Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 5/2/2010 at 5:22 AM, .voyager said:

Με όνομα... «κλεμμένο»[...]Μένει να δούμε αν η Ρ&Ο έχει εξαγοράσει το δικαίωμα χρήσης του «olympic» από τη ΔΟΕ (International Olympic Comittee) για τα δυο νεότευκτα («Spirit» και «Pride») ή θα έχουμε αλλαγή στο όνομα αυτού του thread (κάτι που εύχομαι...)

On 5/5/2010 at 8:18 PM, proud_ionian said:

Τελος το olympic. Spirit of Britain & Spirit of France

δυο εβδομαδες πισω παει η δρομολογηση του. απο 01/10 παει για τις 16/10.

spirit_of_france_2011_3.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Eπιτέλους παραδίδεται στις 24 του μήνα στη Rauma, όπου θα πραγματοποιηθεί σχετική τελετή, και στις 28 θα καταπλεύσει στο Dover. 8α πραγματοποιήσει μερικά δοκιμαστικά εκεί και στο Calais και θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στις αρχές του Φεβρουαρίου. 'Eτσι λαμβάνει χώρα και το τελευταίο θρίλερ καθυστέρησης παράδοσης στο τρίτο από τα σημαντικά ferries που είχαν προγραμματισμένη παράδοση μέσα στο '11. Kαλοτάξιδο και καλώς να το ανταμώσουμε.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σήμερα έκανα μαζί του ένα "κροσάρισμα" του channel, από Dover για Calais (πότε θα με πάνε μέσα για κατασκοπεία δεν ξέρω) και μου άφησε θετικές εντυπώσεις (και γιατί όχι άλλωστε). Πραγματοποιήσε το δρομολόγιο με ταχύτητα 25+ knots (μήπως γινόταν show off στους "κουστουμάτους" της P&O που ήταν επιβαίνοντες; ), μειώνοντας το χρόνο του πλου στη μία περίπου ώρα από φανάρι σε φανάρι, αν πρόσεξα σωστά.

gallery_2195_26_39217.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Υπό τους ήχους του Electric Memphis Blues και της νοσταλγικής κιθάρας του Chris Rea, πάμε να κάνουμε μερικά σχόλια για το πλοίο πάνω στο οποίο κατάφερα να ταξιδέψω κι εγώ μαζί με τον σταθερό συνταξιδιώτη και φίλο χρήστη George. Λιγάκι ξινά σταφύλια τα σχόλιά μου είναι η αλήθεια, το ταξίδι έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούνιο αλλά λόγω εξαιρετικά βεβαρυμένου προγράμματος η δημοσίευση καθυστερεί δυστυχώς χαρακτηριστικά.

Εσωτερικά το πλοίο μας το παρουσίασε φωτογραφικά με κάθε λεπτομέρεια(και με πολύ καλή ποιότητα if i may add) ο φίλος voyager οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι συνταρακτικό πέρα από 1-2 πραγματάκια. Μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση δύο πίνακες σε έναν από τους αλουέδες που περιείχαν μια σύντομη ιστορία της P&O που φέτος κλείνει 175 χρόνια ζωής σαν εταιρεία, δυστυχώς τα τελευταία 30 χοντρικά υπό πατρόνους εκτός Μεγάλης Βρεταννίας. Προβλεπόμενα οι Βρεταννοί δίνουν μεγάλη σημασία στο ιστορικό κομμάτι και καλά κάνουν. Μια άλλη διαφορά νοοτροπίας μας καταδεικνύει και το σημείο της ανακύκλωσης πάνω στο πλοίο. Κάτι που μπορεί να ξεκίνησε σαν κίνηση σαν corporate mumbo-jumbo, έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε κουλτούρα στις βορειοευρωπαικές χώρες κι όχι σε πανηγυράκι σε στύλ κλείνουμε τα φώτα μια φορά το χρόνο για 5 λεπτά. Η πιο καλή εντύπωση πάντως πάνω στο πλοίο είναι το γεγονός πως είναι ιδιαίτερα φωτεινό, ακόμα και σε συννεφιασμένη μέρα όπως η συγκεκριμένη, και εξαιρετικά ευρύχωρο. Νομίζω περπάτησα στους πιο φαρδείς αλουέδες που έχω περιδιαβεί ποτέ επάνω σε πλοίο. Χρώματα ευχάριστα και αισιόδοξα, καλό αίσθημα γενικότερα. Η P&O στα φέρρυ της δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια προσοχή στη διακόσμηση και την ατμόσφαιρα, σε γενικές γραμμές βάρος έπεφτε πάντα πάνω στην λειτουργικότητα και την ευκολία, τίποτε άλλο.

