Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Αφού είναι η εποχή που βγαίνουν όλα τα πλοια για δοκιμαστικό, δεν θα έπρεπε να βγει και το καμάρι της ΝΕΛ να κάνει ένα, αφού εκτός απροόπτου θα πάρει την άγονη; Δεδομένου ότι έβαλε τον καινούριο άξονα δεν πρέπει να δουν πηγαίνει το βαπόρι, δεν πηγαίνει, δουλεύει το σύστημα; Εκτός εαν στην μηχανή δεν είναι έτοιμα τα πράγματα.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοίο σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες δεν είναι ακόμα έτοιμο, από το Μάιο μιλάνε ότι θα είναι έτοιμο. Όποτε για αυτό ίσως δεν έχουν κάνει ακόμα δοκιμαστικό. Αλλά δόκιμες για τη προπέλα θέλω να πιστεύω ότι έκαναν κατά το δεξαμενισμό (ότι δουλεύει το βήμα και δεν υπάρχει κάποια διαρροή)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αντε να δουμε. Κοντευει χρονος απο το ατυχημα περυσι. Ειμαι περιεργος μεσα εγινε καμια αλλαγη η οπως ηταν παραμενει? Βεβαια για την αγονη δεν περιμενω και πολλα πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη ομως εμεις δεν εχουμε αναγκη το ΑΙΣ ξερουμε οτι η Θεοφιλαρα γυρισε απο το δοκιμαστικο και εδεσε στον προλιμενα. Αντε σιγα σιγα να κανουμε προθερμανση μετα απο ενα χρονο

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχετε αναφερει παραπανω θα κανει πια την άγονη γραμμη...και οχι την κλασσικη που εκανε πριν?

Και να το παμε λιγο παραπερα...Αφου το ΛΙΣΣΟΣ μπηκε στην θεση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ,γιατι δεν παει αυτο στην αγονη,και ο ΤΕΟ στην γραμμη που υπηρετησε χρονια τωρα...?:rolleyes:

Κι αν κανεις επικαλεστει,την κακη φημη που απεκτησε το πλοιο μετα το ατυχημα και οτι δεν θα το προτιμουν οι επιβατες,το ιδιο και το αυτο ισχυει και για την αγονη;)

Ας επισκευαστει ομως με το καλο το πλοιο,και μετα βλεπουμε...

Πανω σε αυτο απλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου οπως την εισπρατω απο τους Μυτιληνιους οπου ερχομαι σε επαφη και φερνει η συζητηση αυτο το θεμα.

Σχεδον κανενας (τουλαχιστον απο αυτους που εχω ερθει εγω σε επαφη) δεν εχει προβλημα με το παρον πλοιο οσο αφορα το ατύχημα που ειχε...ισα ισα που σε ολους τους εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση η ετοιμοτητα του πληρωματος αλλα και η πολυ καλη κατασταση του πλοιου που αντεξε τετοιο χτυπημα.

Το μοναδικο παραπονο που εχουν με αυτο το πλοιο ειναι οτι ειναι πολυ αργο..

Πιστευω οτι θα πρεπει να γυρισει στο κανονικο του δρομολογιο.

Τα ως ανω ειναι θεσεις που εχω ακουσει παντα σε συζητησεις χωρις αυτο να σημαινει οτι μπορει να μην υπαρχουν αλλες η οι υπαρχουσες να ειναι λανθασμενες.

Ευχαριστω

Νικος.

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Το Θεόφιλος πριν λίγο μεθόρμισε από το προλιμένα στο ντοκ 3, ανάμεσα σε Δημητρούλα και Ανθή Μαρίνα.

