Jump to content
Shipfriends

Ugo Foscolo (IMO 8325420)


Recommended Posts

μια ελαφρα κλιση προς τα αριστερα εχει το αξιοθεατο της ζακυνθου , ενω και αισθητικα τα αποτελεσματα του παροπλισμου ειναι εμφανη (τρεξιματα κλπ).

γνωριζουμε σε τι κατασταση ειναι απο μηχανολογικης αποψεως το πλοιο; αν δηλαδη βρεθει καποιος χριστιανος και το παρει ειναι αμεσα δρομολογησιμο η θα θελει κανενα 9μηνο επισκευες;

 

_______________

(1986, ex-Mikhail Sholokhov, Mikhail, thn Fos, scrapped as Phoenix)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

το springler δεν εχουν βαλει ακομη και αυτος ειναι ενας απο τους βασικους τεχνικους λογους που τους σταματα απο δρομολογια. αν ισχυει δεν ειναι κατι φτηνο αλλα δεν νομιζω να εμποδισει καποιον να το αγορασει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από την ERTonline

Να απομακρυνθεί το ''Φώσκολο''...

(12/07/2005)

Την απομάκρυνση του πλοίου ‘’ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ ‘’ σε διάστημα ενός μηνός, από την ιδιοκτήτρια εταιρία , αποφάσισαν στη χθεσινή συνεδρίαση τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εως 5/8 το πλοίο βρισκόταν ακόμη στο ίδιο σημείο του λιμανιού της Ζακύνθου, ενω σε τοπική εφημερίδα αναφέρθηκε ότι το πλοίο ζητήθηκε (πρός πώληση:P για να δουλέψει στην Ισπανία.

Link to comment
Share on other sites

λιγο παλαιοτερο αρθρο αλλα δεινει καποιες απαντησεις για το πως ΔΕΝ θα τα βρουν ποτε μεταξυ τους.

Για παράνομη αύξηση του Μ.Κ. της Εταιρίας πέρυσι κάνει λόγο το σημερινό Δ.Σ.

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της «Ελλένικ Γουέστερν Λάινς», η δημοσίευση σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, αγγελίας σύμφωνα με την οποία πωλείται και μάλιστα σε… προσφορά, το πλοίο «Ούγκο Φώσκολο»!Η συγκεκριμένη δημοσίευση, βρίσκεται στην ιστοσελίδα www.frankshiprokers.com/Carcarriers.html, όπου μια σειρά από πλοία εκθέτονται «αναζητώντας» αγοραστές.

Το συγκεκριμένο γεγονός, σε συνδυασμό πως ακόμη το νέο Δ.Σ. δεν έχει λάβει τα «κλειδιά» του «Φώσκολο», αλλά και όλα τα στοιχεία και έγγραφα της «Ελλένικ», έχει δημιουργήσει μεγάλη ανησυχία στη νέα διοίκηση της Εταιρίας, όπου επισημαίνει πως κάθε μέρα που περνά, λειτουργεί εις βάρος της δρομολόγησης του πλοίου.

Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, ο πρόεδρος της «Ελλένικ», Διονύσης Βερτζάγιας, αναφέρθηκε στην δημοσίευση πώλησης του πλοίου, ενώ άσκησε δριμεία κριτική στον πρώην πρόεδρο της εταιρίας, Διονύση Τσουκαλά, και με αφορμή τα όσα ο τελευταίος ανέφερε σε ανοιχτή επιστολή του προς τους μετόχους.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Βερτζάγιας τόνισε πως «κάθε μέρα που περνά, καταλαβαίνουμε γιατί η πρώην διοίκηση δεν θέλει να παραδώσει τα έγγραφα της Εταιρίας. Αυτή τη στιγμή εμείς έχουμε μόνο τα εξωτερικά κλειδιά του πλοίου, τα οποία κρατά ο φύλακας που έχουμε προσλάβει».

Ο ίδιος δικαιολογώντας τα λεγόμενά του υπογράμμισε ότι «εμείς έχουμε έλθει σε προφορική συνεννόηση με όσους έχουν προχωρήσει σε κατασχέσεις επί του «Φώσκολο», προκειμένου να μας επιτρέψουν τη δρομολόγησή του. Επίσης, υπάρχει ενδιαφέρον, με τα νέα μέτρα που προωθεί το ΥΕΝ, το πλοίο να χρησιμοποιηθεί σε κάποιες άγονες γραμμές ή και στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης».