Φαγητό δεν δοκιμάσαμε αλλά σε τέτοιου είδους πλοία-πορθμεία γενικά καλό είναι κανείς να έχει συγκρατημενες απαιτήσεις. Στα αρνητικά θα έλεγα πως παρά το γεγονός πως το πλοίο είναι μεγάλο και ευρύχωρο, χωρίς σε καμιά περίπτωση να έχει πάνω από 500 επιβάτες για κάποιο λόγο φαινόταν σα να έχει πολυκοσμία. Κάτι το οποίο δεν είναι και πολύ θετικό αν σκεφτείς τι μπορεί να γίνεται όταν είναι πραγματικά γεμάτο. Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός πως τα εξωτερικά καταστρώματα είναι απελπιστικά λίγα, ειδικά η απόληξη του main deck είναι ο περιορισμένος χώρος που μας έχει δείξει ο voyager, πάρα πολύ μικρός. Την κατάσταση σε αυτό το σημείο σώζει η κοπέλα που κρατάει το εξωτερικό bar της πρύμης, δεν έχω λόγια :D. Γενικά το εσωτερικό πάντως μου θυμίζει κομματάκι απομίμηση των πλοίων της DFDS που εξυπηρετούν τη γραμμή της Δουνκέρκης και για τα οποία θα κάνουμε αναφορά ταξιδίου σε άλλο επεισόδιο.

Εξωτερικά τα πλοία και συγκεκριμένα το Spirit of France, θεωρώ πως δεν είναι κι άσχημα. Εντάξει, ούτε η πλωριά τους άποψη, ούτε και η πρυμνιά τους κερδίζουν κορδέλλα Miss στα καλλιστεία της οικογένειας του ΑΝΤ1 και του προέδρου Μίνωα(Μηνά) Κυριακού :P. Αλλά αν σκεφτεί κανείς πως λόγω λιμενικών συνθηκών είναι υποχρεωμένα να κουβαλάνε αυτά τα απαίσια κατασκευάσματα στην πλώρη τους όπως και το διάδρομο πεζών επιβατών στην πρύμη τους και με δεδομένο το μεγάλο τους μέγεθος, νομίζω το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου κακό. Η παρέμβαση που θα μου άρεσε είναι να βαφόταν η τσιμινιέρα στο μπλέ, πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο. Επίσης δεν μπορώ να χωνέψω αυτά τα ονόματα με τίποτα, όταν ακούω Spirit of France, μάλλον το πνεύμα των Χριστουγέννων :P μου έρχεται στο μυαλό. Επιτέλους κύριοι του marketing, λίγη πρωτότυπη σκέψη. Σκεφθείτε έξω από τις διδαχές του ΜΒΑ σας.

Λίγα λόγια σχετικά με το operation του πλοίου. Ταξιδεύοντας με αυτοκίνητο και με αναχώρηση 1630 από Dover, το πλοίο έδεσε στις 1600 προερχόμενο από Calais, τελικά κατάφερε να αναχωρήσει γύρω στις 1655, με 25 λεπτά καθυστέρηση δηλαδή. Παρατηρώντας και αυτό και το αδελφό του επί 3 ημέρες στα λιμάνια τους, είχαν τέτοιου είδους καθυστερήσεις και μου φαίνεται πως ως πρός αυτό να έχουν πέσει και λίγο θύματα του μεγέθους τους. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τη φόρτωση των ΙΧ τα οποία από το δεύτερο freight deck και μέσω σταθερής ραμπας και αριστερά, και δεξιά πάνε κατ' ευθείαν στο δικό τους ντέκ. Η μαγκιά εδώ είναι πως οι ράμπες είναι κολλημένες στα τοιχώματα του πλοίου και είναι ειδικές για ΙΧ με αποτέλεσμα και η φόρτωση να είναι σύντομη αλλά και να μη χάνεται χώρος για φορτηγά στο δεύτερο freight deck. Όσο για το πως στοιβάζονται τα ΙΧ στο ντέκ τους, δέστε τα εδώ και σκεφθείτε πως φορτώνουν το δικό σας στο Αιγαίο, ακόμα και οι "σοβαρές" εταιρείες. Και αυτό το κομμάτι πάντως θεωρώ πως πρόκειται για αντιγραφή των πλοίων της Δουνκέρκης.

