Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κάνεις λάθος σε αυτό, και ειδικά το τελευταίο περι να κανουν την μανουβρα τους ήσυχα κατα τις 8 το προσπερνάω ως κακογουστο αστείο.

Τα εξερχόμενα πλοία έχουν προτεραιότητα ως προς τα εισερχόμενα. Απο την στιγμή που δόθηκε άδεια εισόδου στο Μυκονος Παλας για να δέσει, τότε είναι υποχρεωμένα να περιμένουν να αδειάσει η λεκάνη από το πλοίο που κανει μανούβρα και όχι να κάνουν σφήνες! 

Το Ναξος γιατί δηλαδή περίμενε να ολοκληρώσει το Σαμος τη μανουβρα του για να περάσει; Τον πιάσανε καλοσύνες πρωί πρωί;

Link to post
Share on other sites

Καλα δε θα περναγε το  champion  στη πλωρη του σαμος θα εμενε!αλλα φετος υπαρχουμ μεγαλες υποχωρησεις απο το traffic με κινησεις εντος λιμενος που πριν δεν γινοντουσταν!αλλα βεβαια δεν γινεται κ αλλιως γιατι θα υπαρχουν αρκετες καθυστερησεις

Link to post
Share on other sites

τι εννοεις οτι υπαρχουν μεγαλες υποχωρησεις;

γινονται εκπτωσεις σε θεματα safety?

δεν υπαρχει κανονισμος λιμενος στον πειραια; προτεραιοτητες ΔΚΑΣ κλπ, δεν εχουν εφαρμογη;

ολα εξαρτωνται απο την ελαστικοτητα του traffic και την καλη θεληση οσων ειναι στα χειριστηρια

Link to post
Share on other sites

Φετος τα πλοια της αιγινας αντι να περιμενουν στην μεγαλη λεκανη και να χανουν χρονο τα αφηνουν κ συναντιουνται μπροστα απο το υπουργειο.κανουν αναποδα τα κρητικα το πρωι που ερχονται 7 παρα κ το Ναξος βιραρει αγκυρα παρα διπλα η φτανει διπλα στο Σαμος η στο Ροδος που εκεινει την ωρα δενουν κ μολις καπελωσουν οι καβοι πρυμα βγαινει εξω..

Link to post
Share on other sites

Δεν γίνεται καμία έκπτωση στην ασφάλεια απλώς υπάρχει μια καλύτερη συνεννόηση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πλοίων!! Εγώ έχω τύχει πριν πολλά χρόνια να παραμείνω με πλοίο εκτός λιμένος για μια ώρα λόγω αυξημένης κίνησης στο λιμάνι!! Για παράδειγμα εάν ένα πλοίο του Σαρωνικου θέλει ένα λεπτό για να προλάβει μια αναχώρηση από το ντοκ 3, μπορεί να περάσει και μετά να ξεκινήσει το πλοίο από το ντοκ 3!! Άλλο παράδειγμα να φεύγει ένα πλοίο και να πηγαίνει προς τη παγοδα έτσι ώστε άλλο πλοίο να περάσει το στενεμα για να γυρίσει στη μεγάλη λεκάνη ή να πάει στα λεμοναδικα! Ενω πολλές φορές πλοίαρχοι κάνουν συνεννόηση μεταξύ τους για να δώσουν βοήθεια στο traffic!! Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις που το traffic πάει με το γράμμα του νόμου και υπάρχουν άσκοπες ταλαιπωρίες!!

Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Βέβαια υπάρχουν και περιπτώσεις που το traffic πάει με το γράμμα του νόμου και υπάρχουν άσκοπες ταλαιπωρίες!!

Άσκοπη η ταλαιπωρία που προκαλείται από την τήρηση του νόμου;! Σοβαρά το έγραψες αυτό τώρα;

Συγγνώμη που υπάρχει έννομο κράτος και κάποιοι τηρούν νόμους, διατάξεις και κανονισμούς! 

Φευ...!

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, proud_ionian said:

γινονται εκπτωσεις σε θεματα safety?

 

30 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Δεν γίνεται καμία έκπτωση στην ασφάλεια[...]  με το γράμμα του νόμου και υπάρχουν άσκοπες ταλαιπωρίες!!

