Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στην Κύθνο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Κύθνου, απογευματινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο ν. Θήρα - ν. Ίο - ν. Σίκινο - ν. Φολέγανδρο – ν. Κίμωλο - ν. Μήλο - ν. Σίφνο - ν. Σέριφο - ν. Κύθνο - Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Κύθνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Πειραιά.

Στο εν λόγω πλοίο δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον οικείο λιμένα ανέμεναν πέντε (05) επιβάτες και ένα (01) όχημα προς επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 hours ago, Svo said:

παρατηρούμε για άλλη μια φορά πως οι καταπέλτες του πλοίου είναι σχετικά κοντοί και δεν βοηθούν αρκετά σε τέτοιες δύσκολες προσεγγίσεις .

και γενικως το πλοιο ειναι "ελαφρυ" και στον καιρο παει μαλιοκουβαρα

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, proud_ionian said:

και γενικως το πλοιο ειναι "ελαφρυ" και στον καιρο παει μαλιοκουβαρα

Πάντως το πλοίο έχοντας να εξυπηρετήσει μία δύσκολη και άγονη γραμμή, όπερ μεθερμηνευομεν εστί, δύσκολα λιμάνια και καιροί, πολλές προσεγγίσεις, δε μας απασχολεί συχνά.

Κι εξυπηρετεί μόνο του, κυριολεκτικά, πολλά νησιά.

Και με μονό πλήρωμα πλην της εξαίρεσης του περασμένου καλοκαιριού.

Εννιά προσεγγίσεις ανά κατεύθυνση και σε ορισμένα λιμάνια να απαιτείται το άνοιγμα μόνο της μιας πόρτας γιατί οι άλλες δεν έχουν χώρο...

Νομίζω είναι επίτευγμα, δε γνωρίζω που πρέπει να πάνε τα συχαρικια, στο πλοίο, στο πλήρωμα ή σε αμφότερους;

Υ.Γ. Για να μη νομίζετε @proud_ionianοτι προσπαθώ να το παίξω έξυπνος, ναι σίγουρα θα χρειαζόταν τα, λεγόμενα, φτερά το εν λόγω πλοίο, προκειμένου να ταξιδεύει πιο άνετα, αλλά δεν το χαρακτηρίζεις απαράδεκτο το ταξιδεμα του.

Link to comment
Share on other sites

μιλω παντα για οσο ηταν στο ιονιο. στο αιγαιο εχει ερθει μετα απο μια αλλαγη πλωρης και με οτι αλλες αλλαγες μπορει να εχουν γινει (σαβουρωματα κλπ) δεν γνωριζω πως συμπεριφερεται εκει. δεν μπορω να φανταστω ομως οτι κουναει λιγοτερο (σιγουρα δεν θα κοπαναει πλεον).

το οτι δεν μας εχει απασχολησει, σημαινει οτι αυτοι που το ταξιδευουν, γνωριζουν πολυ καλα και το αθλημα και το πλοιο τους. στην αρχη που ειχε ξεκινησει, μας απασχολουσε καθημερινα

αυτο που ηξερα λοιπον (οχι απο τον περιπτερα ή τον καβοδετη ;) ), είναι οτι ηταν ελαφρια κατασκευη, γιατι εκει που φτιαχτηκε προοριζονταν για κλειστες θαλασσες

γενικως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα χτιζονταν αυστηρα για τις απαιτησεις της γραμμης τους. οσα ηταν για κλειστες θαλασσες, χωρις κυματισμους, ειχαν μικροτερο βαρος, κοντυτερες πλωρες, μεγαλυτερα μαγουλα κλπ, ωστε να μειωνεται το κοστος, (κατασκευης και λειτουργιας) και να αυξανεται η αποδοτικοτητα (μεγαλυτερες χωρητικοτητες στο ιδιο μεγεθος)

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Svo said:

 

Ένα  από αυτά τα βίντεο που βλέπουμε όταν πιάνει φρέσκος γαρμπής στις Δυτικές Κυκλάδες . Επίσης παρατηρούμε για άλλη μια φορά πως οι καταπέλτες του πλοίου είναι σχετικά κοντοί και δεν βοηθούν αρκετά σε τέτοιες δύσκολες προσεγγίσεις .

το volvo πως και δεν ανεβηκε ειχε πολυ ανηφορα??

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

μιλω παντα για οσο ηταν στο ιονιο. στο αιγαιο εχει ερθει μετα απο μια αλλαγη πλωρης και με οτι αλλες αλλαγες μπορει να εχουν γινει (σαβουρωματα κλπ) δεν γνωριζω πως συμπεριφερεται εκει. δεν μπορω να φανταστω ομως οτι κουναει λιγοτερο (σιγουρα δεν θα κοπαναει πλεον).

