Jump to content
Shipfriends

SEKA | SEKAVIN


Recommended Posts

Επόμενο φωτογραφικό αφιέρωμα, αυτή τη φορά για τα δεξαμενόπλοια της SEKA και της SEKAVIN, εταιρίες οι οποίες ανήκουν στον Όμιλο Βαρδινογιάννη. Όπως και στα υπόλοιπα, έτσι και σ' αυτό το topic εννοείται πως οποιαδήποτε διόρθωση ή συμπλήρωση είναι ευπρόσδεκτη!


SEKAVIN (IMO: 7128227)

Κατασκευάστηκε το 1971, με αρχικό όνομα το "Kikaku Maru No.2". Έχει μήκος 78 μέτρα και πλάτος 12 μέτρα, ενώ το βύθισμά του είναι 5 μέτρα. Έχει χωρητικότητα εκτοπίσματος (DWT) 2147 t, και μέγιστη ταχύτητα άντλησης 600 mt/ώρα. Δραστηριοποιείται στους ανεφοδιασμούς πλοίων, τόσο στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, όσο και στη Σύρο, όπου η ομώνυμη εταιρια του έχει τις εγκαταστάσεις της.

gallery_3072_22_63962.jpg



SIROS (IMO: 6400343)

Κατασκευάστηκε το 1964 στη Σουηδία ("Falkenbergs Varv"). Έχει μήκος 75 μέτρα, πλάτος 10 μέτρα και βύθισμα 3 μέτρα. Προηγούμενα ονόματά του τα "Thuntank 11", "Splendid" και "Sara Ghawar". Έχει DWT 1970 t και μέγιστη ταχύτητα άντλησης 350 mt/ώρα. Και αυτό δραστηριοποιείται, πότε στον Πειραιά και τις γύρω περιοχές και πότε στη Σύρο.

gallery_3072_22_317076.jpg


MARIA OLGA (IMO: 8313556)

Κατασκευάστηκε το 1984 στη Νότια Κορέα ("Banguhjin, Ulsan"). Προηγούμενα ονόματά του τα "Dong Yang", "Dragon Summit" και "Aegean VIΙI". Έχει μήκος 86,7 μέτρα και πλάτος 14,2 μέτρα. Το DWT του είναι 3933 t και η μέγιστη ταχύτητα άντλησης 400 mt/ώρα.

gallery_3072_22_187261.jpg


Τα 3 παραπάνω ανήκουν στην SEKAVIN, η οποία δραστηριοποιείται στον Πειραιά και τη Σύρο.



DOPLHIN (IMO: 7821532)

Κατασκευάστηκε το 1979 στην Ιαπωνία ("Kishigami, Akitsu"). Προηγούμενα ονόματά του τα "Southern Ace", "Riruccia", "Royal Hawk", "Misako Maru", "Cougar Bay" και "Stainless Dolphin". Έχει μήκος 98 μέτρα, πλάτος 14,5 μέτρα, βύθισμα 6,2 μέτρα, DWT 4.224 t και ωφέλιμο φορτίο 3300mt. To 2009 μετατράπηκε σε δ/ξ διπλού τοιχώματος. Συνήθως δούλευε στους Καλούς Λιμένες Κρήτης, όπου εκεί είναι οι εγκαταστάσεις της εταιρίας του, όμως από το ατυχηματάκι του και μετά νομίζω είναι αραγμένο στο Κερατσίνι. Ανήκει στην εταιρία SEKA, η οποία ασχολείται με εφοδιασμούς πλοίων, τόσο στον Πειραιά όσο και στους Καλούς Λιμένες στην Κρήτη.

gallery_3072_22_522292.jpg


Έχω την εντύπωση πως σε μια απ τις 2 εταιρίες ανήκει και το δ/ξ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, όποιος έχει παραπάνω πληροφορίες γι αυτό ή για άλλα πλοία των SEKA/SEKAVIN, ας τις παραθέσει!


Οι πληροφορίες για τα πλοία ήταν απ' το Shipspotting, καθώς και από τα sites των 2 εταιριών!

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μιας και αναφέρθηκε στο θέμα του ίδιου του πλοίου, να πούμε και εδώ πως το ΕΙΡΗΝΗ ανήκει πλέον στη ΣΕΚΑ. Επίσης, το τελευταίο διάστημα φαίνεται πως για λογαριασμό της συγκεκριμένης εταιρίας στους Καλούς Λιμένες στην Κρήτη δουλεύει το εφοδιαστικό ΑΦΡΟΣ IV.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Πέρα από το ΕΙΡΗΝΗ και το LASSEA (ex ΑΦΡΟΣ IV) έχω την εντύπωση πως για τη ΣΕΚΑ πλέον δουλεύουν (είτε στους Καλούς Λιμένες, είτε στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά) και τα ΜΕΝΑΛΟΝ (ex BLUE OCEAN) και ΝΕΔΑ (ex ΑΛΦΑ ΙΙ).

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ένα πολύ ενδιαφέρον

από τις εγκαταστάσεις της ΣΕΚΑ στους Καλούς Λιμένες στην Κρήτη, όπου πραγματοποιήθηκε άσκηση, υποθέτω για αντιμετώπιση περιπτώσεων θαλάσσιας ρύπανσης. Πρωταγωνιστής, το... ΑΦΡΟΣ IV!!  :P Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ερώτηση υπεύθυνου (κλάσεως ;; νηογνώμονα; θα σας γελασω και δεν το θέλω) στον καπετάνιο του Sekavin πριν μερικά χρόνια :

- Μπορείς να μου φέρεις το πλάνο των αμπαριών και των γραμμών ;

Για να εισπράξει την απάντηση:

- 40 χρονών μπονκεράδικο που να βρεθεί το πλάνο ; :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...