Περαίνων το μήνυμά μου :lol:, να πω πως αυτό το πέρασμα αλλά και την άλλη μέρα στο Calais είχαμε την χαρά και την τύχη να τα μοιραστούμε την παρέα του Micke Asklander, του γνωστού "Σουηδού" του Faktaomfartyg καθώς και άλλων συναρρώστων από τη Φινλανδία και την Αγγλία, με μπόλικη συζήτηση για πλοία και άλλα ενδιαφέροντα. Η γλώσσα λοιπόν των πλοίων είναι διεθνής, και το internet ήταν μια πολύ όμορφη εξέλιξη που μας έχει φέρει όλους πιο κοντά.

Link to comment
Share on other sites

Στα παραπάνω που ανέφερε ο φίλος Nick the Greek, θα ήθελα να σημειώσω πως, σχετικά με το φαγητό καταρχάς, στα δύο νεότευκτα μπορείς να έχεις προσδοκίες, το Food Court είναι πολύ μεγαλο self service εστιατόριο -τόσο σε χώρο, όσο και σε ποικιλία, αλλά υπάρχει το a la cart ένα deck πιο πάνω για περισσότερο gourmet επιλογές, αντίστοιχο της brasserie Langan του Λονδίνου. Ακόμη και στα παλιότερα ομόσταβλα, το φαγητό είναι αρκετά ικανοποιητικό

Το ανοιχτό κατάστρωμα περιορίζεται μόνο στην πρύμναιο μέρος του 8ου deck και ο αντίτοιχος χώρος για τους Club Lounge ταξιδιώτες στο 9ο είναι μικρότερος αλλά και χωρισμένος στη μέση, με το ένα μέρος να χρησιμοποιείται για τους ναυτικούς του πλοίου και την είσοδο να απαγορεύεται στους επιβάτες.

Αναφορικά με τις καθυστερήσεις, στο πρόσφατο outbound πλου με το Spirit of Britain, αναγκαστήκαμε να περιμένουμε με κράτει έξω από το δίαυλο του Calais για πάνω από μισή ώρα, λόγω αδυναμίας του λιμένα του Calais να εξυπηρετήσει το πλοίο και μέχρι να απελευθερωθούν θέσεις πρόσδεσης σε αυτόν, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση που υπήρξε από τα μεγάφωνα. Συνεχίσαμε όταν ξεκόλλησε πρώτο το Rodin, με τα Pride of Burgundy, Norman Spirit και Spirit of France να ακολουθούν, αν και το "πρόβλημα" ήταν ο μάλλον καθυστερημένος απόπλους του τελευταίου, μιας και τα δύο αδερφά δένουν σε συγκεκριμένο ντόκο, τον Calais 8.

Πράγματι, το interior σε μεγάλο βαθμό είναι βασισμένο σε αυτό των πλοίων της DFDS και ειδικά στο πλωριο μπαρ τους. Παρακάτω μια φωτογραφία από τις ράμπες ανόδου στο upper car deck που αναφέρει ο Nick, όπως αυτές φαίνονται όταν επιβιβαζόμαστε στο πλοίο από το link span.

gallery_2195_446_192174.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 years later...
  • 4 months later...

Τι συμβαίνει με το πλοίο. Είναι αρκετό καιρό εκτός δρομολογίων και αρκετοί ξένοι συνασθενείς ισχυρίζονται ότι το τεχνικό πρόβλημα που επικαλείται η P&O αποτελεί πρόφαση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...