Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κακώς εδόθη άδεια να μπει το Έλυρος αφού ήταν σε διαδικασία απόπλου το Πάτμος. 

Προτεραιότητα έχουν τα εξερχόμενα όπως ορθά είπες Νίκο. Όμως 1750 είναι 20 λεπτά μετά την προγραμματισμένη ώρα απόπλου του Πάτμος, συνεπώς στις 1730 είχε ενημερώσει το τράφικ για ολιγολεπτη καθυστέρηση λόγω φόρτωσης.

Εάν το Έλυρος έδωσε 5λεπτο πριν το Πάτμος ζητήσει απόπλου, τότε το τράφικ δίνει προτεραιότητα στο Έλυρος.

Εάν το Πάτμος έδινε ετοιμότητα πριν το 5λεπτο του Έλυρος, τότε το Έλυρος θα περίμενε.

Σε καμία περίπτωση δεν έπρεπε να γίνει η ταυτόχρονη κίνηση των δύο πλοίων. Η λιγότερη καθυστέρηση και για τους δύο θα ήταν να βγει το Πάτμος και να μπει μετά το Έλυρος. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/3/2020 at 1:02 AM, Nick the Greek said:

Ομορφιά σήμερα το απόγευμα στον Πειραιά, περί ώρας 1750 οπότε και αφίχθη το  Έλυρος από το ημερήσιο δρομολόγιο. Έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και σήμερα καθυστέρησε το Blue Star Milena κανένα εικοσάλεπτο με συνέπεια να πρέπει να διαλέξει το Τράφικ σε ποιόν θα δώσει προτεραιότητα.

 

Ακριβώς το ίδιο σενάριο σήμερα στον Πειραιά, ακριβώς ίδιοι οι πρωταγωνιστές. Ευτυχώς όμως όχι η ίδια διαχείριση, έγινε το αυτονόητο. Έλυρος περίμενε 5 λεπτά απέξω, βγήκε το Πάτμος και όλοι σπίτια τους ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, margaritis24 said:

I m back baby που λενε κ στο χωριο μου😂 κ πρωινη βολτα για να  δουμε εαν κουνιουνται οι βαρκες!αφιξη blue star 1 απο βαθυ κω ροδο γεματο  ι.χ. μεχρι εξω κ τα προπελακια του να δουλευουν κανονικα!επομενος σταθμος η αναχωρηση του Κρητη ii για ηρακλειο,με το πληρωμα να ειναι πιο πολυ απο τους επιβατες,10 μετρησα στα εξωτερικα deck!κ τωρα η ωρα που ζουμε εμεις οι αρρωστοι,αφιξης του Chios περναει μεσα ερχεται για τη θεση κ ταυτοχρονα λυνει κ το festos κ λες ενταξει ετοιμαζεται αλλα την ωρα που εφτανε το Chios στη πλωρη του ανοιξε το  festos  τη πλωρη με τα προπελακια να φυγει..εν κινησει κ τα 2 πλοια στο προσω ακομα παραλλαξαν πλωρες κ μεχρι να κανει αναποδα  το Chios το festos  ερχεται παραλληλα προς την λεκανη!σε μια θεση που δεμενα πλωρη με πλωρη ειναι 40 μετρα αποσταση..κ ολα αυτα ωρα 10.04 με ωρα αναχωρησεις του 10.00 λες κ θα χασει τα αυγα κ τα καλαθια αμα εδενε το  Chios κ εφευγε μετα απο 2 λεπτα!

 

Καλώς το παιδί, καλώς το:). Η τελευταία σου παράγραφος με το Φαιστός και το Χίος επιβεβαιώνει αυτό που βλέπουμε όλοι όσοι κινούμαστε κάθε μέρα στα πέριξ. Πως το Traffic παίρνει αχρείαστα ρίσκα και αυξάνει τις πιθανότητες να έχουμε ντράβαλα.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Αν ο Χ, Ψ καπετάνιος του πλοίου που είναι έτοιμο προς αναχώρηση, αντιληφθεί ότι ο απόπλους είναι επισφαλής δεν μπορεί να κάνει κράτει παρολο που το traffic έχει δώσει το ok για την αναχωρηση;

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Στιγμές διαχειριστικου masterclass σήμερα στο λιμάνι όπου πέντε δέκα λεπτά πριν φύγουν οι αναχωρήσεις των 07:00πμ δόθηκε αφρό εισόδου στα Silver Moon και Wind Star. 

