Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Κατόπιν της συνάντησης των τριών φορέων της Ναυπηγοεπισκευής με τον Πρόεδρο της ΟΛΠ Α.Ε., συμφωνήθηκε με προσωπική δέσμευση του ιδίου του Προέδρου της ΟΛΠ Α.Ε και εκπροσώπου της κινεζικής Cosco στην Ελλάδα, την ερχόμενη εβδομάδα να γίνει συνάντηση υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και να υπογραφεί τριμερής συμφωνία ΟΛΠ - ΥπΕΝ- Φορέων Ναυπηγοεπισκευής ότι η Cosco αποσύρεται από το ζήτημα Ναυπηγείου στη ΝΕΖ Περάματος και θα εφαρμοστεί πλήρως η σύμβαση παραχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γ. Πλακιωτάκης: Αποκλείει νέο ναυπηγείο στον Πειραιά

Quote

Τη διαβεβαίωση ότι η κυβέρνηση δεν μελετά μια πιθανή τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης του λιμένα του Πειραιά ώστε να δοθεί άδεια κατασκευής ναυπηγείου στην ΟΛΠ. παρείχε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, απαντώντας σε ερώτηση στη Βουλή.

Συγκεκριμένα ο κ. Πλακιωτάκης απαντώντας σε ερώτηση της Βουλευτή του Μέρα25 κυρίας Φωτεινής Μπακαδήμα αναφορικά με την απόφαση του ΣτΕ σύμφωνα με την οποία απορρίπτεται η προσφυγή της Περιφέρειας Αττικής κατά της ΟΛΠ Α.Ε. για την μη κατασκευή ναυπηγείου επεσήμανε τα εξής:

«Για την κυβέρνηση δεν υπάρχει σκέψη τροποποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης.

Αταλάντευτη και διαχρονική θέση μας είναι η υποστήριξη των 450 ναυπηγοεπισκευαστικών και των 1500 υποστηρικτικών επιχειρήσεων, που συνολικά παρέχουν 20.000 μόνιμες και περίπου 7.000 ακόμη περιοδικές θέσεις εργασίας.

Στόχος μας είναι η αναβάθμιση των ναυπηγοεπισκευαστικών υποδομών, η επίλυση προβλημάτων και η παροχή κινήτρων για την προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού πλοίων, κυρίως της Ελληνόκτητης Ναυτιλίας , στον Πειραιά και στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη.

Υπενθυμίζω ότι η Σύμβαση Παραχώρησης, που κυρώθηκε με το Νόμο 4404/2016, όσον αφορά τη Ναυπηγοεπισκευή αποτύπωσε την από δεκαετιών υφιστάμενη κατάσταση, ότι δηλαδή ο ΟΛΠ είναι ο εκμισθωτής των Ναυπηγοεπισκευαστικών Υποδομών και δεν έχει καμία εμπλοκή ή ανάμιξη σε ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες.

Οι Ναυπηγοεπισκευαστικές Δραστηριότητες ασκούνται αποκλειστικά από τις επιχειρήσεις, που είναι εγγεγραμμένες στο Εθνικό Μητρώο Ναυπηγοεπισκευαστικών Επιχειρήσεων του Νόμου 3551/2007. Με απλά λόγια, με τη Σύμβαση Παραχώρησης του 2016, παραχωρήθηκε στον ΟΛΠ η άσκηση και εκμετάλλευση συγκεκριμένων υπηρεσιών στο Λιμάνι του Πειραιά.

Η Ναυπηγοεπισκευαστική Δραστηριότητα δεν συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων, που παραχώρησε το Ελληνικό Κράτος στον ΟΛΠ. Επομένως σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης ο ΟΛΠ δεν έχει δικαίωμα να ιδρύσει Ναυπηγείο, ούτε και να εμπλακεί με οποιοδήποτε τρόπο (ούτε ως διαμεσολαβητής) σε ναυπηγοεπισκευαστικές δραστηριότητες. 

Γνωρίζοντας όλα αυτά, η κυβέρνηση δεν ενέκρινε την ίδρυση ναυπηγείου στο Μaster Plan του ΟΛΠ.

Η απόφαση του ΣτΕ

Να διευκρινίσω, με την ευκαιρία, ότι το ΣτΕ με την 766/2020 απόφασή του, δεν έδωσε την δυνατότητα στον ΟΛΠ να ιδρύσει ναυπηγείο. Το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο απεφάνθη, ότι επιτρέπεται η ίδρυση μεταποιητικών δραστηριοτήτων υψηλής όχλησης στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος.

Δεδομένου ότι η απορριπτική απόφαση της Περιφέρειας Αττικής στο αίτημα του ΟΛΠ για την ίδρυση ναυπηγείου, βασιζόταν στην απαγόρευση ίδρυσης ναυπηγείου υψηλής όχλησης στην Αττική, το ΣτΕ ανέπεμψε το ζήτημα στην Περιφέρεια Αττικής για νέα κρίση. 

Οι επενδύσεις της ΟΛΠ Α.Ε.

Εμάς μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής. Στις υποχρεωτικές επενδύσεις της ΟΛΠ Α.Ε. προβλέπεται ότι στη Ζώνη θα επενδυθούν συνολικά 55 εκατ. ευρώ., συμπεριλαμβανομένων και των πλωτών δεξαμενών.

Ως τώρα έχουν επενδυθεί τα 31 εκατ. ευρώ και εκκρεμούν να επενδυθούν άλλα 24 εκατ. ευρώ. Αυτός είναι ο στόχος μας για να επιλυθούν τα προβλήματα και να προσεγγίσουμε τα Ελληνόκτητα πλοία να επιστρέψουν στη Ζώνη», κατέληξε. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ακομη ενα ατυεχημα στη ζωνη.

