Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ναι σε ολα τα πλοια επιτρεπεται να μπουνε με λιγο παραπανω ταχυτητα απο το επιτρεπομενο εφοσον εχουνε μεσα καποιο ασθενη. Ισχυει αυτο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όντως, αυτό που γράφει ο Neptune είναι σωστό. Αν ένα υδροπτέρυγο μεταφέρει ασθενή και δεν υπάρχει άλλη κυκλοφορία ή μανούβρες στο λιμάνι, το Piraeus Traffic του δίνει άδεια να μπεί με μεγαλύτερη ταχύτητα, ιδίως αν το ασθενοφόρο έχει ήδη φτάσει και περιμένει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω δει βαρκούλα με κουπιά να έκανε βόλτες από τα Μπλουσταρ μέχρι τα Κρητικά:):eek:

Αλλά αυτή δεν μπήκε από την είσοδο άρα δεν αφορούσε το τράφικ.

Από το λιμάνι την ρίξαν μέσα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρεπει να ειδες ενα πορτοκαλι βαρκακι που κανει συχνα βολτες και ψαχνει κοιλιδες η μηπως κανενας εξυπνος αδειασε καμια σεντινα. Αυτο το εχω δει να βγαινει απο το μερος που βγαινουν και οι πιλοτινες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και η οποία βοηθάει και σε έκτακτες περιπτώσεις όπως αυτή που του ΡΟΜΙΛΝΤΑ και του ΝΤΑΛΙΑΝΑ οι άγκυρες αγαπήθηκαν τρελά.

post-17-128326971685_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες, γύρω στις 17:10 το τράφικ καλούσε το ΜΑΡΙΝΑ επιμόνως γιατί δεν έχει αναχωρήσει και γιατί δεν κάνει έστω κλίση όταν θα καθυστερήσει.

Θα μου πείτε που είναι το κακό;

Το κακό και αυτό που τους διέφυγε είναι ότι το ΜΑΡΙΝΑ είχε αναχώρηση στις 18:00.:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτελους καποια ταξη πρεπει να μπει στο θεμα των συνεννοησεων μεταξυ Πειραιας Τραφικ και ΠΣΠ(Πλοηγικος Σταθμος Πειραιως). Συνεχιζει να παρατηρειται επανειλημενα το φαινομενο, το ΠΣΠ να δινει οδηγιες σε ενα πλοιο(καναλι 12) να προχωρησει μισο μιλι απο την κιτρινη για να παραλαβει πλοηγο, το πλοιο ανυποψιαστο να προχωραει και ξαφνικα το Τραφικ στο καναλι 13 να του βεβαιωνει προστιμο για κινηση χωρις ενημερωση του Τραφικ.

Ειναι αληθεια βεβαια οτι το Τραφικ δινει ρητες εντολες στα πλοια να το ενημερωνουν για οποιαδηποτε τους κινηση. Ομως οταν οι εντολες για κινηση προερχονται απο το ΠΣΠ, και οι πλοιαρχοι δικαιολογημενα θεωρουν οτι υπαρχει καποια συνεννοηση μεταξυ ΠΣΠ και Τραφικ με συνεπεια να προχωρουν χωρις να καλουν πολλες φορες το Τραφικ και τα προστιμα να πεφτουν βροχη. Δεν θα επρεπε να υπαρχει τροπος συνεννοησης μεταξυ των 2 Υπερεσιων που χρησιμοποιουν τους πλοιαρχους των πλοιων προκειμενου να συνεννοουνται μεταξυ τους?

