Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το όνομα της εταιρείας μας το είπε ο Enas Chiotis.
Η εταιρεία Commercial SA ανήκει σε έναν Χιώτη εφοπλιστή, πρόκειται για το κ. Καλλιμασια.

Ακούστηκε πως Χιώτες αγόρασαν ro/ro από Πειραιά ή Λαύριο για Σάμο-Χίο-Μυτιλήνη... μωρέ λες? :confused:

Φίλε Jimmys αυτό Ro-Ro που ακούστηκε ότι θα μπει στη γραμμή Πειραιά/Λαύριο Σάμο Χίο Μυτιλήνη πρόκειται για το Pelagitis.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Είναι ένα καλό ερώτημα!!! Το Pelagitis όταν ξεκίνησε τα δρομολόγια υπήρχε συνεργασία με τη ΝΕΛ και μετά σταμάτησαν τη συνεργασία. Πριν δυο εβδομάδες έτυχα σε μια συζήτηση στελεχών της ΝΕΛ, όπου έλεγαν ότι το πλοίο έχει καλό δρόμο για Ro-Ro αλλά δεν έχει κίνηση, που μπορεί να κρατηθεί μόνο του. Όποτε η απάντηση πρέπει να είναι όχι.

Αυτή η προέκταση του δρομολογίου του Pelagitis μέχρι τη Καβάλα (κανονικά θα το έκανε το Μυτιλήνη εκείνο το Σαββατοκύριακο) έγινε ότι λόγω των απαγορευτικών υπήρξε το μόνο διαθέσιμο πλοίο για να κάνει αυτό το δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν δουλεύει μόνο του, η εταιρεία εμφανίζεται ευέλικτη με τα έκτακτα δρομολόγια. Για πρωτοεμφανιζόμενη στην ακτοπλοία να κυνηγάει τα φορτία εκτός της βασικής γραμμής δεν τα πάει και άσχημα.

Link to comment
Share on other sites

Μια συνέντευξη του Βρονταδούση εφοπλιστή Γ.Καλλιμασιά που αναπαράγει το τοπικό chiosnews.com

Μάλλον επιβεβαιώνει το οτι η εταιρεια δεν συνεργάζεται με τη ΝΕΛ.

«Είμαστε εδώ για να μείνουμε», B) τονίζει ο Χιώτης στην καταγωγή εφοπλιστής Γιώργος Καλλιμασιάς που με το πλοίο Ro-Ro ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ η εταιρεία του COMMERCIAL SA είναι από το Νοέμβριο στη γραμμή Πειραιάς- Χίος- Μυτιλήνη.

...

Εγώ όμως έβαλα το βαπόρι αυτό, γιατί γεννήθηκα στο πρακτορείο μέσα του παππού μου και ο πατέρας μου είχε βαπόρι που έκανε τη γραμμή αυτή την περίοδο του -60 και του ΄70. Από εκεί ορμώμενος, πάντα ήθελα να βάλω ένα βαπόρι στη γραμμή. Βρήκα το συγκεκριμένο, όπως το ήθελα, και το βάλαμε στη γραμμή».

...

Όπως σημειώνει ο Γ. Καλλιμασιάς «είναι ένα καλό βαπόρι, έχει χτιστεί για τη Βαλτική. Το πήραμε από την Καναδέζικη Κυβέρνηση, του κάναμε μια πολύ καλή επισκευή και το βάλαμε στη γραμμή που πιστεύουμε ότι θα αποδώσει καρπούς τα επόμενα 10 χρόνια. Δεν είναι μια δουλειά που την κοιτάς κοντά.

Πάντως θα μείνουμε στη γραμμή για πολλά χρόνια και πιστεύω δεν θα την αφήσουμε. Θέλω να τη συνεχίσω ακόμα και αν περάσουν τα χρόνια για το βαπόρι αυτό».

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πάντως αν δουλεύει μόνο του, η εταιρεία εμφανίζεται ευέλικτη με τα έκτακτα δρομολόγια. Για πρωτοεμφανιζόμενη στην ακτοπλοία να κυνηγάει τα φορτία εκτός της βασικής γραμμής δεν τα πάει και άσχημα.

