Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η μόνη λύση για την Λήμνο είναι να υπάρχει Ρο-Ρο από το Λαύριο για τα φορτηγά και το καλοκαίρι οι επιβάτες να εξυπηρετούνται από την Κύμη . Γιατί το ταξίδι διαρκεί τον μισό χρόνο , άρα θα είναι και τα μισά λεφτά , δεν χρειάζεται καμπίνα και το ΚΤΕΛ Ευβοίας έχει πάντα ανταπόκριση για τα πλοία . Και μιλάμε για συμβατικό πλοίο , γιατί για γρήγορο η απόσταση των 89 μιλίων θα είχε απίστευτη μείωση χρόνου .

Αντίθετα η επιλογή του Λαυρίου χωρίς πρακτικά συγκοινωνία , αλλά και οι ώρες αναχώρησης και άφιξης , είτε επιβάλλουν καμπίνα , είτε ξενύχτι , είτε ξύπνημα στις 4-5 το πρωί . 

Αλλωστε υπήρχε και η πρόταση για επιδότηση της γραμμής αυτής . Ακόμα θα μπορούσε να δουλέψει και συμπληρωματικά με δρομολόγιο Κύμη-Σίγρι που είναι η ίδια απόσταση με την Λήμνο .

Να δίνουν οι οικογένειες 400-500 € μεταφορικά , ήταν δύσκολο ακόμα και πριν την κρίση . Πόσο μάλλον τώρα .

Ακόμα και γραμμή Κύμη-Αγ. Ευστράτιος-Λήμνος-Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη θα μπορούσε να είναι βολική για όλους .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 9/2/2018 at 10:22 AM, tasos123 said:

Καλημέρα. Στο παρακάτω άρθρο αναφέρεται σε πληροφορίες που θέλουν το aqua blue να μπαίνει στη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα και μάλιστα χωρίς να πιάνει τα μεστά.

«Η ανανέωση της επιδοτούμενης γραμμής με τριετή διάρκεια είναι πιθανό αυτή την φορά να αποκλείσει την δυνατότητα της εταιρίας να συμπεριλαμβάνει το λιμάνι των Μεστών της Χίου προς Λαύριο και ειδικά Σαββατοκύριακο, όπως κάνει τα τελευταία χρόνια.

Πληροφορίες φέρουν την πιθανή συμμετοχή και δεύτερης εταιρίας στον διαγωνισμό, που αυτή την στιγμή καλύπτει επιτυχώς την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με προορισμούς των Κυκλάδων και της Κρήτης, κάτι που τελικά φάνηκε αρκετά επιζήμιο με μείωση των επισκεπτών από την Θεσσαλονίκη, μιας και ο επισκέπτης πάντα επιλέγει την γρηγορότερη προσφερόμενη πρόταση για αναχώρηση διακοπών, όσο και να διαρκεί το θαλάσσιο ταξίδι.»

Πηγή: https://www.limnosreport.gr/limnos/134418/η-λήμνος-κέρδισε-το-στοίχημα-της-προσέ/

 

On 9/2/2018 at 12:08 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Και πέρυσι είχε συμμετάσχει το Aqua Blue στο διαγωνισμό για τη γραμμή από το Λαύριο. Οπότε δεν μπαίνει στη γραμμή πάρα μόνο εάν κερδίσει το διαγωνισμό!! 

Όπως φαίνεται, απορρίφθηκε η συμμετοχή της hellenic στο διαγωνισμό, και προκρίνεται για το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς το aqua blue.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως η εξαγορά έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη εξέλιξη. Οι προδιαγραφές του διαγωνισμού άλλαξαν για την συγκεκριμένη γραμμή καθώς απαιτούσαν πλοίο με 100 κλίνες.

Link to comment
Share on other sites

στην ελλαδα ζουμε. δεν ειναι δυσκολο να αλλαξει κατι στις προδιαγραφες ενος διαγωνισμου.

