Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γνωρίζει κανείς ή μπορεί να βρει on line πότε ακριβώς τίθενται σε υπηρεσία τα ex. Superfast VII και VIII για λογαριασμό της Stena; Δε μπορώ να βρω κάτι συγκεκριμένο... unsure.gif

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Sail and Rail! :) ειναι το νεο συνθημα της Stena Superfast που εχει κατακλησει το τελευταιο διαστημα με διαφημιστικα μηνυματα το BBC Scotland,σιδηροδρομικους σταθμους και διαφημιστικες πινακιδες στην Σκωτια που ειχα την ευκαιρια να βρεθω την προηγουμενη βδομαδα..Η ειδικη εκπτωση στους ταξιδιωτες με τα πλοια της εταιρειας αφορα οσους χρησιμοποιουν τρενο της Scotrail απο Γλασκωβη,Εδιμβουργο,Dundee,Aberdeen,Newcastle,Leeds και Λονδινο με προοροσμο το Belfast!Αλλο ενα παραδειγμα συνδιασμενης μεταφορας..

Link to comment
Share on other sites

Mιλτιάδη, το "Rail & Sail" είναι standard motto της Stena για τα αντίστοιχα πακέτα που προσφέρει και που φαντάζομαι λόγω σεζόν προωθεί ιδιαίτερα. Ένα ακόμη ενδιαφέρον πακέτο "rail & sail" είναι το Λονδίνο - Rotterdam/Αmsterdam. Tραίνο από Liverpool str. Station ως Harwich και από εκεί τα μεγαθήρια Britannica και Hollandica. Το "ψήνω" καιρό, για φθινόπωρο το προγραμματίζω.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τα νεότευκτα ro-ro της Seatruck, Seatruck Performance & Precision ναύλωσε η Stena, μετονομάζοντάς τα σε Stena Performer & Stena Precisison, αντίστοιχα. Πρόκειται για τα δύο τελευταία μιας σειράς τεσσάρων πλοίων που ναυπηγήθηκαν στο Flesburg της Γερμανίας, μήκους 142 μέτρων, πλάτους 25, 2.116 γραμμικών μέτρων και τα οποία θα δραστηριοποιηθούν στη γραμμή Belfast-Heysham. Τα πρώτα αδερφά (Progress, 2011 - Power, 2012) δραστηριοποιούνται στη γραμμή Liverpool-Dublin. Όμορφα ro-ro.

1500519.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στην αγορα της Ασιας προκειται να δρασηριοποιηθει ο ομιλος της Stena απο τις 19 Μαρτιου.

Συγκεκριμενα προκειται να ενωσει τη γραμμη Νοτιου Κορεας-Ρωσιας.Στην Νοτια Κορεα το λιμανι θα ειναι το Sokcho και στη Ρωσια τα λιμανια θα ειναι τα Zarubino και Vladivostok.Για αρχη θα υπαρχει ενα πλοιο που θα κανει τα δρομολογια

 

 

Stena Group is poised to launch its first ferry operation in Asia with a service between South Korea and Russia. The route will operate between Sokcho in Korea and the Russian ports in Zarubino and Vladivostok and will initially be serviced by one ship. Stena International Freight, a company within the Stena Group, is due to launch the service with the first sailing on 19 March 2013. “Our ambition is to expand into Asia and the new route is a very important step in this plan,” says Stena International Freight chief executive Hans Nilsson. “There is strong demand for a high quality route with freight and passenger transports between Korea and Russia.”

 

Η ειδηση απο το www.tradewindsnews.com

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και υπαρχει και το new princess ocean ( η οπως λέγεται ) της Stena (Pacific) .

 

2155774.jpg
© Savitskiy Igor
 
Μάλλον αυτό λες Πέτρο. Νότια Κορέα (Sokcho) - Ρωσία (Vladivostok / Zarubino) έκανε αλλά μάλλον εχει σταματήσει απο το καλοκαίρι.
 