αρα γινονται εκπτωσεις. αυτο καταλαβαινω εγω

Link to post
Share on other sites

Σήμερα το πρωί, ακόμα ένα "ευχάριστο" γεγονότο συνέβη με οδηγίες του traffic προφανώς. Το Blue Horizon έχοντας κάνει τη δεξιά μανουβρα του στην κεντρική λεκάνη και ενώ είναι έτοιμο να ξεκινήσει το ανάποδα για τη θέση του, το Ναξάκι αναχωρεί από λεμονάδικα και περνάει απ την πρύμη του. Μάλλον οι προσπάθειες του τράφικ για αποφυγή καθυστερήσεων θα συνεχιστούν αλλά σίγουρα επαφίεται στους πλοιάρχους η προσοχή κατά τις κινήσεις τους..

Link to post
Share on other sites

Πολλοί κριτές και πολλές κριτικές μαζεύτηκαν στις τελευταίες αναρτήσεις.

Το να κάνει κάποιος τη δουλειά του και να ρισκάρει , δεν σημαίνει ότι παρανομεί...

Ίσα , ίσα που αυτό δείχνει επαγγελματισμό , συνείδηση και ευθύνη !

Καλό θα είναι πριν γράφεται (-ε) κάτι να γνωρίζετε υπό ποιες συνθήκες γίνεται το κάθε τι.

Αλλιώς , θα ήταν ενδιαφέρον να σχολιάσετε και να κρίνετε τη δουλειά των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και να μας την παρουσιάσετε μιας και δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι πιο ουσιώδες !

Link to post
Share on other sites

Το ιδιο πραγμα εγινε και χθες με το Ελ Βενιζελος.Θεωρω πως το μικρο Bs περνα με ασφαλεια απο τη πρυμνη του Ελ Βενιζελος.Και σιγουρα σε αυτες τις εντολες του traffic  παιζει ρολο και ο καλος καιρος που επικρατει αυτες τις μερες.Παντως οπως λεει και ο φιλος πιο πανω σιγουρα οι υπαλληλοι του traffic  ειναι οι πλεον ειδικοι να ρυθμίζουν τη κυκλοφορία εντος του λιμένα.

20180719_065748-1-1.jpg

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, 94867 said:

Πολλοί κριτές και πολλές κριτικές μαζεύτηκαν στις τελευταίες αναρτήσεις.

Το να κάνει κάποιος τη δουλειά του και να ρισκάρει , δεν σημαίνει ότι παρανομεί...

Ίσα , ίσα που αυτό δείχνει επαγγελματισμό , συνείδηση και ευθύνη !

Καλό θα είναι πριν γράφεται (-ε) κάτι να γνωρίζετε υπό ποιες συνθήκες γίνεται το κάθε τι.

Αλλιώς , θα ήταν ενδιαφέρον να σχολιάσετε και να κρίνετε τη δουλειά των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και να μας την παρουσιάσετε μιας και δεν έχετε να ασχοληθείτε με κάτι πιο ουσιώδες !

Το να κάνει κάποιος την δουλειά του και να ρισκάρει, όχι δεν παρανομεί. Και αυτό αφορά τους πλοιάρχους.

Διότι στην περίπτωση του traffic είναι εξόφθαλμο πως τα πράγματα γίνονται με τρόπο που δεν συνιστά τον πιο ασφαλή.

Εάν γνωρίζαμε τις συνθήκες, θα ξέραμε και τον λόγο που έγινε αυτή η επιλογή από τους ελεγκτές του traffic. Όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε γνωστό και δικαίως γράφονται οι παρατηρήσεις μας εδώ μέσα. Σε κάθε άλλη περίπτωση, κάποιος που γνωρίζει τις συνθήκες, είναι ευπρόσδεκτος να τις γράψει, για να κατανοηθεί ο τρόπος λειτουργίας του traffic.

Δεν είμαστε κριτές και δεν γράφουμε κριτικές. Είναι όλα όσα παρατηρούμε ο καθένας απ το δικό του μετερίζι, και καλώς ή κακώς αυτά που παρατηρούμε τα γράφουμε εδώ. Ακόμα κι αν θεωρούνται νόμιμες οι ενέργειες του traffic, οι πλοίαρχοι αποφασίζουν πως θα διασφαλίσουν την ασφάλεια των πλοίων τους, πέρα από τις εντολές των αρχών. Διότι δεν φαντάζομαι εσείς ως πλοίαρχος, λόγου χάρη, να πράξετε κάτι που δεν είναι ασφαλές για το πλοίο, το πλήρωμα και τους επιβάτες. Το ρίσκο εμπεριέχεται σε αυτό.