απο τις αρχες της χρονιας, πολυ πριν την εγκριση της εξαγορας απο την επιτροπη ανταγωνισμου, κυκλοφορουσε οτι σε περιπτωση που προχωρησει η εξαγορα, η αγονη του λαυριου θα παει στον ηλιοπουλο

Link to comment
Share on other sites

Για τις δυο εβδομάδες μέχρι τις 02/10 που θα επανέλθει το Χίος στα κλασσικά χειμωνιάτικα δρομολόγια του Μύκονος, η άγονη προς Καβάλα θα έχει μόνο μια αναχώρηση από Πειραιά (με το Διαγόρα). Η συχνότητα της άγονης βέβαια δεν αλλάζει, μιας και ο diogo τα κάνει τοπικά τα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα το δρομολόγιο του Νησος Χίος σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας θα εκτελεστει ως ακολούθως:

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 16:00 - ΣΥΡΟΣ 19:30/19:45 - ΜΥΚΟΝΟΣ 20:35/20:45 - ΕΥΔΗΛΟΣ 22:40/22:55 - ΦΟΥΡΝΟΙ 23:40/23:55 - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ 00:50/01:15 - ΒΑΘΥ 02:00/03:00 - ΧΙΟΣ 05:20/05:40 - ΜΥΤΙΛΗΝΗ 08:10/09:15 - ΛΗΜΝΟΣ 13:40/14:10 - ΚΑΒΑΛΑ 17:45

 

Δηλαδή θα φτάσει 1:15 νωρίτερα απο το προγραμματισμένο στην Καβάλα. (19:00)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ψάξει παραπάνω, είχα μείνει στο ότι η προσφορά του aqua blue προκρίθηκε για την άγονη, αλλά έχει δημοσιευθεί η σύμβαση κάπου; Δηλαδή έχει προχωρήσει η (τυπική- γραφειοκρατική) διαδικασία ωστε να πέσουν οι υπογραφές για τη σύμβαση; Γιατί αλλιώς ο Πήγασος μπορεί να πάρει μέχρι τετράμηνη παράταση από το νόμο, μέχρι να αναδειχθεί ο επόμενος μειοδότης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Νεότερα από τη γραμμή Λαύριο-Λήμνος: Αφού είχε απορριφθεί το Πήγασος κι επιλέχθηκε το Aqua Blue κι επειδή δεν πρόλαβαν να υπογράψουν τη σύμβαση, το Εξπρές Πήγασος έλαβε παράταση μέχρι τις 28/02 σύμφωνα με την απόφαση https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΓΧΓ4653ΠΩ-ΠΨΚ?inline=true

Στη συνέχεια, αποφασίστηκε η κήρυξη της εταιρείας με την επωνυμία ΚΙΑΡΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ έκπτωτης λόγω απόσυρσης της προσφοράς της -> https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΩΥΣ4653ΠΩ-ΘΥ7?inline=true

Από το τελευταίο θέμα του τελευταίου ΣΑΣ βλέπουμε εδώ -> http://hcg.gr/sites/default/files/article/attach/SAS_07_10.12.2018_signed.pdf ότι ζητήθηκε να προκηρυχθεί εκ νέου ο διαγωνισμός με την αιτιολογία "ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Ο ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΣΤΕΙ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΓΟΝΟΣ"

Εν τω μεταξύ κανείς δεν ξέρει αν τελικά η blue star θα καταθέσει αίτηση συμμετοχής στο εν λόγω δρομολόγιο μετά τη συγχώνευση. Στο σύστημα κρατήσεων φαίνονται δρομολόγια με το Διαγόρας μόνο όμως τον Απρίλιο και μέχρι το Πάσχα. Πως έλαβε έγκριση μόνο για τα εν λόγω δρομολόγια; Το Μάρτιο και μετά τον Απρίλιο ποιο πλοίο θα κάνει δρομολόγια; Αφού κάθε Σάββατο μέσα στην καλοκαιρινή σεζόν θα υπάρχει πλοίο για Μεστά και δεδομένου ότι συνήθως τα Σάββατα πήγαινε το Πήγασος στα Μεστά, δεν είναι πλεονασμός να μπει κι άλλο πλοίο για τα Μεστά;

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Μια απορία έχω...  Τα σαΐνια της Attica το σκέφτηκαν πολύ ώστε να βάλουν το Μύκονος με 29 καμπίνες να κάνει την άγονη έως Καβάλα? Με ποια λογική όχι το Χίος? 

