Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

..πάντως θα θέλα να έβλεπα κανα βίντεο από το εσωτερικό του τότε για να σιγκρίνω τι διαφορές και τι αλλαγές γίναν όταν ήρθε στην Ελλάδα

Το 2ο βιντεάκι που μόλις είδα,έχει πλάνα από την καμπίνα των ανθρώπων που τραβήξανε το βίντεο.Άλλο εσωτερικό,όχι.Τουλάχιστον αυτή η σειρά.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδεψα με τον ζωγράφο, ο οποίος αστράφτει, Τετάρτη 15-8 Καρλόβασι - Χίος και Παρασκευή 17-8 Χίος - Καρλόβασι.

Τα τελευταία ταξίδια που είχα κάνει ήταν το καλοκαίρι του 2010, κααι τότε Χίος - Σάμος και αντίστροφα, και πριν και μετά τη βλάβη. Από εκείνα τα ταξίδια θυμάμαι εικόνες εγκατάλειψης, όσον αφορά στο ξενοδοχειακό και μεγάλες καθυστερήσεις μετά τη βλάβη του Ιουνίου. Το πλοίο έδινε την εικόνα ενός γίγαντα που παραπαίει. Τώρα αυτό που σου λέει (ελέω κρίσης ίσως) είναι "υπάρχω".

Τα καταστρώματα αστράφτουν κυριολεκτικά. Υπάρχουν μόνο λεκέδες στα καταστρώματα που είναι κοντά στη γέφυρα. Το κατάστρωμα που βρίσκεται πάνω από τη γέφυρα δεν ήταν προσεγγίσιμο, από μακριά σου δίνει την εντύπωση της διάλυσης, όπως ήταν 2 χρόνια πριν.

Εσωτερικά: Έχει τοποθετηθεί η κυλιόμενη στη δεξιά είσοδο. Στη χρήση των άλλων χώρων δεν υπάρχουν αλλαγές. Στην πλώρη υπάρχει το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης που δεν έχει καναπέδες, αλλά στρογγυλά καθίσματα και τραπέζια. Πιο πίσω αριστερά εξακολουθεί να υπάρχει το σαλονάκι με τα αλουμινένια τραπεζοκαθίσματα και ακόμη πιο πίσω τα αεροπορικά καθίσματα. Στη δεξιά πλευρά υπάρχει ένα (πρώην μάλλον) σαλόνι με ελάχιστα τραπεζοκαθίσματα και πολύ κενό χώρο για όσους θέλουν να στρώσουν κάτω. Πιο πίσω οι μεγάλες πόρτες του εστιατορίου είναι ερμητικά κλειστές. Προς την πρύμνη το σελφ-σέρβις. Οι μοκέτες δεν έχουν φθορές, για το αν κάποιες έχουν αλλαχθεί δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα. Αυτά στο deck 6.

Στο deck 7 έχει δύο σαλόνια με αεροπορικά καθίσματα. Το ένα ήταν διαρκώς ανοικτό, με ελάχιστους όμως επιβάτες, το άλλο 93 θέσεων σύμφωνα το σχεδιάγραμμα άνοιξε μόνο στο Βαθύ - Καρλόβασι, για να υποδεχθεί τους επιβάτες προς Πειραιά. Μέλη του πληρώματος μου είπαν πώς περίμεναν 1000 επιβάτες με προορισμό τον Πειραιά, τους 400 από τον Εύδηλο.

Δυο-τρεις καμπίνες που έτυχε να είναι ανοιχτές μου φάνηκαν αξιοπρεπείς.

Γενικά όλο το πλοίο είναι καθαρό (καμία σχέση π.χ. με το "Μαρίνα" στα τελευταία του ταξίδια) στο ξενοδοχειακό η εικόνα είναι αξιοπρεπής για πλοίο που κυκλοφορεί λίγο και κατά βάση τους καλοκαιρινούς μήνες και στην άγονη γραμμή. Φυσικά δεν φτάνει στο επίπεδο του "Μυτιλήνη" και του "Ευρωπαίου", που ούτε έφτασε ποτέ, φαντάζομαι, στο παρελθόν, ούτε θα φτάσει στο μέλλον.

Στο γκαράζ υπήρχαν νταλίκες που ταξίδευαν από Πειραία προς Χίο - Μυτιλήνη και αντίστροφα στην επιστροφή, μέλος του πληρώματος μου είπε πως διακινούνται φορτηγά από Πειραία προς τα νησιά από Μυτιλήνη και κάτω.

Στο Χίος - Βαθύ ήταν ανοικτές οι πόρτες του περιπτέρου. Φαινόταν βέβαια μόνο το πρώτο του επίπεδο. Σωλήνες εξαερισμού ανεβαίνουν προς τα πάνω. Εφημερίδες, περιοδικά, κλπ. δεν είχε μέσα, αλλά μάλλον θύμιζε ...χρωματοπωλείο. Υπήρχαν πάρα πολλά κουτιά με χρώματα. Ηταν ανοιγμένα και δεν είχαν πάνω τιμές, άρα δεν ήταν προς πώληση. Προφανώς περιείχαν τα χρώματα που έκαναν το πλοίο να αστράφτει. Στην δεξιά πλευρά του περιπτέρου βρίσκονται πλέον τα

κλουβάκια για τα κατοικίδια ζώα. Ευτυχώς οι επιγραφές "προς σκυλιέρες" που υπήρχαν παλιότερα έχουν σβηστεί.