Link to post
Share on other sites

Εχει αλλαξει κατι στο τραφικ; Διοικητης κτλ; Θυμαμαι πολλα χρονια τους πλοιαρχους να εχουν διαφορα θεματα συνενοησης, προστιμα κτλ. αλλα και κοντρες με τους διαφορους «χειριστες» εκει μεσα. 

Link to post
Share on other sites

Μια χαρά ασφαλής είναι οι εντολές του Πειραιάς Traffic και εάν κάποιος πιστεύει ότι για ένα πλοίο δεν είναι ασφαλείς οι εντολες του traffic, το πλοίο μπορεί να επικοινωνήσει με το traffic στο vhf ή στο τηλέφωνο, ότι δεν συμφωνεί και θα περιμένει έτσι ώστε να μειώσει κάποιον υποτιθέμενο κίνδυνο είτε γιατί το πλοίο έχει κάποια βλάβη, είτε δεν βοηθάνε οι ελικτικες ικανότητες του, είτε κρίνει ο πλοίαρχος ότι δεν είναι σίγουρος για τη κίνηση που το εχει δοθεί! Η συζήτηση ξεκίνησε με τη μανούβρα του Μύκονος Παλλάς, επειδή αναχώρησε το Champion Jet 1, κατόπιν εντολής του Πειραιάς Traffic. Οπότε εάν είχε κάποια ένσταση ο πλοίαρχος του Μύκονος Παλλάς θα μπορούσε να ζητήσει από το traffic να μείνει το Champion Jet 1 στη παγόδα, μέχρι να γυρίσει και να κάνει ανάποδα 200 μέτρα που ήθελε για τη θέση του. 

Neptune, εχει αλλάξει αρκετά το προσωπικό του Πειραιάς traffic τα τελευταία χρονια, αλλά και ο προϊστάμενος της υπηρεσίας

Link to post
Share on other sites

Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας. Κανεναν δε συμφερει να καθεται το βαπορι εξω να περιμενει (ουτε μεσα)

Και στο τραφικ θα ξερουν τι κανουν, και οι καπετανιοι ξερουν τι γινεται μεσα στο λιμανι, και οι επιβατες που ειναι καρφωμενοι στο marinetraffic πλεον ξερουν, ακομα και οι σκυλοι στο καταστρωμα. Μην κανουμε την τριχα τριχια. Τοσα χρονια θυμαμαι τα βαπορια να κανουν ουρες στη μπουκα, μεχρι να βιραρει ενα βαπορι, να φυγει, μετα να μπαινει πρωτο αυτο που επρεπε να δεσει στο ντοκ3 και να περιμενουν εξω 4 βαπορια για λεμοναδικα και 200αρια...

Εμενα προσωπικα μια χαρα μου φαινεται αυτο το φετινο.. Μου θυμιζει και λιγο 80ς των οποιων ειμαι φαν

Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Neptune said:

Εμενα προσωπικα μια χαρα μου φαινεται αυτο το φετινο.. Μου θυμιζει και λιγο 80ς των οποιων ειμαι φαν

Μα κ γω γι αυτο ανεφερα αυτα που εβλεπα γιατι πλεον δεν υπαρχουν οι καθυστερησεις των προηγουμενων ετων!κ μενα 90 μου θυμισε η κατασταση

Link to post
Share on other sites
8 hours ago, 94867 said:

Το να κάνει κάποιος τη δουλειά του και να ρισκάρει , δεν σημαίνει ότι παρανομεί...

Είναι νόμιμο δηλαδή να έχεις στο πλοίο κόσμο και να ρισκάρεις; Εγώ εάν ήμουνα πλοίαρχος δεν θα ρίσκαρα, θα ακολουθούσα τον πιο ασφαλή τρόπο για να κάνω την δουλειά μου.