Εκει που εδεσε παντως αναμεσα στα αυτη τη στιγμη παροπλισμενα δεν μου πολυαρεσει.Ελπιζω να μην το κολησουν και τον ΘΕΟΦΙΛΟ νεο παροπλισμο

Επι της ευκαιριας κοιταγα σημερα τα δρομολογια αλλα ακομα δεν εχει μπει στο συστημα και σε μια βδομαδα υποτιθεται οτι ξεκιναει ενω δεν υπαρχει ουτε το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Θα πει καποιος και τι εγινε αγονη ειναι δεν χαλασε και ο κοσμος,σιγα τον πολυ κοσμο που θα χει,και σιγα μην εκανε η ΝΕΛ τοσα εξοδα σε μπογιες για να το εχει να καθεται οταν δεν αλλαζει τηλεορασεις στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Απλα ειναι σαν το ποδοσφαιρο,οσο κι αν λες οτι εκλεισες ενα παιχτη αν δεν πεσουν υπογραφες μην εισαι σιγουρος για τιποτα και με τοσα που εχουμε δει φετος μονο αν ξεκινησει θα το πιστεψω

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

.Απλα ειναι σαν το ποδοσφαιρο,οσο κι αν λες οτι εκλεισες ενα παιχτη αν δεν πεσουν υπογραφες μην εισαι σιγουρος για τιποτα και με τοσα που εχουμε δει φετος μονο αν ξεκινησει θα το πιστεψω

Πολυ ωραια το ειπες;)Κυκλοφορει μια φημη...που εχει ξανακυκλοφορησει,μενει να δουμε αν θα επαληθευτει αμεσα,στο προσεχες μελλον η καθολου...

Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη φημη την εχω ακουσει και εγω.Γιαυτο ειπα οτι αν δεν ξεκινησει δεν πιστευω τιποτα

Σημερα παντως εβαφαν τον αριστερο καταπελτη του πλοιου.

Τοσο χρωμα ειχε χρονια να δει το βαπορι:P

Link to comment
Share on other sites

Οπως εχετε αναφερει παραπανω θα κανει πια την άγονη γραμμη...και οχι την κλασσικη που εκανε πριν?

Πανω σε αυτο απλα ηθελα να καταθεσω την αποψη μου οπως την εισπρατω απο τους Μυτιληνιους οπου ερχομαι σε επαφη και φερνει η συζητηση αυτο το θεμα.

Σχεδον κανενας (τουλαχιστον απο αυτους που εχω ερθει εγω σε επαφη) δεν εχει προβλημα με το παρον πλοιο οσο αφορα το ατύχημα που ειχε...ισα ισα που σε ολους τους εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση η ετοιμοτητα του πληρωματος αλλα και η πολυ καλη κατασταση του πλοιου που αντεξε τετοιο χτυπημα.

Το μοναδικο παραπονο που εχουν με αυτο το πλοιο ειναι οτι ειναι πολυ αργο..

Πιστευω οτι θα πρεπει να γυρισει στο κανονικο του δρομολογιο.

Τα ως ανω ειναι θεσεις που εχω ακουσει παντα σε συζητησεις χωρις αυτο να σημαινει οτι μπορει να μην υπαρχουν αλλες η οι υπαρχουσες να ειναι λανθασμενες.ΕυχαριστωΝικος.

Προσωπικά δε θα είχα καμιά αντιρρηση να επιστρέψει το πλοίο στη γραμμή του, και από αρκετούς ακούω το ίδιο πράγμα, πάντα βέβαια θα υπάρχουν οι...αντιρρησίες, αλλα αυτά είναι γνωστά...

Μόνο μια παρατήρηση, δεν νόμίζω ότι ο Τεό, θεωρείται πλέον αργό ή οκνό όπως το λένε πολλοί βαπόρι...Τα 18 μιλάκια τα έχει άνετα, ίσως και περισσότερα στην επιστροφή...Τη στιγμή που το Λισσός κάνει 13 ώρες για Χίο - Μυτιλήνη ο Τεό δεν κάνει περισσότερες (τουλάχιστον δεν έκανε πριν αποφασίσει να κάνει χεραψία με γνωστό ύφαλο) ίσα ίσα. Επιπλέον έχει μεγάλη μεταφορική ικανότητα η οποία ίσως μείνει ανεκμετάλλευτη σε μια άγονη. Για μένα το κυριότερό του μειονέκτημα είναι οι απότομες σκάλες στο εσωτερικό όταν έχεις καμπίνα στα κάτω καταστρώματα, κατά τα άλλα μια χαρά είναι ο βάπορας, αν και βέβαια κι αυτός τα χρονάκια του τα έχει (είμαι περίεργος- για να μην πω ανήσυχος - τι σκοπεύει να κάνει η ΝΕΛ που τα συμβατικά βαποράκια της έχουν μια ηλικία προχωρημένη...Με έτη ναυπήγησης το 1973 για το Μυτιλήνη και 1975 για τον Τεό - άσε τον Ταξμαν, η τη Χοζοβιώτισσα -νομίζω ότι το ηλικιακό πρόβλημα του στόλου είναι από πιεστικό εώς οξύτατο...)

