Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο site της superfast βρήκα αυτό σχετικά με τον επίναυλο

Quote

ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Ανκόνα
Eφαρμόζεται επιβάρυνση καυσίμων €5.00 (από 01.07.18 €8.00) ανά διαδρομή, ανά επιβάτη (εκτός παιδιών έως 4 ετών) και ανά όχημα. H επιβάρυνση καυσίμου μπορεί να προσαρμοστεί, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.

Μπάρι
Εφαρμόζεται επιβάρυνση καυσίμων €3.00 (από 01.07.18 €5.00) ανά διαδρομή, ανά επιβάτη (εκτός παιδιών έως 4 ετών) και ανά όχημα. Η επιβάρυνση καυσίμου μπορεί να προσαρμοστεί, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.

Βενετία
Εφαρμόζεται επιβάρυνση καυσίμων €10.00 (από 01.07.18 €15.00) ανά διαδρομή, ανά επιβάτη (εκτός παιδιών έως 4 ετών) και ανά όχημα. Η επιβάρυνση καυσίμου μπορεί να προσαρμοστεί, όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.

 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 hours ago, MILTIADIS said:

Στο αναλυτικο δελτιο αποτελεσματων παντως διαβαζουμε και το αλλο ενδιαφερον.Η Κοινοπραξια χρωσταει στην ΑΝΕΚ 21.842.000 ευρω(εναντι 10.936.000 ευρω στις 31/12/18).Βλεπουμε λοιπον οτι μεσα σε ενα εξαμηνο εχουμε διαπλασιασμο του ποσου και πραγματικα θα ηθελα να μαθω καποια στιγμη ποιος πληρωνει τι εκει μεσα

υπαρχουν πουθενα αποτελεσματα της κοινοπραξιας; χρωστα μονο στην ΑΝΕΚ; χρωστα και στους δυο; χρωστα γιατι μπαινει μεσα και η κοινοπραξια; χρωστα γιατι υπαρχει εκκρεμοτητα με την ΑΝΕΚ και την εχει στον παγο;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στις 10 το πρωι θα φυγουν τα πλοια της κοινοπραξιας απο τα λιμανια του Πειραια,της Σουδας και του Ηρακλειου αντιστοιχα για τα δρομολογια τους μετα την αρση του απαγορευτικου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 4/4/2020 at 9:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η κοινοπραξία κόβει το δρομολόγιο του Σαββάτου από το Πειραιά για Ηράκλειο και της Κυριακής από το Ηράκλειο για Πειραιά. 

Μεχρι στιγμης δεν εχει φυγει αποψε ουτε απο Πειραια ουτε απο Ηρακλειο.

Επισης κοβουν και τα Κυριακατικα δρομολογια στη γραμμη των Χανιων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
24 minutes ago, MILTIADIS said:

Δεν υπαρχει καμια τετοια περιπτωση ειδικα τωρα που η συμμετοχη της Πειραιως στην Ανεκ ανεβηκε στο 28%.

Θεωρω οτι το πλοιο θα παει στην Αγκωνα για να κατεβει να αναλαβει ενα απο τα fossen τα τριγωνικα της Κρητης που ωσονουπω ξεκινανε.

Μήπως είναι η σειρά της Attica να βάλει πλοίο στα τριγωνικά και η ΑΝΕΚ να κάνει τα βραδυνά;

Μάλλον έτσι θα το σκεφτόμουν εγώ, παρά να γίνει πάλι απ την ΑΝΕΚ. Αλλά αν καλοσκεφτείς οτι δεν αποφασίζει πλέον η ΑΝΕΚ τι θα γίνει στα Χανιά, μιας και η Attica έχει και το μαχαίρι και το καρπούζι, μπορεί να τα φορτώσει στην ΑΝΕΚ.

Ρευστά τα πράγματα και η επόμενη εβδομάδα θα είναι καθοριστική.

Link to comment
Share on other sites

Το θεωρω πιο δυσκολο να υλοποιηθει το συγκεκριμενο σεναριο γιατι μετα θα μεινει η ΑΝΕΚ χωρις δικο της πλοιο στο Ηρακλειο(αν οπως εχουμε δει παει εκει το Ροδος στη θεση του Horizon)και κακα τα ψεματα εκει ειναι η οποια κινηση λογω φορτηγων και οχι στα Χανια.

Link to comment
Share on other sites

Στη γραμμη της Ανκώνας η ΑΝΕΚ εχει δύο πλοία ενώ η Αττικα ένα,εδω και πολλά χρόνια.Αυτό για την ΑΝΕΚ δεν είναι δίκαιο.Μήπως με την δρομολόγηση του BS1 στην Αδριατική αποδεσμευτεί κάποιο fossen για να δρομολογηθεί στη Κρήτη;

Υγ.Τώρα είδα το ποστ του miltiadis που εγραψε πρωτος για καθοδο ενος fossen

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως τα πράγματα στην Αδριατική πρέπει να τα βλέπουμε πιο σφαιρικά και όχι αποκλειστηκά στην γραμμή της Ανκώνας, μιας και η συμφωνία καλύπτει και τις 3 γραμμές.