το οτι δεν μας εχει απασχολησει, σημαινει οτι αυτοι που το ταξιδευουν, γνωριζουν πολυ καλα και το αθλημα και το πλοιο τους. στην αρχη που ειχε ξεκινησει, μας απασχολουσε καθημερινα

αυτο που ηξερα λοιπον (οχι απο τον περιπτερα ή τον καβοδετη ;) ), είναι οτι ηταν ελαφρια κατασκευη, γιατι εκει που φτιαχτηκε προοριζονταν για κλειστες θαλασσες

γενικως τα περισσοτερα γιαπωνεζικα χτιζονταν αυστηρα για τις απαιτησεις της γραμμης τους. οσα ηταν για κλειστες θαλασσες, χωρις κυματισμους, ειχαν μικροτερο βαρος, κοντυτερες πλωρες, μεγαλυτερα μαγουλα κλπ, ωστε να μειωνεται το κοστος, (κατασκευης και λειτουργιας) και να αυξανεται η αποδοτικοτητα (μεγαλυτερες χωρητικοτητες στο ιδιο μεγεθος)

Ασφαλώς και συμφωνώ με τα λεγόμενά σας, δε θέλω να χαρακτηρίσω το πλοίο αυτό ως ένα μικρό Αριάδνη...

Σε αυτό που γράφετε, σχετικά με την απασχόληση, την οποία μας είχε προσφέρει στην αρχή, θεωρώ πως αφορούσε κατά κύριο λόγο το υπερβάλλον ενδιαφέρον κάποιων μελών του φόρουμ σχετικά με την ταχύτητα που θα έπιανε αφενός και αφετέρου το ατύχημα που είχε με τον πλοίαρχο που το ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2017, χωρίς να τον μεμφομαι, αλίμονο!

Σε αυτή τη γενίκευση που επιχειρείτε δε μπορώ να διαφωνήσω, αφού δεν έχω γνωστούς ούτε περιπτερα, ούτε καβοδετη...

Πλάκα κάνω!

Ωστόσο, δε μπορώ να θεωρήσω πλοία σαν τα Πάρος και Νάξος τρένα σε σύγκριση με το Σολωμό.

Σύμφωνοι, φτιάχτηκαν για διαφορετικές ανάγκες, δε διαφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ – Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στη Σίκινο στις 12/12/20

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ίου, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιά - ν. Κύθνο - ν. Σέριφο - ν. Σίφνο - ν. Μήλο - ν. Κίμωλο - ν. Φολέγανδρο - ν. Σίκινο - ν. Ίο - ν. Θήρα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Σικίνου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Ίου.

Στο εν λόγω πλοίο ανέμεναν τέσσερις (04) επιβάτες, ένα Ι.Χ. και δύο (02) Φ/Γ προς αποβίβαση, ενώ στο λιμένα Σικίνου δεν ανέμεναν επιβάτες προς επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στη Σίκινο

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ίου, βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιά - ν. Κύθνο - ν. Σέριφο - ν. Σίφνο - ν. Μήλο - ν. Κίμωλο - ν. Φολέγανδρο - ν. Σίκινο - ν. Ίο - ν. Θήρα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Σίκινου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για το λιμένα Ίου.

Στο εν λόγω πλοίο ανέμενε ένας (01) επιβάτης προς αποβίβαση, ο οποίος θα προωθηθεί στον προορισμό του με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στον Πειραιά

Quote

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Τζελέπη, για τραυματισμό 32χρονου ημεδαπού μέλους πληρώματος του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο βρισκόταν ελλιμενισμένο στην οικεία περιοχή.

Συγκεκριμένα, ο ναυτικός τραυματίστηκε στο δεξί άνω άκρο και μεταφέρθηκε σε ιδιωτική κλινική για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη.

Προανάκριση διενεργείται από το Α' Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μη προσέγγιση του Ε/Γ-Ο/Γ Διονύσιος Σολωμός στη Φολέγανδρο στις 3/4/21

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Φολεγάνδρου, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ'' Ν.Π. 10638, το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιά - ν. Κύθνο - ν. Σέριφο - ν. Σίφνο - ν. Μήλο - ν. Κίμωλο - ν. Φολέγανδρο - ν. Σίκινο - ν. Ίο - ν. Θήρα, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμένα ν. Φολεγάνδρου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για λιμένες Σίκινου, Ίου, Θήρας.

Στο εν λόγω πλοίο ανέμεναν είκοσι τρεις (23) επιβάτες, επτά (07) Ι.Χ., ένα (01) Δ/Κ και πέντε (05) Φ/Γ προς αποβίβαση, ενώ στο λιμένα Φολεγάνδρου  ανέμεναν προς επιβίβαση δυο (02) επιβάτες, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Οποιος εχει ταξιδεψει με το πλοιο ηθελα να ρωτησω η κατηγορια  hera αεροπορικα αξιζει??γενικα εχω δει οτι ολα τα αεροπορικα του πλοιου δεν εχουν παραθυρα η κανω λαθος???

