proud_ionian Posted August 31, 2011 Share Posted August 31, 2011 (edited) On 5/2/2010 at 5:22 AM, .voyager said: Με όνομα... «κλεμμένο»[...]Μένει να δούμε αν η Ρ&Ο έχει εξαγοράσει το δικαίωμα χρήσης του «olympic» από τη ΔΟΕ (International Olympic Comittee) για τα δυο νεότευκτα («Spirit» και «Pride») ή θα έχουμε αλλαγή στο όνομα αυτού του thread (κάτι που εύχομαι...) On 5/5/2010 at 8:18 PM, proud_ionian said: Τελος το olympic. Spirit of Britain & Spirit of France δυο εβδομαδες πισω παει η δρομολογηση του. απο 01/10 παει για τις 16/10. Edited February 14, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 17, 2011 Author Share Posted November 17, 2011 εχουν γινει αλλες 2-3 αναβολες. συμφωνα με το ferries outside europe & το Mer er marine, εχει θεμα με κραδασμους (vibration) και μεχρι να τακτοποιηθει, η P&O δεν αναλαμβανει Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Κι αλλη αναβολη λογω...κακοκαιριας.Κερδισμενη η DFDS απο την καραμπολα της Seafrance. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 (edited) Eπιτέλους παραδίδεται στις 24 του μήνα στη Rauma, όπου θα πραγματοποιηθεί σχετική τελετή, και στις 28 θα καταπλεύσει στο Dover. 8α πραγματοποιήσει μερικά δοκιμαστικά εκεί και στο Calais και θα ξεκινήσει τα δρομολόγια στις αρχές του Φεβρουαρίου. 'Eτσι λαμβάνει χώρα και το τελευταίο θρίλερ καθυστέρησης παράδοσης στο τρίτο από τα σημαντικά ferries που είχαν προγραμματισμένη παράδοση μέσα στο '11. Kαλοτάξιδο και καλώς να το ανταμώσουμε. Edited January 18, 2012 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 παραδοθηκε σημερα. το σαββατο θα ειναι στο dover Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 ιεφτασιεεεε. στο dover απο χτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 (edited) Μία από τις πρώτες φώτος του στο Dover από το shipspotting.com, αλλά και μία με τα δύο αδελφά μαζί. Ήδη κάνει δοκιμαστικά έξω από το Dover. Edited January 29, 2012 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Aπό τις 9 του μήνα που διανύουμε έχει ξενικήσει τα εμπορικά δρομολόγια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 (edited) Σήμερα έκανα μαζί του ένα "κροσάρισμα" του channel, από Dover για Calais (πότε θα με πάνε μέσα για κατασκοπεία δεν ξέρω) και μου άφησε θετικές εντυπώσεις (και γιατί όχι άλλωστε). Πραγματοποιήσε το δρομολόγιο με ταχύτητα 25+ knots (μήπως γινόταν show off στους "κουστουμάτους" της P&O που ήταν επιβαίνοντες; ), μειώνοντας το χρόνο του πλου στη μία περίπου ώρα από φανάρι σε φανάρι, αν πρόσεξα σωστά. Edited February 23, 2012 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Υπό τους ήχους του Electric Memphis Blues και της νοσταλγικής κιθάρας του Chris Rea, πάμε να κάνουμε μερικά σχόλια για το πλοίο πάνω στο οποίο κατάφερα να ταξιδέψω κι εγώ μαζί με τον σταθερό συνταξιδιώτη και φίλο χρήστη George. Λιγάκι ξινά σταφύλια τα σχόλιά μου είναι η αλήθεια, το ταξίδι έλαβε χώρα τον περασμένο Ιούνιο αλλά λόγω εξαιρετικά βεβαρυμένου προγράμματος η δημοσίευση καθυστερεί δυστυχώς χαρακτηριστικά. Εσωτερικά το πλοίο μας το παρουσίασε φωτογραφικά με κάθε λεπτομέρεια(και με πολύ καλή ποιότητα if i may add) ο φίλος voyager οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι συνταρακτικό πέρα από 1-2 πραγματάκια. Μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση δύο πίνακες σε έναν από τους αλουέδες που περιείχαν μια σύντομη ιστορία της P&O που φέτος κλείνει 175 χρόνια ζωής σαν εταιρεία, δυστυχώς τα τελευταία 30 χοντρικά υπό πατρόνους εκτός Μεγάλης Βρεταννίας. Προβλεπόμενα οι Βρεταννοί δίνουν μεγάλη σημασία στο ιστορικό κομμάτι και καλά κάνουν. Μια άλλη διαφορά νοοτροπίας μας καταδεικνύει και το σημείο της ανακύκλωσης πάνω στο πλοίο. Κάτι που μπορεί να ξεκίνησε σαν κίνηση σαν corporate mumbo-jumbo, έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε κουλτούρα στις βορειοευρωπαικές χώρες κι όχι σε πανηγυράκι σε στύλ κλείνουμε τα φώτα μια φορά το χρόνο για 5 λεπτά. Η πιο καλή εντύπωση πάντως πάνω στο πλοίο είναι το γεγονός πως είναι ιδιαίτερα φωτεινό, ακόμα και σε συννεφιασμένη μέρα όπως η συγκεκριμένη, και εξαιρετικά ευρύχωρο. Νομίζω περπάτησα στους πιο φαρδείς αλουέδες που έχω περιδιαβεί ποτέ επάνω σε πλοίο. Χρώματα ευχάριστα και αισιόδοξα, καλό αίσθημα γενικότερα. Η P&O στα φέρρυ της δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοια προσοχή στη διακόσμηση και την ατμόσφαιρα, σε γενικές γραμμές βάρος έπεφτε πάντα πάνω στην λειτουργικότητα και την ευκολία, τίποτε άλλο. Φαγητό δεν δοκιμάσαμε αλλά σε τέτοιου είδους πλοία-πορθμεία γενικά καλό είναι κανείς να έχει συγκρατημενες απαιτήσεις. Στα αρνητικά θα έλεγα πως παρά το γεγονός πως το πλοίο είναι μεγάλο και ευρύχωρο, χωρίς σε καμιά περίπτωση να έχει πάνω από 500 επιβάτες για κάποιο λόγο φαινόταν σα να έχει πολυκοσμία. Κάτι το οποίο δεν είναι και πολύ θετικό αν σκεφτείς τι μπορεί να γίνεται όταν είναι πραγματικά γεμάτο. Σε αυτό συμβάλλει και το γεγονός πως τα εξωτερικά καταστρώματα είναι απελπιστικά λίγα, ειδικά η απόληξη του main deck είναι ο περιορισμένος χώρος που μας έχει δείξει ο voyager, πάρα πολύ μικρός. Την κατάσταση σε αυτό το σημείο σώζει η κοπέλα που κρατάει το εξωτερικό bar της πρύμης, δεν έχω λόγια . Γενικά το εσωτερικό πάντως μου θυμίζει κομματάκι απομίμηση των πλοίων της DFDS που εξυπηρετούν τη γραμμή της Δουνκέρκης και για τα οποία θα κάνουμε αναφορά ταξιδίου σε άλλο επεισόδιο. Εξωτερικά τα πλοία και συγκεκριμένα το Spirit of France, θεωρώ πως δεν είναι κι άσχημα. Εντάξει, ούτε η πλωριά τους άποψη, ούτε και η πρυμνιά τους κερδίζουν κορδέλλα Miss στα καλλιστεία της οικογένειας του ΑΝΤ1 και του προέδρου Μίνωα(Μηνά) Κυριακού . Αλλά αν σκεφτεί κανείς πως λόγω λιμενικών συνθηκών είναι υποχρεωμένα να κουβαλάνε αυτά τα απαίσια κατασκευάσματα στην πλώρη τους όπως και το διάδρομο πεζών επιβατών στην πρύμη τους και με δεδομένο το μεγάλο τους μέγεθος, νομίζω το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου κακό. Η παρέμβαση που θα μου άρεσε είναι να βαφόταν η τσιμινιέρα στο μπλέ, πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο. Επίσης δεν μπορώ να χωνέψω αυτά τα ονόματα με τίποτα, όταν ακούω Spirit of France, μάλλον το πνεύμα των Χριστουγέννων μου έρχεται στο μυαλό. Επιτέλους κύριοι του marketing, λίγη πρωτότυπη σκέψη. Σκεφθείτε έξω από τις διδαχές του ΜΒΑ σας. Λίγα λόγια σχετικά με το operation του πλοίου. Ταξιδεύοντας με αυτοκίνητο και με αναχώρηση 1630 από Dover, το πλοίο έδεσε στις 1600 προερχόμενο από Calais, τελικά κατάφερε να αναχωρήσει γύρω στις 1655, με 25 λεπτά καθυστέρηση δηλαδή. Παρατηρώντας και αυτό και το αδελφό του επί 3 ημέρες στα λιμάνια τους, είχαν τέτοιου είδους καθυστερήσεις και μου φαίνεται πως ως πρός αυτό να έχουν πέσει και λίγο θύματα του μεγέθους τους. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει για τη φόρτωση των ΙΧ τα οποία από το δεύτερο freight deck και μέσω σταθερής ραμπας και αριστερά, και δεξιά πάνε κατ' ευθείαν στο δικό τους ντέκ. Η μαγκιά εδώ είναι πως οι ράμπες είναι κολλημένες στα τοιχώματα του πλοίου και είναι ειδικές για ΙΧ με αποτέλεσμα και η φόρτωση να είναι σύντομη αλλά και να μη χάνεται χώρος για φορτηγά στο δεύτερο freight deck. Όσο για το πως στοιβάζονται τα ΙΧ στο ντέκ τους, δέστε τα εδώ και σκεφθείτε πως φορτώνουν το δικό σας στο Αιγαίο, ακόμα και οι "σοβαρές" εταιρείες. Και αυτό το κομμάτι πάντως θεωρώ πως πρόκειται για αντιγραφή των πλοίων της Δουνκέρκης. Περαίνων το μήνυμά μου , να πω πως αυτό το πέρασμα αλλά και την άλλη μέρα στο Calais είχαμε την χαρά και την τύχη να τα μοιραστούμε την παρέα του Micke Asklander, του γνωστού "Σουηδού" του Faktaomfartyg καθώς και άλλων