Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Μα έχω δει 1000 μηνύματα του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που έχει ένα κακό λόγο να πει για τη ΝΕΛ. Δηλαδή και 200 μέτρα πλοίο να φέρει κατασκευής το 2011 θα πει ο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ γιατί 200 μέτρα και όχι 220; :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

p100 και gsenso προφανως ξεχνατε τι κραξιμο εχω ριξει στην ΑΝΕΚ για το ΛΙΣΣΟΣ αλλα και στην HSW για τα δρομολογια μεσω κυκλαδων η για τις φορες που το ΧΙΟΣ πηγαινε με λιγοτερη ταχυτητα απ αυτη που δηλωνει στα δρομολογια.

τωρα αν η ΝΕΛ τα τελευταια 2χρονια,με τις επιλογες της,σας αφηνει ευχαριστημενους,τοτε σιγουρα βλεπουμε τα πραγματα διαφορετικα ;)

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινής από την εποχή του Νήσος Μύκονος τον Σεπτέμβριο του 2005 η επιλογή μου για τη μετάβαση (και επιστροφή) προς Χίο είναι τα δυο Νήσος και η Μυτιλήνη. Τον Θεόφιλο (όπως και τον Ταξιάρχη) μόνο σε έσχατη ανάγκη. Αναγνωρίζω τη λατρεία πολλών Μυτιληνιών λόγω της τρίηρης στην τσιμινιέρα που τους οδηγεί να διαλέξουν τον Θεόφιλο, αυτό που δεν κατανοώ είναι όλους τους άλλους.

Ούτε θέμα κόμπλεξ είναι, ούτε απωθημένων, ούτε συνωμοσιών. Ο Θεόφιλος είναι μακράν η χειρότερη επιλογή στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή όποιος τολμά να κριτικάρει τις ανοησίες των δελτίων τύπου της ΝΕΛ σημαίνει πως θέλει να κλείσει η εταιρία?

Πολύ πιθανόν gsenso!! Άμα τους ενημερώναν νωρίτερα από την ώρα που ισχυρίζεται ο επιβάτης, τι θα κέρδιζαν? Το πολύ να τους επέστρεφαν στο Πειραιά, οπότε θα έφταναν ακόμα πιο αργά στον προορισμό τους! Όταν τα καινούργια πλοία, πάνε με 3 μηχανές είτε λόγω βλάβης είτε λόγω οικονομίας ενημερώνουν τους επιβάτες ότι ταξιδεύουν με λιγότερες μηχανές?

καλα ας μην μπερδευουμε τη βουρτσα με την τσιμινιερα. το οτι κανουργια πλοια για λογους οικονομιας πανε με μειωμενη ταχυτητα και εχουν αλλαξει αναλογως τα επισημα δρομολογια τους, δεν εχει σχεση με το οτι παιρνει χαρτια και δρομολογειται ενα πλοιο που απο καιρο θα επρεπε να εχει παει για διαλυση. ενα πλοιο πρωταγωνιστης βλαβων και αρνητικων ειδησεων, που ολοι οι ντοκοι συζητουν διαφορες ωραιες ιστοριες, για τους δεξαμενισμους του και τις επιθεωρησεις του, που μεσα ειναι σαν πλοιο που μεταφερει τριτοκοσμικους προσκυνητες, που στα δεκα προγραμματισμενα ταξιδια τα τρια γινονται με μειωμενη ταχυτητα και αλλα τρια ακυρωνονται λογω βλαβων, που δεκα μηνες εμεινε εκτος δρομολογιων και... φτιαχνοτανε, για να επανελθει στην ιδια κατασταση οπως εδεσε.

δεν θελω να πω περισσοτερα, αλλα και μονο που καποιοι σκεφτηκαν να το δρομολογησουν παλι ειναι προκληση. προκληση προς τους επιβατες της γραμμης και προκληση προς τη νοημοσυνη μας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

δεν θελω να πω περισσοτερα, αλλα και μονο που καποιοι σκεφτηκαν να το δρομολογησουν παλι ειναι προκληση. προκληση προς τους επιβατες της γραμμης και προκληση προς τη νοημοσυνη μας.

Nomizo oti afti einai i ousia tou thematos se dyo grammes. Prosypografo.

Link to comment
Share on other sites

Kι όμως απ ότι φαίνεται το πλοίο δεν έχει πεί την τελευταία του λέξη στην γνώριμη του γραμμή καθώς σύμφωνα με πληροφορίες μετά την επισκευή του θα σκαντζάρει το Μυτιλήνη !!

Link to comment
Share on other sites

...σύμφωνα με πληροφορίες μετά την επισκευή του θα σκαντζάρει το Μυτιλήνη !!

Να και ένα σπουδαίο και αισιόδοξο νέο στις ζοφερές και μίζερες μέρες που ζούμε. Επιτέλους, να αφήσουμε πίσω μας το παρελθόν και να πάμε στο μέλλον με οδηγό μας και φωτοδότη το ΘΕΟΦΙΛΟΣ !!! :)

Ο Θεόφιλος είναι μακράν η χειρότερη επιλογή στη γραμμή.

