Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Το Θεόφιλος είχε που είχε κακή φήμη, μετά το ατύχημα πραγματικά δεν νομίζω να το παίρνει κανένας εκτός από μένα και αυτούς που θέλουν πλοίο εδώ και τώρα :P

Τουλάχιστον αυτή είναι η εντύπωση που παίρνω εγώ. Και φυσικός σιγά μην βγάλουν το ΛΙΣΣΟΣ αφού του κόσμου σχετικά του αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διότι δεν μπορώ καν να φανταστώ ότι μία ναύλωση του πλοίου θα είναι πιό επικερδής από την επάνοδο του στην "φυσική" του γραμμή. Όλοι έχουμε ακούσει για τα πρωτόκολλα που χτυπάει το ΛΙΣΣΟΣ τον τελευταίο καιρό. Και δεν νομίζω πως ο κόσμος θα στρέψει την πλάτη στην ΝΕΛ και την τριήρη, από την στιγμή μάλιστα που ο αντικαταστάτης του Θεόφιλου για το διάστημα της απουσίας του δεν ήταν κανένα υπερσύγχρονο νεότευκτο πλοίο αλλά το ΛΙΣΣΟΣ, όσο κι αν συνεπέστατα ανταποκρίθηκε αυτό στα καθήκοντα του.

Και ας μην ξεχνάμε και την κάποια δυσαρέσκεια των κατοίκων της Μυτιλήνης και της Χίου με τις κινήσεις της HSW σε σχέση με το δρομολόγιο του Νήσος Χίος πριν λίγο μόλις καιρό.

Ακόμα, ούτε σκέψη για κάποιες άγονες ευρισκόμενες εν ...χηρεία ?

Άρα να υποθέσουμε ότι η ΝΕΛ πετάει "λευκή πετσέτα" ? :confused: (ΕΦΟΣΟΝ, βεβαίως, βεβαίως :)).

Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα,προσωπικά δεν εχώ ακούσει ποτέ κανέναν που ταξίδεψε στην γραμμή με το λισσός να το λέει αναβάθμιση και να του αρέσει απλά μιλάμε για μια καραμπινάτη συνενόηση των δύο αφεντικών με σκοπό να μείνει το λισσός και να συνεχίσει να κάνει τη κότα που γεννά χρυσά αυγά

Τι και αν εμείς θέλουμε τριήρη έστω και με θεόφιλο ποιος μας υπολογίζει εμάς :mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Μα και να ήθελε η ΝΕΛ να μπει το ΘΕΟΦΙΛΟΣ, δεδομένης της ύπαρξης του ΛΙΣΣΟΣ στη γραμμή, τι δρομολόγια θα έπαιρνε; 18:00 από Μυτιλήνη και 19:00 απο Πειραιά, πάνω στο ΛΙΣΣΟΣ;

Link to comment
Share on other sites

Σε επιβάτες μπορεί να έπαιρνε κάποια κίνηση λογω της εντοπιότητας (δηλαδη το κόλλημα μερικών Μυτιληνιών:P) αλλά από φορτηγά εάν έπαιρνε κάποια από το Λισσος θα ήταν μετρημένα.

Αναλόγου συμπάθειας τετράποδα κάτοικοι Περάματος είχαν φτιάξει πηγαδάκι κι εγώ από δίπλα έχοντας στήσει φαγκρί έμαθα ότι το καμάρι των Μυτηλινιών , το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Λέσβου με 800 και πλέον κλίνες που έπεφταν πριγκιπικοί ύπνοι :P, το βαπόρι που περίμενε κάθε Μυτηλινιό κι όχι ο Μυτηλινιός το καράβι:P πιθανότατα μετά την επισκευή θα το χαρούν οι ΤυνήσιοιB)

Να συμπληρώσω σε αυτά που λέει ο Earl Granville, o Θεόφιλος προορίζεται για τη γραμμή Μασσαλίας Τύνιδας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

παιδιά εγώ έμαθα πως εχθές στο πλοίο έκαναν μια επίσκεψη άραβες να του ρίξουν μια ματιά για την ναύλωση του σε δρομολόγια πρως την γαλλία

(δεν θυμάμαι αναλυτικά τα δρομολόγια τα ξέχασα:D)

Link to comment
Share on other sites

Με το Λισσος στη γραμμη δε νομιζω οτι χωραει το βαπορι. Χωρια τους κακους συνειρμους για τους μη καραβολατρες επιβατες. ;) Επιπλεον οσο και αν μ αρεσει σα βαπορι και καλοταξιδο να ειναι, ειναι πια πισω απο αυτο που ζηταει η γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια ότι ο Neptune είναι πολύ ευγενής μιλόντας απλά για "κακούς συνειρμούς".

