Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 362
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τις τελευταίες μέρες είναι δεμένο στο λιμάνι της Ελευσίνας το όμορφο bulk carrier "DESERT UNITY" (IMO: 9300295).

 

gallery_3072_310_1023071.jpg

 

 

Επίσης, στις ντάνες της Βλύχας βρίσκονται δεμένα τo φορτηγάκι OLYMPIC LIGHT (IMO: 8116623, πρώην ΒΑΣΙΛΙΚΗ Τ.), το εφοδιαστικό ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ (IMO: 6700901), τα μικρά φορτηγά THEOFILOS SEA (IMO: 7637618) και ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τ (IMO: 8116659), τα ρυμουλκά CLAIRY T (IMO: 7210680), SEA TERN (IMO: 8110796) και SEA TOUCAN (IMO: 8601587) καθώς και το εφοδιαστικό HELEXON I (IMO: 6417748).

 

gallery_3072_580_325111.jpg

Link to comment
Share on other sites

1) Εδώ που λέμε για το Αγια Κυριακή μου κάνει και εντύπωση που ειναι ακόμα σε ένα κομμάτι... :P Αυτό το πλοίο με τις εμφανίσεις - εξαφανισεις - "βλάβες" - πετρελεύσεις έχει γράψει ιστορία όχι αστεία... :lol:

2) Συγχωρείστε με για την τυχόν βλακεία,  Βulk Carrier, Bulk Carrier ναι μάλιστα βεβαίως, όμως αυτά που έχει πάνω του ειναι containers ;;;;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πολλή...νέκρα σήμερα στον Κόλπο της Ελευσίνας, αφού δε θυμάμαι να τον έχω ξαναδεί τόσο... άδειο από πλοία (αυτό μάλλον καλό είναι βέβαια, εφόσον τα πλοία δεν "κάθονται" αλλά έχουν δουλειά και ταξιδεύουν!).

 

Επίσης, λίγα πράγματα έχουν αλλάξει στις ντάνες τις Βλύχας σε σχέση με το προηγούμενο ποστ. Συγκεκριμένα, δίπλα στο HELEXON I προστέθηκε το COM R (πλοίο αντιμετώπισης ρυπάνσεων) (IMO: 7735109) ενώ λίγα μέτρα πιο πέρα, παρέα στα δεξαμενόπλοια ΣΩΤΗΡΙΑ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ και ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ κάνει το μικρό φορτηγό STORM (IMO: 8961937).

 

post-3072-0-21585000-1368980425_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να αναφέρουμε πως στα ανοιχτά του κόλπου της Ελευσίνας βρίσκεται το chemical tanker GERAKI (IMO: 8916255), από το Μάρτιο του 2012. Το πλοίο μετέφερε 25,000 τόνους στερεοποιημένου φοινικέλαιου ενώ πριν λίγους μήνες ξεκίνησαν οι διαδικασίες για τη σταδιακή ρευστοποίηση του φορτίου και τη μετάγγισή του σε άλλα chemical tankers. Αν συγκρίνουμε τη φώτο του Σείριου από το θέμα του πλοίου με μια χθεσινή (βλ παρακάτω) (και σε συνδυασμό με το ότι κάποια δεξαμενόπλοια είχαν πλευρίσει μέχρι και πριν λίγο καιρό το Geraki - σύμφωνα με το AIS) συμπεραίνουμε πως η μετάγγιση του φορτίου προχωράει, αν δεν έχει ήδη ολοκληρωθεί.

 

Περισσότερες λεπτομέρειες σε άρθρο απ' το Παρόν, 2 μήνες πριν.

 

Πώς όμως ξεκίνησε η όλη ιστορία? Πώς δηλαδή βρέθηκε ξαφνικά ένα έμφορτο πλοίο να κάθεται "αδέσποτο" για πάνω από ένα χρόνο στον Κόλπο της Ελευσίνας?

 

post-3072-0-47557300-1370245304_thumb.jp

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εαν θυμάμαι καλά για αρκετο διάστημα πριν έρθει στην Ελευσίνα, πρέπει να βρισκόταν αγκυροβολημένο στον Βόρειο Ευβοϊκό και μετά κατέβηκε ρυμουλκούμενο στον Πειραιά. Μπορεί βέβαια και να το μπερδεύω με κάποιο άλλο, μιας και δε θυμάμαι καλά την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Το... τραυματισμένο BARU SATU βρίσκεται πλέον στην κεντρική προβλήτα του λιμανιού της Ελευσίνας. Όχι όμως μόνο του, αφού δίπλα του έχει πλαγιοδετήσει το general cargo ship AUSTRALIABORG (IMO: 9397171), προφανώς για τη μεταφορά του φορτίου (ζάχαρη) από το πρώτο στο δεύτερο. 