Υπάρχει και το Stena Egeria στην περιοχή που συνδέει Νότια Κορέα (Pyeongtaek) - Κίνα (Yantai).
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τέσσερα (με option για άλλα τέσσερα) νέα ferries θα παραλάβει η STENAρα από τα κιζενικά ναυπηγεία AVIC το 2019 και το 2020, βάσει της παραγγελίας που υπεγράφη σήμερα! Mε 3000 lane meters και δυναμικότητα 1000 επιβατών, θα δρομολογηθούν στη Βόρεια Ευρώπη (γραμμές Ιρλανδίας τα κόβω προς αντικατάσταση υπαρχόντων), καταναλώνοντας μεθανόλη ή LNG. Βλέπουμε μια εκδοχή των Britannica-Hollandica με αισθητά λιγότερες καμπίνες, αφού θα είναι day-ferries, ήτοι λιγότερα καταστρώματα που θα τα καθιστούν πιο όμορφα.

12967962_881878541929481_613897973950323

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν αυτα τα ναυπηγεια σημερα ή θα λειτουργησουν λογω της κατασκευης; (γινεται σε πολλες παραγγελιες της ποντοπορου)

 

ariadne ολες οι μεγαλες (και σοβαρες) εταιρειες εχουν δικα τους ναυπηγικα και σχεδιαστικα teams και βρισκουν ναυπηγεια που θελουν να εισελθουν (ή επανελθουν) στην αγορα (των ferries, των κρουαζιεροπλοιων κλπ) και δινουν ετοιμο το σχεδιο επιβαλλοντας ορους, ρητρες κλπ.

 

θυμησου τον περι.

Link to comment
Share on other sites

Τα AVIC λειτουργούν και ναυπηγούν πλοία -όχι επιβατηγά- αυτή τη στιγμή. Τον σχεδιασμό των 4+4 ferries ανέλαβε η Deltamarin σε συνεργασία με τη Stena Line, η οποία έχει αναλάβει επίσης τη διαχείριση, την υποστήριξη και την επίβλεψη των ναυπηγήσεων.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η δυσπιστία μου έχει να κάνει με το κατά πόσο μπορείς να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα, ανεξάρτητα από τον όποιον έλεγχο ασκείς κατά τη διάρκεια της ναυπήγησης.

Anyway, σύμφωνα με ανακοίνωση του ναυπηγείου, κάθε πλοίο θα κοστίσει περίπου 80 εκ. USD.

Link to comment
Share on other sites

Στην Ευρωπη ομως θα μπορούσε να ζητήσει και επιδότηση ενώ τωρα στην Κίνα δε θα το εχει . Πιστευω οτι ειναι περισσότερο θέμα του σχεδιαστικού γραφείου

Link to comment
Share on other sites

Οι Σουηδοί συνανασθενείς αναφέρουν, πως τα πλοία προορίζονται για αντικατάσταση των Stena Lagan / Mersey και Superfast VII / VIII.

Έχει ακουστεί πως η Stena θέλει να ξεφορτωθεί τα Superfast; Δεν είναι ευχαριστημένοι με αυτά;