 

Αποτέλεσμα το Champion Jet 2 να έχουν μολησει μεν και να είναι σταματημενα λίγα μέτρα μακρυά από τις προβλητες και το WCJ να δίνει προσω με 12 λεπτά καθυστέρηση. 

Βασικά δεν είναι η καθυστέρηση που μου έκανε σνρτπψση αλλά η συγκέντρωση τοσων  πλοίων σε πολύ κοντινές αποστάσεις τα οποία κρατιουνταν μόνο με τις μηχανές 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
1 hour ago, hayabusagr said:

Συγνώμη αδέρφια αλλά ο συναγωνιστης εδώ έχει δίκιο κατά την ταπεινή μου άποψη. Από τη στιγμή που οι πλοίαρχοι είναι συνεννοημενοι και το τραφικ έχει λάβει γνώση και έχει δώσει άδεια τι άλλο μπορεί να γίνει; 

 

Το άλλο που μπορεί να γίνει, είναι να μην αφήνεται η κίνηση στην τύχη της φωνητικής συνεννόησης μέσω του VHF, η οποία ενίοτε αφήνει περιθώριο λάθους και παρανόησης. Είτε γιατί βαριούνται να συντονίσουν την κίνηση, είτε γιατί θέλουν να τα έχουν με όλους καλά. Έχουμε δεί τι έγινε με το Καλλιστώ πρίν 2 χρόνια, όσοι συχνάζουμε στο λιμάνι γινόμαστε καθημερινά μάρτυρες διαφόρων περιστατικών που το Traffic επιτρέπει να παίρνεται αχρείαστο ρίσκο. Το ρεζουμέ είναι πως η διαχείριση είναι χαλλλλαρή και είναι θέμα χρόνου να έχουμε ντράβαλα, αν συνεχιστεί το ίδιο βιολί. Αλλά δε βαριέσαι, η φωλιά τους είναι καλυμμένη. Οι συνάδελφοί τους δεν πρόκειται να συλλάβουν αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τότε και στη διάρκεια της μανούβρας ενός πλοίου μπορεί να γίνει black out και να εμβολίσει δεμένο πλοίο, οπότε έτσι όπως τα λες δεν θα πρέπει να υπάρχει άλλο πλοίο γύρω του!! 

Να μιλήσουμε και λίγο πιο σοβαρά.  Για το τελευταίο σχόλιό σας, ήμουν παρών σε blackout του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στο λιμάνι του Ηρακλείου, το 2000, και δεν εύχομαι να το ξαναζήσω.

Ναι, συνεννοούνται οι πλοίαρχοι μεταξύ τους και καλά κάνουν. ΟΜΩΣ, όταν ένα πλοίο δύσκολο στη μανούβρα σαν το ΚΡΗΤΗ Ι, μπαίνει με μία μόνο μηχανή (΄μπαταριστή), με καθυστέρηση 3 ωρών και επιχειρεί να γυρίσει δεξιά στην Παγόδα, ΧΩΡΙΣ καν τη βοήθεια ρυμουλκού, με όλο το σεβασμό προς τους φίλους εδώ, θα υποστηρίξω ότι δεν είναι και το πλέον σύνηθες, ούτε το πλέον ασφαλές να μιλήσουν οι πλοίαρχοι σαν να μιλάμε για μαιτζέβελα πλοία και χωρίς βλάβη ενός εξ αυτών.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που το Κρήτη Ι λέει στο Piraeus traffic ότι κάνει ανάποδα, σημαίνει ότι άλλο πλοίο μπορεί να περάσει από πλώρα του. Εφόσον είχε θέμα με τη μια μηχανή το Κρήτη Ι θα έπρεπε να ζητήσει τη συνδρομή του ρυμουλκού για τη μανούβρα του. Ή να αναμεινει να μπει όταν δεν θα υπάρχουν κινήσεις άλλων πλοίων που πρέπει να τηρούν τα ωράρια των δρομολογίων τους!!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά προσυπογράφω όσα ανέφεραν ο @Molmedκαι ο @Nick the Greek.