Έτυχε και βρέθηκα στη Χίο το Σαββατοκύριακο που συνέβη η πρόσκρουση του Θεόφιλου. Με όσους ντόπιους κι αν μίλησα το ίδιο βράδυ ή την επόμενη ημέρα (Κυριακή) -και μίλησα με πολλούς θέλοντας να μάθω τι είχε συμβεί-, δεν υπήρξε ούτε ένας που να μου μίλησε με λόγια συμπάθειας για το πλοίο.

Θυμάμαι μάλιστα, ότι με είχε παραξενέψει αυτή η "στάση", και την είχα παρομοιάσει με την κατάσταση που επικρατούσε στην Κάρυστο τα τελευταία χρόνια πριν τον παροπλισμό του Κάρυστος, όταν όλοι αναφερόντουσαν στο καραβάκι με εκφράσεις του στυλ "πότε επιτέλους θα αποσυρθεί το σαράβαλο, ο σκυλοπνίχτης", κλπ. κλπ.

Το κορυφαίο που θυμάμαι από τις συζητήσεις εκείνου του διημέρου στη Χίο, ήταν μια συζήτηση που είχα πιάσει την Κυριακή το βράδυ (29/6ου) με έναν ηλικιωμένο καβοδέτη στο λιμάνι, περιμένοντας το Μυτιλήνη για την επιστροφή μου. Την ώρα που κανείς (???) ακόμα δεν ήξερε το ύψος της ζημιάς που είχε το πλοίο, μου είπε "ειρωνικά" (και προφητικά ίσως) : "Tέρμα πιά ο Θεόφιλος. Στην Χίο θα ξανάρθει μόνο για να δουλέψει ως πλωτή καφετέρια"..........

Link to comment
Share on other sites

Σε λαθος νησι ρωτησες φιλε ΣΕΙΡΙΕ για τον ΘΕΟΦΙΛΟ:D Το πλοιο,στο πρωτο του καλοκαιρι στην γραμμη,βγηκε εξω για καφε...Βεβαια αν μη τι αλλο,για μενα,εδειξε ποσο γερη κατασκευη ειναι.Μετα(αν δεν κανω λαθος το 2007)πηγαινοερχονταν απο Πειραια μεχρι Θεσσαλονικη με μια μηχανη με αποτελεσμα να επελθει ο απολυτος χλευασμος απο τα τοπικα ΜΜΕ(πλοιο ΑΡΑΜΠΑΣ)για τις συνεχομενες καθυστερησεις που κουβαλουσε.Βαλε επισης το πιο old fashion στυλ που εχει εσωτερικα ο ΤΕΟ,τα κατα καιρους επεισοδια με εντομα(ξερετε ποια),και τελος την απεριοριστη 'συμπαθεια' που τρεφουν οι Χιωτες για την ΝΕΛ(επρεπε να ρωτησεις και για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ:D,για τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ δεν χρειαζονταν...:rolleyes:)...Μ αυτα κ μ αυτα λοιπον,ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θεωρουνταν ενα παλιο πλοιο,αργο και βρωμικο=πικροχολα σχολια που ακουσες.

Για μενα ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ αποτελει τεραστιο κεφαλαιο στην καραβολατρικη μου αγαπη.Θυμαμαι την πρωτη φορα που μπηκε στο λιμανι της Χιου,να βλεπω την τσιμινιερα του κ να αναρωτιεμαι ''ειναι δυνατον να ειναι τοσο μεγαλη??''Οταν δε τον ειδα απο κοντα,σκετο δεος,μου φαινονταν τεραστιος η τελοσπαντων το πιο μεγαλο πλοιο που ειχα δει.

Τελος,μαζι με τον ΤΕΟ εχω κανει ολες τις εκδρομες τις ΝΕΛ(Θεσσαλονικη-Βολο-Γυθειο-Χανια-Ηρακλειο-Καλαματα(?))και στο εσωτερικο του εχω παιξει τον 'κρυμμενο θησαυρο':D οπου οποιος τον εβρησκε κερδιζε εισητηρια πηγαινε-ελα με καμπινα Α θεσης(σε καθε εκδρομη γινονταν αυτο νομιζω).

