Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ακριβως, ειδικα οταν σε πολλες περιπτωσεις εμφανιζονται οχι και τοσο κοινωνικοι συνανθρωποι μας που μας λενε να μη βγαλουμε φωτογραφιες ;)

 

δεν ειναι παντα αναυτοι που δεν ξερουν τι θα πει καραβολατρες B).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντα χρειάζεται να είναι όποιος περιφέρεται σε αυτούς τους χώρους διακριτικός. Πέρα από την συγκεκριμένη υπόθεση υπάρχουν και πολλά άλλα που δεν αρέσκονται στην καταγραφή-φωτογράφιση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
Ρύπανση στην Ελευσίνα 
Απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας ενημερώθηκε από τον εκπρόσωπο εγκαταστάσεων ΕΛΠΕ Ασπροπύργου ότι κατά τη διάρκεια φόρτωσης των Δ/Ξ «AEGEAN ROSE»Ν.Π. 11823, Δ/Ξ «EVIAPETROL IV» Ν.Π.12167 και Δ/Ξ «ΜΑΙΝΑΛΟΝ» Ν.Π. 10768 από τις εν λόγω εγκαταστάσεις, εξ αιτίας ξαφνικής επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, επήλθε θραύση των μέσων πρόσδεσης (κάβων) των παραπάνω πρυμνοδετημένων πλοίων με αποτέλεσμα να απομακρυνθούν από την προβλήτα και να κοπούν οι σύνδεσμοι παροχής φορτίων των εγκαταστάσεων.
Πραγματοποιήθηκε διακοπή της παροχής φορτίου αλλά μέρος της εναπομένουσας ποσότητας επί των εύκαμπτων σωληνώσεων διέρρευσε στη θάλασσα και επί της προβλήτας των εγκαταστάσεων.
Άμεσα στην περιοχή μετέβησαν στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής με περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και περιπολικό όχημα Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου διαπίστωσαν ότι είχε προκληθεί ρύπανση θαλάσσιου περιβάλλοντος από πετρελαιοειδή εκτάσεως περίπου 500 τετραγωνικών μέτρων, η οποία μετά από βελτίωση των καιρικών συνθηκών παρέμεινε πλησίον της προβλήτας και μεταξύ των πλοίων.
Με εποπτεία της Λιμενικής Αρχή Ελευσίνας διενεργούνται εργασίες απορρύπανσης με πόντιση φραγμάτων και περισυλλογή με απορροφητικά υλικά και μηχανικά μέσα .
Από τη θραύση των μέσων πρόσδεσης των Δ/Ξ πλοίων,  προσέκρουσε  το «AEGEAN ROSE» με το  «EVIAPETROL IV» με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών. Συγκεκριμένα στο  «EVIAPETROL IV»  προκλήθηκε στρέβλωση των χειραγωγών του κύριου καταστρώματος από το τμήμα του πρόστεγου έως το ύψος της Νο 4 δεξαμενής φορτίου στη δεξιά πλευρά του πλοίου, ενώ στο «AEGEAN ROSE» προκλήθηκαν εκδορές επί του ζωναριού στην αριστερή πλευρά πρύμα του πλοίου , όπως επίσης και εκδορές περίπου 07 μέτρων σε απόσταση 0,50 μέτρων κάτωθι της γραμμής καταστρώματος πρύμα.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Προανάκριση που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε ο απόπλους των δύο (02) Δ/Ξ πλοίων μέχρι προσκόμισης πιστοποιητικών διατήρησης κλάσης μετά από ζημιά από τους παρακολουθούντες τα πλοία αναγνωρισμένους οργανισμούς.

 

 

Πηγη: ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δεν αναφέρονται ονόματα, αλλά πρέπει να έγινε ζημιά.

 

Προσκρούσεις σκαφών στα Μέθανα, στο Πέραμα και στην Ελευσίνα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών

 

...

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, τo Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας,  ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, απεκόπησαν οι κάβοι πρόσδεσης πλοίων τα οποία ελλιμενίζονται στην περιοχή, με αποτέλεσμα κάποια να προσκρούσουν μεταξύ τους, ενώ  άλλα να προσαράξουν.