By the way κάποια ανανέωση στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ δεν παίζει ε???

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να το ξαναδουμε στην γραμμη μας γιατι οπως πολυ σωστα ειπες ειναι πολυ μεγαλο για άγονη γραμμη!!

Link to comment
Share on other sites

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ παντα ηταν αργος για Μυτιλινιους και Χιωτες και σε αυτο επαιξε ρολο η τερστια διαφημηση που δημιουργησε και μεγαλες προσδοκιες.Ολοι νομισαν τοτε οτι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα ηταν Superfast.

Επιπλεον τα 18 μιλακια τα ειχε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ πριν την χειραψια.Μετα δεν ξερουμε τι ακριβως εχει γινει στην προβληματικη μηχανη.Και αν κρινω απο τα οικονομικα της ΝΕΛ πιστευω οτι εχουν γινει τα πλεον απαραιτητα.Αλλωστε και η ασφαλεια τα βασικα θα πληρωσει.Δεν θα πληρωσει για να πεταει το βαπορι.

Κακα τα ψεμματα μονο μερικοι απο μας που ειμαστε δεμενοι με το πλοιο θελουμε να το δουμε ξανα στην κλασικη γραμμη.Ο απλος κοσμος πλεον το εχει συνδιασει με το ατυχημα.Δεν το ειχε που δεν το ειχε σε μεγαλη υποληψη τωρα παραγινε.

Για τις σκαλες που λες δικιο εχεις αλλα τις καμπινες κατω απο το γκαραζ στις οποιες αναφερεσαι δεν τις πουλανε πλεον οποτε ενα προβλημα λιγοτερο.

Φιλε E367 και γω θελω να το δω στην κλασικη γραμμη αλλα δεν το βλεπω.Μακαρι να ξαναταξιδεψει παντως οπου κι αν ειναι γιατι δουλεια θα δωσει σε Ελληνες ναυτικους

Link to comment
Share on other sites

Το οτι θα ξαναβγει στην θαλασσα θελω να πιστευω οτι ειναι σιγουρο...Αν και οπως σωστα ειπες δεν νομιζω ουτε και εγω να ξανακανει την γραμμη του...(οσο και εαν το θελω).

Δεν θα παψω ομως να το θεωρώ πολυ μεγαλο για την άγονη...Αυριο το απογευμα θα παω να το δω και απο κοντα....θα βγαλω και μερικες φωτογραφιες να ανεβασω....

Link to comment
Share on other sites

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ παντα ηταν αργος για Μυτιλινιους και Χιωτες και σε αυτο επαιξε ρολο η τερστια διαφημηση που δημιουργησε και μεγαλες προσδοκιες.Ολοι νομισαν τοτε οτι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα ηταν Superfast.

Επιπλεον τα 18 μιλακια τα ειχε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ πριν την χειραψια.Μετα δεν ξερουμε τι ακριβως εχει γινει στην προβληματικη μηχανη.Και αν κρινω απο τα οικονομικα της ΝΕΛ πιστευω οτι εχουν γινει τα πλεον απαραιτητα.Αλλωστε και η ασφαλεια τα βασικα θα πληρωσει.Δεν θα πληρωσει για να πεταει το βαπορι.

