Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Καλα δεν μου κανει και εντυπωση αυτο το χαλι.Εδω αλλα κι αλλα σημεια του βαποριου δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση οχι η πισινα που δεν την χρησιμοποιουν και ποτε.Οταν την ειχα δει εγω ηταν πιο καθαρη και με διχτυ μην και πεσει κανεις μεσα αλλα εχουν περασει και καμια 10αρια χρονια απο τοτε

Ενα αλλο σημειο στο ιδιο deck με την πισινα ηταν τα κρεβατια της Γ'θεσης που υπηρχαν.Μιλαμε για ενα ενα χωρο με κρεβατια τα οποια τα βρισκανε οι γρηγοροι και οι γνωριζοντες.Αργοτερα αυτα φυγανε και επεκταθηκε στο χωρο αυτο η ντισκο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα δεν μου κανει και εντυπωση αυτο το χαλι.Εδω αλλα κι αλλα σημεια του βαποριου δεν ειναι σε πολυ καλη κατασταση οχι η πισινα που δεν την χρησιμοποιουν και ποτε.Οταν την ειχα δει εγω ηταν πιο καθαρη και με διχτυ μην και πεσει κανεις μεσα αλλα εχουν περασει και καμια 10αρια χρονια απο τοτε

Ενα αλλο σημειο στο ιδιο deck με την πισινα ηταν τα κρεβατια της Γ'θεσης που υπηρχαν.Μιλαμε για ενα ενα χωρο με κρεβατια τα οποια τα βρισκανε οι γρηγοροι και οι γνωριζοντες.Αργοτερα αυτα φυγανε και επεκταθηκε στο χωρο αυτο η ντισκο.

Τα έχω προλάβει αυτά τα κρεβάτια!!!αν και θύμιζαν κοιτώνες στο στρατό, ομολογώ πως ήταν πολύ βολικό σαν ιδέα...:P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δύσκολο καλοκαίρι πέρασε το πλοίο. Αρκετές καθυστερήσεις μάζευε το πλοίο για τις οποίες κατά την εταιρεία ευθύνεται η μεγάλη κίνηση. Σίγουρα ήταν αυξημένη αλλά το γεγονός είναι ότι το πλοίο μετά την βλάβη που είχε έχει χάσει 1-2 μίλια. Μερικές φορές πιάνει και τα 16 άλλα σπάνια. Τουλάχιστον όταν είχαμε πρωτοδεί τα δρομολόγια και υπολογίσαμε την ταχύτητα του, λέγαμε ότι δεν αργούσε στα (δύσκολα) δρομολόγια της άγονης και ήταν τυπικό. Δυστυχώς χάθηκε τώρα αυτό και ο συνδυασμός κίνησης - ταχύτητας δημιουργεί προβλήματα. Το καλό είναι ότι έβγαλε δυο ανακοινώσεις η ΝΕΛ για τις καθυστερήσεις και αλλαγές στις αναχωρήσεις.. κάτι είναι και αυτό. Αλλά και πάλι καθυστερούσε παραπάνω και από αυτό που έλεγαν οι ανακοινώσεις.

Πάντως για την εταιρεία πρέπει να ήταν πολύ κερδοφόρος το καλοκαίρι για το πλοίο, καθώς αν συνδυάσουμε την μεγάλη χωρητικότητα του, το απλώς απαραίτητο προσωπικό, την χαμηλή ταχύτητα αλλά και τις επιδοτήσεις, θα δούμε το γιατί. Πολλές μέρες το πλοίο είχε μόνο deck ενώ από Θεσσαλονίκη - Καβάλα προς τα νησιά αρκετές φορές δεν είχε ούτε γκαράζ. Ας φτιάξουν λίγο την ταχύτητα του και καλώς ή κακώς στην σημερινή Ελλάδα δεν μπορούμε να ζητάμε πολλά παραπάνω από ένα πλοίο άγονης όταν οι μισές κύριες γραμμές της χώρας έχουν πλοία 35ετιας.

