Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Καμία επένδυση δεν νομίζω να γίνεται χωρίς πλάνο και κάποιον στόχο!! Οντως οι λόγοι για μας μπορεί να είναι ανεξήγητοι Αλλά υπομονή να δούμε τι επρόκειτο να το κάνουν...προσωπικά πιστεύω θα το στείλουν για σκραπ..τώρα να υπάρχει κάνα πλάνο τύπου Λατω στη seajets δεν το κόβω, αλλά δεν ξέρω και κατά πόσο εφικτό είναι 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλάνο μιας επένδυσης, εξαρτάται (και)από το ποιός το κάνει. Αν αυτός που το κάνει είναι τσικιρικιτζής και σουλατσαδόρος:D, θα γελάνε και τα τσιμέντα με αυτόν και το πλάνο του. 

 

Όσο κι αν γουστάρω και εγώ τη Θεοφιλάρα, νομίζω πρέπει να αφήσουμε το συναίσθημα στην άκρη και δούμε τα πράγματα με την ψυχρή λογική. Παίρνω λοιπόν σαν υπόθεση εργασίας πως ο Θεόφιλος αποκτήθηκε για να ξαναταξιδέψει σε καμιά άγονη. Το συγκεκριμένο πλοίο, το ότι κατέστη δυνατόν να ταξιδεύει μέχρι και το 2014, ήταν αποτέλεσμα διαφθοράς και του Θεού που έκανε siesta:D. Το ότι ήταν κουρέλι από τα διπύθμενα μέχρι την απόληξη της τσιμινιέρας, το ήξεραν και οι πέτρες, εκτός από αυτούς που του έδιναν πιστοποιητικά και αυτούς που στα κατά τόπους Λιμεναρχεία έκαναν θέλοντας και μη, τα στραβά μάτια. Στα θέματα του πλοίου στο φόρουμ είναι καταγεγραμμένη όλη του η πορεία. Σε αυτήν την εικόνα, προσθέστε και τα 5(πάμε για 6) χρόνια παροπλισμού.

 

Όλα αυτά δε σημαίνουν πως δεν μπορεί να γίνει πλοίο ξανά φυσικά. Σημαίνουν όμως πως για να γίνει σωστό πλοίο, χρειάζονται εκατομμύρια. Επαναλαμβάνω για να γίνει σωστά και για να συμμορφωθεί με αυτά που πρέπει το πλοίο. Όχι για να πάρει τίποτα κωλόχαρτα από τον Νηογνώμονα των Νήσων του Πάσχα και να πάθει blackout στο πρώτο του ανάποδα στον Πειραιά. Και χρειάζεται να δημιουργήσει και ακόμη περισσότερα εκατομμύρια κέρδους για να βγεί η επένδυση. Εγώ όπως το βλέπω, αν γίνει όπως θα έπρεπε μια τέτοια δουλειά, δεν μπορώ να φανταστώ πως θα βγούν τα κουκιά, οικονομικά. Αν γίνει ένα πασάλειμμα όπως αυτά που βλέπουμε κατά καιρούς και βρεθεί το πλοίο στην κυκλοφορία με καμιά άγονη σαν αποτέλεσμα διασυνδέσεων με το Κράτος, τότε μιλάμε για κάτι άλλο, που θα είναι και επικίνδυνο για το επιβατικό κοινό. Και ύποπτο για άλλου είδους αδικήματα.

 

Τέλος πάντων, παίρνω αφορμή από μια πιθανή ανάσταση του Θεόφιλου για ένα συνολικό σχόλιο που αφορά ανάλογες περιπτώσεις. Κοιτάξτε γύρω σας και δείτε τι κυκλοφορεί. Αναλογιστείτε πόσοι Λάζαροι ανασταίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Δείτε το ηλικιακό προφίλ του εγχώριου στόλου. Σκεφτείτε πόσο διάτρητοι είναι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί. Κάντε σύγκριση με το εξωτερικό(όχι με τη Σουηδία, την Ισπανία πάρτε) τι ποιότητας και νέας τεχνολογίας πλοία κυκλοφορούν, κι αναλογιστείτε πως εδώ πανηγυρίζεται η ανάσταση του Έλλη Τ και του Αέολος. Θα δείτε πως ακτοπλοικά εχουμε γίνει κάτι που κάποτε κοροιδεύαμε.