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, lostromos said:

Είναι νόμιμο δηλαδή να έχεις στο πλοίο κόσμο και να ρισκάρεις; Εγώ εάν ήμουνα πλοίαρχος δεν θα ρίσκαρα, θα ακολουθούσα τον πιο ασφαλή τρόπο για να κάνω την δουλειά μου.

με τα αν και τα ίσως δεν έγινε τίποτα ποτέ. Αυτοί που ειναι στις γέφυρες και ειναι επαγγελματίες δεν νομίζω πως έχουν κάποια όρεξη να ρισκάρουν τις καριέρες, το όνομα, και το μέλλον το δικό τους αλλά και των οικογενειών τους, επομένως θεωρώ δεδομένο ότι ξέρουν πολυ΄τι κάνουν.

Καλό θα ήταν να μην διυλίζουμε τον κώνωπα. Εάν κάποιος από τους γράφοντες είναι ή πρόκειται να γινει πλοίαρχος ας εφαρμόσει αυτά που πιστεύει όταν έρθει η ώρα. Προς το παρόν ας αφήσουμε τους επαγγελματίες να κάνουν τη δουλειά τους :)

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, lostromos said:

Είναι νόμιμο δηλαδή να έχεις στο πλοίο κόσμο και να ρισκάρεις; 

Το ρίσκο είναι κάτι σχετικά αόριστο και κάθε ενέργεια εμπεριέχει ρίσκο ακόμη και το να κατέβει κάποιος ένα σκαλοπάτι. Από την στιγμή που κάποιος πιάνει τα χειριστήρια (και ενός πλοίου) παίρνει -και αποδέχεται- το ρίσκο. Δεν είναι τυχαίο το ότι σε πάρα πολλά σημεία ο ΔΙΚΑΣΘ τελικά καταλήγει στην ναυτική πρακτική και την κρίση του πλοιάρχου. Ούτε είναι τυχαίο ότι -ακόμη και με οδηγίες από traffic ή ακόμη και με πιλότο στο πλοίο- η ευθύνη (και αναμφισβήτητη τελική απόφαση) είναι του πλοιάρχου.

 

7 hours ago, lostromos said:

Εγώ εάν ήμουνα πλοίαρχος δεν θα ρίσκαρα, θα ακολουθούσα τον πιο ασφαλή τρόπο για να κάνω την δουλειά μου. 

Σε αυτό δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω (με την πρσθήκη της λέξεως "αναίτια" μετά το "ρίσκαρα"). Έβλεπα χθές πάλι ένα καταφθάνον δελφίνι να "τρομοκρατεί" με κόρνες ένα ιστιοπλοϊκό που έμπαινε ήδη σε λιμάνι, πηγαίνοντας κατά πάνω του με ταχύτητα (λές και τα 30 δευτερόλεπτα που θα του κόστιζε να το "κόψει" λίγο νωρίτερα ήταν θέμα ζωής ή θανάτου) και μοιραία μπήκα σε σκέψεις τύπου what... if.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Για να κάνουμε και λιγάκι ιστορική αναδρομή στο Πειραιάς Traffic, Κίνηση Λιμένος Πειραιώς για τους παλαιότερους, πέρα από την προφανή χρησιμότητά του, κατά καιρούς έχει υπάρξει βέβαια και όργανο επιβολής μέσα στο λιμάνι της εκάστοτε "άρχουσας εταιρείας". Θυμάμαι χαρακτηριστικά πρίν αρκετά χρόνια μετά από 3-4 ημέρες απαγορευτικό και με το λιμάνι γεμάτο φορτωμένα πλοία έτοιμα για αναχώρηση τα μεσάνυχτα, ολόκληρο το λιμάνι να περιμένει να φύγει πρώτο απ΄ όλα το Blue Starάκι που βρισκόταν στα Λεμονάδικα, ενώ 3 πλοία που ήταν δεμένα στο Dock 3 και έφευγαν με μια προπελιά, αναχώρησαν τελευταία. 

