Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

βελτιωμενη αισθητα η εικονα των εσωτερικων χωρων του ποιητη σε σχεση με πριν εξι μηνες. εχει αντικατασταθει η μοκετα ενω υπαρχει εμφανεστατη βελτιωση στο θεμα της καθαριοτητας.

παρομοια η κατασταση και στους εξωτερικους χωρους. τα decks ειναι ολα καθαρα φρεσκοβαμενα και χωρις ατελειες (σκασιματα, τρεξιματα κλπ), ενω και προσεγμενη δειχνει και η εισοδος επιβατων

αισθητη η ειναι παντως η απουσια καθισματων στο ημιστεγασμενο πλωριο deck.

_______________________________________________________________

(1990, ex-Royal Kawanoe)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικά το Δ. Σολωμός είναι ένα βαπόρι που χρειάζεται μετασκευή στους εσωτερικούς του χώρους για να είναι πραγματικά μαζί με το Ιονιαν Σταρ καλύτερα βαπόρια στη γραμμή της Κυλλήνης Ζακύνθου!! Τα καταστρώματα όντως είναι σε τέλεια κατάσταση!! Αλλά μέσα αυτές οι πολυθρόνες με μπλε δερμάτινες ταπετσαρία είναι αποκρουστικές!! Ο κλιματισμός δουλεύει σε παρά πολύ καλό επίπεδο!! Και μου φαίνεται ένα δεύτερο μπαράκι στα ντεκ θα πρέπει να φτιαχτεί!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

οντως το εσωτερικο του ειναι οπως ηταν στην κορεα με μονη διαφορα οτι αλλαξαν οι μοκετες και προστεθηκαν καρεκλες.

οσο για το εξωτερικο bar δεν ξερω αν οντως χρειαζεται. τον αυγουστο και τον ιουλιο μπορει αλλα τον υπολοιπο χρονο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για ένα πλοίο που το δρομολόγιο τού διαρκεί 1-1,5 ώρα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να έχει και τους φοβερούς εσωτερικούς χώρους αλλά τους βασικούς για ένα άνετο πέρασμα από το ένα πορθμείο στο άλλο..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εσωτερικοι του χωροι δεν ειναι εντυπωσιακοι απο πλευρας διακοσμησης και ποιοτητας υλικων αλλα ειναι νομιζω αρκετα χρηστικοι και εχω την εντυπωση πως κατι πιο εξεζητημενο ισως να δημιουργουσε και ενα αισθημα "κιτς" πανω στο συγκεκριμενο πλοιο. Σε καμια περιπτωση παντως οι χωροι του δεν ειναι βρωμικοι η οι μοκετες και τα καθισματα σπασμενα/ξεφτισμενα. Συμφωνω με τον Proud Ionian οσον αφορα τους εξωτερικους χωρους και με τον Π100 οσον αφορα τον κλιματισμο ο οποιος ειναι αριστος. Ακομα θα ηθελα να σημειωσω το πολυ ανεπαισθητο vibration(βαιμπρεσιο που λενε και στην Αγγλια), πραγματικα δεν περιμενα να ειναι τοσο ελαχιστο.

