Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Ρε παιδια παραπανω λεω οτι μονο για μια επιθεωρηση ανεβηκε στο Περαμα το Δεκεμβριο.. Το πλοιο πριν το καλοκαιρι θα παει Χαλκιδα να κανει αμμοβολη και εκει θα γινει η βαφη και η πλαστικοποιηση. Οσο για τα υπολοιπα το γεγονος οτι εχει παρει μισο μιλι κατι λεει. Και μαλιστα καποιες φορες ακουμπησε και τα 18. Υπομονη να μπουνε τα πραματα σε μια σειρα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι εντάξει θαύματα μην περιμένει κανείς.Το βαπόρι απλά να μπορέσει με όλα αυτά που λέει ο Ντίνος να σταθεροποιήσει τις 8,5 ώρες για Χίο.

Για παραπάνω μην περιμένει κανείς.Αυτή ειναι και η κανονική του ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο βαπορας ΘΕΟΦΙΛΟΣ εδωσε ανασα σημερα Σαββατο στις Δυτικες Κυκλαδες που ειχε να δεσει καραβι 15 μερες (με εξαιρεση το ΡΟΜΙΛΝΤΑ που τι να πρωτοπρολαβει κ αυτο)κ οι κατοικοι ειχαν αγανακτησει με το δικιο τους φυσικα αφου η κατασταση στη γραμμη ειναι τριτοκοσμικη φετος(Η ΕΛΛΕΝΙΚ αν ειχε ετοιμο το ΑΦΡΟΔΙΤΗ θα λυνοταν το προβλημα Το αποψινο δρομολογιο του θεοφιλου για ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ αντι για τις 19.. θα φυγει γυρω στις 23.00.Χαλαλι η καθυστερηση παντως..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν λιγες μερες ταξιδεψα με το θεοφιλος η εικονα του πλοιου ειναι πολυ διαφορετικη μετα την επισκευη ιδιαιτερα στο καταστρωμα του αυθαιρετου το φουγαρο και ορισμενους κοινοχρηστους χωρους (σαλονι Γ θεσεως,self service) Αν ειχε και τα μουστακια

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω προς το καλυτερο μην ξεχνας οτι η κουβερτα του κουτιου ηταν καλυμενη απο σκουρια που αν εμενε λιγο ακομα θα ετρωγε τελειως

τη λαμαρινα(δεν ξερω αν εχουν αντικατασταθει ελασματα στο σημειο αυτο η αν τριφτηκε απλα και εγινε πλαστικοποιηση)

Link to comment
Share on other sites

Η ταλαιπωρία απόψε για τους επιβάτες του ΘΕΟΦΙΛΟΣ δεν είχε προηγούμενο. Προγραμματισμένη αναχώρηση από Χίο 22:00, αλλά το πλοίο έδεσε στις 21:45. Το πλοίο είχε τους επιβάτες 2 ημερών (Δευτέρας και Τρίτης) λόγω του απαγορευτικού. Εδώ να σημειώσουμε ότι παλιότερα η εταιρεία άλλαξε τα εισιτήρια της προηγούμενης ημέρας με εισιτήρια που αντιστοιχούσαν στην νέα ώρα αναχώρησης και στο νέο πλοίο, άρα και σε άλλες καμπίνες. Αυτό γίνονταν στα πρακτορεία πρίν αναχωρήσει το πλοίο. Όμως Η νέα ΝΕΛ μάλλον θεωρεί ότι αυτή η διαδικασία δεν χρειάζεται. Αποτέλεσμα? 50 λεπτά περίμενα στην ουρά να δηλώσω την καμπίνα μου, το νούμερο της οποίας άλλαξε, με αποτέλεσμα να χωριστώ από συγγενικό μου πρόσωπο. Η ουρά ξεκινούσε από την πρυμνιά reception (η οποία ήταν κλειστή) και κατέληγε στην κεντρική reception. Το μόνο θετικό της υπόθεσης είναι ότι ενώ πλήρωσα 4κλινη κατέληξα σε 2κλινη καμπίνα. Πρέπει να φύγαμε από Χίο περίπου 22:20 και ήμασταν έξω από τα φανάρια του Πειραιά περίπου στις 07:25, άρα έπρεπε να περιμένουμε την έξοδο των Μπλέ. Περάσαμε τα φανάρια 07:45 και βγήκαμε έξω από το πλοίο στις 08:00. Εκεί οι μάγκες του ΟΛΠ μας άφησαν 100άδες άτομα για κάνα τέταρτο στο κρύο και το ψιλόβροχο να πούμε τον δεσπότη Παναγιώτη, γιατί είχαν μόνο ένα πουλμανάκι να εξυπηρετεί τον κόσμο στο οποίο αργότερα προστέθηκε άλλο ένα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωί που το είδα στο ύψος των Καλόγερων παρατήρησα οτι στο σκοτάδι φαίνετε φώς του γκαράζ στον αρμό του clam shell! Ξέρω πως έχει απο πίσω ράμπα να στεγανοποιεί αλλα σκεφτόμουν οτι με το σκόνισμα που έκανε ο καιρός που τον είχε στη μάσκα θα μπένει πολύ νεράκι μέσα...

