Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Απο την στιγμη που ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ειναι σε σταδιο επισκευης το πιο πιθανο ειναι να μην ειναι σαβουρομενο απο την μια μερια για λογους που εχουν να κανουν με την επισκευη.

Σε αυτο το θεμα νομιζω οτι μπορουν να λυθουν αρκετες απο τις αποριες σου;)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σε ευχαριστω πολυ για τον συνδεσμο σου...πραγματικα ενδιαφέρουσες πληροφοριες...

Ολα καλα λοιπον...αναμενουμε τον ΤΕΟ να τον καμαρώσουμε επι το έργον!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ενδιαφέρον θα έχει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ αν τελικά καταλήξει στην άγονη.

Στα λιμάνια που θα προσεγγίζει θα συναντήσει δυσκολίες και είναι ένα θέμα για το πως θα ανταποκριθεί και τον χειμώνα. Στον Άγιο Κηρυκο, το μολαράκι το ξεχνάμε στην πλατεία μόνο με δυτικούς καιρούς μπορεί να πάει κι αν το πέρνει το βύθισμα στην θέση προσδεσης και στο ακρομώλιο με δυνατό βοριά έτσι όπως τον κάνει κατεβάτη θα είναι ένα θέμα πως θα κρατηθεί.Καλά για σοροκάδες δεν μιλάμε οποιοδηποτε πλεούμενο σε αυτό το λιμάνι θα έχει θέμα.

Και στο Καρλοβασι είναι ένα λιμάνι πολύ οριακό για το μέγεθος και το βύθισμα του βαποριού.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που έδεσε πάντως ανάμεσα στα αυτή τη στιγμή παροπλισμένα δεν μου πολυαρέσει. Ελπίζω να μην το κολλήσουν και τον ΘΕΟΦΙΛΟ νέο παροπλισμό

Σήμερα το μεσημεράκι είδα κάποια βυτία με καύσιμα έξω από το Θεόφιλος αλλά δε ξέρω εάν προοριζόντουσαν για το Θεόφιλος ή για τη γειτόνισσα του (Άνθη Μαρίνα)?? Όποτε κάποιο από τα δυο θα αποκολλήσει τη «παροπλισμιτιδα»:D

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολογια του ανεβηκαν στο συστημα.17 Μαιου απο Μυτιληνη για πανω το ειδα.Τωρα αν θα ξεκινησει οντως ή αν θα μεινει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ μεχρι ειναι ετοιμο θα το δουμε.

Απο ταχυτητα μαλλον δεν πρεπει να περιμενουμε πολλα.Ενδεικτικα απο Μυτιληνη για Λημνο το δινει σε 6.30 ωρες το δρομολογιο.Αρα μιλαμε για περιπου 14-15 μιλια.

Αλλα ρε παιδια μετα απο τοσο σοβαρο ατυχημα και με τις μηχανικες αλλαγες που γινανε μονο με ενα δοκιμαστικο θα τη βγαλει?

Link to comment
Share on other sites

Αρα μιλαμε για περιπου 14-15 μιλια.?

Για να δουμε,για να δουμε,θα την εχει και αυτη την ταχυτητα;)Οποιοι τα εχωναν στο Σαμοθρακη τοσο καιρο για τα 13-14 θα πρεπει να περιμενουν να δουν και τον ΘΕΟΦΙΛΑ...

Αλλα ρε παιδια μετα απο τοσο σοβαρο ατυχημα και με τις μηχανικες αλλαγες που γινανε μονο με ενα δοκιμαστικο θα τη βγαλει?

Συμφωνω απολυτα...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

85 μίλια είναι το Μυτιλήνη - Μύρινα, αν δεν κάνω λάθος. Σε 6 ώρες παρά 10 λεπτά που το δίνουν βγαίνει 14 μιλάκια όπως είπαν και τα παιδιά. Δεν ξέρω, τα θεωρώ πάρα πολύ λίγα. Το βαπόρι έχει να πάει με τόσα από τότε που είχε την στενή επαφή με το λιμενοβραχίονα στη Μυτιλήνη και πήγαινε με 1 προπέλα και κάτι :D

Αυτό που μπορώ να φανταστώ είναι:

1)Είτε ότι το βαπόρι δεν γίνετε να το φιάξουνε "τελείως" και φοβούντε να ανεβάσουν στροφές

2)Οικονομία καυσίμων

3)Μια πολύ ασφαλής επιλογή στα οράρια, καθώς και άγονη είναι και όλοι γνωρίζουμε ότι στα ρεμέτζα του δεν πετάει :D

Τεσπα, σε 1-2 μέρες θα μάθουμε.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν όντως πιάσει τέτοιες "αστρονομικές" ταχύτητες, ναι ήρθε η ώρα μετά την αισιοδοξία μου να γκρινιάξω, θα είναι απλά ΤΡΑΓΙΚΟ...14 μίλια;;;θα στείλω για δώρο ένα σετ κουπιά στη ΝΕΛ μπας και πάει πιο γρήγορα!!:mad:Εκτος κι αν ακόμα επειδή είναι αρχή δεν το ανοίγουν???