Να σημειωσω επισης την υπαρξη κυλιομενων κλιμακων για τους επιβατες αλλα και την υπαρξη του πλωριου μπαλκονιου το οποιο ειναι ενα θαυμασιο σημειο παρατηρησης, φωτογραφιας και γενικοτερου ρηλαξ, και οπως ειπαν και οι προλαλησαντες χρειαζεται μερικα παγκακια. Πολυ δυνατο σημειο του πλοιου επισης ειναι το γκαραζ με πολυ μεγαλη χωρητικοτητα πανω και κατω και σχετικα νετο, παρα το γεγονος οτι η ραμπα για το πανω γκαραζ κυτταει στον πλωριο καταπελτη. Για μενα ερωτηματικο αποτελει το ταξιδεμα του πλοιου σε δυσκολους καιρους λογω μαγουλων και του καταπελτη στην πλωρη. Σε γενικες γραμμες παντως ταιριαζει απολυτα με τη γραμμη στην οποια δραστηριοποιειται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από πλευράς επένδυσης πιστεύω η AMNEZ έκανε ότι καλύτερο την εποχή εκείνη. Αυτό που με βρίσκει αντίθετο είναι τα λεφτά για την επένδυση του Κάλβου σε ένα πλοίο που δημιούργησε πολλά ερωτηματικά προ της δρομολόγησης του ίσως θα έπρεπε να τα χρησιμοποιήσει για να διορθώσει το τεράστιο πρόβλημα slamming από τα μαγουλα του. Βρέθηκα σε ταξείδι που ο κόσμος μέσα πανικοβλήθηκε με ένα 5ari βόρεια k έχω ακούσει ιστορίες (k δυστυχώς όχι μια) με κόσμο να πέφτει. Πρέπει να κάνει ένα τεράστιο θόρυβο και δεν νομίζω να είναι αμελητέος από την στιγμή που είχε τραυματίσει πολλούς νομείς αλλα και αμάξια που κουβαλούσε όταν ήρθε Ελλάδα για πρώτη φορα.

Ίσως ένα στολισμό στους εσωτερικούς χώρους για να φύγει η κορεατικη μυρωδιά θα ήταν επίσης καλο για να ανταγωνιστεί ακόμα k το ομόσταυλο Καυλό.

Έχει πολύ καλή ταχύτητα για την γραμμή αλλα δυστυχώς δεν το έχουμε δει ποτε σε λιμάνια της Κεφαλλονιάς. Ελπίζω η εταιρεία να επενδύσει πάνω του αν και ακόμα και σε αυτό δεν ξέρουμε ο νομος παπουτσή τι επιφυλάσσει. Η ανάλογη μετασκευή στο αδελφό του Ionian Star κόστισε πολλά άκουσα. Το αξίζουν τέτοιες εποχές?

Share this post


Link to post
Share on other sites

τα μαγουλα του ειναι σοβαρο προβλημα. το εχω ακουσει και γω. τα ταξιδια που εχω κανει εγω με αυτο ηταν με μπουνατσες, αλλα ξερω πως στον καιρο υποφερει.

λυσεις υπαρχουν και ακριβες (πλωρη ionian star) και φτηνες πλωρη επτανησος).

κεφαλονια απο οσο θυμαμαι εχει κανει καποια ταξιδια αργοστολι περσυ ή προπερσυ, ενω εκανε και 3,5 βδομαδες πατρα σαμη ιθακη στο ατυχημα του κεφαλονια

Share this post


Link to post
Share on other sites
τ α μαγουλα του ειναι σοβαρο προβλημα. το εχω ακουσει και γω. τα ταξιδια που εχω κανει εγω με αυτο ηταν με μπουνατσες, αλλα ξερω πως στον καιρο υποφερει.

σημερα το απογευμα με μαιστρο στα 5 και κυμα αρκετο ηταν shaker για καφε. κυριως σκαμπανεβασμα και κοπανημα

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΕΑΝ ΕΠΑΘΕ ΖΗΜΙΑ ΣΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΕΛΑΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες το πρωί που πέρναγα από Σχιστό , είδα το Διονύσιος Σολωμός ότι ήταν ακόμα πάνω σε μια δεξαμενή στο Σκαραμαγκά, αλλά το βράδυ μου φαίνεται να είχε πέσει (δε μπόρεσε να διακρίνω καλά γιατί ήταν νύχτα). Μπορεί να το επιβεβαιώσει κανένας??

Share this post


Link to post
Share on other sites

τον καλυτερο σολωμο της τελευταιας διετιας ειδα προχτες. βαμμενα και πεντακαθαρα ολα τα ντεκ και περιποιημενος μεσα.

μου φανηκε οτι εχουν προστεθει και καποιοι καναπεδες στο πανω σαλονι.

post-13-128326958688_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ακινησια για τον Δ Σολωμο στο λιμανι της ζακυνθου. το βαπορι βαφεται εξωτερικα ολο, ενω γινονται και εργασιες συντηρησης.