Κακα τα ψεμματα μονο μερικοι απο μας που ειμαστε δεμενοι με το πλοιο θελουμε να το δουμε ξανα στην κλασικη γραμμη.Ο απλος κοσμος πλεον το εχει συνδιασει με το ατυχημα.Δεν το ειχε που δεν το ειχε σε μεγαλη υποληψη τωρα παραγινε.

Για τις σκαλες που λες δικιο εχεις αλλα τις καμπινες κατω απο το γκαραζ στις οποιες αναφερεσαι δεν τις πουλανε πλεον οποτε ενα προβλημα λιγοτερο.

Φιλε E367 και γω θελω να το δω στην κλασικη γραμμη αλλα δεν το βλεπω.Μακαρι να ξαναταξιδεψει παντως οπου κι αν ειναι γιατι δουλεια θα δωσει σε Ελληνες ναυτικους

Εννοείται ότι τα 18 μιλάκια τα ειχε πριν τον εναγκαλισμό με τον ύφαλο, αλλά ως αθεράπευτα αισιόδοξος άνθρωπος (ψέμματα δικαιολογία είναι για να γκρινιάζω μετα!!!!:D) ελπίζω όταν (με το καλό) ξεκινήσει να μπορεί να τα ξαναπιάσει!Κοντός ψαλμός αλληλούια- Κυριακή κοντή γιορτή κλπ. Όσο για τις καμπίνες, τι να σου πω, ταξίδεψα μαζί του το Πάσχα πριν αποφασίσει να πάει να χαιρετίσει από κοντα (από πολύ κοντά) αυτό το βραχάκι στις Οινούσσες!:P Και απ ότι θυμάμαι τότε μια τέτοια ωραιότατη καμπίνα είχα, έτσι στα κατάβαθα, να μην πιάνει και το κινητό!:)Ενδεχομένως όχι κάτω από το γκαραζ αλλά πάντως κάτω, αν θυμάμαι και καλά το βαπόρι, κάτω από το επίπεδο της υποδοχής τέλος πάντων!

Άσχετο αλλά αν εξαιρέσεις τις σκάλες, αυτό το κομμάτι του πλοίου με τις καμπίνες κάτω από το γκαραζ το έβρισκα πάντα πολύ διασκεδαστικό, θυμάμαι και κάτι πόρτες που παρατηρούσα τους μηχανισμούς που τις έκλειναν προφανώς για λόγους ανάγκης και έπλαθα διάφορα σενάρια ως παιδάκι κι εγώ...:D

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι τα 18 μιλάκια τα ειχε πριν τον εναγκαλισμό με τον ύφαλο, αλλά ως αθεράπευτα αισιόδοξος άνθρωπος (ψέμματα δικαιολογία είναι για να γκρινιάζω μετα!!!!:D) ελπίζω όταν (με το καλό) ξεκινήσει να μπορεί να τα ξαναπιάσει

Ο Θεόφιλος είχε τα 18 μίλια ήταν στα πολύ καλά του;). Γιατί έχει τύχει να το προσπεράσει πρόπερσι το καλοκαίρι το Ροδάνθη που πήγαινε 17+. Όποτε τα τελευταία χρόνια η ταχύτητα του κυμαινόταν γύρω στα 17 μίλια.;)

Link to comment
Share on other sites

Χμμμμμμμμμμμ για πρόπερσι άτι θα ξέρεις, παντως πέρσι το Πάσχα πριν κάνω το τελευταίο μου ταξίδι μαζί του (που λύσσαξα πια κι εγώ:D)κοίταζα αρκετές μέρες πριν τον ρουφ (βλέπε AIS:)) και οι ταχύτητές του ήταν έκεί γύρω στα 18, (18,4 χαλαρά, εώς και 18,7 είδα στον κατεβασμό όπως νομίζω είχε αναφέρει και κάποιος άλλος τότε, βέβαια ήταν και σχετικά άδειο μην ξεχνάμε και την περίοδο) γενικά όμως απ όσο θυμάμαι εκείνη την περίοδο τα 18 τα είχε...Σας επικολλώ μόνο ένα κομμάτι από αυτό που έγραφα τότε γιατί ειναι άξιο αναφοράς (και γέλιου επίσης) :