Νάτα μααααααας !!! Μετά τον NHSOS XIOS μας προέκυψε και έταιρος κακεντρεχής που θα χαρεί αμα ....κλείσει η ΝΕΛ. :P

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωριζω αν πραγματι θα γυρισει αλλα πλεον ενα αρκετα μεγαλο μερος των επιβατων της γραμμης,δεν θα βλεπει το πλοιο με το ιδιο 'ματι' μετα και την τελευταια βλαβη(περα απο την ηδη κακη φημη που ειχε).Προσωπικα απο Χιο ειχα ακουσει αρκετους να λενε οτι 'δεν προκειται να μπω μεσα' πριν την βλαβη,τωρα εχω την εντυπωση οτι το ιδιο θα λενε και καποιοι απο Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Τι σε κανει να πιστευεις οτι και ο περισσοτερος κοσμος της Μυτιληνης ηθελε να μπαινει στον ΘΕΟΦΙΛΟ πριν απο την τελευταια βλαβη;Απο την εποχη της πρωτης βλαβης,που πηγαινε με 1.5 μηχανη καλοκαιριατικα οι περισσοτεροι δεν θελουν να ακουν πια για το βαπορι.Μιλαμε για κοσμο ασχετο με τα βαπορι,απλους επιβατες και οχι για το τι γραφουμε εδω μεσα 10 ανθρωποι που ετσι κι αλλιως δεν αποτελουμε το μεσο επιβατη.

Μονο την κινηση να δει καποιος θα καταλαβει.170 ατομα για Μυτιληνη ειχε τη μερα της βλαβης και χωρις να φευγει αλλο βαπορι απογευμα.Ποσους λιγοτερους να εχει δηλαδη για να πουμε οτι ο κοσμος δεν παει με τον ΤΕΟ πλεον;

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ απαξιώνει την ίδια την ιστορία της αλλά φαίνεται δεν υπάρχει κάποιος να νοιάζεται σοβαρά. Τους αρκεί να δουλεύει σαν roro και από επιβάτες ό,τι κάτσει...Αν αντιδρούν ακόμη και οι ντόπιοι Μυτιληνιοί καταλαβαίνουμε για τί κατήφορο μιλάμε..

Link to comment
Share on other sites

Ε εντάξει όσο και να το αγαπάμε το πλοίο έχει αποκτήσει τόσο κακή φήμη που μόνο φορτηγατζήδες θα κουβαλάει και καμμιά δεκαριά αθίγγανους σε κάθε ταξίδι :PΚαι η μέγιστη ταχύτητα του θα ναι 15-16 μίλια (θυμιθήτε μετά την περσινή ζημιά στο Καρλόβασι πόσο είχε πέσει ) Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω γιατί ανεβάσαν το Μυτιλήνη για δυο μέρες στην δεξαμενή και χάσαν ποσους επιβάτες και φορτηγά και τώρα το ξαναβγάζουν έξω για να μπεί πάλι ο κουτσός Θεόφιλος ?Γιατί λοιπόν δεν περιμέναν να το δεξαμενίσουν μια και καλή ??

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για κοσμο ασχετο με τα βαπορι,απλους επιβατες και οχι για το τι γραφουμε εδω μεσα 10 ανθρωποι που ετσι κι αλλιως δεν αποτελουμε το μεσο επιβατη.

Δυστυχώς όμως και ένα ποσοστό του φορουμ δεν μπορεί να το καταλάβει αυτο,με αποτέλεσμα να αναμασάτε συνέχεια η καραμέλα με τη αγαπημένη τρίηρη,ώστε κάποια σχόλια να φτάνουν και σε επίπεδο ειρωνείας ;)

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Και αφού ώς τώρα (21:44) δέν έχει ακουστεί κάτι,συμπεραίνω ότι το πλοίον πλέει άνευ προβλημάτων.

Ας ελπίσουμε ότι θα συνεχίση έτσι διά το υπόλοιπον τής θητείας του στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα στο δίαυλο Μακρονησου Τζιας με 14,5.. :P !! Ο γίγας ΤΕΟ που αν είχε στόμα θα φώναζε ΦΤΑΝΕΙΙΙΙΙΙ

Φτου φτου σκόρδα να μην λέτε πως το γλωσσοτρώμε κι ολας..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Σε άκουσε ο Θεόφιλος και θύμωσε ! :D γι'αυτό και ανέβασε ταχύτητα , κι έτσι εκεί που στον ανεβασμό έπιανε 15,5 με τη βία, με σπρώξιμο και κλωτσίδι :P στον γυρισμό μέχρις ώρας πήγε πάνω από 17(προσοχή στα απόνερα ! ! ! ! !) Εντάξει λογικά το πρώτο δρομολόγιο θα πήγαινε πιο αργά μέχρι ν'ανοίξουν προοδευτικά τις μηχανές.

Μακάρι να πάει απρολημάτιστα όσο κάτσει στη γραμμή (κι αν τον βάλουν πουθενά αλλού :huh: ) είναι κρίμα να ταλαιπωρείται ο κόσμος...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...