Μ αρεσει πολυ σαν σκαρι(χωρις το κουτι)αλλα πλεον,οπως ολα δειχνουν,τον εκανε το κυκλο του και θα αναζητησει αλλου την τυχη του.Για να πω και την αληθεια,καλα ηταν πια,13χρονια τον 'ταξιδεψαμε' αρκετα...

Link to comment
Share on other sites

Η αντιπαθεια που υπηρχε αλλα και υπαρχει με το βαπορι δεν αρχισε ουτε με το ατυχημα αλλα ουτε με τις προπερσυνες καλοκαιρινες καθυστερησεις λογω της γνωστης βλαβης.Υπαρχει απο την πρωτη στιγμη που ηρθε στα νησια μας.

Τοτε λοιπον που αγοραστηκε παραδιαφημηστικε απο την ΝΕΛ σαν ενα μεγαλο και γρηγορο πλοιο.Θυμαμαι τοτε διημερη ζωντανη εκπομπη του Παπαδακη απο το αυθαιρετο του ΘΕΟΦΙΛΟΥ που ηταν δεμενος στη Μυτιληνη για τα εγκαινια.Η συγκριση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ αναποφευκτη μιας και οταν διαθετεις ενα απο τα καλυτερα βαπορια της εποχης περιμενεις το καινουριο και πολυδιαφημισμενο να ειναι ανωτερο.

Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δυστυχως επασχε και στην ταχυτητα και στην πολυτελεια των εσωτερικων χωρων σε σχεση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Μπορει να ειναι οι χωροι του πιο λειτουργικοι και να εχει περισσοτερη απλα αλλα αυτα ειναι κατι που το εβλεπαν και το εκτιμουσαν λιγοι.Δεν ηταν λιγες οι φορες που ακουσα σχολια του στυλ "λιγο ακομα και θα κατεβαιναμε να σπροχναμε".

Το ιδιο και στη διακοσμηση.Στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ εμπαινες μεσα και νομιζες οτι εφτασες στα νησια.Παντου εικονες απο Μυτιληνη και Χιο,χαρτες κλπ κλπ.Αντιθετα στο ΘΕΟΦΙΛΟ ειχες εικονες του 70 απο Γερμανια και παει λεγοντας.Αν βαλουμε και την παθολογικη αγαπη των παλαιοτερων προς το ΣΑΠΦΟ καταλαβαινει κανεις γιατι παντα ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν ηταν στις πρωτες προτιμησεις και παντα οποιος ταξιδευε προτιμουσε καποιο απο τα αλλα της γραμμης.Μετα ηρθαν ολα τα υπολοιπα και το κακο ολοκληρωθηκε

Η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι σαν βαπορι ηταν πολυ καλο και στο ταξιδεμα του αλλα και στην λειτουργικοτητα των εσωτερικων του χωρων.Το λαθος ηταν οτι κανενας απο την ΝΕΛ δεν εριξε ποτε χρηματα ωστε να το μαζεψουν και να κανουν μια ανακαινηση της προκοπης ωστε το βαπορι να λαμπει.Εχω κανει τα περισσοτερα ταξιδια μαζι του απο οτι με τα αλλα της γραμμης και πραγματικα λυπαμαι που καταντησε ετσι.

Το καλυτερο παντως πλεον οσο και αν με ποναει ειναι να μην ξαναταξιδεψει Ελλαδα.Με τοσα που εχουν ακουστει κανενας δεν θα μπαινει πλην ελαχιστων και μονο κακο μπορει να κανει στο ηδη κακο ονομα που εχει αποκτησει η ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

ας είχαν μυαλό κάποτε να του έκαναν μια ανακαίνηση στο εσωτερικό του και τότε θα βλέπαμε σε τι δόξες θα ήταν σήμερα το καραβάκι,και ποια θα ήταν η σύγκριση με το κομψοτέχνημα Λισσός,Τα σχόλια του τύπου σαπιοκάραβο σκυλοπτύχτης δεν θελω να τα ακούω αλλά είναι ξεκάθαρο,ότι λέγονται απο άτομα που δεν έχουν ιδέα απο καράβια γενικά αλλά συν αυτού είναι και τόσο στόκοι που δεν καταλαβαίνουν ότι η αξιοπλοία ενός καραβιού δεν κρίνεται απο τις μοκέτες,τέσπα όπού και αν πάει η θεοφιλάρα ακόμα και αν δεν τη ξαναδούμε ποτέ στο αιγαίο,θα ζεί για πάντα μέσα μας και θα το θυμόμαστε άσπρο με μουστάκια καμαρώτό και περήφανο όπως ήταν πάντα,σαν ένα βαπόρι που έγραψε μια μεγάλη ιστορία ανάλογη του Σαπφώ στή γραμμή αυτή,και ας μη κατάφερε να παραμείνει τόσα πολλά χρόνια

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κακά τα ψέματα και δεν ισχύει μόνο για το ΘΕΟΦΙΛΟΣ αλλά για όλα τα βαπόρια της ηλικίας του, ο κόσμος έχει αλλάξει συνήθειες και προτιμήσεις.