Link to comment
Share on other sites

Στα αεροπορικά καθίσματα που βρίσκονται πλώρα πισω απο το μπαλκόνι της πλώρης υπάρχουν πλευρικά παράθυρα,μονο στα πάνω δεν υπάρχουν παράθυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Είχα να ταξιδέψω με τον βάπορα,από τότε που ήταν ασχημόπαπο και ταξίδευε σε πιο ήρεμα νερά. Επομένως,η επιστροφή με αυτό από Μήλο ήταν μονόδρομος. 

Το πλοίο κουβαλούσε καθυστέρηση 1,5 ώρας από τον Πειραιά,γεγονός για το οποίο ενημερωθήκαμε έγκαιρα μέσω μηνύματος. Επιβίβαση λοιπόν στις 17:00 αντί για 15:30 και ένα ταξίδι 8,5 ωρών ξεκινούσε. Κουραστικό για τους περισσότερους,απολαυστικό όμως για μένα. Με 4(!) στάσεις σε Κίμωλο,Σίφνο,Σέριφο και Κύθνο το ταξίδι ήταν άκρως καραβολατρικό και με μέγιστη ένταση ανέμου 4 μποφόρ,ήταν και ήρεμο. Ήταν το τελευταίο δρομολόγιο της ημέρας για Πειραιά από τα νησιά αυτά,με αποτέλεσμα να μην γεμίσει το πλοίο. Ενδεικτικά,τη περισσότερη κίνηση την είχε από τη Σέριφο με 30 ΙΧ και 5 καρότσες. 

Στα του πλοίου τώρα,και ας ξεκινήσουμε από τα θετικά του που ήταν η τήρηση των (τροποποιημένων) ωραρίων,τα γρήγορα ρεμέτζα του,τα καθαρά σαλόνια του και η συνεχής ενημέρωση των επιβατών για την τήρηση των μέτρων κατά του κορωνοιου. Τα εξωτερικά καταστρώματα ήταν σε καλή κατάσταση και το πλήρωμα δεν σταματούσε λεπτό να φροντίζει το πλοίο. Εκτός βέβαια από ένα σημείο που ήταν οι τουαλέτες.

Και θα ξεκινήσω τα αρνητικά του με αυτό. Πραγματικά ανυπόφορη η μπόχα,περνούσες απέξω και νόμιζες ότι έχει ξεκινήσει την εκκένωση βοθρου σκ@τατζής. Στο τέλος μερικοί πιο ξύπνιοι πήγαιναν στων ΑΜΕΑ. Επίσης αρνητικό,τα κακά μεγάφωνα στα εξωτερικά καταστρώματα. Τώρα μερικοί θα γελάτε,αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτό που αναφέρω. Ενώ μέσα ήταν πολύ δυνατά τα ηχεία του πλοίου,έξω-χωρις να υπερβάλλω- δεν ακουγόταν τίποτα!

Αφήνω για το τέλος κάτι που κατανοώ εν μέσω καλοκαιριού και υψηλής κίνησης,αλλά γενικά με απογοητεύει και θα πρέπει κάποια στιγμή να υπάρξουν κυρώσεις:

 

 Σε ένα γκαράζ με 5 γραμμές φόρτωσης,δεν βάζεις 8 αυτοκίνητα... Τα παρκαρισμένα συγκρουόμενα στο λούνα παρκ έχουν περισσότερο χώρο ανάμεσα τους..285608165_20210805_2223065.thumb.jpg.b52b53c089c5e9bb6c627c8371cb4648.jpg

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και είναι φορτηγών,ωστόσο αυτό που θέλω να πω είναι να τηρούνται οι αποστάσεις ασφαλείας μεταξύ των αυτοκινήτων. Δεν εννοούσα να βάλουν τόσα ΙΧ όσα και οι γραμμές φόρτωσης.

Το κόκκινο που φαίνεται στη φωτογραφία έκανε όπισθεν δεξιά και ακούμπησε στη ρόδα του δικού μου (τέρμα αριστερά στη φώτο). Το corolla το οδηγούσε νέος οδηγός και ακούμπησε τον καθρέπτη του διπλανού. Όλα αυτά σε 5 λεπτά,δεν θέλω να φανταστώ πόσα έχουν γίνει τόσα χρόνια,πόσοι φανοποιοί έχουν πλουτίσει εξαιτίας τέτοιων καταστάσεων.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, proud_ionian said:

Δηλαδή η εικόνα που βλέπουμε είναι φυσιολογική;

Ακριβώς αυτή είναι η ουσία. Ασφαλώς και δεν είναι φυσιολογικό. Όπως και το να βρίσκονται υπεραριθμοι σε πλοίο με αριθμημένα καθίσματα, το να περνάνε πλοία ανάμεσα από ξέρες και πόσα άλλα. 

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και δεν είναι φυσιολογική αλλά απλά αναρωτηθείτε πόσα άλλα μπορούν να γίνουν σε ένα πιστόλι που ταξιδεύει χωρίς ποτέ κανείς να καταλάβει το παραμικρό 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...