Μάλιστα, ο κ. Βερτζάγιας, στήριξε την καθυστέρηση παράδοσης των εγγράφων της Εταιρίας και στο γεγονός, όπως ανέφερε ο ίδιος, ότι «βρέθηκε στο ίντερνετ αγγελία με την οποία το «Φώσκολο» πωλείται. Να μας πει λοιπόν η πρώην διοίκηση της Εταιρίας, που είναι τα πιστοποιητικά του πλοίου, αλλά και πως αυτό βρέθηκε προς πώληση.

Επίσης, είδαμε ότι στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της «Ελλένικ» που πραγματοποιήθηκε πέρυσι, κάποιοι μέτοχοι αγόρασαν μετοχές με μετρητά και ορισμένοι με επιταγές, εκ των οποίων κάποιες λήγουν τον Αύγουστο του 2005. Αυτό είναι παράνομο, διότι σε τέτοιες περιπτώσεις συμμετέχουν όλοι με μετρητά.

Εκτός των άλλων, βρήκαμε επιταγή που έληγε στις 30 Ιουνίου και η οποία εισπράχτηκε από την τράπεζα παράνομα, αφού κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται λόγω της Γ.Σ. της «Ελλένικ» στις 17 Μαΐου και της αλλαγής της διοίκησης της Εταιρίας. Ψάχνουμε λοιπόν να δούμε ποιος εισέπραξε αυτά τα χρήματα παρανόμως. Το συγκεκριμένο γεγονός, θα πρέπει να προσεχθεί από τους μετόχους».

Σε ό,τι αφορά την αγγελία για την πώληση του πλοίου, εκεί αναφέρεται ότι αυτό ζυγίζει 1.621 τόνους, έχει 5,6 μ. βύθισμα, είναι κατασκευασμένο στην Πολωνία το 1986, έχει χωρητικότητα 160 αυτοκινήτων, 412 κρεβάτια, 4 μηχανές και η ταχύτητά του φτάνει τα 17 μίλια. Στην τιμή αναφέρεται ως προσφορά, ενώ ανάλογο πλοίο με σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά, κατασκευής του 1987, πωλείται σε τιμή 7,7 εκατ. δολαρίων ΗΠΑ.

Ο πρόεδρος της «Ελλένικ» σημείωσε επίσης, πως το νέο Δ.Σ. ακόμη αναζητεί την έδρα της Εταιρίας στο Πειραιά (όπως τόνισε αυτή ήταν ψεύτική), και το πώς αυτή συστάθηκε, ενώ κάλεσε τους μετόχους να λάβουν μέρος στη Γ.Σ. της ΑΝΕΖ στις 31 Ιουλίου, όπου όπως ανέφερε θα παρουσιαστούν αρκετά στοιχεία και για τις δύο Εταιρίες, με πληθώρα εγγράφων.

Να σημειωθεί ότι την Τετάρτη, σύμφωνα με όσα τόνισε ο κ. Βερτζάγιας, θα συζητηθεί η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων του σημερινού Δ.Σ. κατά του προηγούμενου, όπου ζητείται να δοθούν όλα τα στοιχεία της «Ελλένικ».

Σπ. Μπ.

«Σκληρή» απάντηση Δ. Βερτζάγια

Τέλος σε δελτίο τύπου που υπογράφει ο κ. Βερτζάγιας, αναφέρονται τα εξής:

«Σχετικά με την ανακοίνωση του πρώην Προέδρου της ΕΛΛΕΝΙΚ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΛΑΪΝΣ, επιθυμούμε να απαντήσουμε τα εξής:

1. Η αναγνώριση της νέας διοικήσεως είναι δεδομένη από όλες τις αρμόδιες αρχές, και ιδιαίτερα από την αρμοδιότερη όλων, Υπηρεσία Μητρώου Ναυτικών Εταιριών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.

2. Ήδη τα κλειδιά του πλοίου ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ παραδόθηκαν και το πλοίο βρίσκεται στην κατοχή της νέας διοικήσεως.