όπως πολύ σωστά τα λες θα μάθουμε σύντομα!Πολύ σύντομα!

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μας ενημερωσει το δρομολογιο που θα κανει...γιατι εχω μπερδευτει λιγο??

Ευχαριστω πολυ!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτές είναι οι τρεις γραμμές που είχε καταθέσει η ΝΕΛ φάκελο με το Θεόφιλο για τις άγονες γραμμές.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ

ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΛΡΟΒΑΣΙ ΣΑΜΟΥ-ΑΓ ΚΗΡΥΚΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους η ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ ξεκίνησε δρομολόγια. :) Αναχώρησε στις 8 το πρωί από τον Πειραιά με προορισμό τη Σάμο. Από αύριο ξεκινάει την άγονη. Καλοτάξιδο!!!!:):)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ξεκίνησε από το λιμάνι του Πειραιά για το Βαθύ της Σάμου. :):):)

Αυτή την ώρα βρίσκεται στο ύψος της Σύρου, με ταχύτητα γύρω στα 15 knots η οποία είναι σχεδόν (πάνω-κάτω) ίδια σε όλο το μέχρι στιγμής ταξίδι του.

Μεγάλη χαρά να βλέπεις πάλι "εν πλω" ένα ιστορικό -πιά- πλοίο, μετά από τα όσα πέρασε τον τελευταίο χρόνο, σε πείσμα των Κασσανδρών που προέβλεπαν τα χειρότερα. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Το παρατηρώ εδώ και 6-7 ώρες. Προφανώς πρέπει να τεστάρουν ακόμα τις μηχανές του.

Μετά την Τήνο άρχισε να ανοίγει από τα 15,5 και με υπερηφάνια το βλέπω να πηγαίνει με 18 μίλια πλέον :D:D

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα παει το βαπορι...καλοταξιδο να ειναι και καλες θαλασσες να εχει!

Αυτές είναι οι τρεις γραμμές που είχε καταθέσει η ΝΕΛ φάκελο με το Θεόφιλο για τις άγονες γραμμές.

Σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση σου!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οσο και αν χαιρομαι που το βλεπω να ξαναταξιδευει εξακολουθω να ειμαι απο τους επιφυλακτικους στο θεμα της δρομολογησης του.

Βαπορι με χοντρη στουκα και πλεον σε μεγαλη ηλικια οπως και να το κανουμε δεν ειναι το καλυτερο για την ακτοπλοοια μας γενικοτερα

Την ταχυτητα που ειχε παντως βλεπω οτι εξακολουθει να την εχει παρα τους ενδιασμους που ειχα.Μακαρι να συνεχισει να την εχει και στα ταξιδια του και ολα να πανε καλα και να μην αντιμετωπισει αλλα προβληματα

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ να ναι

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι δεν ηταν και τοσο μεγαλη η στουκα του....το οτι εφυγε με τις δυνάμεις του αλλα και το οτι ολα τα στεγανα αλλα και τα συστηματα δουλεψαν δειχνει οτι τουλαχιστον απο πλευρας συντήρησης δεν εχει προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Πριν μιση ωρα περιπου μπηκε στο λιμανι της Χιου οπου υπηρετουντες εξοδουχοι αυτοπτες σηπφρεντς μαρτυρες ειδαν και ακουσαν το πλοιο να σφυραει δεκα φορες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή πάντως είναι έξω από τη Χιο και ο ρουφ δείχνει 17 μίλια δρόμο...άρα μπορώ να χαίρομαι!!:D Τώρα το αν θα έχει αυτές τις εξωκοσμικές (!!!) ταχύτητες σε όλη την άγονη, μένει να το δούμε, πάντως τουλάχιστον δείχνει ότι δεν έχει χάσει από το...accident!!

Από κει και έπειτα όσο και να χαίρομαι που το βλέπω πάλι στις επάλξεις θα συμφωνήσω ότι η ηλικία του είναι προχωρημένη άρα ναι μεν αποτελεί μια λύση (και ένα μέσο εσόδων για την παραπαίουσα ΝΕΛ) αλλά για πόσο;;;;:o

Για να δούμε...

Πάντως...ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ (!!!!:D) Και καλοτάξιδο να είναι!

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Να πω απλά ότι μια ώρίτσα μετά είδα στο AIS μέχρι 18,2 προς τη Λέσβο δεν είναι καθόλου άσχημα...:-)

Link to comment
Share on other sites

Ας το δούμε και στο στενό Χίου - Οινουσσών με φόντο το σημείο που παρολίγο να αποβεί μοιραίο για το πλοίο.