 

Link to comment
Share on other sites

Το δρομολογιο το πηρε ετοιμο η εταιρεια,το Χιος θα κανει την επισκςυη του Μυκονος οσο λειψει κ σημαντικοτερο θα γεμιζαν οι καμπινες του Χιος σε ολη τη διαδρομη  το χειμωνα που ειναι 3 κ ο κουκος κ οι φανταροι

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά έχουν το δικαίωμα να το αντικαταστησουν με το Χίος. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα καθαρά ημεροπλοιο να κάνει το γύρο του κόσμου? Αντε και του χρόνου ο Μάριος να βάλει το Terra σε μια καινούρια γραμμή... Πειραιάς - Ηράκλειο - Ρόδος - Σάμος - Καβάλα και πισω

Numbers

Link to comment
Share on other sites

Ναι μιας και τις τελευταίες εβδομάδες όπως και σήμερα ταξιδεύω συχνά μαζί του και αποτι μου λένε π.χ σήμερα δεν υπάρχει τπτ πάρα μόνο 1 κρεβάτι. 

29 καμπίνες για ένα ταξίδι τέτοιας διάρκειας είναι ανεπαρκείς. 

Το βαπόρι έχει φτιαχτεί για παροναξια κλπ όχι για άγονες 18 ωρών. 

Εξου και δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο δεν σκατζαρουν με το Χίος που τουλάχιστον έχει τον υπερδιπλάσιοβσε καμπίνες. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω κι εγώ ότι αυτή την περίοδο οι καμπίνες του Χίος χρειάζονται. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η προ ετών (λίγο αφότου κέρδισε την εν λόγω επιδοτούμενη) προσθήκη κρεβατιων στο Μύκονος από 72 που ήταν εκ κατασκευής σε 100 τώρα χωρίς να πειραχτουν κοινόχρηστοι χώροι, αλλά προσθέτοντας κρεβάτια σε δικλινες κ.α. Μια ακόμη ένδειξη απαίτησης περισσότερων κλινών είναι και οι απαιτήσεις της σύμβασης προτού αναλάβει το Μύκονος, που όριζαν 250 κλίνες μεταξύ άλλων. Σίγουρα, οι ταχύτητες άλλαξαν, οι αποστάσεις όμως παραμένουν μεγάλες κι αρκετές διαδρομές καλύπτονται νύχτα. Νομίζω πως πλην της θερινής περιόδου, που τα δρομολόγια ως επί το πλείστον είναι ημερήσια και όντως το μεγαλύτερο πρωτόκολλο επιβατών συμφέρει -εταιρεία πρωτίστως αλλά και επιβατικό κοινό δευτερευόντως- το Μύκονος, από Οκτώβριο μέχρι και Μάιο, όμως, μάλλον όχι κατά τη δική μου ταπεινή άποψη.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απ'ότι φαίνεται, τόσο η προσθήκη του Αγίου Ευστρατίου στο δρομολόγιο, όσο και η κίνηση από Καβάλα λόγω Πελαγίτη, αφήνουν καθυστερήσεις 1 ώρα+ στο Μύκονος, που δε μπορούν πλέον να καλυφθούν από την ταχύτητα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Το ένα δρομολόγιο της άγονης του Β.Α. Αιγαίου πάει για Θεσσαλονίκη όπως φαίνεται, αντί Καβάλας.

Αφού έδειξε ενδιαφέρον η attica σύμφωνα με το άρθρο, και εντελώς τυχαία που λείπει και ο Πελαγίτης, θα είναι δυνατό να επιδοτηθεί η γραμμή. Aqua Blue που σας χρειάζεται...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...