Όσο και να μας αρέσει σε εμάς ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ο ΠΗΓΑΣΟΣ , το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, το ΠΗΝΕΛΟΠΗ, το ΡΟΔΑΝΘΗ,και να γουστάρουμε να ταξιδεύουμε μαζί τους επειδή έχουμε ευχαριστες αναμνήσεις μας αρεέσουν ως σκαριά...δυστυχώς για τον απλό κόσμο που είναι κι ο περισσότερος δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

Ο απλός κόσμος συνήθισε σε πλοία τύπου ΙΘΑΚΗ-ΜΥΚΟΝΟΣ-ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 και πλέον σε αυτά δείχνει την προτίμησή του μηδενίζοντας τα παλαιότερα όσο καλά κι αν είναι σε όσο καλή κατασταση κι αν τα διατηρεί η εταιρία τους.

Πριν καιρό βρέθηκα σε κυκλαδονήσι και περιμένοντας την άφιξη μιας γερόνταρας αλλά σε αξιοπρεπέστατη κατάσταση που θα έκανε την παρθενική εμφανιση σε αυτό το λιμάνι άκουσα δίπλα μου σε ένα πηγαδάκι να λένε "καιρό είχαμε να δούμε σαβούρες στο λιμάνι μας" κι ο περίγυρος να δείχνει είτε λεκτικά είτε με μορφασμούς ότι συμφωνει με αυτή την άποψη.

Άδικος χαρακτηρισμός για το συγκεκριμένο πλοίο αλλά δυστυχώς αυτή είναι η νοοτροπία των πολλών που οι οποίοι ναι μεν είναι ασχετοι αλλά αποτελούν τον κύριο όγκο τουν επιβατικού κοινού.

Όσο για τον ΘΕΟΦΙΛΟ αυτό το βαποράκι ανεξάρτητα αν και πόσο αγαπήθηκε έφερε στα ταμεία της ΝΕΛ πολλά λεφτά τα οποία πήγαν σε άλλες αμαρτίες.

Μια ζωή μέχρι πριν λίγα χρόνια που μπήκε το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ τον θυμάμαι να ανεβοκατεβαίνει φουλαρισμένος με πολλά κρεβάτια πουλημένα΄.Εγώ προσωπικά προτιμούσα πολύ περισσότερο να ταξιδέψω με τον ΘΕΟΦΙΛΟ παρά με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Δυστυχώς πάνω του αν κι έβγαζε πολλά λεφτά ουδέποτε επενδύθηκε κάποιο σοβαρό ποσό ώστε να κρατηθεί σε ένα καλό επίπεδο και μοιραία ήρθε η πτώση του. Τώρα με το ατύχημα έβγαλε κακό όνομα στην συνείδηση των πολλών άσχετα αν το βαπόρι ανταποκρίθηκε πολύ καλά στην δοκιμασία και πλέον δεν βλέπω να χωράει στην γραμμή.

Και για να τονίσω το πως λειτουργεί ένα ασχημο περιστατικό στην συνείδηση του κόσμου θα πω το εξής.

Όλα τα χρόνια στην Ικαροσαμία το ΒΕΡΓΙΝΑ ήταν το καλύτερο βαπόρι το πιθο γρήγορο και το πιο καλοτάξιδο πολλοί δε έλεγαν χαρακτηριστικά ότι ποτέ δεν κατάλαβαν θάλασσα με αυτό.