Πέρα από τη δεδομένη και γνωστή βλάβη του Κρήτη Ι, που από μόνη της αποτελεί λόγο να μη γίνονται κοντά του κινήσεις από αλλά πλοία όσο μανουβραρει, είναι πάρα πολλά τα παραδείγματα μη συνεννόησης μεταξύ πλοιάρχων, στο πρόσφατο παρελθόν, ώστε να αφήνονται να αυτορυθμίσουν την κυκλοφορία.

Καμιά φορά επηρεαζόμαστε από τις γνωριμίες μας και τις προσωπικές μας σχέσεις και δεν βλέπουμε καθαρά.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Από τη στιγμή που το Κρήτη Ι λέει στο Piraeus traffic ότι κάνει ανάποδα, σημαίνει ότι άλλο πλοίο μπορεί να περάσει από πλώρα του. Εφόσον είχε θέμα με τη μια μηχανή το Κρήτη Ι θα έπρεπε να ζητήσει τη συνδρομή του ρυμουλκού για τη μανούβρα του. Ή να αναμεινει να μπει όταν δεν θα υπάρχουν κινήσεις άλλων πλοίων που πρέπει να τηρούν τα ωράρια των δρομολογίων τους!!

Μαζί σας!!! Όμως έκανε ακόμα πρόσω, για αυτό ξαφνιάστηκα τόσο!!! Να μην πω ότι το άλλο πλοίο όντως ένιωσε τον κίνδυνο και έκανε σχεδόν στροφή αλλά μπάντα αριστερά, να αποφύγει το TERA JET.. Δεν θα επανέλθω, ας το αφήσουμε εδώ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
13 hours ago, hayabusagr said:

εμενα παρακολουθώντας το πρωί το λιμάνι από τη webcam μου έκανε τρομερή εντύπωση ότι ενώ ο Σολωμός έφυγε πρώτος, το Champion Jet 1 που έλυσε με 1-2 λεπτά διαφορά, τον προσπέρασε μέσα στο λιμάνι και βγήκε έξω πρώτο. 

μου φάνηκε σχετικά ριψοκίνδυνο χωρίς ιδιαίτερο λόγο. 

 

Περασμένη Δευτέρα, ενώ το Blue Star 2 έστρεφε με ταχύτητα από το Dock 3 για έξω και πάλι ένα εκ των Champion Jet 1/2 περνούσε από την πλώρη του στην Ξυλεία. Δεν μπορώ να καταλάβω πρός τι τέτοια βιασύνη.

 

Την περασμένη εβδομάδα, έξοδος του Norwegian Breakaway(αν δεν με απατά η μνήμη μου) με ανάποδα από τον προλιμένα. Ενώ αυτό έκανε ανάποδα και αριστερά ανάμεσα στην πλώρη του και τα έργα πέρασαν 2 ΕΓ/ΟΓ της Αίγινας και 1 δελφίνι σε μία ευθεία με την πλώρη του κσι τα έργα.

 

Αχρείαστες βιασύνες που δεν ξέρω αν οφείλονται σε αλλαγή φιλοσοφίας διαχείρισης της κίνησης στο Traffic, ή σε πιέσεις που υφίστανται από τις εταιρείες. Ελπίζω να είμαστε εμείς λάθος, κι αυτοί οι σωστοί σε αυτά που κάνουν.

Edited by Nick the Greek
Όνομα
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 6/30/2023 at 9:14 AM, basilis89 said:

7:35 έδεσε σήμερα ο Βενιζέλος...