3. Η προηγούμενη διοίκηση όμως αρνείται, παρά την εξώδικη πρόσκληση και τη μήνυση εναντίον της για υπεξαγωγή εγγράφων, να παραδώσει το Ταμείο της Εταιρίας σε μετρητά και σε αξιόγραφα, καθώς και τα φορολογικά βιβλία και στοιχεία αυτής, τα έγγραφα του πλοίου και το αρχείο της Εταιρίας. Ήδη, για την άρνηση αυτή θα επιληφθεί άμεσα το Πρωτοδικείο Ζακύνθου.

4. Ο κοπτόμενος για την νομιμότητα πρώην Πρόεδρος, οφείλει να απαντήσει στα εξής αμείλικτα ερωτήματα: α) Γιατί δεν αποδίδει το ταμείο της Εταιρίας και τα υπόλοιπα έγγραφα και στοιχεία στη νέα διοίκηση; α) Γιατί δεν είχε υποβάλει μέχρι τη λήξη της θητείας του στην Κοινοπραξία Πλοίων το Μετοχολόγιο της Εταιρίας, όπως απαιτείται, για να συζητηθεί η ένταξη του πλοίου ΟΥΓΚΟ Φώσκολο στην Κοινοπραξία Πλοίων Ζακύνθου; γ) Γιατί προέβη σε πιστοποίηση της αυξήσεως του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΛΛΕΝΙΚ τον Ιούνιο του 2004 λαμβάνοντας για την πώληση μετοχών μεταχρονολογημένες επιταγές του 2005, υποβάλλοντας ψευδή πιστοποίηση στο Μητρώο Ναυτικών Εταιριών και εξαπατώντας την Υπηρεσία του Μητρώου, τους μετόχους και τους δανειστές της Εταιρίας;

5. Ο κοπτόμενος για τη δήθεν δρομολόγηση του πλοίου ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ πρώην Πρόεδρος, οφείλει να απαντήσει ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ ΔΟΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΣΕ ΜΕΣΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ; Μήπως για να καρπωθούν οι ψευδομέτοχοι της ΕΛΛΕΝΙΚ, μεταξύ των οποίων και ο ίδιος και η οικογένειά του, τα χρήματα από την πώληση του πλοίου, και να ζημιωθεί και καταστραφεί αντίστοιχα η ΑΝΕΖ ΑΕ και οι μέτοχοί της;

6. Για τους ψευδείς και συκοφαντικούς ισχυρισμούς κατά του Προέδρου μου Διονυσίου Βερτζάγια, θα λάβει την ανάλογη απάντηση στις αίθουσες των Δικαστηρίων της Ζακύνθου, τα οποία άλλωστε τον έχουν καταδικάσει για ανάλογη συκοφαντική δυσφήμιση».

Ζάκυνθος 15-7-2005

Για την ΕΛΛΕΝΙΚ ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΛΑΪΝΣ ΝΕ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Δ. ΒΕΡΤΖΑΓΙΑΣ

Ημερα τση Ζακυνθος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τι γινεται με τον foscolo? εχουμε κανενα νεο;

αληθεια εκεινη η απομακρυνση του ως τις 20 αυγουστου ελαβε χωρα :D ;

σοβαρα τωρα εχει υπαρξει καμια εξελιξη στο θεμα της πωλησης του;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

TO FOSKOLOS EINAI AKATALILO PLIO GIA TIN GRAMI POY TO AGORASAN!!!

OI ASXETOI DEN BOROYN NA FEROYN SOSTO PLIO...KAI DEN AKOYGAN AYTOUS POY TO IXERAN...TO IXE DEI H' OXI KAI O TIROGALAS KAI TO IXE APORIPSEI?? NAI!ODOS KAI GIA TEXNIKOYS LOGOYS DEN BOREI NA DROMOLOGITHEI!!OPOS TA SPRINGLERS,TO BITHISMA KTL...KAI OYTE PROKITE!

Link to comment
Share on other sites

katarxhn kalhspera kai kalws hr8es sto forum. mia xarh: den xreiazete na "fwnazeis" dhladh na grafeis me kefalaia.