Link to comment
Share on other sites

Μα και ο λόγος που πιστεύω όλοι εκπλαγηκαν με την συγκεκριμένη επένδυση είναι διότι είναι το συγκεκριμένο πλοίο, από την συγκεκριμένη εταιρεία. Δεν νομίζω πως υπάρχουν αυτά τα λεφτά στην ΑΝΕΝ ούτε και με 10 κερδισμένα τζόκερ. Παρόλα αυτά αυτοί το αγόρασαν, αυτοί ξέρουν τι θα το κάνουν. Όσον αφορά αυτό που λες για τον στόλο και την ηλικία του δεν μπορώ να Μην συμφωνήσω περισσότερο 

Link to comment
Share on other sites

Το ζουμί στην υπόθεση είναι ποιοι πραγματικά κρύβονται πίσω από αυτή την ενέργεια και όχι το τι φαίνεται. Διοτι εμάς ωραία μας πλασάρανε την αύξηση κεφαλαίου στην θυγατρική της Ανεκ, την Ανεν με σκοπο την απόκτηση πλοίου (θυμηθήκανε κι απέκτησαν ορεξούλες για δραστηριοποίηση:ph34r:), ωραία ήρθε και η απόκτηση του Θεόφιλου για κάτι ψωροχιλιάρικα (αλλά με ποσα μύρια απο πίσω χρέη), αλλά η ουσία είναι μία και ο μπακλαβάς γωνία, το πλοίο δεν αγοράστηκε για να ταξιδέψει.

Σ αυτό το σημείο βέβαια παω να αγοράσω κι ένα μικρό καλάθι, κι ας μείνειB)

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Nick the Greek said:

Σημαίνουν όμως πως για να γίνει σωστό πλοίο, χρειάζονται εκατομμύρια.

Αααακριβώς ! Και όλη την ΑΜΚ να ρίξουν πάνω στο πλοίο δε φτάνει, παραμελήθηκε για πολλά χρόνια από τη ΝΕΛ, μόνο τις μηχανές να ξαναφέρεις σε αξιοπρεπή κατάσταση θέλεις μαρούλι με το κιλό, άσε τώρα το τι γίνεται κάτω από την ίσαλο...

Εδώ η ΑΝΕΝ ίδρωνε να συντηρήσει το Μυρτιδιώτισσα θα ρίξει τώρα χρήμα με ουρά στον Τεό ;  Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα ξαναταξιδέψει, απλά έχω περιέργεια τι θα το κάνουν. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

κάπου διάβασα ότι ανέβηκαν στο πλοίο μηχανικοί να ελέγξουν την κατάσταση των emergency μηχανών για να βιραρουν τις άγκυρες. Αλλιώς τις κόβουν και πάει προς διάλυση... 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, manch84 said:

κάπου διάβασα ότι ανέβηκαν στο πλοίο μηχανικοί να ελέγξουν την κατάσταση των emergency μηχανών για να βιραρουν τις άγκυρες. Αλλιώς τις κόβουν και πάει προς διάλυση... 

Δεν θα επισκευαστει τελικα δηλ που το πηρε η Ανεν;;Ειναι δηλ ντε φακτο παει για σκραπ;

Link to comment
Share on other sites

Αυτα δεν ειναι τιποτα φτιαχνουν το θεμα ειναι μηχανηκα τι παιζει και κατα ποσο υπαρχει η διαθεση να γινει κατι

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Έφτασαν στ' αυτιά μου πληροφορίες από συνασθενή που είναι σε επαφή με τον αρχιερέα του Αλίαγα, το Selim δηλαδή, πως οι γείτονες αναμένουν σχετικά σύντομα τόσο το Θεόφιλο, όσο και το Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

On 10/30/2019 at 9:18 PM, Petros P said:

Όσον αφορά το Νατ , κάποια εκατομμύρια ευρώ . Για αυτο δεν ακουμπάει κανεις τα ΝΕΛοπλοια 

Ο Σελιμ δεν ξέρει τι εστί ΝΑΤ :P  Θεωρητικά απο θέμα αδειών έτοιμο είναι,αλλα χρωστάει ο καημένος.

Εφόσον βρεθεί τροπος να φυγει , θα ειναι study case αποφυγής πληρωμής..

Αλλοι ειναι μαλθακοί που πληρώνουν (-με) δλδ ..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Μόλις ειδα από άλλη πηγή το ιδιο βίντεο που πόσταρε ο Π100 παραπάνω και ήμουν έτοιμος να το βάλω γιατι δνε το είχα προσέξει. Τι έκαναν οι άνθρωποι, πραγματικά δεν πίστευα στα μάτια μου όταν το είδα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το λες και μπούκα κανονική.. Για κλοτσιές είναι αυτό που έκαναν οι άνθρωποι.. Το καλύτερο είναι αυτο που γράφει (someone has to protect these shipwrecks).. Το θέμα είναι όντως κάποιος   πρέπει να τα προστατεύσει (όχι τα shipwrecks γιατί δεν είναι ναυάγια) αλλά από τους ιδιους και τους όμοιους τους. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

εν τω μεταξύ τουλάχιστον από αυτό που βλέπουμε (γιατί προφανώς κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να έγινε και να μην γράφτηκε στις κάμερες), ήταν υπερβολικά τυχεροί εις διπλούν. Γιατί πέρα από το ότι η εξοργιστική άγνοια κινδύνου δεν τους στοίχισε κάτι, φαίνεται πως έπεσαν και σε βατσιμάνη ο οποίος ήταν ήρεμος και ψύχραιμος. Θεωρώ ότι οποιοσδήποτε άλλος βρισκόταν στη θέση του θα τους είχε πάρει με το στελιάρι που λέμε και στο χωριό μου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...