Υπο αυτό το πρίσμα, υπάρχει ισορροπία πλοίων. 2 η ΑΝΕΚ στην Ανκώνα, 1 στη Βενετία έναντι 1 της ΑΤΤΙΚΑ στην Ανκώνα και 2 στο Μπάρι.

Το ερώτημα που θα έθετα εγω είναι, πως μοιράζονται τα έσοδα; Το κάθε πλοίο ξεχωριστά, ή υπάρχει κοινό ταμείο, απ΄ όπου μοιράζονται τα χρήματα μετά αναλογικά;

Link to comment
Share on other sites

Ναι συμφωνώ αλλά υπάρχει και μία διαφορά.Τα κέρδη στο Μπάρι είναι περισσότερα και τα έξοδα πολύ λιγότερα από ότι στην Ανκώνα και στη Βενετία.Οπότε η ΑΝΕΚ θεωρώ είναι η μεγάλη χαμένη.Εκτός αν τα κέρδη μοιράζονται 50-50 κάτι που το θεωρώ σχεδόν απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mike18 said:

Για να κρατάει τοσα χρονια η κοινοπραξια δεν νομιζω να ειναι χαμένη... 

Λογικά τότε που δημιουργήθηκε η κοινοπραξία να την μια μακροχρόνια συνεργασία.. 

Αλλά και πάλι.

"Το μη χείρον βέλτιστο" ελεγαν οι αρχαιοι ημων πρόγονοι..

Που σημαίνει αντί να έχει και τους 2 αντιμέτωπους -Blue star, Minoan- να έχει μόνο τον έναν με ότι συνεπεια να έχει.. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Απο τη στιγμή που βλέπουμε πλοία της HSW να δραστηριοποιούνται κατά καιρούς σε γραμμές της κοινοπραξίας, προφανώς η συνεργασία είναι σε επίπεδο ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Φιλολογικιά:D ερώτηση, γνωρίζει κανείς αν η HSW έχει μπεί και αυτή στην κοινοπραξία σαν μέλος της Attica?

Εφόσον στην ουσία είναι κοινό πια το <<αφεντικό>> μεταξύ Blue και HSW, δεν υπάρχει κάποια διαφορά είτε το καράβι λέει Blue είτε λέει HSW στα σινιάλα. Παρότι τώρα με τον δεξαμενισμό του Κρήτη θα δούμε για πρώτη φορά μετά από χρόνια κανένα πλοίο της ΑΝΕΚ στην γραμμή του Ηρακλείου,  έστω και προσωρινά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Αυτό που έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια της κοινοπραξίας είναι πως η ΑΝΕΚ είναι πιο συνεπής και εξυπηρετεί καλύτερα τον επιβάτη από ότι η Blue Star Superfast.Σε μία κοινοπραξία που είναι και οι δύο με 50% πρέπει να προσφέρουν και οι δύο το ίδιο.

Μία το Horizon βλάβες,μία το Galaxy δε χωράει το κόσμο,μία το Ρόδος δεν έχει καμπίνες στο Ηράκλειο.Η ΑΝΕΚ έχει στα Χανιά τον Έλυρο άρα η BS έπρεπε να είχε το BS1 ή το 2 τα μόνα ισάξια σε όλο της το στόλο.Στο Ηράκλειο το όποιο Κρήτη είναι εξυπηρετεί αξιοπρεπέστατα και με 20 κόμβους όταν τα μπλε πάνε 18-19.

Στην Αδριατική μία από τα ίδια,δε θα επεκταθώ για εκεί γιατί δεν είναι της παρούσης.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα πια ειναι αργα για δακρυα @nomikos με τις εξελιξεις που ερχονται.

Εγω νομιζω οτι αυτη η συνεργασια ανεδειξε-εως απογειωσε-στο τελος της ημερας τα αρνητικα χαρακτηριστικα και των 2 εταιρειων προς το επιβατικο κοινο αντι να συμβει το αντιθετο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου @MILTIADIS ότι είναι πλέον αργά.

Να προσθέσω όμως ότι στην Αδριατική η ΑΝΕΚ τα τελευταία χρόνια έχει στην Ανκόνα τα 2 φόσσεν που τρέχουν με υψηλές ταχύτητες το θέρος που σημαίνει πολλά λειτουργικά έξοδα.Η Superfast έχει μόνο ένα πλοίο το Xi.Στο Μπάρι η Superfast έχει δύο βαπόρια που πηγαινοέρχονται γεμάτα.Ενώ η ΑΝΕΚ στη Βενετία έχει το Αστερίων 2 που είναι πολύ πιο μακρυά από το Μπάρι και δεν έχει και τη κίνηση του.

Δε νομίζω πως μοιράζεται δίκαια η πίτα στη κοινοπραξία εδώ και 10 χρόνια και η ΑΝΕΚ είναι η μεγάλη αδικημένη.

Τέλος να θυμίσω πως η κοινοπραξία οφέλησε και την Άττικα και δεν έγινε επειδή είχε ανάγκη μόνο η ΑΝΕΚ.Πάτησε πόδι στη Κρήτη στο Ηράκλειο και στα Χανιά,ενώ έβγαλε ένα βαπόρι από την Ανκόνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...