Link to comment
Share on other sites

H Stena με την πρώτη τετράδα νέων πλοίων πιθανότερο είναι να αντικαταστήσει τα υπάρχοντα σε Holyhead-Dublin (συμπεριλαμβανομένου του Superfast X) και Birkenhead (Liverpool)-Dublin. Έπειτα, εφόσον έχει ασκηθεί η option, σκοπεύει να αντικαταστήσει τα πλοία σε Cairnryan-Belfast και Frederikshavn-Göteborg. Άρα περιμένουμε αντικατάσταση και των τριών Superfast, από τα οποία το Superfast Χ της ανήκει άρα μπορεί εύκολα να πάει σε άλλη γραμμή της. Όταν έρθει η ώρα της αντικατάστασης των δύο ναυλωμένων από το Tallink Group, και για τα οποία διερωτάται ο φίλος Ariadne, αυτά θα έχουν συμπληρώσει περί τα 10 χρόνια ναύλωσης, οπότε όλα καλά. H Stena στοχεύει στην αύξηση της freight δυναμικότητάς της στη γραμμή Belfast-Cairnryan για να χτυπήσει πιο δραστικά την PO που δραστηριοποιείται στη "συγγενική" γραμμή Larne-Cairnryan. Γι΄αυτό τα νέα πλοία θα διαθέτουν γκαράζ με περισσότερα γραμμικά μέτρα και συνάμα θα δύνανται να μεταφέρουν υψηλότερα trailers, κάτι που τα Superfast κάνουν σε περιορισμένο βαθμό, δεδομένου του στόχου που η εταιρεία πλέον θέτει.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Βλέπω ότι δεν υπάρχουν λίγα λόγια σχετικά με την σουηδική εταιρεία -εκτός αν έχει γίνει αναφορά αλλού- που είναι από τους μεγαλύτερους ferry/roro operators (Stena Lines και Stena RoRo) διεθνώς. Η δραστηριότητά τους στα ferries ξεκίνησε κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 60 από τον Sten Allan Olsson. Λίγα χρόνια μετά αρχίζουν να ναυπηγούν διαρκώς νέα ferries. Στις αρχές της 10ετίας του 70 περίπου δραστηριοποιούνται και στην αγορά των roro. Πρός τα τέλη της δεκαετίας εντυπωσιάζουν τολμώντας μια παραγγελία 11 roro στην Hyundai (σειρά του Pelagitis). Ένα εκπληκτικό τεχνικό τημ κόβει, ράβει, μετατρέπει πλοία προσαρμόζοντάς τα στις ανάγκες της αγοράς (προσφατα έγινε αναφορά στο Ark Forwarder και προσέξαμε ότι έχει προστεθει ένα κρένι και μια ράμπα που δεν έχουν τα αδελφά). Ετσι βλέπουμε π.χ. δύο αδελφάκια του Pelagitis να μετατρέπονται σε RoPax καταρχήν και να επιμηκύνονται κατα 30 μ εξυπηρετώντας την γραμμή Ελλάδα/Συρία. Στις αρχές της δεκαετίας 80 αρχίζουν να παραλαμβάνουν τα Superferries της εποχής με 2000+ επιβάτες (μεγαλύτερη εκδοχή των οποίων είναι και ο "χοντρούλης" El. Venizelos). Εκναυλώνοντας, ναυλώνοντας, αγοράζοντας, πουλώντας πλοία αλλά και εξαγοράζοντας εταιρείες προσαρμόζονται διαρκώς στις ανάγκες της αγοράς. Το τιμόνι αναλαμβάνει ο Dan Sten Olsson. Άλλοι μεγάλοι σταθμοί της εταιρείας η μελέτη/κατασκευή των μεγαλυτέρων καταμαράν του κόσμου στο 2ο ήμισυ της δεκαετίας του 90 και η κοινοπραξία με την P&O για να φτάσει στα σημερινά θηρία απο πλευράς χώρου φόρτωσης πλοία της.

Σημειώνω την "αδυναμία" τελευταία της εταιρείας στα Visentini από τα οποία "μάζεψε" αρκετά (μ.α. Asterion).

Σχετικά με τα κινέζικα ναυπηγεία θα παραδώσουν τα NB τόσο γιατί θα έχουν την επιστασία ενός δυνατού τεχνικού τημ, όσο και διότι η εταιρεία φημίζεται για την αυστηρότητά της απέναντι των ναυπηγείων.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέροντα και περιεκτικά!

 

Εγώ από την πλευρά μου να συμπληρώσω πως η Stena είναι πρωτοπόρος και στον τομέα των tankers με ορισμένα πολύ εντυπωσιακά και πρωτοποριακά designs όπως το V-max. Επιπλέον, η παρουσία της εταιρείας είναι εντονότατη και σε διεθνή fora που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος και τις νέες, φιλικές πρός το περιβάλλον τεχνολογίες.

 

Για όποιον ενδιαφέρεται να διαβάσει περισσότερα σχετικά με την εταιρεία, υπάρχει αρκετή βιβλιογραφία. Εγώ μπορώ να συστήσω το βιβλίο των Klaus Brogren/Anders Bergenek/Rickard Sahlsten με τίτλο "Stena Line - The Story of a Ferry Company". Δεν υπάρχει ISBN, είναι μια επετειακή έκδοση της Stena Line σε συνεργασία με τη Shippax, μια εξαιρετική έκδοση με σπάνιες φωτογραφίες και ντοκουμέντα που έχει προσφέρει η ίδια η Stena. Έχει κυκλοφορήσει και στα σουηδικά, και στα Αγγλικά, όχι όμως σε πολλά αντίτυπα.     