Στα ημερήσια τι θα κανει;

 

Για να είναι εντελώς στην ώρα του στα πρωινά δρομολόγια χρειάζεται και τύχη αλλά και κοινή λογική από το Τράφικ. Και δίνω ένα παράδειγμα, διευκρινίζοντας ότι δεν έκανα ακρόαση στο VHF, απλά παρατηρούσα τις κινήσεις από την Πειραική: Χθές Σάββατο πρωί, το Ελευθέριος Βενιζέλος 0635 στα φανάρια. Αντί να του δωθεί κίνηση για μέσα με μοναδική πιθανή παρενέργεια την ολιγόλεπτη καθυστέρηση του Blue Star Naxos(αναχώρηση 0645), του ζήτησαν να παραμείνει εκτός, ευθυγραμμισμένος με τα φανάρια. Φεύγει το Blue Star Naxos, μένει εκτός και για την αναχώρηση του Worldchampion Jet και του Champion Jet 1. Παραμένει έξω και για την αναχώρηση του Blue Star Myconos στις 0715 αλλά τον βλέπω και προχωράει για μέσα ήδη με το που περνά τα φανάρια το Blue Star Myconos. Σκέφτηκα πως το Blue Star Delos θα έχει δώσει καθυστέρηση κι έτσι του είπαν να περάσει. Τελικά έξω από τα φανάρια βλέπω το Ελευθέριος Βενιζέλος να κάνει ανάποδα, υποπτεύομαι πως τελικά έδωσε ετοιμότητα το Blue Star Delos για την ώρα του. Οπότε και πάλι έξω. Να μην τα πολυλογώ, το πλοίο μπήκε μέσα με 1 ώρα καθυστέρηση σε σχέση με την άφιξή του, παρ' όλ' αυτά κατάφερε να αναχωρήσει στην ώρα του(1000) για το πρωινό του δρομολόγιο. Δυστυχώς όμως γι αυτήν, η ΑΝΕΚ δεν λύνει και δένει πια μέσα στο λιμάνι.

 

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, ούτε κι αυτό πρέπει να γίνεται, είναι θέμα κοινής λογικής και διαχείρισης της κίνησης με αντικειμενικά κριτήρια κι όχι με τη δαμόκλειο σπάθη της δυσμενούς μετάθεσης να προβληματίζει τους υπευθύνους, αν δεν γίνονται τα χατίρια της όποιας εταιρείας λύνει και δένει στο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είμαστε επάνω στο πρώην Νήσος Μύκονος που αναχωρεί από τον Πειραιά την περασμένη εβδομάδα. Στα αριστερά βλέπουμε το κρουαζιερόπλοιο Azurra που είναι πλαγιοδετημένο στην Ξυλεία. Το ντόκ 3 είναι άδειο, αλλιώς πιθανώς να βλέπαμε την πλώρη του Blue Galaxy ή του Blue Star 2, ενώ και το κεφάλι του Ηετίωνα είναι άδειο, λίγο αργότερα θα δέσει εκεί το Blue Star 1. Βάζω την φωτογραφία αυτήν για να πάρουν μια γεύση και όσοι φίλοι δεν έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν ή δεν γνωρίζουν πως δείχνει το λιμάνι. Και το κάνω αυτό για να γίνει κατανοητό το γιατί εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί άλλοι φίλοι, γκρινιάζουν κατά καιρούς για τη διαχείριση της κίνησης. Όπως βλέπετε κι εσείς ο χώρος είναι πολύ περιορισμένος και αρκεί μία λάθος κίνηση για να έχουμε ντράβαλα, που λένε και στην Οξφόρδη.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί βρε? Αργότερα την ίδια ημέρα έγινε αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Και η ένστασή μου δεν έχει να κάνει με τις θέσεις των πλοίων, αυτό το λιμάνι έχουμε. Αλλά με τη διαχείριση της κίνησης γύρω από αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...