Κατα τα αλλα δεν παρατηρειται καμια βελτιωση στην ποιοτητα των οδηγιων που δινονται στα πλοια υπο την εννοια οτι ορισμενοι νομιζουν πως τα πλοια εχουν υδραυλικο τιμονι, ABS και χειροφρενο. Επιτελους, δεν μπορεις να εισαι αξιωματικος του Τραφικ και να διαταζεις τον οποιοδηποτε πλοιαρχο "Stop your vessel immediately". Και τι ειναι το πλοιο να το σταματησεις, το τρολει Κολιάτσου - Παγκράτι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν το Τραφικ το στελεχωνουν λιμενικοι και οχι πλοιαρχοι τοτε τι περιμενεις? Ακομα και οι Τουρκοι εχουν πλοιαρχους που οτι και να ναι ειναι καλυτεροι απο τους λιμενικους για τη συγκεκριμενη περιπτωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Piraeus Traffic έχει γίνει πλέον πολύ σχολαστικό μετά το ατύχημα του Flying Dolhin Athina με το Champion Jet 1. Δηλαδή σε κάθε ταυτόχρονη κίνηση πλοίων γίνεται ενημέρωση των πλοιάρχων ότι γίνεται η συγκεκριμένη κίνηση και εάν κρίνει ο έκαστος πλοίαρχος ότι μπορεί να αναχωρήσει ή να μπει να δέσει να γίνεται επικοινωνία μεταξύ των πλοιάρχων και με την εμπειρία και κρίση του κάθε πλοίαρχου, γιατί δεν έχουν οπτική επαφή με το λιμάνι (δεν δουλεύουν οι κάμερες στο λιμάνι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ποια σημεία είχε κάμερες? Πύργο και στις παλιές αποθήκες μπροστά απο το Σιλό?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το "δέν δουλεύουν οι κάμερες στο λιμάνι" δέν είναι και τόσο κολακευτικό γιά το μεγαλύτερο λιμάνι τής χώρας.Ελπίζω να επισκευαστούν τάχιστα.

 

Επίσης,κάτι είχα γράψει στο θέμα τού ατυχήματος με το FD ATHINA και το Champion Jet γιά την δυνατότητα προμήθειας κάποιου είδους συστήματος ραντάρ παρόμοιου με αυτό που έχουν στα (σοβαρά) αεροδρόμια γιά τον έλεγχο τής κίνησης στίς πίστες και τους τροχοδρόμους/διαδρόμους.Με τον τρόπο αυτό,ο υπεύθυνος κυκλοφορίας στο λιμάνι θα έχη συνολική εικόνα τής κίνησης σε μία οθόνη,αντί να παρακολουθή ταυτοχρόνως τίς οθόνες όλων τών καμερών (δέν είναι μύγα ο άνθρωπος να'χη εκατό μάτια).

 

(Ναί,ξέρω,δέν υπάρχουν λεφτά,αλλά άν-φτού κακά-κάποια στιγμή ένα κρουαζιερόπλοιο εμβολίση κανένα πλοιάριο τής Σαλαμίνας και βρεθούν εκατό άτομα στον πάτο τού λιμανιού,θα λέμε όλοι "τίς πταίει" σάν τον Τρικούπη...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από αύριο το Traffic θα βρίσκεται στο Υπουργείο, στον ενσωματωμένο πύργο του κτηρίου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο κτίριο στην Προποντίδος ομως τι θα γίνει? Θα μεταφέρουν το ΚΛΠ οπως λέγανε κάποτε ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκεί στεγάζεται ακόμα η Σχολή Λιμενοφυλάκων. Πάντως το συγκεκριμένο κτήριο έχει υποφέρει διάφορα από σεισμούς κλπ. Άσε που οι υπηρεσίες του ΚΛΠ πρέπει να είναι δίπλα στο λιμάνι, κι όχι παράμερα, δε θα είχε λογική τέτοια μεταφορά. Αλλά τι έχει λογική θα μου πείς? Το ότι έχουν κλείσει μία από τις καλύτερες θέσεις στο κεντρικό λιμάνι για να ελλιμενίζονται τα πλωτά του ΛΣ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρωντας τις επιστροφες των πλοιων στο λιμανι του πειραια ολο το καλοκαιρι  ειδα οτι δεν υπαρχει πλεον η ελατωση της ταχυτητας απο το υψος του αεροδρομιου μεχρι την κιτρινη τσαμαδουρα οπως γινοτανε τις αλλες χρονιες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουν χαλαρωσει λιγο τα πραγματα, ειδικα μολις πεσει ο ηλιος αλλα οχι οτι το εχουν κοψει κιολας. Ολα τα ταχυπλοα αλλα και τα γρηγορα συμβατικα μειωνουν ταχυτητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρείς επιστροφές απο Πάρο σε Πειραιά με Πάτμος (μεσημέρι), Δήλος(βράδυ), και Νάξος (βράδυ), φέτος το καλοκαίρι, και στις τρείς αναγγελία απο μεγάφωνα για τη μείωση της ταχύτητας την οποία και καταλάβαινες αμέσως.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με 25 κομβους ηρθε το δηλος μεσα γι αυτο θυμηθηκα κ το εγραψα!

