Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

πάντως δείχνει για άλλη μια φορά πόσο μας έχουν καταστρέψει οι εργατοπατέρες...

Μην ανησυχείτε. Το πρόβλημα οδεύει προς λύση - εντελώς τυχαία.

Στη συνέχεια περιμένετε την "ανάπτυξη" να έρθει και στο χώρο σας. ;)

Link to comment
Share on other sites

η επιθεση στον κοκκινο συνδικαλιστη ειναι η μια οψη του νομισματος. η αλλη ειναι τα διψηφια ποσοστα της ΧΑ στο περαμα στις διπλες εκλογες του 2012. δυο φορες το εθνικο ποσοστο πηραν οι μαυροι, σε μια περιοχη που ζει μονο απο τη Ζωνη και μαστιζεται απο την ανεργια.

 

η πραγματικοτητα στη ζωνη, που τα κρουσματα βιας απλα την σκεπαζουν και την κρυβουν, ειναι οτι πλεον στη ζωνη περα απο παροπλισμενα πλοια καθε τυπου, για εργασιες ερχονται ορισμενα μονο, επι το πλειστον τα γηραιοτερα, ακτοπλοϊκα. δεν θα αργησει η μερα που ουτε αυτα θα ερχονται. οση "περιφρουρηση" και να υπαρξει απο τους μεν (το ΠΑΜΕ και το συνδικατο μεταλλου κανει εφοδους για να ελεγξει ακομη και αν υπαρχουν ανασφαλιστοι εργαζομενοι, αντι να το κανουν αυτο τα οργανα της πολιτειας) και οσο ξυλο και αν ριξουν οι δε για να αυξησουν την απηχηση τους, δεν προκειται να αντιστραφει η κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

 για εργασιες ερχονται ορισμενα μονο, επι το πλειστον τα γηραιοτερα, ακτοπλοϊκα. δεν θα αργησει η μερα που ουτε αυτα θα ερχονται.

Ήδη έχουμε παρατηρήσει πως και πολλά από αυτά κάνουν μόνο τα απολύτως αναγκαία, ίσα-ίσα για να πάρουν χαρτιά. 

δεν προκειται να αντιστραφει η κατασταση.

Συμφωνώ. Ακόμα κι αν μειωθούν τα ήδη χαμηλά μεροκάματα, κλιμακωθεί η ανασφάλιστη εργασία και μειώσουμε και το κόστος των ήδη ελάχιστων μέτρων ασφαλείας πιθανότατα να δούμε λίγη περισσότερη κίνηση. Αυτό βέβαια δεν θα σημαίνει κάποια αντιστροφή της κατάστασης για το Πέραμα, αλλά απλά παγίωση. 

 

Η απορία μου είναι η εξής: τόσο ξαφνικά το Πέραμα έγινε μη-ανταγωνιστικό; Ποιά άραγε είναι τα επίπεδα κόστους μεταξύ των ανταγωνιστών ΝΕΖ; Οι αντίστοιχοι (πχ) Ιταλοί εργαζόμενοι έχουν χαμηλότερα μεροκάματα/κόστος; 

Link to comment
Share on other sites

γενικότερα όσοι είχαν να κάνουν με τη ζώνη...μετα το 2008 είδαν το Χριστό φαντάρο με τα οικονομικά ανοίγματα που έιχαν κάνει τόσο αυτοί...όσο και οι πλοιοκτήτες... το κακό με τη ζώνη ήταν όσο το έχω ζήσει ως παιδί ,πώς μια δουλειά δε γινόταν ποτε 100% ...πάντα κάτι αφηνόταν ...είτε για να διαρκέσει μια επισκευή παραπάνω η αμα ο πλοιοκτήτης φυσάει το χρήμα και βιάζεται να το πληρώσει σε υπερωρία (αμα δεν διαμαρτυρηθει κανείς) ...δεν είναι μόνο τα μεγάλα πλοία και τα επιβατηγά....αλλα και τα πλοία τα μικρα ...(μικρα λογιζω τα κάτω απο 20.000 dwt) που έδιναν επι πολλά χρόνια ζωή σε μηχανουργεία,τροφοδότες κτλ κτλ...σκεφτείτε πόσοι εκλεισαν...και πόσοι απο όσους πήγαν απο τα μηχανουργία τους στη ΒΙΠΕ του Σχιστού...και είδαν και τη Παναγία που λέει ο λογος.... επιπλέον πόσα πλοία έδεσαν λόγω προβλημάτων??άπειρα...άλλα έφυγαν για σκράπ...το μπάμ του 2008 μετα τη ανθηρη 4ετια της ναυτιλιας τσάκισε τα πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Όταν ακούς στον ΝΜΔ, σε κλασική συζήτηση πολιτικού περιεχομένου +60άρηδων να λένε πως "όχι οι ΧΑίτες αλλά οι ίδιοι οι εργαζόμενοι έπρεπε να τους πλακώσουν στο ξύλο" (σημ: τους συνδικαλιστές...) τότε καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