Δεδομένου ότι έχει αποδείξει δυο φορές στην καριέρα του ότι είναι γερό πλοίο, και αφού κατάφερε να αναπτύσσει την ταχύτητα που βλέπουμε, δεν μπορεί παρά να επιτύχει και στο νέο του ρόλο, αρκεί και τα λιμάνια του νομού Σάμου να το ανεχτούν. Συνεπές στα ωράριά του να είναι και όλα τα άλλα τα βρίσκουμε στο δρόμο.

Καλοτάξιδο λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένας χρόνος συμπληρώνεται σήμερα (Κυριακή 28/6ου) από την πρόσκρουση του Θεόφιλου στις Οινούσσες.

Ένα ατύχημα στο οποίο ευτυχώς δεν θρηνήσαμε κανένα θύμα, αλλά που ωστόσο σηματοδότησε αρκετές και μεγάλες αλλαγές στην Ελληνική Ακτοπλοία.

Έτυχε να ήμουν στο πλοίο στο τελευταίο του -τουλάχιστον πριν το ατύχημα- ταξίδι από τον Πειραιά για την Χίο. Και θυμάμαι χαρακτηριστικά μιά πανέμορφη εικόνα του πλοίου, φτάνοντας χαράματα της 28 Ιουνίου 2008 στο ξενοδοχείο όπου θα διέμενα στο Βροντάδο, να περνά πολύ κοντά στην παραλία εν πλω προς Μυτιλήνη, με όλα τα φώτα του αναμμένα και με φόντο τις ακτές τις Τουρκίας όπου αχνόφεγγε σιγά-σιγά το ξημέρωμα. Λίγες μόλις ώρες αργότερα, το βράδυ της ίδιας ημέρας, άρχισαν να διαδίδονται στην Χίο τα νέα της πρόσκρουσης του πλοίου, με μεγάλες δόσεις βέβαια τις πρώτες ώρες ανακριβειών και "ράδιου αρβύλα" όπως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις. Θυμάμαι χαρακτηριστικά (βρισκόμουν σε κάποιο παραλιακό ξενοδοχείο) ότι στα απέναντι παράλια της Τουρκίας εκτοξεύονταν πυροτεχνήματα (κάποια εκδήλωση ίσως). Δεν ήθελε και πολύ λοιπόν ο κόσμος να αρχίσει να διαδίδει ότι εκεί ήταν ο ...Θεόφιλος, ότι είχε αρχίσει ήδη να ...βουλιάζει και ότι ρίχνανε πυροτεχνήματα από το πλοίο για να βλέπουν τα ...Super Puma ώστε να περισυλλέξουν τον κόσμο.

Την άλλη ημέρα το πρωί τα πράγματα γίναν κάπως πιό ξεκάθαρα, αφού είχε πια μαθευτεί ότι το πλοίο δεν κινδύνευε τουλάχιστον να βυθιστεί. Το απόγευμα, λίγο πριν την αναχώρηση μου από την Χίο με το Μυτιλήνη, μπόρεσα και το φωτογράφησα από την Χίο στο σημείο που βρισκόταν στις Οινούσσες. Νομίζω πως ήταν από τις πρώτες φωτογραφίες του πλοίου μετά την πρόσκρουση.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Επεισόδια κατά τη μεταγωγή παράνομων μεταναστών στη Χίο

Πηγη: ΥΕΝ

Απογευματινές ώρες χθες, ομάδα διαδηλωτών εισήλθε στον περίφρακτο χώρο του λιμένα Χίου, προκειμένου να αποτρέψει τη φόρτωση στο Ε/Γ-Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν. Μυτιλήνης 35, που θα απέπλεε για Μυτιλήνη – Λήμνο – Θεσσαλονίκη, εκτελώντας προγραμματισμένο δρομολόγιο, δύο (02) λεωφορείων ΕΛ.ΑΣ., στα οποία επέβαιναν παράνομοι μετανάστες υπό μεταγωγή στη Θεσσαλονίκη.

Μετά από συντονισμένες ενέργειες στελεχών της Λιμενικής Αρχής Χίου, σε συνεργασία με προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., οι προαναφερθέντες απωθήθηκαν και επετεύχθη η φόρτωση των εν λόγω λεωφορείων στο ανωτέρω πλοίο, το οποίο απέπλευσε για τους επόμενους λιμένες προσέγγισης, περί ώρα 16.00 αντί της προγραμματισμένης 14.35.

Link to comment
Share on other sites

στην Χιο...:rolleyes:Οτι αρχοντια ειχε αυτο πλοιο με τα λευκα,την εχασε τελειως με τα μπλε σινιαλα...Εχω την εντυπωση πως συντομα θα μας αφησει(με αυτα που ακουγονται κιολας)και εδω που τα λεμε,καλα θα κανει-ετων 34 με βεβαρημενο ιστορικο στα νερα μας.Adios...
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω πάντως ότι αυτό το μπλε το τσακίζει το καράβι...το σκέφτηκαν πολύ άραγε εκεί στη ΝΕΛ;;λες και το πρόβλημ,α της εταιρείας ήταν οι...μπογιές!!!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...