αγνωστο ποτε θα κανει τον ετησιο "μπιντε" σε δεξαμενη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μιας που σημερα εχουν την τιμητικη τους τα βαπορια της Κυλληνης,να και μια φωτογραφια του ομορφοτερου...:) Βεβαιως και δεν ξεχνω την τεραστια προσφορα του στο Πατρα-Σαμη οταν το Κεφαλονια ειχε τεθει εκτος τον 8/2004,αλλα δυστυχως ειναι μακραν το πιο ασχημο.:D

post-707-128326967595_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

μονο του μειονεκτημα (οχι μονο αισθητικο), ειναι η πλωρη του, που εκτος απο τα ματια των καραβολατρων ταλαιπωρει και τους επιβατες του οταν τρωει το κυμα στη μασκα.

κατα τα αλλα μια χαρα βαπορι ειναι. και το γκαραζ του το εχει και τα ντεκ του και αν ειχε γινει οχι τοσο... σπαρτιατικη μετασκευη, θα ηταν και εσωτερικα καλυτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

να συμπληρηρωσω οτι κατα την γνωμη μου ειναι αναγκη η αυτονομη αποβιβαση απο το επανω γκαραζ με ραμπα/καταπελτη κατι σε στυλ Ιονιαν Σταρ και αυτο γιατι ο εκπληκτικος ογκος οχηματων καθυστερει υπερβολικα σε μέρες κίνησης. Και αυτες οι μέρες ειναι ολο και περισσοτερες ανα τον χρόνο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχως φιλε proud καταντησαμε... να εχουμε τοσα βαπορια και να συγκρινουμε ποιο ειναι πιο ασχημο απο το αλλο.Το (θελω να λεγομαι :mad:)Επτανησος ειναι ενα απολυτα συμμετρικο...κουτι :P οσο για το Σολωμο ειναι αστα να πανε Χαραλαμπη.Εμφανισιακα μιλαω παντα.Οχι το τι αξιζουν σα βαπορια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα απο το μπανιο στα λουτρα κυλληνης, καμαρωσαμε τον Denis Saumons.

post-13-128326968445_thumb.jpg

post-13-128326968447_thumb.jpg

post-13-128326968449_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς γιατί ήταν σήμερα στο κεντρικό λιμάνι του ΠΕιραιά;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να θεωηθεί άσχημο πλοίο αν το δεις από πλώρη μεριά, αλλά εμένα μου φαίνεται ότι από πρύμη μοιάζει πολύ στα SUPERFAST...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι το μόνο κόκκινο πλοίο με πλωριό καταπέλτη αλλά είναι και το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π του κ.Παναγιωτάκη.

Μπορεί σαν πλοίο να μην δράτει δάφνες ομορφιάς (ίσως θα μπορούσε να έχει κάνει πιο εκτεταμενη μετασκευή με αλλαγή πλώρης όπως το IONIAN STAR) αλλά πρόκειται για πολύ καλό πλοίο το οποίο μαζί με το IONIAN STAR είναι ιδανικό για τις απατήσεις της Ζακύνθου και πολύ αποδοτικό

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο ηρθε στο λιμανι του Πειραια μετα το δεξεμανισμο του στο Περαμα, και εδεσε στο ντοκ 3 (εκει που ηταν το Νταλιανα), για να παρει πετρελαια. Και αναχωρησε απο το Πειραια γυρω στις 18:20 για τη Κυλληνη ή Ζακυνθο

Share this post


Link to post
Share on other sites

ωραια θα περασαν οι ανθρωποι. για να γινει και θεμα στην εφημεριδα, θα κοπανισαν καλα.

Ο καπετάνιος αναγκάστηκε να αλλάξει πορεία μέχρι να πέσουν οι άνεμοι
.

την ιδια μερα λιγα μιλια πιο μακρυα, αλλοι επιβατες ηρθαν κοντα στο διονυσιο σολωμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως γνωρίζει κάποιος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή το καράβι.Εκτελεί δρομολόγια ή έχει πάει για συντήρηση?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...