συναρρώστων από τη Φινλανδία και την Αγγλία, με μπόλικη συζήτηση για πλοία και άλλα ενδιαφέροντα. Η γλώσσα λοιπόν των πλοίων είναι διεθνής, και το internet ήταν μια πολύ όμορφη εξέλιξη που μας έχει φέρει όλους πιο κοντά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 (edited) Στα παραπάνω που ανέφερε ο φίλος Nick the Greek, θα ήθελα να σημειώσω πως, σχετικά με το φαγητό καταρχάς, στα δύο νεότευκτα μπορείς να έχεις προσδοκίες, το Food Court είναι πολύ μεγαλο self service εστιατόριο -τόσο σε χώρο, όσο και σε ποικιλία, αλλά υπάρχει το a la cart ένα deck πιο πάνω για περισσότερο gourmet επιλογές, αντίστοιχο της brasserie Langan του Λονδίνου. Ακόμη και στα παλιότερα ομόσταβλα, το φαγητό είναι αρκετά ικανοποιητικό Το ανοιχτό κατάστρωμα περιορίζεται μόνο στην πρύμναιο μέρος του 8ου deck και ο αντίτοιχος χώρος για τους Club Lounge ταξιδιώτες στο 9ο είναι μικρότερος αλλά και χωρισμένος στη μέση, με το ένα μέρος να χρησιμοποιείται για τους ναυτικούς του πλοίου και την είσοδο να απαγορεύεται στους επιβάτες. Αναφορικά με τις καθυστερήσεις, στο πρόσφατο outbound πλου με το Spirit of Britain, αναγκαστήκαμε να περιμένουμε με κράτει έξω από το δίαυλο του Calais για πάνω από μισή ώρα, λόγω αδυναμίας του λιμένα του Calais να εξυπηρετήσει το πλοίο και μέχρι να απελευθερωθούν θέσεις πρόσδεσης σε αυτόν, σύμφωνα με σχετική ενημέρωση που υπήρξε από τα μεγάφωνα. Συνεχίσαμε όταν ξεκόλλησε πρώτο το Rodin, με τα Pride of Burgundy, Norman Spirit και Spirit of France να ακολουθούν, αν και το "πρόβλημα" ήταν ο μάλλον καθυστερημένος απόπλους του τελευταίου, μιας και τα δύο αδερφά δένουν σε συγκεκριμένο ντόκο, τον Calais 8. Πράγματι, το interior σε μεγάλο βαθμό είναι βασισμένο σε αυτό των πλοίων της DFDS και ειδικά στο πλωριο μπαρ τους. Παρακάτω μια φωτογραφία από τις ράμπες ανόδου στο upper car deck που αναφέρει ο Nick, όπως αυτές φαίνονται όταν επιβιβαζόμαστε στο πλοίο από το link span. Edited October 30, 2012 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 23, 2014 Share Posted November 23, 2014 Για έκακτο δεξαμενισμό στο Rotterdam το μεγαθήριο με πρόβλημα στις έλικες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 25, 2014 Share Posted November 25, 2014 Από χθες και πάλι στη γραμμή του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Μετά το δεξαμενισμό του Spirit of Britain, αναμένεται να πάει στις 12/1/19 το Spirit of France για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο της Blohm & Voss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2019 Share Posted January 15, 2019 Τελικά το Spirit of France χθες έφυγε από το Dover για να πάει για το δεξαμενισμο του στο Αμβούργο και στο ναυπηγείο της Blohm & Voss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 Το Spirit of France ολοκλήρωσε τις εργασίες του δεξαμενισμου του στο Αμβούργο και επέστρεψε στα δρομολόγια του στη γραμμή Dover Calais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 28, 2019 Author Share Posted January 28, 2019 με σημαια κυπρου και αυτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2020 Share Posted January 27, 2020 Το Spirit of France είναι στο ναυπηγείο Damen στο Άμστερνταμ από τις 23 Ιανουαρίου για εργασίες δεξαμενισμού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 7, 2022 Share Posted March 7, 2022 Ας προσθέσουμε το Spirit of France με την αλλαγμένη γραμματοσειρά, μια μεγάλη εμπορική επιτυχία της P&O. Τρομερή αλλαγή, μπράβο στο τμήμα marketing, χαλάλι ο μισθός τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted July 18, 2022 Author Share Posted July 18, 2022 Τι συμβαίνει με το πλοίο. Είναι αρκετό καιρό εκτός δρομολογίων και αρκετοί ξένοι συνασθενείς ισχυρίζονται ότι το τεχνικό πρόβλημα που επικαλείται η P&O αποτελεί πρόφαση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now