Από τη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο ΔΣ της Εge Birlik και το kounoupi.gr

Και απο το δημοσιευμα διαβαζουμε οτι θα παιρνει ολα τα φορτηγα της τουρκικης εταιριας που ο τελικος τους προορισμος ειναι η Ιταλια - κινηση ματ την ωρα που αλλες εταιριες διαλαλουν εδω και μηνες οτι θα πραγματοποιουν την συγκεκριμενη συνδεση(Τουρκια-Ελλαδα-Ιταλια).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Από το monte stello να σου φέρνουν το 39χρονο Clare είναι μια καπως ανώμαλη προσγείωση. Αδελφάκι του marino που είχαμε κάποτε στα νερά μας,και μάλλον βελτιωμένη έκδοση του antonia που βρίσκεται στην Ελευσίνα.

Το παρήγορο είναι ότι οι επιθεωρήσεις τα τελευταία χρόνια δεν έχουν σημαντικά ευρήματα και δεν έχει κρατηθεί. Αν δεν ήταν κοντά το καλοκαίρι θα πόνταρα σε μια καλή επισκευή όπως του Πελαγίτη, αλλά τώρα μου φαίνεται πως η δουλειά θα γίνει μπογιές, χαρτιά και φύγαμε.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αληθεύει ότι ναυλώθηκε στην εταιρία του ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ; :blink::huh:

Ναι αληθεύει .Όπως είχα πει πριν λίγες ημέρες η κατάσταση ήταν ρευστή με την ναύλωση του πλοίου κι έτσι από την Παρασκευή το μεσημέρι μέχρι τις 31/10/2011 ναυλώθηκε από την ΑΕΙΝΑΥΤΗΣ του κ. Γ. Καλλιμασιά.

Μηπως τωρα που ναυλωθηκε ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ δεν δουμε ουτε(οπως το MONTE STELLO)τον ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εάν έχω καταλάβει καλά ο κ. Καλλιμασιας είχε σε αναμονή τους πλοιοκτήτες του Clare, για να το αγοράσει, αλλά ο ίδιος το καθυστερούσε για να πέσει η τιμή του πλοίου!!! Αλλά φαίνεται τελικά δεν ήταν διατιθέμενη οι πλοιοκτήτες να περιμένουν πολύ τον κ. Καλλιμασια!!!

Πάντως μιας και δεν προχώρησε η δουλειά με το Clare, ίσως δούμε κάποιο άλλο Ro-Ro που επιθεώρησαν πρόσφατα από την Τουρκία, άνθρωποι της εταιρείας του κ. Καλλιμασια

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπισουμε οτι δεν θα αναστειλλει τα δρομολογια του ο Πελαγίτης και οτι ολα οσα ακουγονται περι αποσυρσης του ειναι φημες.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Χωρις να ξερω την κινηση του πλοιου,μου φαινεται παραξενο να εγκαταλειψει την γραμμη απο την στιγμη που πρoσφατα η εταιρια του ναυλωσε και τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ(που σημαινει οτι πρεπει να εχουν κινηση στα roro) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Η κίνησή του τον χειμώνα ήταν αναιμική.Αν δεν ανέβηκε πολύ τώρα το καλοκαίρι ώστε να καλύψει το χαμένο έδαφος δεν θα μου κάνει εντύπωση να αποφασιστεί να σταματήσει.

Η ναύλωση του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ήταν μια κίνηση για καθημερινή παρουσία της εταιρείας ώστε να το προτιμήσουν περισσότερες μεταφορικές.Δεν είχε να κάνει με μεταφορικό έργο που περίσευε από το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής η ναύλωση του Αρχάγγελος έχει αποδειχτεί λάθος, όπως το λέει και ο Earl. Πιθανότατα ήλπιζε ότι θα μεγάλωνε το μερίδιο του στη γραμμή αλλά το μερίδιο που είχε πριν ο Αρχάγγελος με την ΑΝΕΚ δεν το έχει και τώρα, αλλά ούτε πήγαν στο Πελαγιτη αυτά τα φορτηγά

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα που έφυγε από εδώ το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ρώτησα γιατί έκατσε τόσο πολύ (πρωί Κυριακής έως απόγευμα Σαββάτου) και μου είπαν ότι έχει λίγη κίνηση και δεν συμφέρει να ταξιδεύει άδειο... Τώρα για το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ δεν ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