το υπουργειο αναπτυξης σχεδιαζει μετρα ενισχυσης της ναυπηγοεπισκευαστικης βιομηχανιας, αναμεσα στα οποια ειναι και η καταργηση καθε δασμου και φορολογικης επιβαρυνσης που επιβαλλεται στα πλοια που επισκευαζονται/μετασκευαζονται κλπ σε ελληνικα λιμανια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο Πέραμα θα ναυπηγούνται τα υπερπολυτελή mega yachts της Benetti

 

Σε μια χρονική περίοδο κατά την οποία αναζητούνται ιδιωτικά κεφάλαια που θα επενδυθούν στη χώρα, ο κ. Βίκτωρας Ρέστης, μέσω της θυγατρικής του ομίλου του, της Ελληνικά Ναυπηγεία Περάματος, υπέγραψε μια σημαντική συμφωνία συνεργασίας με τον ιταλικό όμιλο Benetti, ο οποίος διαθέτει τα καλύτερα ναυπηγεία παγκοσμίως για τον σχεδιασμό και την κατασκευή πολυτελών σκαφών αναψυχής, των λεγόμενων mega yachts, καθώς και με την εταιρεία Lusben, θυγατρική της Benetti, εξειδικευμένη στις επισκευές και μετατροπές σκαφών αναψυχής.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 month later...

η ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη αποτελει "αγαπημενο" χωρο της Χρυσης Αυγης. B)

για αλλη μια φορα πολυμελες κλιμακιο βουλευτων εκανε επισκεψη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το συνδικάτο μετάλλου, αναφέρει ότι η μεικτή επιτροπή σε ελέγχους που έκανε στη Ν/Ζ, βρήκε ελλείψεις ασφαλείας σε συνεργεία που εργάζονταν στο Golden Ferry, και ανασφάλιστους εργαζόμενους συνεργείου στο πλοίο Horizon.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΦΠΑ στη ναυπηγοεπισκευή εξετάζει να επιβάλει η κυβέρνηση - Χαριστική βολή: Καταστροφικές οι συνέπειες για τον κλάδο, λέει το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά

 

Την τελευταία «Φ(α)ΠΑ» στη ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα σχεδιάζει να δώσει η ελληνική κυβέρνηση. Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά, η κυβέρνηση προκειμένου να αυξήσει τα έσοδα του προϋπολογισμού σκέφτεται να επιβάλει ΦΠΑ στην κατασκευή, επισκευή, συντήρηση, και στα καύσιμα, των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων.

Ωστόσο, με τα δύο μεγάλα ναυπηγεία της χώρας (Σκαραμαγκάς - Ελευσίνα) ουσιαστικά ανενεργά, η επιβατηγός ναυτιλία αποτελεί σχεδόν τη μοναδική διέξοδο για τον κλάδο, τόσο σε επίπεδο επισκευών πλοίων που γίνεται σε ετήσια βάση για την ακτοπλοΐα όσο και κατασκευής ή επισκευής μικρότερων επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων μήκους μέχρι 100 μέτρων (παντόφλες).

 

Το παρασκήνιο

Τον τελευταίο χρόνο, τα μικρά ναυπηγεία του Περάματος αλλά και του Βόλου βρήκαν διέξοδο στην κατασκευή επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων μήκους 100 μέτρων με διπλό καταπέλτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα πλοία αυτά έχουν εντυπωσιάσει αρκετές αγορές στο εξωτερικό, με αποτέλεσμα ήδη να έχουν γίνει κάποιες μεταπωλήσεις. Η εξήγηση είναι ότι η ποιότητα κατασκευής των πλοίων, αλλά και ο σχεδιασμός τους είναι μοναδικά.

 

Μάλιστα, η πρώτη σειρά πλοίων κατασκευάστηκε με βάση τις απαλλαγές ΦΠΑ που λαμβάνουν οι επιχειρήσεις της ναυπηγοεπισκευής για τις εργασίες που κάνουν στα πλοία αυτού του τύπου.

Η δεύτερη σειρά εργασιών, όμως, βρήκε σε… ύφαλο. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», οι αρμόδιες εφορίες δεν έδωσαν απαλλακτικά, πληροφορώντας τους ενδιαφερόμενους ότι είναι πιθανή η επιβολή ΦΠΑ στις συγκεκριμένες εργασίες.