"η επιστροφη πάντως έγινε σε 12μιση ώρες, ενώ για να πάμε Λέσβο κάναμε 13. Απ'ότι φαίνεται ο Τεό κρατάει τους χρόνους του κι έτσι θα αποτελέσει την (ευχάριστη πια) εκπληξη του καλοκαιριού (να μην τον ματιασω κι έχουμε κι άλλα) "ε μάλλον όχι απλά τον μάτιασα το βάπορα, τον σκυλογκαντέμιασα καθότι το καλοκαίρι δεν το έβγαλε καν...προτίμησε τις Οινούσσες!!!!Να με φωνάξετε Πρωτοχρονιά για ποδαρικό!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον βρεθηκα οπως ειχα αναφερει στο σημειο οπου ειναι δεμενο το πλοιο..και σε μια συντομη επαφη που ειχα με τον φυλακα αλλα και με ενα μελος του πληρωματος με ενημερωσανε οτι το πλοιο θα κανει αγονη γραμμη!!!

Παρατηρησα ομως μια κλίση αριστερα....(απο εκει που ειχε το ατυχημα)...και με εβαλε σε σκεψεις!!!

Φωτογραφιες δεν εβγαλα λογο παιδιου (δεν ηταν φρόνιμο και το κυνήγαγα απο πισω συνεχεια..4 χρονων γαρ..)

Link to comment
Share on other sites

...Παρατηρησα ομως μια κλίση αριστερα....(απο εκει που ειχε το ατυχημα)...και με εβαλε σε σκεψεις!!!

Κακώς φίλε μου σε έβαλε σε σκέψεις. Αν παρατήρησες και τα πλοία που βρίσκονται δίπλα του, το μεν Δημητρούλα έχει μία κλίση δεξιά (και αρκετά έντονη), και το Ανθή Μαρίνα αριστερά (για να μην πω για το Αγιάσσου ;)), χωρίς από ότι γνωρίζω να είχαν κανένα ατύχημα.

Πλοία είναι και όχι κτίρια. Σε τι θα μπορούσε δηλαδή να οφείλεται αυτή η κλίση ώστε να σε βάλει σε ...σκέψεις ? Σε νερά που βρίσκονται ακόμα μέσα στο πλοίο :P? Ας μην κινδυνολογούμε χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Σειριε...

Δεν νομιζω σε κανενα σημείο του γραπτου μου λογου να κινδυνολόγησα οπως αναφερεις...απλα αναρωτηθηκα..μιας και δεν γνωριζω....δεν εβγαλα κανενα συμπερασμα...

Οπως πολυ σωστα ειπες και τα 2 πλοια ειχαν και αυτα κλιση με το Δημητρουλα φυσικα την πιο μεγαλη...κανω λοιπον την ερωτηση...ειναι λογικες αυτες οι κλισεις??

Απλη απορια εκφραζω σαν παρατηρητης τους...(στην μεχρι τωρα επαφη μου με πλοια νομιζω οτι ενα "σωστο" πλοιο σε κατασταση ηρεμιας πρεπει αν μη τι αλλο να ειναι κατακόρυφο στον αξονα του)...το ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω....δεν γνωριζω εαν ειναι οντως ετσι....γιαυτο και ανεφερα την προταση ( με εβαλε σε σκεψεις)

Κανενα λοιπον απο αυτα τα 3 (μιας και αναφερόμαστε σε αυτα) δεν ειναι!!

Και για να μην βγουμε εκτος θεματος αναφέροντας και δινονοντας έμφαση σε αλλα πλοια ας εστιάσουμε στον Θεοφιλο..

Φιλικα Νικος

Link to comment
Share on other sites

παιδια το βαπορι πολυ απλα μπορει να μην εχει ολοκληρωσει το σαβουρωμα του ή να μην εχει παρει πετρελαια ή και τα δυο μαζι. ολα αυτα επιρρεαζουν την συμπεριφορα του καραβιου. δεν ξερω τι εννοεις σωστο και λαθος πλοιο, αλλα το πλοιο δεν ειναι εκκρεμες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...