Apo ekei kai pera (mia kai eipes oti gnwrizeis gia thn ANEZ) ti prokeite na kanoun? Se ti fash einai ta dikasthria tous? 8a to poulhsoun? 8a to dromologhsoun? 8a ta fane? 8a to boulia3oun? gia fwtise k emas tous filous tou ioniou

Link to comment
Share on other sites

ta kefalea ta exo sinithisei giati ta diabazo kalitera-giauto ta grafo....kai oxi gia efe i' proga an kai eidika stous anideous tis anez tha axizan!!!

lipon akou to foskolo to piran xoris kamia texnikooikonomiki meleti an kai osoi xeran apo ploia to eixan aporipsei!<<tha fero ploio ki as to deso>>eixe pei kapios ekei giro!!!stin arxi to eixan aporipsei kai sto simboulio alla meta allaxan!i anez den eixe tin dinatotita na parei ploio -to ixeran-kai giauto arxisan na min plironoun kanenan bas kai mazepsoun ta xrimata-giauto kai ta tosa xreoi-kai to paroun!lene oti ekane 4ek euro xoris omos pote na poun to kostos ton metaskeuon-opou kai pali exei elipseis kai den eperne eleutheroploia-me tis dikes stometaxi osoi eixan bei to 2000 stin amk blepodas oti den tous dinoun ta xrimata tous piso-an kai ipirxe apofasi gs-ekanan dikastiki energia kai dikeothikan opote ta piran...oi alloi pou den simetixan akoma ta perimenoun...meloi tou paliou ds eixan katadikasti protodikos gia apistia alla meta me ena skeptiko tou dikastiriou athoothikan!tora exoun kanei momfi kata ton neon exei bei prosorini dioikisi mexri na ginoun xana ekloges alla oi neoi dikeothikan oti kakos egine i prosorini dioikisi i eos tora opote prospathoun na epanelthoun...oti kai na ginei pados se ligo den tha iparxi eteria afou idi opos xeroume tous dioxan apo tin kinopraxia!oxi tha tous afinan tetio baxalo...opote malon paei gia to telos mia akomi eteria logo anikanon dioikounton!!!em giatroi kai daskaloi na dioikoun ploio?thalasa tha ta kanoun.....krima

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

για την ωρα ειναι ο... Διαγορας της Ζακυνθου. Ελπιζω να μη γινει το Νησος Χιος του φιορου του λεβαντε.

εδω το βλεπουμε το περασμενο Σαββατο. δεν ειναι δικια μου η φωτο. ενας φιλος ηταν Ζαντε για 3μερο και μπηκε στον κοπο να βγαλει και μερικες "shipfriend" φωτογραφιες.

απο οτι βλεπω η καδενα του εχει κρεμασει. δεν ειναι φερμαρισμενη, αρα ειτε ξεσυρε με τον καιρο, ειτε κοπηκε??. να τη λασκαρε καποιος χλωμο το κοβω.

απο οτι μου ειπαν η αριστερη του παντα ειναι τελειως κατακιτρινη μετα και απο τις τελευταιες βροχες.

ΥΓ στο τοπικ της ΑΝΕΖ εχουμε και τα τελευταια νεα για την τυχη του

post-13-128326957275_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

ο foscolo αντικειμενο του ποθου:D

εχει επιθεωρηθει απο διαφορους με πιο ισχυρη υποψηφιοτητα επιχειρηματιες που θελουν να τον αγορασουν (ακομη και να τον ναυλωσουν) για κρουαζιερες (που αλλου:confused: ) στην ερυθρα.

εχει βρεθει φορομουλα ωστα να μην βαλτωσει η ιστορια και ετσι να εξυπηρετηθουν και οσοι εχουν λαμβανειν. δεν ξερω κατα ποσο στεκει το τελευταιο, αλλα το συγκεκριμενο βαπορι ειχε "βαρη" μονο €150.000.

