Jump to content
Shipfriends

Kλείνει το faktaomfartyg


.voyager

Recommended Posts

Hi all,

 

I'm writing this post in English because I think it is better to do so instead of using Google Translate.

 

I just wanted to tell you that I also think the closing of Fakta om Fartyg was a great loss for the ship-lover community.

I have set up a small forum where you can discuss with other international ship enthusiasts how to continue and where we want to start a new database.

 

You can access the forum at the following link: forum.worldofships.org

 

See you there,

 

Joey

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ε,μπορεί να νοστάλγησε τίς παλιές καλές εποχές...

 

Η ίσως τα παιδιά του μεγάλωσαν πλέον κι'έτσι έχει πάλι ελεύθερο χρόνο.

 

Πάντως θα είναι θετική εξέλιξη να ξανανοίξη το site του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ καλό νέο που ξαναάνοιξε πλήρως το site και που έχει όλο το υλικό μέσα.Και που είναι και ενημερωμένο...έχει ακόμα και την πώληση του Superfast VI. :)

Edited by Superfast
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Ιδού και η ανάρτηση του Micke Asklander που εξηγεί γιατί προχώρησε στο πρόσφατο κλείσιμο:

What really happened on 15th of march was that i once again found someone using a picture from my site without mentioning who the photographer is.

I wrote a comment that it would be appropriate to at least give credit to the photographer when borrowing pictures found in/from my collection. This was well received by OP and he apologized and added relevant information.

A few minutes later another individual stated that if i was to write in the way i did i dint have to post any pictures at all , my reply was that then i might have to close down my site . This nice person then replied that it might be the best solution , so the result is that my site is now closed.

I think it is sad when the photographers can not get the credit they deserve, on my site it is posted together with the picture so if someone borrows a picture i think they could easily include credit to the one who deserves it. I don't mind if people borrow pictures from my site as long as they give credit .

At the moment im scanning many photos that Christer Samuelsson have been kind enough to lend me from his huge collection of photos taken by him during many years. In my eyes a invaluable treasure .

To be honest i had a need to clean out old files that was taking up space so i saw this as a great opportunity to clean out the server.

The site will be back in the near future but the cleaning takes time and as you know i have a full time job and strange enough some social life outside of Fof.

I have spent 23 years to develop this site and i hope to continue for many more years , at least as long as it is fun, the days i find it less rewarding i take a short break to get energy to continue again.

Just to clarify , i will not hand my creation over to anyone else this is my creation and my project . But ideas and assistance is welcome , if i get the hint ;)

Economy is not an issue , the yearly cost is not high.

Micke

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αν μεταφράσετε το κείμενο τα εξηγεί ο άνθρωπος. Πλέον αρκετές φωτογραφίες δεν φαίνονταν.

Τι να κάνει,είναι και 65 χρονων πλέον.

Υπάρχουν διάσπαρτα φόρουμ που έχουν κατηγοριοποιήσει πλοία.

Μη μας ματιάσω εδώ γίνεται καλή δουλίτσα και υπάρχει reference σε αρκετά sites του εξωτερικού.

It is a fact(a) 😉

Link to comment
Share on other sites

Από ότι κατάλαβα ο άνθρωπος πέρα από την ηλικία είχε και προβλήματα υγείας (πόνος στο δεξί του ώμο όπως αναφέρει). Κρίμα ήταν ένα εξαίρετο site και ίσως η καλύτερη εγκυκλοπαίδεια σε θέματα πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν μια εξαιρετική δουλειά... που σε τέτοια έκταση δεν έχω υπ όψιν κάπου αλλού... μπράβο του όσο κράτησε. 

Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αφήνει κάποιον να συνεχισει αυτήν την υπέροχη ιστορία...

Θα ήταν μεγάλη χαρά να δω κάποιον να αναπτησει (ίσως σαν παρακλάδι του s.gr) κάτι κάτι αντίστοιχο...