 πρωτη φορα φετος ειδαμε κ 2 πλοια  να γυριζουν ταυτοχρονα στην μεγαλη λεκανη με το σαμος να γυρναει πανω στο παλλας κ απο πισω του τον σολωμο να γυρναει για τα 200 η το σαμος να μπαινει κ να περιμενει στην μεγαλη λεκανη κ τα κρητικα να αναχωρουν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Σάμος  που βρέΘηκα πρόσφατα μετά το αεροδρόμιο η ταχύτητα αυξήθηκε κιόλας για να προλάβουμε να μπούμε πριν βγει το Φαιστός. 22: 04 περνάγαμε τα φανάρια ενώ  ακριβώς  πίσω μας ήταν Ο Σολωμός .Το Φαιστός είχε ξανοιχτεί λίγο από την προβλήτα μέσα στη λεκάνη με κλειστούς καταπέλτες περιμένοντας μας.  Καθώς εμείς μανουβράραμε με ανοιχτή αριστερή και πίσω μας ο Σολωμός είχε πάει ήδη κοντά στη θέση του, το Φαιστός έδωσε μπρός. Συνεπώς είχαμε στη λεκάνη τριπλή ταυτόχρονη κίνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωριζει καποιος με τι ισχυ εκπεμπει το τραφικ; Και αν οι εκπομπες γινονται απο τον "πυργο" στο υπουργειο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φανταζομαι δεν εχουν κανενα special VHF. Οποτε 25Watt που ειναι τα περισσοτερα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/17/2018 at 1:32 AM, Nikos_Chania said:

Το πρωί στον Πειραιά, και όπως ήδη αναφέρθηκα, υπήρξε καθυστέρηση λόγω προτεραιοτήτων που τέθηκαν από το τράφικ. Ωστόσο στην εξ αντιθέτου φωτογραφία του @georgios express έχω να σχολιάσω το γεγονός πως το πλοίο σταμάτησε για λίγο την διαδικασία μανούβρας λόγω του Champion Jet 1, του οποίου δεν μπορώ να καταλάβω γιατί του επετράπη να βρεθεί σε αυτό το σημείο την στιγμή που το Μύκονος Παλας έκανε χειρισμούς πρόσδεσης! Προσωπικά θεωρώ το συμβάν (για εμένα είναι συμβαν και όχι μια διαδικασία ρουτίνας) χείριστο χειρισμό του τράφικ, καθώς τα πλοία που εκτελούν χειρισμούς πρόσδεσης δεν πρέπει να παρεμποδίζονται.

Ο κανονισμός του Piraeus Traffic λέει ότι έχουν προτεραιότητα τα εξερχόμενα πλοία και βέβαια το traffic μπορεί να κρίνει να γίνουν ταυτόχρονες κινήσεις πλοίων μέσα στο λιμάνι έτσι ώστε να μειωθούν οι καθυστερήσεις στις κινήσεις των πλοίων. (πχ να δέσει ένα πλοίο που πάει στην Ακτή Ποσειδώνος και άλλο να κάνει μανούβρα στην Ακτή Βασιλειάδη). Επειδή έχει τύχει αρκετές φορές να δω να κάνουν μανούβρα τα πλοία της γραμμής Χίο Μυτιλήνης για τη θέση τους στην Ακτή Ηετίωνα (που υπάρχει μεγαλύτερη στενότητα χώρου) και να αναχωρούν τα πρωινά πλοία της γραμμής. Εφόσον τα πλοία που κάνουν χειρισμούς πρόσδεσης θεωρούν ότι εμποδίζονται με ταυτόχρονη αναχώρηση αλλού πλοίου, μπορούν να περιμένουν να αδειάσει το λιμάνι του Πειραιά (γύρω στις 8:00) και να κάνουν ήσυχα τη μανούβρα τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...