για την ωρα παραμενει καθισμενος στον βυθο του λιμανιου του ζαντε στην ιδια θεση με την παραπανω φωτο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
το springler δεν εχουν βαλει ακομη και αυτος ειναι ενας απο τους βασικους τεχνικους λογους που τους σταματα απο δρομολογια. αν ισχυει δεν ειναι κατι φτηνο αλλα δεν νομιζω να εμποδισει καποιον να το αγορασει
lipon akou to foskolo to piran xoris kamia texnikooikonomiki meleti an kai osoi xeran apo ploia to eixan aporipsei!<<tha fero ploio ki as to deso>>eixe pei kapios ekei giro!!!stin arxi to eixan aporipsei kai sto simboulio alla meta allaxan!
για την ωρα ειναι ο... Διαγορας της Ζακυνθου. Ελπιζω να μη γινει το Νησος Χιος του φιορου του λεβαντε.
Ο πρόεδρος της ΑΝΕΖ, Λευτέρης Κλαμπάνης, σημείωσε ότι το πλοίο δεν μπορεί να δρομολογηθεί στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, διότι είναι ασύμφορη οικονομικά μια τέτοια ενέργεια και πρότεινε να πωληθεί, τονίζοντας ότι υπάρχει μια πρόταση ύψους 4.200.000 ευρώ και θα γίνει προσπάθεια το συγκεκριμένο ποσό να ανέβει κι΄ άλλο[...]Σημαντική όμως ήταν και η παρέμβαση του ναυπηγού κ. Δ. Ρούσσου, ο οποίος πρίν από λίγους μήνες προέβη σε έλεγχο του πλοίου, τονίζοντας ότι είναι καθ΄ όλα αξιόπλοο, όμως θα χρειαστεί 1,5 εκ. ευρώ προκειμένου το «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ» να αποκτήσει χαρτιά και να γίνουν νέες επιθεωρήσεις, ενώ αν η ΑΝΕΖ αποφασίσει να κρατήσει το πλοίο στην ιδιοκτησία της και να το δρομολογήσει στην πορθμειακή γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, θα πρέπει να γίνουν μετασκευές για να μεγαλώσει η χωρητικότητα του γκαράζ.
Αξιοπλοο και 1,5 εκατομμυριο ευρω? Τσαμπα πραμα. Δηλαδη αν ηταν αναξιοπλοο, ποσα χρηματα θα ηθελε?

να προσθεσω στα παραπανω οτι ο Foscolo δεν παιρνει ουτε 150 ΙΧ, ενω εχει και χαμηλο υψος γκαραζ. αν βαλετε μαζι ακαταλληλο γκαραζ, πολυετη παροπλισμο και εναρμονιση στα safety standards δε νομιζω να ξαναταξιδεψει ως ferry

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

προχθες με την κακοκαιρια το καραβι εκοψε καβους και βρεθηκε καθετα της παρουσας θεσης του να ακουμπα στα βραχια του αγ νικολαου.

την αλλη μερα ηρθε ρυμουλκο κ το εβαλε παλι στην παλια του θεση.

ποιος πληρωσε και τι δεν γνωριζω αλλα το επειγον της κινησης εγινε εφοσον η καινουργια προσωρινη θεση του εμποδιζε την εξοδο των λοιπων καραβιων

Link to comment
Share on other sites

στη ζακυνθο, ακουσα (χωρις να το εχω επιβεβαιωσει), οτι παρολο που δοθηκε το οκ προς στιγμην να γινουν δρομολογια στο στενο, δεν εφυγε κανενα βαπορι απο το φιορο λογω των ανεμων μεσα στο λιμανι που εμποδιζαν της μανουβρες. οσοι ξερετε απο ζαντε, τα βαπορια στριβοντας δεξια για να βγουν προς τη μπουκα, θα τα εχτιζε ο καιρος προς το ξενοδοχειο strada marina.
.τελικα δεν εφταιγε μονο ο αερας που δεν μπορουσαν να φυγουν τα ferries το σαββατο.:D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο τη στιγμη που στο νεο δσ της ΑΝΕΖ συμμετεχει και ο μαρκος τσουκαλας, ο ανθρωπος που το εφερε (οπως το εφερε) στην Ελλαδα, πιστευω οτι τα σεναρια για πωληση ή απομακρυνση απο το νησι παγωνουν.

...υπογράμμισε ο κ. Τσουκαλάς.

Εν τω μεταξύ, ο ίδιος άφησε «ανοιχτό» το ενδεχόμενο το πλοίο «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ» να δρομολογηθεί στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης.

