Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Θεσσαλονίκη γιατί κόβεται το καλοκαίρι; Επειδή δεν θα προλαβαίνει να κάνει την προεκταση το Bs Myconos; 

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 minutes ago, pilot said:

Και αντίστοιχα ο ΔΙΑΓΌΡΑΣ στη θέση του bs myconos

Μάλλον γι αυτό έκοψαν την Θεσσαλονίκη, δεν θα προλαβαινει με τίποτα ο Διαγόρας

Link to comment
Share on other sites

Θα προλάβαινε το καλοκαίρι το Blue Star Myconos να κάνει το ένα δρομολόγιο και μοναδικό από Θεσσαλονίκη. Αν παρατηρήσατε, έκανε 5.5 ώρες Λήμνος - Θεσσαλονίκη με ταχύτητα 23-25. Άρα ένα 26αρι να χτυπάει το καλοκαίρι, θα χάνει μόλις 1.5 ώρα και 3 ώρες συνολικά αντί για Καβάλα. Στην τελική θα έμενε λιγότερες ώρες το βράδυ στον Πειραιά. Επίσης, αντί για Καβάλα το 3ο δρομολόγιο θα μπορούσε να γίνεται από Θεσσαλονίκη και θα έπιανε Καρλόβασι για να γλυτώσει τον επιπλέον χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, togias_k said:

Μάλλον γι αυτό έκοψαν την Θεσσαλονίκη, δεν θα προλαβαινει με τίποτα ο Διαγόρας

 

18 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μόνο που η έγκριση για την αντικατάσταση του Blue Star Myconos από το Διαγόρας αφορά μόνο τα δύο από τα τρία δρομολόγια της άγονης. Το τρίτο δρομολόγιο θα γίνεται από το Blue Star Myconos.

Μάλλον δεν θα προλαβαινει σε αυτό το ένα δρομολόγιο γιατί θέλει γύρω στις διπλάσιες ώρες για Θεσσαλονίκη αντί της Καβάλας

Link to comment
Share on other sites

Με τίποτα δεν θα προλάβαινε καλοκαιριάτικα . Αν ανατρέξουμε στο καλοκαίρι του 2019 , θα θυμηθούμε ότι στο peak της επιβατικής κίνησης το δρομολόγιο της πέμπτης που ερχόταν απο Καβάλα φορτοεκφορτωνε και έφευγε για Σάμο - Ικαρια , θα δούμε ότι έκαναν συνεχώς τροποποιήσεις ώρας αναχώρησης απο Πειραια διότι δεν προλάβαινε . 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Λήμνος - Καβάλα = 3 ώρες και 10 λεπτά

Λήμνος - Θεσσαλονίκη = 5 ώρες και 55 λεπτά

Και χωρίς μεγαλύτερη ταχύτητα το καλοκαίρι, που και θα τους συμφέρει γιατί θα έχουν και επιδότηση και περισσότερα εισιτήρια, έχουμε 3 ώρες διαφορά στο απλό δρομολόγιο. Σύνολο 6 στο μετ' επιστροφής δρομολόγιο. Δεν είναι κάτι χαοτικό. Ακόμα και τα ίδια δρομολόγια σε σχέση με το 2020 να είχαμε, είχε 11 ώρες κενό τα βράδια του Σαββάτου με παραμονή στην Καβάλα. Θα μπορούσε αντί για 11 ώρες παραμονή στην Καβάλα, να είχε 5 ώρες παραμονή στη Θεσσαλονίκη:

myconos-dromologia.jpg

Πηγή: https://cyclades24.gr/2020/06/blue-star-myconos-prosthiki-syrou-ena-dromologio-evdomada/

Link to comment
Share on other sites

On 8/9/2018 at 3:58 PM, hsw said:

Θα συμφωνήσω ως επί το πλείστον, ειδικά όσον αφορά το φαινόμενο καθυστερήσεων φέτος. Βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι σήμερα είναι μια μέρα με αρκετό αέρα και πολύ κίνηση, κάτι το οποίο βέβαια δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση τόσο μεγάλες καθυστερήσεις. Απλά θεωρώ ότι ο έλεγχος ωραρίων και ο περιορισμός του φαινομένου δεν είναι τόσο εύκολο να γίνουν, αφού πάντα υπάρχει και αντεπιχείρημα (και μάλιστα με βάση). Συγκεκριμένα για τα πλοία που είπες:

 