απο το πρακτορείο που είναι υπεύθυνο για την εταιρεία έμαθα σήμερα ότι στα δρομολόγια προς χίο μυτιλήνη δεν υπάρχει πλέον πελαγίτης αλλά μόνο αρχάγγελος δευτέρα-τετάρτη-παρασκευή στις 18.00,μάλλον επαληθέυονται οι φήμες

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου από Χίο το ερχόμενο Σάββατο, μετά ένα δρομολόγιο για Σούδα και τέλος δέσιμο στη Χαλκίδα και απόλυση του πληρώματος δυστυχώς... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

....Η ναύλωση του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ ήταν μια κίνηση για καθημερινή παρουσία της εταιρείας ώστε να το προτιμήσουν περισσότερες μεταφορικές.Δεν είχε να κάνει με μεταφορικό έργο που περίσευε από το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ....

Σε εμένα που δεν έχω σχέση με την ναυτιλιακή βιομηχανία, μου κάνει τεράστια εντύπωση το σκεπτικό της ναύλωσης του Αρχάγγελος, αν είναι έτσι τα πράγματα. Επειδή δεν υπάρχει αρκετή κίνηση για τον Πελαγίτη, βάζω επιπλέον ένα πλοίο και θα την δημιουργήσω. Μπορεί να ευσταθήσει αυτή η λογική; Αντί του μαζέματος και της εξοικονόμησης πόρων, άπλωμα και πέρισσότερα έξοδα; Έτσι κάνουν λεφτά και στην ποντοπόρο;

Link to comment
Share on other sites

απορια α:

ίσως δούμε κάποιο άλλο Ro-Ro που επιθεώρησαν πρόσφατα από την Τουρκία, άνθρωποι της εταιρείας του κ. Καλλιμασια

αποσυρεται ο πελαγιτης μονο ή η εταιρεια απο τη γραμμη;

απορια β:

αν αποσυρεται η εταιρεια το αρχαγγελος για ποιον δουλευει πλεον;

@georgios express

ακριβως επειδη δεν κανουν ετσι λεφτα στην ποντοπορο, δεν στεκει και το story του καλου ιπποτη που γυρνα να βοηθησει την πατριδα του, ηρθε για να μεινει και να δημιουργησει κατι εκει ανιδιοτελως και χωρις να εχει αναγκη (το εχουμε ξαναδει και αλλου οχι μονο μια φορα).

μπορει να υπηρχε η υστεροβουλη σκεψη ας βαλω στα γρηγορα δυο πλοια να αρπαξω κατι απο κινηση και να το εξαργυρωσω (πχ παρε κατι για να φυγεις ή μπες και εσυ στη μελλοντικη μοιρασια)

απο την αλλη μπορει οι λογοι να ηταν διαφορετικοι και να μην υφιστανται πλεον. προσωπικα δεν μπορω να δεχτω οτι καποιος που επιτυγχανει στην ποντοπορο (ακομη και στη... γ' εθνικη) παθαινει ξαφνικα εγκεφαλικο black out και δεν βλεπει τα αυτονοητα

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή εφοπλιστής δεν γίνεσαι τυχαία κι ειδικά επιτυχημένος, κάτι πρέπει να σκαμπάζει από ναυτιλία ιδιαίτερ όταν έχει αναπτύξει τόση έντονη παρουσία με 18 πλοία.

Το θέμα είναι απλό σε τέτοιες περιπτώσεις.Συνήθως τέτοιοι άνθρωποι της ποντοπόρου γνωρίζουν ότι εμπλεκόμενοι στην ακτοπλοία δεν θα έχουν τα κέρδη της ποντοπόρου. Απλά πολλοί από αυτούς ποντάρουν στην αναγνωρισιμότητα που προσδίδει εντός των τοιχών η ενασχόλησή τους με την ακτοπλοία , γουστάρουν το σινιάλο τους να μπαινοβγαίνει στο νησί τους κι επιπλέον η ακτοπλοία είναι σε live μετάδοση. Θα κατέβεις Πειραιά να δεις το βαπόρι σου να μανουβράρει να φορτώνει ενώ στην ποντοπόρο το κοιτάς μέσα από έναν υπολογιστή και μπορεί να κάνεις να το δεις και χρόνια.

Είναι κόλημα η ακτοπλοία ακόμη και για τους παραδοσιακούς ποντοπόρους και το καταλαβαίνουν μόλις ασχοληθούν.Είναι μια όμορφη γυναίκα η οποία βάζει χέρι στην τσέπη σου αλλά λες χαλάλι.