 

Link to comment
Share on other sites

Είδα μόλις ένα βιντεάκι με το Aurora Botnia της Wasaline και ενώ είχα μάθει τα δυσάρεστα νέα από το πρωί, ενστικτωδώς επιχείρησα να μπω στο φακτα να ψάξω για πληροφοριες. Τώρα κατάλαβα πόσο θα μας λείψει...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, το πλήρωμα του χρόνου φτάνει για όλους μας! Ο άνθρωπος, όσο είχε κουράγια, μας έστεινε μια "ανοιχτή εγκυκλοπαίδεια". Τώρα που γέρασε, μόνος του δεν μπορούσε να το συνεχίσει αυτό το πράγμα και μοιραία μπαίνουν οι τίτλοι τέλους..! Να'ναι καλά ο άνθρωπος και τον ευχαριστούμε για όλα! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι θα το έκλεινε έτσι απλά ο ίδιος ο Σουηδός. Μέσα είχε πράγματα που δεν έχει κανένα άλλο site, ακόμα και για πλοία που δεν τα θυμάται ούτε η μάνα τους. Σαν κάποιος που το επισκεπτόταν συνεχώς κάθε μέρα, μου λείπει υπερβολικά...

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό συμφωνώ,όσο κ αν υπάρχουν άλλα sites γιά ferries Που δεν είχε μόνο από αυτά
Εκείνο που δεν έχετε καταλάβει η πλειοψηφία από εσάς είναι κάτι το σημαντικό γιά την ελληνική εμπορική ναυτιλία Περιείχε ένα σωρό φορτηγά κ δεξαμενόπλοια σκανδιναβικής προέλευσης,πραγματικός θησαυρός αφού πολλά από τα οποία αποκτήθηκαν από Έλληνες μεταπολεμικά Προκειμένου γιά πλοία πολεμικής ναυπήγησης δλδ μεταξύ 1939-1945,οι Έλληνες εφοπλιστές δεν είχαν πάρει μόνο από Αγγλία,Καναδά ή ΗΠΑ  Είχαν αγοράσει κ από την ουδέτερη Σουηδία που συνέχιζε να ναυπηγεί την περίοδο εκείνη Τέτοια ήταν πχ τα φορτηγά με τα οποία ξεκίνησε ο συγχωρεμένος ο Αγούδημος.
Μακάρι ο Σουηδός να είχε προνοήσει να αφήσει το site σε κάποιον άλλο...

Link to comment
Share on other sites

To fakta οπως και να το κανουμε ειναι ενα σημειο αναφορας στον ιντερνετικο χωρο των καραβολατρων και το οριστικο του κλεισιμο ειναι μια ασχημη εξελιξη.

Ειχε ξεπεραστει βεβαια τεχνολογικα ,αρκετες φωτογραφιες εχουν χαθει απο παλαιοτερα προβληματα που ειχε, και ακομα και αυτες που υπαρχουν ειναι σε τετοιο μεγεθος που σε μεγαλες οθονες σχεδον να μην βλεπονται.

Ηταν ομως μια τεραστια και δωρεαν βαση δεδομενων με πληροφοριες για σχεδον ολα τα ακτοπλοϊκα βαπορια ,μεχρι και για εμπορικα πλοια,κυριως της Σκανδιναβιας.Ολοι μας λιγο πολυ ανατρεχαμε κατα καιρους στο fakta για να παρουμε πληροφοριες και να θυμηθουμε λεπτομεριες που τις εχουμε ξεχασει.Προσωπικα βγαζω το καπελο στον "Σουηδο" ,οπως αποκαλουμε ολοι τον Mike ,που καταφερε να διατηρησει και να ανανεωνει για τοσα χρονια ενα τοσο τεραστιο αρχειο 

Ελπιζω να δωσει σε καποιον αλλο τη δυνατοτητα να συνεχισει την τοσο καλη δουλεια που εχει κανει

Link to comment
Share on other sites

Πολύ δυσάρεστη εξέλιξη. Ο πλούτος των πληροφοριών ήταν πράγματι ανεκτίμητος.Δύσκολα θα βρεθεί επάξιος αντικαταστάτης. Εναλλακτικές πηγές πληροφοριών και φωτογραφιων υπάρχουν; Και αν ναι ποιές είναι αυτές;

Link to comment
Share on other sites

Όντως πολύ δυσάρεστη εξέλιξη. Ηταν από τα παλαιότερα και από τα πιο διευρυμένα database καραβολατρικού ενδιαφέροντος και γι αυτό τον λόγο παρότι δεν ήταν στα Αγγλικά όλοι όσοι θέλαμε να βρούμε κάποια πληροφορία, κάποια φωτογραφία το πρώτο πράγμα που ερχόταν στο μυαλό ήταν να επισκεφτούμε το Fakta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...