 

Χαρακτηριστική επίσης και η περίπτωση της εισόδου της ΣΑΟΣ στις γραμμές της Χίου και Μυτιλήνης. Με το Παναγία Κρημνιώτισσα τότε να αναχωρεί πολλές φορές από το κεφάλι του Ηετίωνα, δεμένο εκεί στη γλίστρα. Έτοιμο ήδη από τις 1750 και με αναχώρηση 1800, να του λένε να περιμένει(το roro που δεν έπαιρνε επιβάτες), την ώρα του. Κι όταν ερχόταν η ώρα του, μαντέψτε, να μην παίρνει σειρά με τίποτα. Ο τότε πλοίαρχος Νίκος Κουρούσης(αν δεν με απατά η μνήμη μου) να ωρύεται στο VHF και να εκλιπαρεί να πάρει άγκυρες στα δεξιά της λεκάνης, κάτω από το σημερινό ΥΕΝ χωρίς να ενοχλεί κανέναν, ενώ την ίδια στιγμή να γίνεται παρέλαση από παντόφλες και δελφίνια του Σαρωνικού. Απώτερος σκοπός φυσικά, η όσο το δυνατόν αργοπορημένη αναχώρηση του πλοίου ώστε να μην φτάσει νωρίτερα από τα πλοία της ΝΕΛ που αναχωρούσαν στις 1900, αυτό γινόταν επί καθημερινής βάσεως τότε.

 

Επί του πρακτέου, στις δεκαετίες του 80-90 είχαμε γενικά μια πιο "ρισκαδόρικη" διαχείριση της κινήσεως και σχετικά καλή συνεννόηση. Πλοία να περιμένουν τα άλλα στη λεκάνη του Dock 3 ή να συναντιούνται κατόπιν συνεννοήσεως στη μεγάλη λεκάνη με το πλοίο που έφτανε να κρατιέται στα 200άρια και τα αναχωρούντα να κρατιούνται πρός τα δεξιά. Μιλάμε βέβαια τότε και για μεγαλύτερο αριθμό πλοίων, μικρότερα μεγέθη και πολλά πλοία συνωστισμένα στου Τζελέπη και στα Λεμονάδικα. Η σφήνα του Catamaran I στο Ναιάς ΙΙ και η πρόσκρουσή του στο κόκκινο, άλλαξε τα δεδομένα και είχαμε σημαντικό περιορισμό του ρίσκου όσον αφορά τις συναντήσεις πλοίων. Οι αναμονές εκτός λιμένος έγιναν κανόνας. Βέβαια, οι πρωινές αφίξεις/αναχωρήσεις ήταν πάντα ώρα αιχμής και πεδίο αντιπαράθεσης, ενώ το χειρότερο που μπορούσε να τύχει τότε ήταν άφιξη ημερησίου από την Κρήτη με το Σήφη τον Αθητάκη να κλείνει για πολλή ώρα το λιμάνι μέχρι να γυρίσει το Λατώ. Γενικά τότε δινόταν περισσότερο η δυνατότητα στους πλοιάρχους να συνεννοηθούν μεταξύ τους, τώρα πια δεν είναι τόσο σύνηθες αυτό.

 

Όπως έχω πεί και νωρίτερα στο topic, ειδικά όσον αφορά την κίνηση των φορτηγών πλοίων υπήρχαν ασυνεννοησίες με το ΠΣΠ αλλά και προβλήματα στη συνεννόηση με αλλοδαπούς πλοιάρχους, σαν αποτέλεσμα των φτωχών αγγλικών και από των 2 πλευρών αλλά και της ελλείψεως θαλασσινής εμπειρίας(εννοώ σε κανονικά πλοία και όχι σε πλωτά του λιμενικού) των στελεχών. Υπήρξαν και μεμονωμένες περιπτώσεις που η δύναμη της εξουσίας οδήγησε σε έπαρση αλλά τέλος πάντων σε γενικές γραμμές θεωρώ πως όταν βγαίνει η πολιτική από μέσα και οι κατευθυντήριες γραμμές από το ΥΕΝ περί ευνοουμένων, η συγκεκριμένη υπηρεσία κάνει καλά τη δουλειά της.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Κυκλοφορεί στο ταράφι πως προχτές έγινε προφορική παρατήρηση στον Αχαιό(και δικαίως) πως μπήκε στο λιμάνι με 10+ κόμβους από την είσοδο μέχρι το στένεμα. Αληθεύει όμως πως χτές το μεσημέρι το Νήσος Χίος βγήκε με 12.6 κόμβους, τους οποίους πρόλαβε και ανέπτυξε από το ντόκ 3 μέχρι τα φανάρια, χωρίς να βγάλει κίχ το Πειραιάς Traffic? :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Φωναζει το Σαμος πολλες φορες επειδη δεν κοβουν οπως μπαινουν κ κοπαναει κ μην σπασει κανα καβο ειδικα εκει στο στενεμα!μου χει τυχει να τα χωνει κ στο Paros μου μπηκε γρηγορα αλλα κ στο traffic