Άμεσα ενημερώθηκαν οι υπεύθυνοι των πλοίων για την ασφαλή πρόσδεση τους και τις δικές τους περαιτέρω ενέργειες. Από το περιστατικό μέχρι στιγμής  δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Προανάκριση διενεργείται από  τo Κεντρικό Λιμεναρχείο Ελευσίνας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν ξέρω κάτα ποσο ισχύει ,αλλα φίλος μου απο τη δουλειά,μου μετέφερε πως έχουν γίνει πάνω απο 100+ (ισως και παραπάνω) αιτήσεις για δέσιμο πλοίων (ειδικότερα 50000 dwt) στην Ελευσίνα... Λέτε να ξαναδείτε οι παλαιοτεροι και να δούμε οι νεοτεροι εποχές 1982-1983? 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μια εικόνα πως δείχνει το μέρος του Κόλπου που είναι κοντά στην Ελευσίνα. Δεν ξέρω αν ειναι αυτο που ανήκει στο Λιμεναρχείο ή αυτό που ανηκει στον ΟΛΕ

Laid up ships at ELEFSIS BAY 12.3.2016


Αυτη τη στιγμη μου έχουν αναφέρει για 50 πλοία ακριβως
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πως το "λιμεναρχείο" έχει θαλάσσιο χώρο που διαθέτει από μόνο του για παροπλισμούς κλπ. Είναι κάτι σύνηθες, γίνεται και σε άλλα λιμάνια? Και πως τιμολογεί το "λιμεναρχείο"? Κάτι μου λείπει.

Από την άλλη σίγουρα τα ανακλαστικά του τοπικού ΟΛΕ δεν πρέπει να είναι τα καλύτερα. Σιγή ιχθύος για τα αιτήματα, αν υπάρχουν, τις προθέσεις, την πολιτική τους, κλπ. Το αυτό και για τις τοπικές αρχές που μυρίζουν χρήμα και ετοιμάζονται για γιούργια. 

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των προηγουμένων, κατατέθηκε αναφορά από βουλευτή της ΝΔ, που ουσιαστικά στέλνει στον υπουργό την απόφαση του ΔΣ του δήμου Ελευσίνας. Ο δήμος λοιπόν, μεταξύ άλλων, κάνει λάβαρο τα θέματα περιβάλλοντος και ζητά από το υπουργείο να μη συνεχίζουν να παροπλίζονται στον κόλπο πλοία, και φυσικά να γίνουν ενέργειες για την άρση των ήδη βυθισμένων. Από την αναφορά στο νόμο του 1994 και ανατρέχοντας σ'αυτόν, κρατάμε το ότι η δυναμικότητα σε παροπλισμένα πλοία του κόλπου είναι 250 πλοία, και από εκεί και πάνω το παίρνει πάνω της η διεύθυνση λιμενικής αστυνομίας του υπουργείου, και το χάρτη με τα τρία αγκυροβόλια που ψάχναμε. 

post-1827-0-96218900-1458577791_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην Βλυχα της Ελευσινας εχει παει σχεδον ολη η ντανα του Ασπροπυργου.

Εκτος απο το ALEK που ειπαμε εχουν παει ακομα το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι ,το LOGOS καθως και το DIALA.

Ακομα εκει ειναι και το μοτορσιπ ΚΑΛΥΨΩ με αρκετα χτυπηματα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Με την πάροδο αυτού του δύσκολου χειμώνα, ειδικά για τις εταιρείες ποντοπόρου που δραστηριοποιούνται στον τομέα του ξηρού φορτίου και μάλιστα σε μεγαλύτερα μεγέθη πλοίων, ελπίζω να είδαμε όλοι πως αυτά που έγραφαν διάφορα έντυπα και αναπαρήγαγαν διάφοροι ναυλομεσίτες περί 500 πλοίων παροπλισμένων στην Ελευσίνα, ήταν παραμύθια του Άντερσεν. Διευκρινίζω πως αναφέρομαι σε cold lay ups, δηλαδή πλοία που θα χρειαστούν μεγάλη διαδικασία ώστε να επιστρέψουν στη δράση, κι όχι για πλοία που παραμένουν "αναμμένα" σε κάποιο αγκυροβόλιο ή σε επισκευαστική βάση και μπορούν ανά πάσα στιγμή να ταξιδέψουν, τα λεγόμενα hot lay ups.

 

Συνολικά στην Ελευσίνα έχουμε λίγο πάνω από 30 παροπλισμένα bulk carriers άνω των 18 χιλιάδων τόνων, άλλα 30κάτι στο Labuan της Μαλαισίας και άλλα 8 στο Davao στις Φιλιππίνες. Μικρά νούμερα σε άλλα σημεία, γενικά σταγόνα στον ωκεανό και χωρίς ουσιαστικό αντίκτυπο στην αγορά. Μικρότερα μεγέθη παροπλίστηκαν στην Ελλάδα, στην Ασία η μεγάλη πλειοψηφία είναι capes και post panamaes. Μεταξύ αυτών που έχουν παροπλίσει πλοία και γνωστά ονόματα όμως Μαρινάκης, Αγγελόπουλος, Ρέστης και Βενιάμης.