«Προγραμματίζουμε να μείνει στη Ζάκυνθο το συγκεκριμένο πλοίο, διότι είναι ένα από τα καλύτερα πλοία που έχει έρθει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν πολλές σκέψεις, σε ό,τι αφορά το πού μπορεί να δρομολογηθεί το «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟΣ». Θεωρώ όμως, ότι το πλοίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη γραμμή Ζακύνθου-Κυλλήνης, διότι κάτι τέτοιο δεν είναι οικονομικά ασύμφορο, όπως υποστηρίζουν ορισμένοι» σημείωσε το μέλος του Δ.Σ. της ΑΝΕΖ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Θέμα χρόνου είναι η απομάκρυνση του πλοίου «ΦΩΣΚΟΛΟ» από το λιμάνι αφού πολύ σύντομα αναμένεται να πουληθεί. Ασφαλείς πληροφορίες κάνουν λόγο για οριστική συμφωνία πώλησής του η οποία γίνεται μέσω ναυλομεσιτικού γραφείου και όλα θα γίνουν επίσημα γνωστά από την ιδιοκτήτρια εταιρεία HELENNIK WESTERN LINES όταν υπάρξει η υπογραφή του συμφωνητικού.

Προς το παρόν τα δύο ενδιαφερόμενα μέρη βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την τιμή καθώς το πλοίο βαρύνουν κατασχέσεις οι οποίες πρέπει να διευθετηθούν. Το ύψος των κατασχέσεων είναι αυτό που θα μειώσει και την τιμή πώλησης του καραβιού η οποία φημολογείται στα 6 εκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρεία που ενδιαφέρθηκε για την αγορά του «ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ» έχει στείλει εκπροσώπους της στη Ζάκυνθο οι οποίοι είδαν και ενέκριναν το πλοίο. Αυτό θεωρείται το πρώτο καλό βήμα που δείχνει ότι βρισκόμαστε κοντά στη σύναψη της συμφωνίας.

Αν επιτευχθεί η αγοραπωλησία του καραβιού θα δοθεί μια ακόμα ευκαιρία στην εταιρεία ΑΝΕΖ και στην θυγατρική της HELENNIK WESTERN LINES να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που έχουν και που έχουν οδηγήσει ένα βήμα πριν την καταστροφή.

Πηγη www.ermisnews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της εφημερίδας μας, σύντομα απομακρύνεται από το λιμάνι του νησιού μας, το πλοίο “Ούγο Φώσκολος”, μετά την απόφαση - συμφωνία της ΑΝΕΖ για πώληση του στο γιο του γνωστού επιχειρηματία και ιδρυτή της Super Fast Ferries -που πρόσφατα πουλήθηκε στον Όμιλο της Marfin- Περικλή Παναγόπουλου, Αλέξανδρο.

....

Ο υιός του, Αλέξανδρος, έχει διανύσει την αυτόνομη πορεία του και ανέβηκε όλα σχεδόν τα σκαλοπάτια της ιεραρχίας στην εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρείας «Κυλινδρόμυλοι Αττικής», «Επιχειρήσεις Αττικής» και της Attica Group.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μας, η πώληση συμφωνήθηκε στην τιμή των 4 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το πλοίο θα μετασκευαστεί από το νέο ιδιοκτήτη σε κρουαζιερόπλοιο, με στόχο, μάλιστα, να γίνει υπερπολυτελείας. Έτσι, σύντομα θα απομακρυνθεί από το λιμάνι μας, μετά από πάρα πολλά χρόνια, επιβεβαιώνοντας τις κατά καιρούς καταγγελίες ότι η Εταιρία χρησιμοποιούσε το προβληματικό μας λιμάνι για “πάρκινγκ” μακράς διαρκείας.

πηγη Ημερα τση Ζακυνθος

Μολισ επιβεβαιςθει θα εχουμε βγαλει 2 ειδησεις....... Τι ειδους κρουαζιερες λετε θα κανει?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Μέχρι τον Οκτώβριο αναμένεται να απομακρυνθεί από το λιμάνι της Ζακύνθου το ΟΥΓΚΟ ΦΩΣΚΟΛΟ, αφού σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες σε λίγες ημέρες θα είναι πραγματικότητα η πώληση του πλοίου σε εταιρεία με την οποία όλο το τελευταίο διάστημα γίνονταν διαπραγματεύσεις.

Προς το παρόν, οι εκπρόσωποι της Hellenic Western Lines, θυγατρική εταιρεία της ΑΝΕΖ , δεν επιβεβαιώνουν επίσημα την παραπάνω πληροφορία, τονίζοντας πως θα υπάρξουν ανακοινώσεις μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας.

