Jump to content
Shipfriends

Τρίτωνας (ΙΜΟ 5352381)


Recommended Posts

(1954, ex-Λιμενάρι, Knight Star, Framvik, Tanko)

_______________________________________________________________

Άλλη μια υδροφόρα για την εταιρεία του κ. Λεβεντακη, πρόκειται για την υδροφόρα Λιμενάρι (ΙΜΟ 5352381). Είναι κατασκευής του 1954 και τα προηγούμενα ονόματα της είναι Knight Star & Framvik

Μερικά στοιχεία του από το equasis

Quote
IMO number :5352381

Name of ship :KNIGHT STAR(since 01-05-2007)

Call Sign :C4SU2

Gross tonnage :253(since 01-12-1995)

DWT :406

Type of ship :Oil Products Tanker(during 1954)

Year of build :1954

Flag :Cyprus(since 01-05-2007)

Status of ship :In Service/Commission(during 1971)

Last update :29-03-2011

Ship manager___KNIGHT STAR LTD6, Evagora Papachristoforou Street, 3030 Limassol, Cyprus.since 09-05-2007

Registered owner___KNIGHT STAR LTD6, Evagora Papachristoforou Street, 3030 Limassol, Cyprus.since 09-05-2007

Εδώ μπορείτε να δείτε μια φωτογραφία από το shipspotting με το προηγούμενο όνομα του ως Framvik

Edited by Nick the Greek
subtitle
Link to comment
Share on other sites

Ποιό shipspotting ρε Παναγία μου, τούτο-κείνο-τ' άλλο, Shipfriends αγόρι μου, Shipfriends.. Μεγάλο πουλέν του Νίκ το Framvik. Έφτασε στην Ελλάδα τον Μάιο του 2007 με το όνομα Framvik μετά από πολυετή παροπλισμό στη Σουηδία αγορασμένο από εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών που ήθελε να επεκταθεί σε παραδώσεις λιπαντικών στην Κύπρο. Το έφερε 6μελές Σουηδικό πλήρωμα μετά από περιπετειώδες ταξίδι 2 εβδομάδων από τη Σουηδία, πιστέψτε με ήταν ευτυχισμένοι που πάτησαν το πόδι τους τη στεριά. Πλοίαρχος μια γεροντάρα Σουηδός άνω των 70 με παρεά την σύζυγό του που μόλις είχε πατήσει τα πρώτα άντα τότε, ήταν άξιος ο κάπτεν. Υποπλοίαρχος ένας εκ των τότε υποπλοιάρχων του σημερινού Seatrade ο οποίος στην άδειά του το είδε σαν περιπέτεια να συμμετάσχει σε αυτό το εγχείρημα. Το πλοίο επισκευάστηκε και μετασκευάστηκε στο Πέραμα για να κάνει παραδώσεις λιπαντικών μια και ως τότε ήταν υδροφόρος. Αφού τελικά κατέληξε στην Κυνόσουρα για κάποιο διάστημα και εν μέσω σκηνών απείρου κάλλους με τους κβαντικούς φυσικούς του Λιμεναρχείου Περάματος:D και την ευγενική συνδρομή μιας ψυχής που μάλλον της άρεσαν τα μελαχρινά αγόρια:P, ανεχώρησε με Κυπριακό και Ελληνικό πλήρωμα μαζεμένο στο πόδι(για να μην πω καμιά άλλη κουβέντα) πρίν 4 περίπου χρόνια για τη Λεμεσσό με το όνομα Knight Star.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που ανέφερες, Νικ, για τον Σουηδό πλοίαρχο θυμήθηκα ότι το είχαμε αναφέρει πάλι, πριν 3 χρόνια, με αφορμή ένα βίντεο.