Link to comment
Share on other sites

clam shell= το οστρακο της αχιβαδας. ετσι ειναι γνωστες οι πλωρες που ανοιγουν σε δυο "φυλλα" (θεοφιλος, blue star, etc). ο αλλος τυπος ειναι το visor (γεισο). η πλωρη που σηκωνεται (superfast 1 & 2, polaris, siren, etc)

Link to comment
Share on other sites

δλδ θέλουν να πουν οι φίλοι ότι δεν κλείνουν πλήρως οι πόρτες του Θεόφιλου??!! :D

Έλεος.... Καλά και δεν μπαίνουν νερά μέσα?? Γιατί δεν το φιάχνουν? Δεν είναι επικύνδινο??? Τέλος πάντων... τι ρωτάω και εγώ τώρα....

Link to comment
Share on other sites

Τα δύο "φυλλα" της πλώρης του Θεόφιλου είχαν κενό αναμεταξύ τους πολλά χρόνια τώρα, δεν είναι κάτι καινούργιο.

Βεβαίως ο καταπέλτης είναι ασφαλισμένος και υδατοστεγής.

Link to comment
Share on other sites

Ο χωρος μεταξυ clam shell και καταπελτη(στεγανο συγκρουσης)αποτελει τη πρωραια δεξαμενη ζυγοσταθμισης(fore peak tank) η οποια ειναι εκ των πραγματων υδατοστεγης

Link to comment
Share on other sites

Η πρωραια δεξαμενή ζυγοστάθμισης βρίσκεται εν γένει κάτω από το κύριο καταστρωμα το οποίο για ένα σύνηθες ΕΓ/ΟΓ είναι το κατάστρωμα οχημάτων.Ετσι δεν μπορεί ο χώρος μεταξύ clam shell και καταπέλτη να χρησιμοποιηθεί ως δεξαμενή. Η συγκεκριμένη δεξαμενή βρίσκεται ακριβώς κάτω από αυτόν τον κενο χωρο.

Link to comment
Share on other sites

Τοσο αργα; Ειχαν εκτακτη επιθεωρηση χθες. Στο γκαραζ κατι ειδα οτι κανανε εκει με τα παταρια και τον δεξι καταπελτη αλλα δεν ξερω λεπτομεριες.

Link to comment
Share on other sites

Αν παρατηρησει κανεις το βαπορι απο τη δεξια πλευρα θα διαπιστωσει οτι κοντα στη πλωρη στο σημειο που αρχιζουν τα παραθυρα του σαλονιου της Α θεσης και πιο πισω υπαρχει μια μεγαλη αβαφτη επιφανεια που γινεται ορατη γιατι ειναι πιο σκουρα σε σχεση με το υπολοιπο πλοιο αναρωτιεμαι γιατι δεν την εβαψαν μηπως τους ειχε τελειωσει η μπογια?::confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Θεοφιλος δεν μπορεσε ποτε να σταθεροποιησει τους χρονους ταξιδιου του εχει φτασει να κανει Μυτιληνη Πειραια 15 ωρες μαζι με καθυστερηση εξω απο τη Χιο

Link to comment
Share on other sites

ο Neptune το εχει πει εδω και καιρο.

δεν εγινε βαφη στο δεξαμενισμο του Δεκεμβριου για να γινει μαζι με αμμοβολη πιο μετα. αν ειναι εκτος 5-15 απριλιου επιβεβαιωνεται.

δειτε και λιγο παραπισω ντε:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...