 

Τα νέα δεν είναι αυτά, τα νέα είναι πως το πρώτο από τα πλοία που ήταν παροπλισμένα στην Ελευσίνα, έφυγε νωρίτερα σήμερα με προορισμό τη Μαύρη Θάλασσα, έχοντας βρεί δουλειά και αντανακλώντας τη σημαντικότατη βελτίωση των αριθμών στα μικρότερα μεγέθη τις τελευταίες εβδομάδες. Και για να μην ψάχνετε όσοι ενδιαφέρεστε, πρόκειται για το μεγέθους supra, Roadrunner, που κλείστηκε την περασμένη εβδομάδα. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως η περιπέτεια των πλοίων μεγαλύτερου μεγέθους έχει τελειώσει. Εκεί η λογική λέει πως θα έχουμε ακόμα πολλά επεισόδια.   

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχουν φυγει αρκετά απο τα πλοία που ηταν στην Ελευσίνα (γυρω στα 10) άλλα έφυγαν για ναυλο,αλλα πηγαν σε αλλα σημεια στην ευρυτερη περιοχή,ομως αυριο έχουμε μια ενδιαφερουσα άφιξη. Προκειται το για το drillship Ocean Rig Olympia του Οικονόμου . Πιθανοτατα να ακολουθήσει ή ενα η 2 ακομα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην Ελευσίνα βρέθηκε την Παρασκευή, το ιστορικό ιστιοφόρο «Hoppet», το μοναδικό αντίστοιχο σκάφος που «επέζησε» του Β Παγκοσμίου Πολέμου, για να παραβρεθεί στην προγραμματισμένη συνέντευξη τύπου για το πρότζεκτ «Meeting Odyssey». Το 22μετρων σκαρί με σημαία Εσθονίας συμμετέχει στο κοινωνικό και καλλιτεχνικό πρόγραμμα συνεργασίας που ξεκινήσει από την Βαλτική Θάλασσα το 2014 για να φθάσει σήμερα στην χώρα μας. Σύμφωνα με το πρόγραμμα το ιστιοφόρο θα βρίσκεται στην Λέρο από τις 5 μέχρι τις 13 Ιουνίου, ενώ επόμενος του σταθμός θα είναι το νησί της Λέσβου, όπου και θα βρεθεί από τις 15 έως και τις 20 Ιουνίου. Το «Hoppet» θα επισκεφθεί επίσης το Λαύριο, την Ελευσίνα, την Ικαρία και την Σκύρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

...viral εχει γινει σημερα μια αναρτηση του ΑΠΕ, για τον κολπο της Ελευσινας.

εχει παροπλισμενα, ναυαγια, ημιβυθισμενα, μολυσμενα και καθε ειδους νεκροζώντανα πλοια.

ετσι ειναι εδω και 40 χρονια, αλλα καθε χρονο ο εκαστοτε δημαρχος κανει μια σπαραξικαρδια συνεντευξη, μαζι με καθε λογης παρατρεχαμενους, για να βγαλει το κριμα απο πανω του

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

πολιτιστικη πρωτευουσα της ευρωπης για το 2021 η ελεψιψινα, μαζι με αλλες δυο πολεις ανατολικων κρατων (η μια ειναι η τιμισοαρα της ρουμανιας νομιζω).

θα γινει της πατρας:D

ΥΓ: το νοβισαντ της σερβιας ειναι η τριτη πολη

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Δεμένο στην Ελευσίνα πρίν 1 εβδομάδα το Τουρκικής πλοιοκτησίας Adatepe-S(IMO 8802466). Είναι Πολωνέζικο σε κατασκευή(Komuny Paryskiej Stocznia, B564/01) πίσω στο 1991 με μία μηχανή Zaklady Przemyslu Metalowego "H Cegielski" του Poznan των 1,577 ίππων. Έχει χτιστεί σαν Rusalka II με σημαία Πολωνίας, έγινε Halsvik II με σημαία Δανίας το 1999, Hepat με σημαία Μάλτας το 2003 και Adatepe-S το 2005. Για τους παρατηρητικοί, θα είδατε ένα πράγμα σαν Π γυρισμένο στο πλάι που κρέμεται από την άκρη του γερανού. Αυτό μάλλον σημαίνει πως το πλοίο ξεφορτώνει κάποιου είδους coils τα οποία είναι τυλιγμένα και με κενό στη μέση προφανώς, οπότε το πλαγιασμένο Π κάνει πολύ εύκολη την εκφόρτωση.

Edited by Nick the Greek
links
Link to comment
Share on other sites

Σημερινό δημοσίευμα στην Tradewinds για τα ναυάγια στην Ελευσίνα με δηλώσεις και του προέδρου του ΟΛΕ Χαράλαμπου Γαργαρέτα.