Για όλους αυτούς τους λόγους πιστεύω ότι ο Καλλιμασιάς είπε να έρθει και στην ακτοπλοία.Δεν είχε σαν σκοπό τα τεραστια κέρδη αν μη τι άλλο όμως να μην τον βάλει χοντρά μέσα.

Από την στιγμή που δεν τραβάει το θέμα έχουν προφανώς αρχίσει κι οι δεύτερες σκέψεις.

Όσο για το γιατί δουλεύει τον ΑΡΧΑΓΓΕΛΟ κι όχι το δικό του, εφόσον το έχει ναυλωμένο μέχρι τον Οκτώβρη γιατί να ταλαιπωρεί το δικό του και κατά δεύτερον ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ είναι πολύ πιο οικονομικός από τον ΠΕΛΑΓΙΤΗ.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κοντα σε συμφωνια με τις εταιριες πετρελαιοειδών που μεταφερουν καυσιμα στη Μυτιληνη βρισκεται η εταιρια ωστε να μεταφερονται τα καυσιμα με τον ΠΕΛΑΓΙΤΗ

Διαβουλεύσεις ανάμεσα στις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών που δραστηριοποιούνται στη Λέσβο και τη ναυτιλιακή εταιρεία «Αεί Ναύτης», που έχει δρομολογημένο το Ro - Ro «Πελαγίτης» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, ξεκινούν την επόμενη εβδομάδα. Σκοπός των διαβουλεύσεων είναι να επιτευχθεί συμφωνία ώστε τα καύσιμα να έρχονται στο νησί με βυτιοφόρα οχήματα και όχι με πλοία μεταφοράς καυσίμων, που θα γεμίζουν τα βυτιοφόρα στο χώρο του εμπορικού λιμένα της Μυτιλήνης, όπως γίνεται τώρα. Με δεδομένο ότι δεν έχει προχωρήσει η δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων, η Λιμενική Επιτροπή παρέτεινε για έναν ακόμη χρόνο την έγκρισή της να γίνεται η εκφόρτωση καυσίμων στο λιμάνι της Μυτιλήνης.

Οι διαβουλεύσεις ξεκίνησαν προχθές στο περιθώριο της συνεδρίασης της Λιμενικής Επιτροπής, που συζήτησε το θέμα της χρήσης του λιμανιού της Μυτιλήνης για την φορτοεκφόρτωση των καυσίμων. Η Επιτροπή αποφάσισε να δώσει ένα ακόμη χρόνο παράτασης στο σημερινό καθεστώς, αλλά απέσπασε τη δέσμευση των εταιρειών εμπορίας των καυσίμων ότι θα χρηματοδοτήσουν την κατασκευή φράχτη, που θα διαχωρίζει πλήρως το εμπορικό λιμάνι της πόλης από το πάρκινγκ που υπάρχει αμέσως μετά από αυτό.

Οι εταιρείες εμπορίας καυσίμων που φέρνουν στη Λέσβο τα καύσιμα με πλοία, είναι η ΕΚΟ, η JET OIL, η AVIN και η ΕΛΙΝΟΙΛ, που χρησιμοποιεί δικά της. Πηγές της εταιρείας «Αεί Ναύτης» αναφέρουν ότι πρόθεση και των δύο πλευρών, είναι η συμφωνία να μην αυξάνει το κόστος μεταφοράς των καυσίμων για τις εταιρείες, να εξασφαλίζει σημαντικό μεταφορικό έργο για το πλοίο «Πελαγίτης» και παράλληλα να μην οδηγεί σε αύξηση των τιμών των καυσίμων.

Η εταιρεία «Αεί Ναύτης» δείχνει διατεθειμένη να κάνει ειδικές τιμές στα βυτιοφόρα των εταιρειών εμπορίας καυσίμων. Αλλά και οι εταιρείες εμπορίας από την πλευρά τους, δείχνουν ότι δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένες από τον τρόπο που γίνεται η μεταφορά των καυσίμων στο νησί ως τώρα. Ίσως γιατί η μείωση της κατανάλωσης τόσο στις βενζίνες όσο και στο πετρέλαιο, έχει περιορίσει τις διακινούμενες συνολικά ποσότητες.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...