Link to comment
Share on other sites

Nα σημειώσουμε πως η γραμμή που συνδέει το Göteborg της Σουηδίας με το Frederikshavn της Δανίας είναι εκείνη με την οποία η Stena Line άρχισε την επιχειρηματική της δράση το 1962 με το «Skagen» και επικεφαλής τον Sten A. Olsson.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τα γνωστά μας Harland & Wolff του Belfast ανέλαβαν έναντι £7 εκατομμυρίων τη συντήρηση και αναβάθμιση των περισσότερων πλοίων της Stena Line που δραστηριοποιούνται στη Θάλασσα της Ιρλανδίας. Κάθε χρόνο η εταιρεία πραγματοποιεί βελτιώσεις στο accommodation, καθώς και τις προγραμματισμένες ενέργειες γενικότερης συντήρησης στα πλαίσια του annual survey των 11 πλοίων της που πλέουν στη Θάλασσα της Ιρλανδίας, ώστε αυτά αποδίδουν τα μέγιστα. Το πρόγραμμα, που ουσιαστικά αφορά 9 από τα πλοία αυτά, θα ξεκινήσει στο τέλος του Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει μέχρι τις μέχρι τις αρχές του ερχόμενου Μαΐου.

15220368774_58989f859f_o.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Η Stena Line γιόρταζε χθες την 5η επέτειό της στο Belfast-Cairnryan. H γραμμή άνοιξε το 2011 και ήταν μέρος μιας επένδυσης £80 εκατομμυρίων που περιελάμβανε τη δημιουργία ντόκων και επιβατικού σταθμού σε μία έκταση 27 στρεμμάτων στο Cairnryan της Σκωτίας και την εισαγωγή των Superfast VII και Superfast VIII στη γραμμή, των μεγαλύτερων ferries έχουν ποτέ δραστηριοποιηθεί μεταξύ Βόρειας Ιρλανδίας και Σκωτίας. Από την έναρξη των δρομολογίων την 21η Νοεμβρίου 2011 στις 07:30, η Stena Line παρήγαγε συνολικό μεταφορικό έργο που αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια επιβάτες, 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα και λεωφορεία και περίπου 900.000 φορτηγά, σε 20.400 πλους, το 99% των οποίων πραγματοποιήθηκε μέσα στον προγραμματισμένο χρόνο. Ο Paul Grand, Trade Director της εταιρείας στις operation της Ιρλανδίας, ανέφερε πως η επένδυση ουσιαστικά απέδωσε καρπούς, αφού από το 2011 επετεύχθη διπλασιασμός του όγκου των φορτηγών που μεταφέρθηκαν, αύξηση 19% στα αυτοκίνητα και αύξηση 18% στους επιβάτες, στοιχεία που καθιστούν την επένδυση αυτή επιτυχημένη. Σε αυτόν τον σύνδεσμο μπορεί να δει κανείς φωτογραφίες από τα δύο ταξίδια που έκανα με τα πλοία, το ένα τις πρώτες ημέρες δραστηριοποίησής τους τον Δεκέμβριο του 2011 και το άλλο τον Ιούνιο του 2012, ενώ σύντομα θα δούμε πιο ενδιαφέρουσες εικόνες από το κυκλικό ταξίδι που έκανα με το VIII το περασμένο Σάββατο, στην τρίτη επίσκεψη στο Μπέλφαστ που ιδιαίτερα συμπαθώ.

13232510125_fe3d15410a_b.jpg

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

H Stena Line εγκαταλείπει τη γραμμή Nynashamn (Σουηδία) -Liepaja (Λετονία), με το τελευταίο δρομολόγιο να πραγματοποιείται στις 28/11, στα πλαίσια αναδιάρθρωσης, βάσει της οποίας η Liepaja θα συνδέεται πλέον με το Travemunde της Γερμανίας 4 φορές την εβδομάδα και το Nynashamn της Σουηδίας με το Ventspils της Λετονίας. Το Stena Nordica, αφού αντικαταστήσει τα πλοία της Stena στη Θάλασσα της Ιρλανδίας κατά το refit που θα υποστούν, θα μπει στο Travemünde-Liepaja και το Stena Flavia στο Nynäshamn-Ventspils.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...