34 χρονος ηλεκτροτεχνίτης, προϊςταμενος συνεργείου, επαθε ηλεκτροπληξία, ενω επέβλεπε εργασιες σε επιβατηγό πλοιο με σημαια Μαρόκου. Morocco Sun να υποθεσω .

 

ΥΓ1: μετα φτάνει οι Κινέζοι.:rolleyes:.

ΥΓ2: η Attica  εβγαλε ανακοινωση;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ αναφέρει ότι ήταν Προϊστάμενος Ηλεκτρολόγος του πλοίου, οπότε δεν είναι συνεργείο.

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Περάματος, για τραυματισμό 34χρονου ημεδαπού ναυτικού μέλους πληρώματος (ειδικότητας προϊσταμένου ηλεκτρολόγου) σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο το οποίο βρισκόταν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος για διενέργεια επισκευαστικών εργασιών.

Ο ναυτικός μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του Ο.Λ.Π. στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας για ιατρικό έλεγχο, όπου και παραμένει προληπτικά.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή που διενεργεί προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από το νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Σκοτώθηκε ο άλλος με τον δικό του γερανό στο Πέραμα προ καιρού κ τον παρουσιάσαν  ως εργαζόμενο. 

Εάν εννοείς το ατύχημα στον δεξαμενισμο του Αστεριών ΙΙ, ο νεκρός ήταν εργαζόμενος στην εταιρεία με τον γερανό.

Link to comment
Share on other sites

Άλλος ένας σοβαρός τραυματισμός

Quote

Ένας 38χρονος εργάτης τραυματίστηκε μετά από πτώση του εντός φορτηγού πλοίου υπό επισκευή σε ναυπηγείο στο Πέραμα.

Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα ο 38χρονος παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΟΛΠ από το ναυπηγείο στο Πέραμα και μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο.

thebest.gr

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όχι δεν ισχύει αυτό που λες! Οδηγούσε τον συγκεκριμένο γερανό, επειδή τύχαινε να τον γνωρίζω.

Έτσι έγραψαν πολλά ειδησεογραφικά
Αλλά φταίει η εργοδοσία όταν από αμέλεια ο εργαζ'ομενος δεν παίρνει τα μέτρα του;;

Link to comment
Share on other sites

Ευλογο το ερώτημα σου... Η ερώτηση σου δείχνει όμως πως πραγματικά έχουμε έλλειψη κουλτούρας ασφαλείας...

Η εταιρεία είναι υπεύθυνη να επιβάλει συνθήκες ασφαλείας (ακόμη και αν οι εργαζόμενοι τις αγνοούν)... Στο εξωτερικό από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω ότι πολλοί εργαζόμενοι απολύονται γιατί απλώς συστηματικά αγνοούν τους κανονισμούς ασφαλείας (έστω και αν αυτοί είναι πολλές φορές τυπικοί)...

Και προφανώς ο εργαζόμενος είναι υπεύθυνος να σταματήσει οποιαδήποτε δραστηριότητα αν οι συνθήκες δεν ριναι ασφαλεις...

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα που οι νόμοι υπάρχουν για να παραβιάζονται και δεν υπάρχει κουλτούρα ασφάλειας δεν γίνονται απολύσεις.

Στο αεροδρόμιο για παράδειγμα μου έτυχε σε high loter (τα οχήματα που διαθέτουν ανελκυστήρα για να εξυπηρετούν καροτσάκια) πιλότος της Aegean κάπνιζε στην πίτσα του αεροδρομίου που απαγορεύεται ρητά. Η απάντηση του μάλιστα όταν του έκανα παρατήρηση αφορούσε τα εκ γενετής όργανα της βουβωνικής χώρας...Εάν γινόταν σε άλλη χώρα απλά θα τον κυνηγούσε η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και θα του αφαιρούσε την άδεια.

Αν αυτά λοιπόν τα γλαφυρά γίνονται στην αεροπορία που ελέγχονται από ένα σωρό κανονισμούς του ICAO, IATA, EASA και δεν συμμαζεύεται τότε στην ακτοπλοΐα, ναυπηγεία αλλά και σε όλους τους εργασιακούς χώρους υπάρχουν σοβαρότατα ελλείμματα ασφαλείας .

Γενικά την ασφάλεια την "χτίζεις" από μικρή ηλικία, με συνεισφορά και συνέπεια που ξεκινά αλλά δεν τελειώνει στο σχολείο και την οικογένεια.

Άραγε τι αντιδράσεις θα υπήρχαν από συνανθρώπους γιατί τα βλαστάρια τους μαθαίνουν να οδηγούν για παράδειγμα με σεβασμό στους ΚΟΚ ;

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τραυματισμός εργαζομένου στο ναυπηγείο Κόρου στη Σαλαμίνα

Quote

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, το Γ' Λιμενικό Τμήμα Σαλαμίνας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, για τραυματισμό ατόμου κατόπιν πτώσεως ανυψωτικού μηχανήματος (γερανού), σε ναυπηγοεπισκευαστική επιχείρηση στην περιοχή “ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ” Σαλαμίνας.

Όπως προκύπτει, η ανωτέρω επιχείρηση είχε ζητήσει από έτερη εταιρεία την αξιολόγηση του γερανού προκειμένου να καταστεί λειτουργικός. Ο 51χρονος φέρεται να επιχείρησε να δοκιμάσει την ανύψωση φορτίου με αποτέλεσμα την κατάρρευση του μηχανήματος και τον τραυματισμό του.

Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας “ΘΡΙΑΣΙΟ” και στη συνέχεια στο Νοσοκομείο «ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ» για την παροχή ιατρικής περίθαλψης, όπου παραμένει νοσηλευόμενος.

Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Σαλαμίνας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...