- Το Νήσος Μύκονος πέρσι με τα ίδια ακριβώς δρομολόγια δεν είχε κανένα πρόβλημα. Θεωρητικά φέτος το πρόβλημα οφείλεται στην απουσία του Νήσος Ρόδος από τη γραμμή (και συμφωνώ), όμως θεωρητικά πάλι οι υπεύθυνοι αντικατέστησαν αυτά τα δρομολόγια με ένα από το Blue Star Paros, ένα από το Διαγόρα και ένα από τα μεγάλα Blue Star. Προσθέσανε και μια προσέγγιση στο Βαθύ, αλλά την "αντισταθμίσανε" με την τροποποίηση της ώρας αναχώρησης και άφιξης από/προς τον Πειραιά αλλά και την αφαίρεση της Σύρου από το ανέβασμα. Άρα και εκεί πώς δικαιολογείται ενδεχόμενη απόρριψη των ωραρίων;

 

 

On 8/2/2018 at 1:08 PM, margaritis24 said:

Το Μυκονος ηρθε σημερα στης 7 παρα κ αναχωρησε στης 10!γενικως δεν του βγαινει το δρομολογιο της αγονης κ μηπως θα πρεπει να το ξαναδουν

 

On 8/3/2018 at 6:05 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Οπως έχω ξαναγράψει οι καθυστερήσεις του οφείλονται στις προσεγγίσεις στο Βαθύ 2 φορές. Μέχρι και την περσινή χρονιά το πλοίο στο δρομολόγιο

προς Πειραιά πήγαινε απο τη Χίο κατ'ευθείαν για Καρλόβασι και έφτανε στον Πειραιά γύρω στις 05.00-05.30, οπότε δεν είχε καθυστερήσεις στην

αναχώρηση της Πέμπτης. Την φετεινή χρονιά είναι πολύ αισθητή η απουσία του Ν. Ρόδος και γενικά όλο το βάρος της γραμμής Ικαρίας - Σάμου

έχει πέσει στο Ν. Μύκονος. 

 

On 8/8/2018 at 12:51 PM, Lambros Dane sea lines said:

Το νήσος Μύκονος κάνει σήμερα το μεγάλο δρομολόγιο από Καβάλα προς Πειραιά (μέσω Λήμνου - Μυτιλήνης - Χίου - Βαθύ - Καρλόβασι - Ευδηλο). Ήδη η αναχώρηση του από Καβάλα ήταν μια 1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση. Δεν τους βγαίνουν με τίποτα τα ωράρια. 

 

On 8/8/2018 at 10:00 PM, Lambros Dane sea lines said:

Έβγαλε ανακοίνωση η Hsw ότι ο καταπλους του Νήσος Μύκονος στον Πειραιά θα είναι 07:40, αντί για 05:40 δηλαδή δύο ώρες αργότερα. 

 

Στα καλοκαιρινά δρομολόγια με 6 Δρομολόγια την εβδομάδα που αυτό της Τρίτης γίνεται προέκταση θα δούμε από τις παραθέσεις ότι στο peak της κίνησης που το βαπόρι ανεβοκατέβαινε γεμάτο , θα δούμε ότι σημείωνε καθυστερήσεις στην αναχώρηση της Πέμπτης. Επειδή έλειπε και το ΡΟΔΟΣ που ανακούφιζε το πλοίο από τα φορτηγά ερχόταν 5-5:30 ώρα το πρωί full νταλίκα  και έπρεπε σε 2 -2:30 ώρες να κάνει full φορτοεκφόρτωση στον Πειραιά. Σημειωτέον στην Καβάλα έφευγε απευθείας χωρίς παραμονή. 

Τουτέστιν σε θερινά δρομολόγια προ Covid του Blue Star Myconos , είναι αδύνατον να πηγαίνει Θεσσαλονίκη. θα πρέπει να κόβει π.χ το Βαθύ που ακόμα κι έτσι να βγαίνει απο πλευράς ωραρίου είναι ανέφικτο γιατί το συγκεκριμένο λιμάνι περιέχεται στη σύμβαση.