Επίσης, αντιθέτως με τα διάφορα πλοία της ακτοπλοΐας τώρα το καλοκαίρι που θες κουβέρτα για να κάτσεις μέσα, στο Θεόφιλος εκφράστηκαν πολλαπλά παράπονα επιβατών για υπερβολική ζέστη. Ε το λιμεναρχείο είπε ότι είναι οκ.. η εταιρεία το ίδιο και η ζωή συνεχίζετε στο Ελλαδιστάν. Πάντως όσους ρώτησε μου είπαν ότι το πλοίο ήταν καθαρό και το πλήρωμα πολύ εξυπηρετικό.

υ.γ. Αν και ίσως να μην είναι του παρόντος, το υπουργείο (ποιο θα μου πείτε...) το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φτάνει κάποια στιγμή το καράβι στο λιμάνι? Δεν πρέπει να υπάρχουν ρήτρες ώστε να μην κάνει τελικά ο επιβάτης κρουαζιέρα στο αιγαίο μέχρι να φτάσει..

Link to comment
Share on other sites

Όντως φαίνεται ότι από πληρότητα τα πήγε καλά ο μπάρμπας. Όντως όμως είχε αρκετές καθυστερήσεις καθώς όντως (και πάλι) έχασε λίγο δρόμο. Σπάνια πλέν το έχω δει (στο ais ε!) να πηγαίνει πάνω από 17 (αντε 17,1 στην καλύτερη) πολλές φορές με μέσες ταχύτητες γύρω στα 15 μίλια. Ελπίζω το χειμώνα να κοιτάξουν να φτιάξουν το όποιο θέμα του. Επιπλέον έπεσαν και καμπάνες για τον κλιματισμό, που απ ότι φαίνεται αλλού λειτουργούσε αλλού όχι. Δεν ξέρω ακόμα αν το εφτιαξαν πάντως στις χειρότερες μέρες βρήκε να γίνει κι αυτό...Τουλάχιστον δεν υπήρξαν παράπονα για την καθαριότητα. (έχουμε φτάσει να αναφέρουμε τα αυτονόητα αλλά τέλος πάντων)

Ας ελπίσουμε σε λίγο καιρό να τον μαζέψουν κάπως, γιατί είναι κρίμα. Απ ότι φαίνεται δεν λείπουν τα χρήματα (;;;) στη ΝΕΛ, (για να έχει αναλάβει και την "ανασύσταση" του Μυρτιδιώτισσα) ας φροντίσουν λίγο το δόλιο το βαπόρι, στο κάτω κάτω προς όφελος δικό τους θα είναι... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Τα λογια ειναι περιττα...

Δεν φταιει ομως η ΝΕΛ η το πλοιο αλλα το κρατος που υπογραφει συμβασεις με αυτα τα πλοια και αφηνει να εκτελουν τα δρομολογια με οτι ταχυτητες τους συμφερει η μπορουν να 'πιασουν'...

Οπως μου ειπε καποιος φιλος π ταξιδεψε τις μερες με τον χαλασμενο κλιματισμο(βασικα οι μερες πρεπει να εγιναν βδομαδες B) ),κοιμοντουσαν σε τετρακλινη καμπινα ολοι με τα εσωρουχα και με ανοιχτη την πορτα για να μην σκασουν... :angry:

Απο καθυστερησεις αφηστε το...εγω ειχα χασει πια την μπαλα για το τι ωρες φτανει(την 2ωρη καθυτερα την ειχε στο τσεπακι).

Καποτε κραζανε ολοι τον Αγουδημο και τον Μανουση για τα σαραβαλα στις αγονες....τωρα? Μια απο τα ιδια...απο σαραβαλα ;)