Να έρθω τώρα στα πιο ουσιαστικά: Αν από την πλώρη κοιτάζεις τη γραμμή από τη δίνη που αφήνουν οι προπέλες, σου δίνεται η εντύπωση ότι το πλοίο κάνει στην πορεία του μικρά οκτάρια. Περισσότερο φαίνονται κενά στη δίνη της αριστερής προπέλας. Πιο έμπειρος συνεπιβάτης μου στο ταξίδι προς Χίο, μου είπε ότι αυτό πρέπει να σημαίνει ότι χάνει στροφές η μία τουλάχιστον μηχανή (πιθανότατα η αριστερή). Πάντως σαφώς είχε σταθερή ταχύτητα και δεν έδινε την εντύπωση ότι σταματάει και ξαναξεκινάει, όπως το "Παναγία Χοζοβιώτισσα" ("Αργοστόλι") τον Σεπτέμβριο του 2008. Επίσης, αν προσέξει κανείς την πορεία του πλοίου, παρατηρεί ότι κάνει ελαφρές στροφές αριστερά και δεξιά, σαν να πηγαίνει ζικ-ζακ.

Στην επιστροφή στο Βαθύ και για την ακρίβεια στο νέο λιμάνι στο Μαλαγάρι έδεσε με δυσκολία και με τη δεύτερη προσπάθεια. Ο άνεμος δεν ήταν ιδιαίτερα ισχυρός ήταν όμως εντελώς πλευρικός και παρέσερνε το πλοίο προς τα κάτω. Πέταξε τους κάβους σε σημείο αρκετά πιο κάτω από αυτό που τελικά έδεσε και τραβώντας τους δύο κάβους, ανέβαινε και ισορρόπησε στο σημείο που έδεσε τελικά. Η όλη προσπάθεια κράτησε πάνω από 20 λεπτά. Η παλαιότητα του μηχανολογικού εξοπλισμού αντισταθμίζεται πάντως από τις φιλότιμες προσπάθειες του πληρώματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε ένα ταξίδι μου από Λήμνο για Μυτιλήνη φέτος με το καράβι με αναγραφόμενη ώρα άφιξης 06:00 στις 05:30 είχα ήδη αποβιβαστεί από το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Σε ολα τα λιμανια εφταναν ακριβως και τα 2 πλοια γιατι τα δρομολογια τους ηταν υπολογισμενα με 15knots και τα πηγαιναν με 1-2μιλια παραπανω(ωστε να μην εχουν καθυστερησεις).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Εντονη φημολογια στον Πειραια..αλλα και σε διαφορες ομαδες στο internet οτι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα παει στην γραμμή Ηγουμενιτσα - Μπαρι...αν ειναι αληθεια θα το δειξει το επομενο διαστημα!

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεύοντας σήμερα με τον Τεό από Χίο για Βαθύ κάναμε 5 ώρες...φύγαμε κανονικά στις 11 και φτάσαμε στις 16.00 στο Βαθύ...γνωρίζει κανείς τίποτα για βλάβη?? Επίσης Καρλόβασι έδεσε με δυσκολία με τη βοήθεια κάβων...

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο ειδα στο ρουφιάνο πήγαινε κανονικά, και κάποια στιγμή η ταχύτητα του έπεσε απότομα στα 12,5 μίλια, μετά ξαναπήρε τα πάνω της, και μετά ξανάπεσε στα 12,7. Κρίνοντας από αυτό, όπως και από το γεγονός ότι από εκείνη τη στιγμή κι έπειτα το στίγμα του ais χάθηκε, και απ'όσα, τέλος μας λες εσύ, λογικά την έπαθε ο μπάρμπας...Μένει, αν όντως ισχύει, να αναμένουμε ανακοινώσεις κλπ.

ΥΓ : Να σημειώσουμε ότι την περίοδο που το shipfriends ήταν σε...δεξαμενισμό, ο γίγας είχε άλλη μια βλάβη η οποία όμως αντιμετωπίστηκε άμεσα (ήταν ήδη στο λιμάνι του Πειραιά) και δεν επηρρέασε τα δρομολόγιά του, απ'όσο θυμάμαι. Για να δούμε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Αναφερόμενος στην έντονη φημολογία περί δρομολόγησης τού "μπάρμπα" στην γραμμή Ηγουμενίτσα-Μπάρι,

δηλαδή στο λεγόμενο "κύκνειο άσμα" τών Ελληνικών πλοίων τής ακτοπλοϊας,ήρχισαν να με ζώνουσιν οι όφεις...

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεύοντας σήμερα με τον Τεό από Χίο για Βαθύ κάναμε 5 ώρες...φύγαμε κανονικά στις 11 και φτάσαμε στις 16.00 στο Βαθύ...γνωρίζει κανείς τίποτα για βλάβη?? Επίσης Καρλόβασι έδεσε με δυσκολία με τη βοήθεια κάβων...

ειμουν και εγω στο λιμανι στο καρλοβασι πράγματι έδεσε με δυσκολία αλλά άργησε και αρκετα να ερθει απο το βαθύ επίσης πήγαινε αρκετα αργα και δεν το πιανει και μεχρι αυτη την ωρα το ais

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο τελικα δεν ξεκινησε στις 30 Οκτωβριου και με δεδομενο οτι ειναι στο Περαμα απο την Τριτη μαλλον θα παρει ακομα λιγο καιρο η επισκευη του

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πληροφορήθηκα "εκ των έσω" το σενάριο, αντικατάσταση του Θεόφιλος. Θα δείξει φίλε Neptune.

Η μηπως για να ελευθερωσει το European ωστε να διεκδικησει αγονη?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...