Τώρα εάν κάνουν τα περυσινά τροποποιημένα λόγω Covid με τις 3 Καβάλες, ναι μεν έχει μια διανυκτέρευση την εβδομάδα στην Καβάλα αλλά... Μετά από μια εβδομάδα συνεχούς πάνω κάτω επιβάλλεται μια ασφαλής πολύωρη παραμονή σε λιμένα αφετηρίας για :

1) διορθωτικό χρόνο από απευχταίες  συσσωρευμένες καθυστερήσεις προηγούμενων δρομολογίων

2) Συντήρηση πλοίου

3) Για την ανάπαυση πληρώματος

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πάρα πολύ που έψαξες προηγούμενες δημοσιεύσεις και μου απάντησες τόσο αναλυτικά. Επομένως, οι δημοσιογράφοι και μεγάλων καναλιών/εφημερίδων άδικα κριτικάρουν λέγοντας ότι "Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει να μπαίνει ένα καράβι μόνο το χειμώνα και όχι το καλοκαίρι σε μία γραμμή".

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι να πηγαίνουμε με την κριτική των περισσότερω μέσων, που είναι ανίδεοι των καταστάσεων, τότε στην Ελλάδα θα έπρεπε να επικρατεί... μπάχαλο!

Όσο περισσότερες προσεγγίσεις υπάρχουν σε ένα δρομολόγιο, τόσο περισσότερες πιθανότητες να γίνουν καθυστερήσεις. Λίγο η φόρτωση, λίγο η εκφόρτωση σιγά σιγά μαζεύονται. Με ένα πλοίο να κάνει τόσο μεγάλη άγονη, τα 6 δρομολόγια one way που κάνει είναι πάρα πολλά και απεδείχθη ορθώς από τον Annivas. 

Η συγκεκριμένη άγονη είχε ξεκινήσει με λιγότερα λιμάνια, που τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί περισσότερα, κάτι το οποίο επιβαρύνει την τήρηση των ωραρίων.

Link to comment
Share on other sites

On 3/9/2021 at 5:24 PM, tasos123 said:

Ευχαριστώ πάρα πολύ που έψαξες προηγούμενες δημοσιεύσεις και μου απάντησες τόσο αναλυτικά. Επομένως, οι δημοσιογράφοι και μεγάλων καναλιών/εφημερίδων άδικα κριτικάρουν λέγοντας ότι "Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει να μπαίνει ένα καράβι μόνο το χειμώνα και όχι το καλοκαίρι σε μία γραμμή".

Μα τί σχέση έχει το ένα με το άλλο; Πώς συνδέονται μεταξύ τους;; Άλλο το αν μπορεί πρακτικά ένα καράβι να προσθέσει 6 ώρες ταξίδι στα εβδομαδίαια του δρομολόγια και άλλο αν έχουν άδικο που κριτικάρουν.

Νομίζω όλοι συμφωνούμε πως είναι παράλογο να διακόπτεται το καλοκαίρι το ένα και μοναδικό δρομολόγιο που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με το ΒΑ Αιγαίο. Όμως πρακτικά, δυστυχώς, με τα τώρινά δρομολόγια είναι αδύνατον να μην διακοπεί. Οι λύσεις θα ήταν να κάνει το δρομολόγιο ένα άλλο πλοίο της εταιρείας ή να κόψει κάποιο δρομολόγιο το Νήσος Μύκονος (ή το Διαγόρας) από αυτά που κάνει εβδομαδιαία. Αυτό όμως είναι καθαρά θέμα της εταιρείας και της εύνοιας/ανοχής που διατίθεται να δείξει το υπουργείο στις συμφεροντολογικές/κερδοσκοπικές πρακτικές τής Attica..

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και το δρομολόγιο της Καβάλας οπότε δεν μένει χωρίς σύνδεση η Βόρεια Ελλάδα με ΒΑ Αιγαίο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εδώ που τα λέμε οι Θεσσαλονικείς προτιμούν να οδηγήσουν δυο ώρες παραπάνω παρά να κάτσουν δύο ώρες περισσότερο μέσα στο καράβι. Αν και για μένα είναι εντελώς άσχημο να κόβεις το ένα και μοναδικό δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης το καλοκαίρι γνωρίζω πως η Καβάλα συμφέρει περισσότερο καθώς σίγουρα γλυτώνουν και αρκετό δρόμο οι τουρίστες που έρχονται από τις γειτονικές χώρες και πάνε στα νησιά.

Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος είπε ότι μένει χωρίς σύνδεση η Βόρεια Ελλάδα με το ΒΑ; Για τη Θεσσαλονίκη συζητάμε και την πρακτική διαμόρφωσης (επιδοτούμενων) γραμμών ανάλογα με τα συμφέροντα και τις ανάγκες της κάθε εταιρείας..

