλονται σε εν δυνάμει επισκέπτες.

 

Πηγη: POROSNEWS

Link to comment
Share on other sites

Το Kassandra Delfinous (IMO Νο: 8881498) κατασκευάστηκε το 1992 και μετασκευάστηκε-ανακαινίστηκε το 2002. Το μήκος του είναι 45m και το πλάτος 8m και έχει χωρητικότητα 334 επιβάτες. Η υπηρεσιακή ταχύτητα του είναι 16 κόμβοι (με μέγιστη τους 20 κόμβους). Διαθέτει δυο κύριες  μηχανές MTU 16 κύλινδρες και τρεις ηλεκτρομηχανές ( δυο Perkins και μια ISUZU), τέλος να πούμε ότι διαθέτει stabilizers

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...