Quote

D-Day looms for Greece’s zombie ships

Meet the man who is determined to clean up Europe’s most notorious ship graveyard

February 19th, 2019 08:17 GMT

 

Few ships have a past as glorious as the Evgenia P. The 1944-built vessel was baptised by fire, serving with Allied forces at Normandy on D-Day.

Seventy-five years on from 6 June 1944, the Evgenia P is suffering a miserable death as a slowly submerging rust bucket at Elefsina, a dreary Greek industrial backwater just west of Athens.

The Evgenia P is among dozens of vessels decaying in one of Europe’s biggest ship graveyards. The Gulf of Elefsina used to be one of Greece’s few shipbreaking locations. Over the years, it acquired a reputation as a place where vessels could be demolished or abandoned without authorities asking too many bothersome questions.

The Evgenia P is a case in point. Sold by the Greek Navy to private interests, the former landing craft was repurposed as a 434-gt ferry servicing remote island routes. Creditors eventually arrested it after its owner went bust. In 2011, it was dumped at Elefsina.

The ship has been rotting away there ever since, moored at a quay across the road from a nondescript retail store. It is listing to port, half its bridge has collapsed and its stern has settled in the water. An unknown squatter lived onboard until a fire broke out, causing even more damage to the hull. Nobody knows what caused the blaze, or cares enough to find out.

1ef3b440e5af7e9f1dae24467fbcf200Fought in Normandy, rusting in Elefsina: the Evgenia P. Photo: Harry Papachristou

Decades of such official negligence have resulted in nearly 50 abandoned ships cluttering the area. Some have already sunk, others are barely above water. Even those still floating will eventually submerge and become wrecks at some point if they are not removed.

“There’s a spot where three wrecks sit literally on top of each other. All these ships are polluting the environment and pose a danger to navigation,” says Charalampos Gargaretas, the 34-year-old chief executive of the Elefsina Port Authority (EPA), who is at the forefront of efforts to clean up the mess.

390895e152ba8cbf3964105b86569d70Charalampos Gargaretas reckons the time has come for drastic measures. Photo: Harry Papachristou

Getting rid of the ghost ships is easier said than done. Under Greek law, it is primarily the owners’ duty to pay for their removal. Identifying and tracking down owners, however, is devilishly hard after all these years. For more than a year now, EPA staff have been digging up documents at ship registries, agents, port authorities and classification societies to ferret them out.

Even then, it is equally difficult to make the former owners foot shipbreaking bills and pay decades of debts to the port authority, creditors or social security funds. Only a couple have owned up to their responsibility so far, agreeing to pay for their ships’ demolition and removal.

To concentrate owners’ minds and speed things up, Gargaretas is taking more drastic measures. His administration is starting to invoke an environmental law from 2001, which allows port authorities to seize ships and order their demolition.

23199db19b02061bc7eadd19a7441e2dThree more of the dozens of abandoned ships that litter the Gulf of Elefsina. Photo: Thanassis Stavra /AP/Scanpix

The EPA began using this procedure last month. A tender was published seeking private contractor bids to remove three abandoned vessels, the Anna M, Elefantas and Drepano. Their auction is due on 6 March, with the minimum reserve price set at €180 ($205) per ldt.

Similar enbloc sales are in the pipeline. The biggest and most spectacular by far would be the 11,600-gt Mediterranean Sky (built 1953), a passengership that lies half-sunk on its side a few metres off Elefsina’s rocky coast.

Most wrecks and dangerous vessels should, ideally, be removed by 2021, when the town becomes one of Europe’s three Cultural Capitals — a distinction it owes largely to its distant past, when a local temple hosted the Eleusinian Mysteries, one of antiquity’s most celebrated cults.

“It would be tragic if visitors, media and officials flocking here in 2021 face that ugly view,” Gargaretas tells TW+.

The irony is that some residents view his efforts with suspicion. Deep-seated distrust, born of decades of bitter experience with negligent authorities, have stirred fears that the EPA’s drive to remove the wrecks will only turn the town into a haven of lawless shipbreaking again.

“It’s easy to criticise in theory, but people need to understand that these ships are not going to disappear by magic,” Gargaretas says.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ειδα το πρωί,ενα heavy lifter , το Treasury One, να κουβαλάει κατι μικρα καραβάκια πάνω του, μετά σε φωτογραφία που ανεβηκε στο ΦΒ,ηταν σαν μικρά τανκεράκια,έχει πάει τώρα στα Διυλιστήρια ,ουσιαστικά εκεί που δένουν κατα καιρούς επιβατηγά ή μεγάλες θαλαμηγοί ,γράφει και PrivatSea στο AIS.

Αναρωτιέμαι έχει έρθει να αφήσει αυτά τα 2 μικρά η  να πάρει καμια μεγάλη θαλαμηγό.Είναι και δυσκολο το σημείο που έχει δέσει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...