Για μένα, αν θες να ξεκινήσεις γραμμή Θεσ/νικη-ΒΑ Αιγαίο, την κρατάς και το καλοκαίρι. Αν θεωρείς ότι δεν εξυπηρετεί την πλεοψηφία των επιβατών, τότε ποιος ο λόγος να την έχεις, έστω για το χειμώνα; 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα δρομολόγια για Καβάλα του καλοκαιριου τα έχουν ανεβάσει,οπότε η Σαλονικα σταματάει και γίνονται 4  τα δρομολόγια για Λήμνο Καβαλα(απο Μυτιλήνη τουλάχιστον)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έψαχνα να βρώ αν το έχουμε αναφέρει κάπου, δεν το βρήκα. Όπως και να έχει, αν θέλει κανείς να πάει από Πειραιά για Λήμνο φέτος το καλοκαίρι, έχει 2 δρομολόγια στη διάθεσή του, και τα 2 έκαστη Τρίτη.

 

Το BS Μύκονος στις 0715 το πρωί μέσω Μυκόνου - Ευδήλου - Καρλοβασίου - Χίου - Οινουσσών και Μυτιλήνης. Άφιξη στη Μύρινα στις 0145 τη νύχτα, διάρκεια ταξιδίου 18 ώρες.

Την ίδια ημέρα στις 1700 υπάρχει και η αναχώρηση του Διαγόρα μέσω Μυκόνου - Λέρου - Πάτμου - Αγίου Κηρύκου - Φούρνων - Βαθέως - Χίου και Μυτιλήνης. Άφιξη στη Μύρινα στις 2350 το βράδυ της Τετάρτης, διάρκεια ταξιδίου 31 ώρες.

 

Με λίγα λόγια ο μόνος λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο είναι ή να σου αρέσουν τα βαπόρια, ή να μη βρίσκεις εισιτήριο με το Aqua Blue από το Λαύριο, ή ακόμη και να μην μπορείς/θέλεις να φτάσεις ως το Λαύριο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Αυξημένη ζήτηση εμπορευμάτων μειωμένη δυνατότητα μεταφοράς στη Λήμνο

Quote

Εκνευρισμός και αναστάτωση επικρατεί για άλλη μια φορά στους επαγγελματίες της Λήμνου, αλλά και στις μεταφορικές εταιρείες του νησιού καθώς φοβούνται πως δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στη μεγάλη ζήτηση του Δεκαπενταύγουστου λόγω έλλειψης εμπορευμάτων.

Όλη την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά και αυτή, όλος ο όγκος της μεταφοράς εμπορευμάτων έχει «πέσει» στο φορτηγό πλοίο «Πελαγίτης», το οποίο όμως τροποποίησε το δρομολόγιο του, με αποτέλεσμα να φτάσουν οι νταλίκες στη Λήμνο, ανήμερα της Παναγίας.

Όπως εξηγούν οι επαγγελματίες του χώρου στον FM100, το φορτηγό πλοίο «Αρμενιστής» δεν εκτελεί δρομολόγια λόγω βλάβης εδώ και μία εβδομάδα. Τα συμβατικά πλοία που φεύγουν από Πειραιά ή Καβάλα, εξυπηρετούν το πολύ 3 νταλίκες ανά δρομολόγιο με αποτέλεσμα ευπαθή προϊόντα να μένουν μια εβδομάδα τουλάχιστον στα λιμάνια περιμένοντας το επόμενο δρομολόγιο. Αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να έρχονται εκτός ημερομηνίας ή χαλασμένα.

Ωστόσο οι ντόπιοι επιχειρηματίες με εκνευρισμό επισημαίνουν πως υπάρχουν αλυσίδες καταστημάτων με έδρα την Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, οι οποίες τροφοδοτούνται απρόσκοπτα λόγω μεμονωμένης συμφωνίας της εταιρείας του πλοίου με τις εν λόγω επιχειρήσεις.

Σε επικοινωνία που είχε ο σταθμός μας με τον Έπαρχο Λήμνου, ενημερωθήκαμε πως οι κραυγές αγωνίας των επαγγελματιών έφτασαν ως το γραφείο του και σήμερα έγιναν επαφές, τόσο με το αρμόδιο υπουργείο όσο και με τον πλοιοκτήτη της Seajets προκειμένου να δοθεί περισσότερος χώρος για νταλίκες στο πλοίο Olympus που αναχωρεί την Πέμπτη από τον Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...