 

ΥΓ: Να υποθέσω πως (μιας και τα δύο είναι general cargo ships και όχι Bulk Carriers) το φορτίο είναι σε σακιά, σε παλέτες και όχι χύδην? 

 

gallery_3072_310_62893.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Λίγα πράγματα σήμερα το πρωί στον Κόλπο της Ελευσίνας. Τις τελευταίες μέρες βρίσκεται πλαγιοδετημένο το όμορφο (λόγω των σχετικά σπάνιων χρωμάτων του) bulk carrier SHIRAKAMI (IMO: 9363675) το οποίο φέρει σημαία Παναμά και κατασκευάστηκε το 2008.

 

gallery_3072_310_821891.jpg

 

 

Από χθες (αν θυμάμαι καλά) βρίσκεται στον κόλπο της Ελευσίνας το εφοδιαστικό AEGEAN XI (IMO: 8411255). Το συγκεκριμένο δούλευε στο Γιβραλτάρ και στη Ceuta της Ισπανίας, ίσως και αλλού. Δεν ξέρω αν θα δραστηριοποιηθεί στην Ελλάδα ή απλά ήρθε για καμία συντήρηση κλπ.

 

Επίσης, το AEGEAN II έχει φύγει από το μώλο στον οποίο δένουν όλα τα εφοδιαστικά της AEGEAN και βρίσκεται δεμένο κοντά στα ναυπηγεία του Σάββα. Μπορεί να πρόκειται για τυχαίο γεγονός, ή να... ήρθε η ώρα του!

 

Τέλος, το μικρό επιβατικό ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ (της γραμμής Πειραιάς-Παλούκια) βρισκόταν σήμερα στην παλιά μαρίνα της Ελευσίνας όπου φόρτωνε κόσμο, πιθανότατα για τη Φανερωμένη της Σαλαμίνας, όπου σήμερα γιορτάζει το ομώνυμο μοναστήρι.

 



ποια πλοια κανουν παρεα στο επτανησος στη ντανα της δεξαμενης;

 

Απ' όσο μπόρεσα να διακρίνω, στη ντάνα της δεξαμενής βρίσκονται τα: EVANTHIA M, DUCHESS M, ΑΡΣΙΝΟΗ και ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ!

 

post-3072-0-73746000-1377253478_thumb.jp

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Στην περιοχή της Βλύχας, μαζί με τα δεξαμενόπλοια ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ και ΣΩΤΗΡΙΑ, βρίσκεται πλέον και το ΘΗΣΕΑΣ. Πιθανολογώ πως ο λόγος που ο ΘΗΣΕΑΣ έδεσε εκεί (από τη ράδα της Ελευσίνας που βρισκόταν τόσο καιρό), είναι αυτός.

 

gallery_3072_502_235871.jpg

 

 

Επίσης, το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΣΙ (Theofilos Sea) μετονομάστηκε σε ROYAL TRADER.

 

post-3072-0-61677000-1387043091_thumb.jp

 

 

Τελος, το ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ βρίσκεται στο ίδιο σημείο, αν και δε νομίζω αυτό να αποτελεί έκπληξη!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σύμφωνα με το AIS 3 ρυμουλκά (ΕΚΤΩΡ, ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ Χ, ΠΑΝΟΡΜΙΤΗΣ) βρίσκονται κοντά στις ντάνες στα ανοιχτά του Ασπροπύργου (όπου βρίσκονται τα SNEEKERDIEP, SCHELDEDIEP, MARVEL κλπ). Μήπως ξεκόλλησε κανά πλοίο (ή πλοία...) λόγω των ισχυρών ανέμων?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απ' όσο μπόρεσα να διακρίνω, στη ντάνα της δεξαμενής βρίσκονται τα: EVANTHIA M, DUCHESS M, ΑΡΣΙΝΟΗ και ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ!

attachicon.gifElefsis.JPG

Το christos xvii παρέλαβε από την εξωτερική πλευρά της ντάνας της ημιβυθισμένης στην Ελευσίνα, με αναγραφόμενο προορισμό Αλιαγα. Ψηφίζω evanthia m.

 

αν δεν κανω λαθος, το ευανθια ειχε κοντα δυο χρονια εκει. μεχρι το καλοκαιρι (φωτο tankership) το πλοιο ηταν φορτωμενο μεχρι τα μπουνια. την τεταρτη (19/2) ηταν τελειως ξεφορτωτο (ουτε ερμα πρεπει να ειχε).

 

gallery_1817_580_3517.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

με την ιστορια της ασπρης σκονης, μαθαμε και γιατι κατα καιρους βλεπουμε και στα διαφορα καρναγια/διαλυτηρια της ελευσινας, αλλα και στο περαμα διαφορα αξιοθρηνητα κουρελια που ερχονται, "για επισκευη", καθονται κατι τερμινα και μετα φευγουν ως ηλθαν

Edited by proud_ionian
ς
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...