Το ποσό της πώλησης του πλοίου που εδώ και χρόνια παραμένει αγκυροβολημένο στο μόλο του Αγίου Νικολάου ανέρχεται στα 6,5 εκατομμύρια δολάρια και το μόνο σίγουρο είναι πως ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων που θα προκύψουν από την πώληση αυτή θα δοθεί για να καλυφθούν οι δαπάνες για την προσαρμογή του ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ι, που από τον Οκτώβριο του 2007 είναι ακινητοποιημένο, δεν πραγματοποιεί δρομολόγια και

επιδεινώνει την ήδη άσχημη οικονομική κατάσταση της ΑΝΕΖ.

Κύριο ζήτημα για τη διαδικασία πώλησης του ΟΥΓΚΟ, ήταν να ξεκαθαριστεί το τοπίο σε ότι αφορά τα ʽβάρη΄ που υπάρχουν πάνω στο πλοίο και αφορούν δεκάδες κατασχέσεις. Σύμφωνα με δηλώσεις που παλαιότερα είχαν παραχωρήσει στον –Ε- στελέχη της Hellenic, όλο το προηγούμενο διάστημα γίνονταν διαπραγματεύσεις με όσους είχαν προχωρήσει σε κατασχέσεις σε βάρος του πλοίου. Δεν πρέπει άλλωστε να ξεχνάμε ότι υπάρχουν οφειλές τόσο προς τις εταιρείες που ανέλαβαν εργασίες μετασκευής στο πλοίο, όσο και προς τους 18 περίπου ναυτικούς που εργάζονταν σε αυτό.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες του –Ε- η λύση φαίνεται να βρέθηκε από τους δικηγόρους, μέσω μίας συμβολαιογραφικής πράξης, την οποία και θα κληθούν να υπογράψουν η εταιρεία Hellenic με τον μελλοντικό αγοραστή του πλοίου. Βάση της συμφωνίας αυτής, ένα ποσό από την πώληση του πλοίου δεν θα κατατεθεί στους λογαριασμούς της HWL αλλά θα κατατεθεί σε ξεχωριστό λογαριασμό που θα προορίζεται για την πληρωμή των ναυτικών. Το πιθανότερο είναι πως μία αντίστοιχη ʽφόρμουλα' θα ισχύσει και για τις εταιρείες που ανέλαβαν την μετασκευή του πλοίου, αν και μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει γνωστό.

Το μόνο σίγουρο είναι πως η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι, δημιουργεί τεράστια προβλήματα, αφού εδώ και τρία χρόνια το ΟΥΓΚΟ καταλαμβάνει μία από πολύτιμες θέσεις ελλιμενισμού.

Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από το Λιμενάρχη Ζακύνθου Γιάννη Στάθη, άμεσα αναμένεται να απομακρυνθεί και το πλοίο Οδυσσέας Ελύτης της ΑΝΜΕΖ, το οποίο θα μεταφερθεί σε ναυπηγείο για μετασκευές.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως μετά από ενέργειες του Λιμεναρχείου, πραγματοποιήθηκε πλειστηριασμός και πουλήθηκε το αιγυπτιακό πλοίο, το οποίο πριν από κάποιους μήνες μετέφερε στη Ζάκυνθο λαθρομετανάστες.

Source: Ερμης www.ermisnews.gr

Link to comment
Share on other sites

να το δουμε και να μην το πιστψουμε, εδω και μηνες οι φημες λενε οτι εχει κλεισει το θεμα, αγοραστης ειναι ο αλεξανδρος παναγοπουλος, οτι θα βαλει βατσιμανη κλπ, αλλα φαινομενικα δεν εχει αλλαξει κατι.

περα απο οτι ειναι ειδηση ορτι βρεθηκε ανθρωπος να δωσει λιγο πανω απο €4εκ για το foscolo, δεν νομιζω να υπαρξει ανθρωπος που θα παραιτηθει απο της απαιτησεις του (τα λεφτα που του χρωστανε δηλαδη και τα πιο πολλα σε πληρωματα) για να διευκολυνει την πωληση του foscolo και την.... εναρμονιση του Ζακυνθος Ι

angelos τελικα παει για κρουαζιεροπλοιο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...