Link to comment
Share on other sites

Χθές το πλοίο έφτασε στην Καβάλα στην ώρα του για πρώτη φορά μετά απο 2,5 μήνες και υπήρξε και ο ανάλογος εορτασμός :rolleyes: Για περισσότερα καλοκαιρινά ντράβαλα με τον Θεόφιλο εν καιρώ..μιας και τον φάγαμε στη μάπα για αρκετές ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν γελιέμαι αυτή είναι η 2η χρονια που το πολύπαθο καράβι κάνει αυτή τη γραμμή έτσι δεν είναι; θυμάται κανείς αν πέρσι ας πούμε υπήρχαν ανάλογα περιστατικά μεγάλων καθυστερήσεων; έτσι για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης και βοηθηθούμε κάπως. Τέλος οι καθυστερήσεις ήταν αποτέλεσμα της πτώσης της ταχύτητας του βαποριού, ήταν επίσης απόρροια αργών διαδικασιών στα λιμάνια, ή ήταν όλα μαζί; Βέβαια με το δρόμο που είχε πλέον και η παραμικρή καθυστέρηση στα λιμάνια μετρούσε καθώς το βαπόρι δεν μπορούσε να να συμμαζέψει τα ξεχειλωμένα ωράρια. Οχι ότι αλλάζει κάτι αυτό στο αποτέλεσμα, περισσότερο για πληροφοριακούς λόγους... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Όντως αυτή είναι η δεύτερη χρονιά που ο μπάρμπας πραγματοποιεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο. Πέρσι δεν είχε προβλήματα με καθυστερήσεις καθώς η ταχύτητα του ήταν ικανοποιητική και τις λίγες φορές που υπήρχαν καθυστερήσεις δεν ξεπερνούσαν την μισή ώρα. Η κίνηση φέτος το καλοκαίρι ήταν αρκετά ικανοποιητική, αυτό που προκαλεί εντύπωση πάντως είναι οι γρήγορες μανούβρες του πλοίου σε αντίθεση με τις αντίστοιχες του ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Άρα οι φετινές καθυστερήσεις οφείλονται κατά κύριο λόγο στην μειωμένη ταχύτητα του πλοίου εξαιτίας της καλοκαιρινής βλάβης που δεν επιδιορθώθηκε κανονικά λόγω έλλειψης χρόνου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

[Tην Κυριακή πρώτα ο Θεός το απόγευμα θα ταξιδέψω με τον Ηρωα για Λήμνο και την Πέμπτη .Από την επόμενη εβδομάδα θα υπάρξει και φωτορεπορτάζ και αν δω παράνομο (π.χ νόμος καπνίσματος και άλλα παράνομα ) μέσα στο πλοίο θα το βγάλω φωτογραφία και θα το στείλω και στην εταιρεία και θα τα ανεβάχω δημοσίως δεν χαμπαριάζω τίποτα .Ας ελπίσω και εύχομαι να πάνε όλα καλά και να απολάυσω το ταξίδι χωρίς απρόοπτα .Κατά βάθος αγχόνομαι απίστευτα που θα ταξιδέψω με το πλοίο όσο περίεργο και αν σας ακούγεται

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να ταν το πλοιο εχει μαζεψει μια τριωρη καθυστερηση με αποτελεσμα να αναχωρησει απο Μυτιληνη περιπου στις 11 αντι για τις 7.50 που ηταν προγραμματισμενο

Link to comment
Share on other sites

Αν και αυτό το καλοκαίρι μας έστησε και μας έκαψε δεόντως :unsure: δεν παύει να παραμένει επιβλητικό σαν βαπόρι. Εξαιρετική η φωτογραφία!

Ας ελπίσουμε ότι η μαμά ΝΕΛ που έχει οίκτο, έλεος και ΧΡΗΜΑ για να αναστήσει άλλα κι άλλα βαπόρια θα ασχοληθεί με αυτό το άξιο τέκνο της στην επισκευή του, έτσι ώστε και αυτό να συνεχίσει αξιοπρεπώς και το όνομά της να μην καθίσταται περίγελως...

Link to comment
Share on other sites

Το ονομα το ΘΕΟΦΙΛΟΥ κατα την ταπεινη μου αποψη εχει αμαυρωθει απο την πρωτη μερα που ηρθε στο B.Αιγαιο και η ΝΕΛ(παλια και νεα) δεν εκανε ποτε τιποτα για να φτιξει το ονομα του.