Εφόσον όμως επιβληθεί ΦΠΑ, το κόστος επισκευής αυξάνεται υπερβολικά, με αποτέλεσμα, όπως επισημαίνουν στη «Ν» άνθρωποι που μετέχουν στο project, «να συμφέρει να ρίξουμε τα πλοία στη θάλασσα και με ρυμουλκά να τα περάσουμε απέναντι στη Τουρκία για να ολοκληρώσουμε τις εργασίες».

Εκτός από τις «παντόφλες», ο ΦΠΑ ενδεχομένως να «χτυπήσει» και τα μεγάλα επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία, αφού οι εξαιρέσεις αυτές προβλέπονται για όλα τα πλοία της κατηγορίας στο άρθρο 27, παρ. 1 α’ και δ’ του Ν. 2589/2000, («Κώδικας Φόρου Προστιθέμενης Αξίας»).

Πιο συγκεκριμένα, οι εξαιρέσεις ΦΠΑ αναφέρονται στην «κατασκευή, επισκευή, συντήρηση, καύσιμα κ.λπ. των επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων».

 

 

Η επιστολή του ΒΕΠ

Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά με επιστολή του προς όλους τους αρμόδιους υπουργούς κάνει λόγο για «καταστροφικές συνέπειες που θα έχει για τις ναυπηγοεπισκευαστικές επιχειρήσεις το ενδεχόμενο της επιβολής ΦΠΑ».

Εκφράζει την αντίθεσή του σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο και ζητά να υπάρξει μέριμνα και να ληφθεί απόφαση να διατηρηθούν οι προβλεπόμενες από το άρθρο 27, παρ. 1 α’ και δ’ του Ν. 2589/2000 («Κώδικας Φόρου Προστιθέμενης Αξίας») εξαιρέσεις.

«Το Επιμελητήριό μας επανέρχεται, για ακόμη μία φορά, μετά από συνάντησή μας με τον γεν. γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, κ. Αθανάσιο Χριστόπουλο, όπου, δυστυχώς, θέμα συζήτησης υπήρξε μία πιθανή επιβολή ΦΠΑ στην κατασκευή, επισκευή, συντήρηση, καύσιμα, λιπαντικά κ.λπ. των επιβατηγών, επιβατηγών-οχηματαγωγών και γενικά εμπορικών πλοίων, παρεμποδίζοντας τις, επιτέλους, ανατεθείσες σε μικρές ναυπηγικές μονάδες στη Σαλαμίνα και στο Πέραμα, εργασίες κατασκευής επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων, μήκους περίπου 100 μέτρων» σημειώνει το ΒΕΠ και προσθέτει: «Η πιθανή επιβολή ΦΠΑ στις αναφερόμενες εργασίες, συνέπεια θα είχε τη μη ανανέωση του γερασμένου υφιστάμενου στόλου λόγω της αύξησης του κόστους κατασκευής, επισκευής, κ.λπ., τη μετακύλιση του κόστους στο επιβατικό κοινό, τον κίνδυνο να μην αποπερατωθούν οι εργασίες που άρχισαν και, βέβαια, να μη συνεχίσουν με νέες παραγγελίες οι πλοιοκτήτες, οι οποίοι θα στραφούν στη γείτονα ή σε άλλες χώρες για την κατασκευή των πλοίων τους. Κύρια, όμως, θα είχε ως συνέπεια να δοθεί καίριο χτύπημα στις επιχειρήσεις του κλάδου με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ανεργία που καλπάζει στη Ν/Ζ Περάματος. Θα προστεθούν επιχειρήσεις στις, ήδη, κλειστές και άνεργοι στη σωρεία των ανέργων».

 

 

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είσαι ο φτωχός πλην τίμιος πλοιοκτήτης που επιλέγεις να φέρεις το πλοίο σου για επισκευή στην Ελλάδα, και σε πηγαίνουν στο ΝΜΔ, ανάμεσα στο European και το Θεόφιλο. Αν τη βγάλεις με απλές εκδορές είσαι άρχοντας, αλλιώς μάλλον θα τραβάς τα μαλλιά σου. Αυτός είναι ο σεβασμός του ΟΛΠ στους πελάτες του, και τις εγκαταστάσεις του διαχρονικά βέβαια και όχι μόνο τις μέρες μας. Να μην αναφέρουμε και τη ράδα (αρμοδιότητα τινος; )