Μετά το ναυάγιο οι μόνοι χαρακτηρισμοί που ακούς ακόμα κι από αυτούς που έλεγαν τα ανωτερω πριν είναι σκυλοπνιχτης, σαπιοκάραβο...κανείς δεν θυμήθηκε τα παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω και με τους 2 μυτιληνιους που μιλησαν παραπανω. Και το βαπορι διαφημιστηκε οταν πηγε στη γραμμη σαν το Queen Mary 2 και δεν επεσε φραγκο τοσα χρονια παρα μονο σε μπαλωματα που το εκαναν ακομα χειροτερο κατα τη γνωμη μου. Συν οτι μετα απο καποιο διαστημα τον αφησαν στην τυχη του με αποτελεσμα να σερνεται και ετσι ηρθε και εδεσε το γλυκο. Να φτιαξεις καλο ονομα θελεις χρονια. Να το χαλασεις αρκει μια μερα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Διαβάζοντας το πρόγραμμα μελλοντικών δεξαμενισμών να υποθέσουμε ότι έχει ετοιμαστεί ο άξονας του πλοίου, και άρα μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την (όποια) επάνοδο του στην ενεργό δράση ?
9/12 έκαναν την αίτηση και 11/12 τον ακύρωσαν τον δεξαμενισμό, αδυνατώ να καταλάβω...
Πολλά μπορώ να σκεφτώ. Από τα καλά που είναι να μην έχουν τα ανταλλακτικά και τα κακά που είναι να "μην έχουν" γενικά

Μάλλον η ακύρωση του δεξαμενισμού του Θεόφιλος οφειλόταν ότι δεν είχαν ακόμα έρθει τα ανταλλακτικά για την επισκευή της KaMeWa. Τα ανταλλακτικά αναμένονται να παραδοθούν μέσα στο Φεβρουάριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Γνωρίζουμε κάτι για τον εδώ και καιρό θρυλούμενο (γιοφύρι της Άρτας κατήντησε :D) επανα-δεξαμενισμό του Θεόφιλου ?

Ο χρόνος που μας ανήγγειλε το πρόγραμμα μελλοντικών δεξαμενισμών του ΟΛΠ (27/2ου-4/3ου), ήλθε και παρήλθε αλλά εξ όσων γνωρίζω το πλοίο δεν δεξαμενίστηκε.

Link to comment
Share on other sites

Έχω μια απορία σχετικά με το αγαπημένο... μου βαπόρι! Αφού όπως είδαμε στις άγονες η εταιρεία προτείθεται να το δρομολογήσει και πάλι εντός των χωρικών υδάτων γιατί δεν το δρομολογεί στη γραμμή του να έχει και λίγο ανταγωνισμό η ΑΝΕΚ; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και να το παμε λιγο παραπερα...Αφου το ΛΙΣΣΟΣ μπηκε στην θεση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ,γιατι δεν παει αυτο στην αγονη,και ο ΤΕΟ στην γραμμη που υπηρετησε χρονια τωρα...?:rolleyes:

Κι αν κανεις επικαλεστει,την κακη φημη που απεκτησε το πλοιο μετα το ατυχημα και οτι δεν θα το προτιμουν οι επιβατες,το ιδιο και το αυτο ισχυει και για την αγονη;)

Ας επισκευαστει ομως με το καλο το πλοιο,και μετα βλεπουμε...

Link to comment
Share on other sites

...Κι αν κανεις επικαλεστει,την κακη φημη που απεκτησε το πλοιο μετα το ατυχημα και οτι δεν θα το προτιμουν οι επιβατες,το ιδιο και το αυτο ισχυει και για την αγονη;)...

Με την διαφορά όμως φίλε μου ΧΙΟS, ότι στην άγονη οι οβολοί θα πέφτουν ούτως ή άλλως..... ;)

Link to comment
Share on other sites

offtopic

Κι αν κανεις επικαλεστει,την κακη φημη που απεκτησε το πλοιο μετα το ατυχημα και οτι δεν θα το προτιμουν οι επιβατες,το ιδιο και το αυτο ισχυει και για την αγονη ;)

Ίσως φίλε NHSOS XIOS στην άγονη είναι λίγο πιο ελαστικά τα πράγματα. Ο κόσμος επιβιβάζεται εξ ανάγκης, ακόμα και όταν ξέρει το ιστορικό και έχει δει και τις ατυχείς φωτογραφίες (βλ. π.χ. Πηνελόπη).

Link to comment
Share on other sites

Με την διαφορά όμως φίλε μου ΧΙΟS, ότι στην άγονη οι οβολοί θα πέφτουν ούτως ή άλλως..... ;)

ΣΥΜΦΩΝΩ.ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΗΔΗ Η ΑΝΕΚ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΦΕΡΡΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΡΟ-ΡΟ?ΠΟΣΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΙΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΘΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΣΕ?ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ.ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΥΓΙΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΛΛΟΥ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...