Οταν πρωτοηρθε παραδιαφημιστηκε σαν καλυτερο και ταχυτερο απο τα τοτε υπαρχοντα ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΣΑΠΦΩ πραγμα το οποιο δεν ισχυε.Ποτε μα ποτε δεν εγινε μια σοβαρη ανακαινηση στο πλοιο.Ακομα και τα πρωτα χρονια που η ΝΕΛ υποτιθεται οτι ειχε λεφτα το βαπορι ειχε μεινει οπως ακριβως ηταν.Στη συνεχεια ηρθαν και οι γνωστες ιστοριες με τις βλαβες οποτε πια το βαπορι εγινε ταυτοσημο της καθυστερης και της βλαβης.

Σιγουρα εχει πολλους εσωτερικους χωρους και ειναι ανετο,σιγουρα ειναι βασιλοβαπορο και στον καιρο δεν καταλαβαινει τιποτα,σιγουρα οι περισσοτεροι Μυτιληνιοι και Χιωτες ειμαστε συναισθηματικα δεμενοι γιατι μεγαλωσαμε μεσα σ'αυτο αλλα νομιζω οτι απο τη στουκα και μετα εχει ερθει η ωρα του σκραπ.Κακα τα ψεμματα δεν μπορει να σταθει αυτο το βαπορι σε καμια γραμμη στην Ελλαδα εκτος και αν θελουμε να κανουμε πισωγυρισματα

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω οτί εξαιτίας της στούκας πρέπει να παει για σκράπ.Άλλοι το κατάντησαν έτσι το πλοίο που δεν δίνουν ούτε μισό ευρώ για ανταλακτικά και συντήρηση παρά μόνο πετάν λεφτά για αναπαλαιώσεις 40 ετιων πλοίων.Στο Θεόφιλο δεν τα δίνουν όμως

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προφανως για να μην δινουν/ξοδευουν λεφτα στο πλοιο,εχουν υποψην τους συντομα να το στειλουν για φωτογραφιες στον Selim San.Κ εδω που τα λεμε καλα ηταν πια με τον ΘΕΟΦΙΛΟ,χιλιες φορες να ειχε βγει total loss απο το ατυχημα στις Οινουσσες παρα να τον αξιοποιουν με μιση προπελα και αδειο ξενοδοχειακο στην αγονη(και να τον πληρωνουμε κιολας) ;)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως η ταχυτητα του πλοιου μετα την καλοκαιρινη βλαβη ειναι γυρω στα 14.5-15 μιλια.Αν βρει ευνοϊκα ρευματα θα παει μεχρι 16,αν βρει κοντρα θα παει 13.5 και εκει θα παιζει το βαπορι μεχρι να βγει για την ετησια.

Επι της ευκαιριας να πουμε οτι την Κυριακη απο Μυτιληνη προς Λημνο-Θεσσαλονικη πηρε καμια 150αρια επιβατες και γυρω στα 10 φορτηγα,κινηση η οποια δεν μου φαινεται ασχημη για την εποχη

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ εβγαλε ανακοινωση οτι το χτεσινο δρομολογιο απο το Βαθυ δεν θα πραγματοποιηθει λογω πετρελευσης απο δεξαμενοπλοιο που καλως εχοντων των πραγματων θα πηγαινε στη Σαμο σημερα το πρωι.Απο το συστημα παντως εχουν βγει τα δρομολογια μεχρι και την Κυριακη αν και λογικα φανταζομαι οτι θα ξεναμπουν με τις νεες ωρες.

Πετρέλευση Ε/Γ Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, το πλοίο της εταιρείας μας ΘΕΟΦΙΛΟΣ με την άφιξή του στο λιμένα Βαθύ Σάμου, θα παραμείνει μέχρι να καταπλεύσει στο λιμάνι δεξαμενόπλοιο, ώστε να ανεφοδιαστεί με καύσιμα, όπου οι προβλέψεις λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο Ικάριο πέλαγος είναι να φτάσει το πρωί.

Ως εκ τούτου λόγω των καιρικών συνθηκών και των απεργιακών κινητοποιήσεων των βυτιοφόρων φορτηγών και με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού θα επανέλθουμε αργότερα με νεότερη ενημέρωση για την αναχώρηση του πλοίου από το Βαθύ Σάμου.

ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάνει πετρέλευση με τους επιβάτες μέσα που πίνουν αμέριμνοι το ... δωρεάν αναψυκτικό; :o:blink:

:lol::D δεν ξερω αν μας διαβαζει αυτος που εγραψε το update στο http://www.chiospress.gr/

Έλαβε τέλος η πρωτοφανής ταλαιπωρία των επιβατών του Πλοίου "Θεόφιλος", που παρέμενε από χθες δεμένο στη Σάμο λόγω έλλειψης καυσίμων. Αφού, ανεφοδιάστηκε με καύσιμα και ξεκίνησε πριν από λίγο το προγραμματισμένο για χθες το απόγευμα ταξίδι του. Ωστόσο, όπως μας κατήγγειλαν τηλεφωνικά οι επιβάτες του πλοίου η πετρέλευση του πραγματοποιήθηκε ενώ αυτοί ήταν μέσα στο πλοίο.
Link to comment
Share on other sites

Μετα από ένα απολαυστικό ,χορταστικό και καραβολατρικό ταξίδι στην ωραία Λήμνο την περασμένη Κυριακή επέστρεψα στην βάση μου σήμερα το μεσημέρι.

Όσον αφορά το πλοίο δεν μπορώ να πώ ότι ήταν τραγική η κατάσταση στο εσωτερικό του παρόλο τον πολύ κυνηγόκοσμο που είχε για Λήμνο.

Και για του λόγοπυ το αληθές,

το τελευταίο ντέκ όμως είχε την τιμητική του από τα συμπαθέστατα τετράποδα και εδώ θα ταίριαζε το όνομα : ΘΕΟ(ΣΚΥΛΟΣ)

Αυτό που με απογοήτευσε όμως ιδιαίτερα ήταν οι τουαλέτες του πλοίου που θύμιζαν ουρητήρια στρατόπεδου νεοσυλλέκτων και η μυρωδιά έφτανε μέχρι τα σαλόνια.

Παρόλο που υπήρχε ένας επίκουρος βάρδιας που υποτίθεται ότι έπρεπε να τις διατηρεί καθαρές τον έβλεπες κάθε 10 λέπτα με ένα αποσμητικό στο χέρι έριχνε 2 ψεκασιές άδιαζε τα σκουπίδια από την τουαλέτα και αυτό ήταν όλο.Ούτε λίγο νερό όυτε έστω λίγο πλύσιμο για να φύγει η βρώμα και να είναι σε αξιοπρεπή κατάσταση ,το μόνο που κοιτούσε ήταν να περάσει η ώρα και να τελειώσει η βάρδια του.

Τι να πεί κανείς πραγματικά ,φανταστείτε οτί εγώ όταν δούλευα τις καθάριζα τις τουαλέτες με χλωρίνη (αγόραζα απ έξω) και το πρόσεχα πάρα πολύ το πλοίο .Τουλάχιστον στην καθαριότητα πρέπει να μεριμνούν περισσότερο οι αξιωματικοί γιατί έχει που έχει υποβαθμιστεί το βαπόρι αν δεν τηρούν και τις συνθήκες υγεινής καθαριότητας στο εσωτερικό του τότε κλάφτα Χαράλαμπε

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Διαβαζω στο σημερινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Παρα μαλιστα του οτι η ΝΕΛ παραχωρησε καμπινες στους επιβατες,η διαμονη εντος τους ηταν μαρτυρικη αφου ο κλιματισμος ηταν ανενεργος

Δηλαδη ο κλιματισμος,μετα απο 2-3 επιθεωρησεις που εγιναν στο πλοιο πριν κανα μηνα,παραμενει ανυπαρκτος :blink:

Link to comment
Share on other sites

Τοσα εχουμε πει για το βαπορι,ας το δουμε και ενα δραση.Βιντακι λοιπον απο τη

στην Μυτιληνη την προηγουμενη Κυριακη

Στο χρονο του βιντεο προσθεστε κανα 5 λεπτο ακομα και θα εχετε περιπου το συνολικο χρονο της μανουβρας του πλοιου

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...