Link to comment
Share on other sites

Ελέω (ξε)πουλήματος του ΟΛΠ ,έχουν παγώσει τα πάντα ... Για αυτο δεν έχει ανακοινωθεί ουτε τιποτα για το Κράκαρη,για αυτο και δε προχώρησε να τελειώσει το κρηπίδωμα της Μιαούλη και κάποιο πάρε δώσε που είχε γνωστός μου με υπηρεσία του ΟΛΠ έχει κολλήσει ...Τους έχει σταματήσει το ΤΑΙΠΕΔ...ουσιαστικά πάνε ,χτυπάνε κάρτα,πίνουν ένα καφέ και φεύγουν.. Απο Δευτέρα τα σπουδαία.. Αυτη ειναι η κατάσταση που επικρατεί το τελευταίο δίμηνο περίπου

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε πετρο, το να υπαρχει καποιο κλιμακιο αρμοδιο για τετοιες περιπτωσεις οπως το european (για να μη φυγουν και οι τελευταιοι εναπομειναντες πελατες) δεν θελει και επιστημη, ουτε να τελειωσει ο κρακαρης

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεση έχει η ιδιωτικοποίηση και το ΤΑΙΠΕΔ με τα ζητήματα ασφαλείας της επιχείρησης? Μα είναι σοβαροί?

 

Είναι σα να λέμε ότι επειδή θα ιδιωτικοποιηθεί πχ η ΔΕΗ ο κάθε υπάλληλος δεν θα κάνει την δουλειά για την οποία πληρώνεται και δεν πα να πάρουν φωτιά οι σταθμοί και να μείνει η χώρα χωρίς ρεύμα.

Link to comment
Share on other sites

Πχ οτι πολλές φορές όλοι έχουμε δει αμάξια του ΟΛΠ να κόβουν βόλτες στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού.Τώρα ελέω ΤΑΙΠΕΔ έχουν μειωθεί τα πάντα. Μειώθηκαν οι βόλτες. Τους είχαν πεί να κόψουν έξοδα για να γίνουν πιο ελκυστικοί...Μέχρι και μείωση στα παραλαβή χαρτιού μου μετέφερε κάποιος ... Να φέρνουν απο τα σπίτια τους και τέτοια φάση...


Γενικότερα όσοι κυκλοφορούμε στο λιμάνι βλέπουμε πως γενικότερα προχωρούσαν κάποια έργα μέχρι λίγους μήνες πρίν... χάλαγε μια μπίντα..επισκευαζόταν...τώρα ό,τι χαλάει δε φτιάχνεται μέχρι να ερθει ο νέος...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ανεργία στη ζώνη και στο Πέραμα γενικότερα..

 

 

Ένας 32χρονος αλλοδαπός εργάτης τραυματίστηκε ελαφρά το πρωί της Δευτέρας κατά τη διάρκεια εργασιών αποκομιδής μεταλλικών κομματιών (SCRAP) στο ελλιμενιζόμενο πλοίο R/O-R/O PASS «ΝΙSSOS SAMOS», σημαίας Κύπρου στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος.

Συγκεκριμένα ο εργάτης στην προσπάθεια του να μεταφέρει κομμάτια μετάλλου έχασε την ισορροπία του, με αποτέλεσμα την πτώση του στο κάτω κατάστρωμα από ύψος τριών περίπου μέτρων. Ο 32χρονος τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΟΛΠ σε ιδιωτική κλινική όπου και παραμένει για εξετάσεις. Προανάκριση διενεργείται από το Δ' Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

hcg.gr

 

υ.γ. Επειδή διαμαρτύρονται για ανεργία στη ζώνη διάφοροι ομοεθνείς μας πιο πολύ το γράφω...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως με τη μεγάλη δεξαμενη του Περάματος κλειστη για επιθεωρηση,σε περιοδο "καυτη" για δεξαμενισμους επιβατηγων , βλέπουμε πως πάνε σε άλλες δεξαμενές ,οπως Ελευσινα,Αυλίδα και Μαλτα...Απο προγραμματισμο σκιζουν στον ΟΛΠ

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω έχεις την ψευδαίσθηση πως ο ΟΛΠ λειτουργεί με εμπορικά και ανταγωνιστικά κριτήρια. Κάτι τέτοιο δε συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο πως η κερδοφορία και η επιβίωσή του σαν εταιρεία, δεν έχει άμεσο αντίκτυπο σε διοίκηση και προσωπικό. Μαζί με την αξέχαστη Ολυμπιακή Αεροπορία, έχουν υπάρξει προπύργια βολέματος και ασφαλή αγκυροβόλια γενεών από παιδιά του κομματικού σώληνα. Και συγκεκριμένα στην περίπτωση του ΟΛΠ, Μανιατών(ΝΔ) και Κρητικών(παλιό, καλό, ΠΑΣΟΚ). 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...