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ομορφιά σήμερα το απόγευμα στον Πειραιά, περί ώρας 1750 οπότε και αφίχθη το  Έλυρος από το ημερήσιο δρομολόγιο. Έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και σήμερα καθυστέρησε το Blue Star Milena κανένα εικοσάλεπτο με συνέπεια να πρέπει να διαλέξει το Τράφικ σε ποιόν θα δώσει προτεραιότητα. Στην Blue Star που κρατάει το λιμάνι νά? ή στην ΑΝΕΚ που όπως και να το κάνεις είναι στα πάντα μέσα και στα έξω? Και το τράφικ διάλεξε και τους δύο, ή μάλλον και τους τρείς:D.

 

Έδωσε κίνηση στο Πάτμος που πήγε και κρατήθηκε σύριζα με το Π του ΟΛΠ, και έδωσε κίνηση και στο Άγιος Νεκτάριος Αίγινας που κρατήθηκε στα 200άρια για να περάσει ο Έλυρος μέσα! Να και το σχετικό πλάνο, το οποίο επίσης δείχνει ότι στο λιμάνι έπνεε ένα 5αράκι βοριάς. Με το που πέρασε το στένεμα ο Έλυρος, ξεμύτισε πίσω του το Πάτμος όπως βλέπουμε και εδώ, ακολουθούμενο από το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας. Σκηνές δεκαετίας του 80.

 

Κι εγώ αναρωτιέμαι, γιατί να γίνει αυτή η ρισκαδόρικη μανούβρα? Πόση ώρα θα έπαιρνε να φτάσει στα φανάρια το Πάτμος και μετά να μπεί ο Έλυρος? Έγινε όλο αυτό το μπαλέτο για να μπεί στις 1750 κι όχι στις 1800 το Έλυρος που είχε αναχώρηση 2200? Safety First κάνουνε οι αθρώποι, δε βράζουνε ροβύθια :rolleyes:.

Link to post
Share on other sites

Θεωρητικα ο Ελυρος εχει προτεραιοτητα γιατι εχει αμεση αναχωρηση εστω κ στις 10 το βραδυ!

Τα blue star  απο μεσα δεμενα χωρις αγκυρα μεχρι τη μπουκα θελουν 9 λεπτα να βγουν εξω!

Το θεμα ειναι να εξυπηρετηθουν ολοι κ να τα χουν καλα με ολους!φετος ειναι πιο ευκολα  με λιγοτερες αφιξο αναχαρωσεις

Link to post
Share on other sites

Νομίζω προτεραιότητα έχει το εξερχόμενο βαση κανονισμού αλλά εδώ για μένα δεν είναι θέμα κανονισμών, είναι θέμα κοινής λογικής. Αν ήταν θέμα κανονισμών, δε θα περίμενε πολλές φορές ο Όλυμπος να μπεί το Blue Star Paros. Έχεις ένα πλοίο που έχει αναχώρηση σε 4 ώρες και ένα που φεύγει τώρα για πιεσμένο δρομολόγιο.

 

Αλλά είναι όπως το λες, η κλασσική νοοτροπία του "να τα έχουμε καλά με όλους και να εξυπηρετούμε τους δυνατούς". Κάτι σαν τους Έλληνες διαιτητές δηλαδή:D. Δεν φταίνε όμως τα στελέχη, φταίει το ίδιο το Σώμα που τους αφήνει απροστάτευτους και δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να επεμβαίνουν σε κάτι που έπρεπε να είναι εσωτερική υπόθεση του ΛΣ, όπως είδαμε και σε προηγούμενη περίπτωση. Όπως και να έχει το πράμα, την έξωθεν καλή μαρτυρία και την αμεροληψία, την εξασφαλίζει μόνο η εφαρμογή των κανονισμών χωρίς εκπτώσεις.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...