Και να' ξερες τι μου θυμησες τωρα με το πρωτο πλοιο!! Προκειται για τη Σουηδικη υδροφορα Framvik που περυσι το καλοκαιρι και μετα απο ταξιδι εβδομαδων εφτασε στον Πειραια απ' ευθειας απο το Γκετεμποργκ με Σουηδικο πληρωμα(γιατι ναυτικοι δεν ειναι μονο οι Ελληνες). Οπως μπορει να φανταστει κανεις, το ταξιδι δεν ηταν μονο dolce vita οπως δειχνουν οι εικονες αλλα το πληρωμα περασε παρα πολυ δυσκολες στιγμες, ειδικα στον Βισκαικο Κολπο. Πλοιαρχος ενας 70αρης Σουηδος, τωρινος εκπαιδευτης σε σχολη πλοιαρχων της χωρας του και υποπλοιαρχος ενας μαθητης του και μεχρι προτινος υπαρχος στο Stena Searider. Το πλοιο για την ιστορια μετατραπηκε σε μπαρτζα μεταφορας λιπαντικων και κανει παραδωσεις στη θαλασσια περιοχη της Λεμεσσου με το ονομα Knight Star.

Και η πλάκα Nick είναι ότι σκέφτηκα να ρωτήσω, εάν ξέρει κανένας, ποιό είναι αυτό το πλοίο και τι δουλειά είχε στην Ελλάδα.

Αλλά είπα: "άσε μωρέ ποιός να ξέρει τώρα...". Που να ήξερα...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

Η μικρή υδροφόρα, από το περασμένο καλοκαίρι που έχουμε να την δούμε, δούλεψε καλά σε συνεχή δρομολόγια από και προς την Αίγινα και το Αγκίστρι.

Εμφανή τα σημάδια επάνω της, δεμένη το Μεγάλο Σάββατο στο Πέραμα, δίπλα στο ομόσταυλο μεγάλο αδελφό το ΦΙΛΙΑΤΡΑ.

gallery_2102_21_59607.jpg

gallery_2102_21_8500.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με το AIS το ΛΙΜΕΝΑΡΙ εμφανίζεται τις τελευταίες μέρες (δε θυμάμαι από πότε) στη Σκάλα στο Αγκίστρι (εκεί που δένουν οι υδροφόρες), στο ίδιο ακριβώς σημείο. Χθες βράδυ πάντως προσέγγισε το σημείο η υδροφόρα ΦΙΛΙΑΤΡΑ... Να είναι όντως εκεί το πλοίο? Να πρόκειται για λάθος του AIS (αν και το σήμα είναι "ενεργό")? Να... τους έπεσε η συσκευή AIS στη θάλασσα??!  :lol:  :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Λίγη σημασία έχει, αλλά το ΛΙΜΕΝΑΡΙ σύμφωνα με το AIS γύρισε (ήταν όντως εκεί??) από το Αγκίστρι (όπου φαινόταν -στο AIS πάντα- να είναι για πολύ καιρό) στο Πέραμα...

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποκλείουμε το γεγονός να χρησιμοποιήθηκε όλο το καλοκαίρι σαν πλωτή, συμπληρωματική προς τη στεριά, αποθήκη ή σύνδεσμος των άλλων πλοίων της εταιρείας με τη στεριά;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...

Το Τρίτωνας (παραμένει εξωτερικά στα χρώματα της εταιρείας του κ. Λεβεντακη) είναι δεμένο στη Σούδα και εάν κρίνω ότι είχε δίπλα δεμένα ρυμουλκά μάλλον δεν δουλεύει και πολύ στη Σούδα!! Στο καθρέπτη του πλοίου γραφεί Tritonas Water Barge.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Το Τρίτωνας δούλευε στη Σούδα για λογαριασμό ενός πράκτορα για ανεφοδιασμούς με νερό σε πλοία στην Αμερικανική βάση. Πλέον φαίνεται ότι έχει αλλάξει  ιδιοκτησία και πλέον δουλεύει με βάση την Ελευσίνα για ανεφοδιασμούς νερού σε πλοία στα πέριξ του Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...