Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το εφοδιαστικό ΧΡΥΣΑΝΘΗ που αρκετές φορές το έχω δει στο ΑIS σε νησιά του Αιγαίου, βρίσκεται αυτές τις ημέρες στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα για εργασίες συντήρησης και δεξαμενισμό.

gallery_2102_22_506605.jpg

Όμορφο και πρωτότυπο θα έλεγα σκαρί (σε σύγκριση τουλάχιστον με άλλα εφοδιαστικά), για το οποίο δεν μπόρεσα να βρω απολύτως καμμία πληροφορία όσο κι αν έψαξα στο διαδίκτυο. Ούτε ΙΜΟ number, ούτε έτος κατασκευής ή πρότερα ονόματα. Πουθενά απολύτως τίποτα, και είναι αρκετά παράξενο αυτό (τουλάχιστον ως προς το ΙΜΟ) μιας και δεν πρόκειται για κάποιο μικρό επιβατηγό αλλά για εφοδιαστικό πλοίο. Κάθε πληροφορία λοιπόν ευπρόσδεκτη.

Να το δούμε και σε 1, 2, φωτό από την gallery του φόρουμ.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο δουλευει αν δεν κανω λαθος αποκλειστικα στα Δωδεκανησα.Η εταιρεια του(ARGO)εχει πρατηρια στα νησια και to ΧΡΥΣΑΝΘΗ κανει τον ανεφοδιασμο τους.Εχει καταπελτη πρυμα απο οπυ μπαινουν τα βυτια και φορτωνουν

Δεν ξερω γιατι δεν εχει ΙΜΟ αλλα εχω την εντυπωση οτι κατασκευαστηκε στην Ελλαδα(αυτο μην το δεσετε και κομπο)

Link to comment
Share on other sites

Το Χρυσάνθη δεν δουλεύει μόνο στα Δωδεκάνησα, γιατί το έχω δει στο λιμάνι της Ίου και εάν θυμάμαι και στη Πάρο. Γενικά πηγαίνει στα νησιά που έχει πρατήρια η εταιρεία Argo. Βάση πρέπει να έχει τη Κάλυμνο που έχει τις εγκαταστάσεις η Argo

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης του στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου, και σήμερα το μεσημέρι αναχώρησε από την Σαλαμίνα με προορισμό τους Αγίους Θεοδώρους.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ας δούμε και την περιγραφή του πλοίου από τη σελίδα της εταιρείας Argo oil

 

Δ/Ξ-Ο/Γ Χρυσάνθη

 

Η ΑΡΓΩ εγκαινίασε τον Αύγουστο του έτους 1998 το νεότευκτο Δεξαμενόπλοιο – Οχηματαγωγό Χρυσάνθη.

Καινοτόμος στη διακίνηση και εμπορία υγρών καυσίμων, διαθέτοντας συσσωρευμένη γνώση ετών της νησιωτικής αγοράς, που πρωτίστως απευθύνεται, η ΑΡΓΩ εγκαινίασε τον Αύγουστο του έτους 1998 το νεότευκτο Δεξαμενόπλοιο – Οχηματαγωγό Χρυσάνθη νηολογίου Πειραιά 10661.

 

Πρόκειται για ένα πλοίο ειδικού προορισμού ελληνικής κατασκευής, το οποίο συνδυάζει τρεις λειτουργίες. Διαθέτει τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά ώστε να λειτουργεί ταυτόχρονα ως δεξαμενόπλοιο μεταφοράς καθαρών προϊόντων (coaster oil product carrier), οχηματαγωγό μεταφοράς βυτιοφόρων υγρών καυσίμων και μεταφοράς βυτιοφόρων υγραερίου ή και φιαλών υγραερίου και μίγματος αυτού σε φορτηγό (Ro-Ro). Είναι μία πλωτή εγκατάσταση με σύγχρονα γεμιστήρια που βρίσκονται στο γκαράζ του πλοίου από όπου φορτώνονται τα βυτιοφόρα για να εκτελέσουν τις παραγγελίες των πελατών της εταιρίας.


Το έτος που κατασκευάστηκε το πλοίο, 1998, όχι μόνο δεν υπήρχε όμοιο του στον παγκόσμιο χώρο, αλλά οι Ελληνικές Αρχές δεν είχαν προηγούμενη εμπειρία ώστε να μπορέσουν να το χαρακτηρίσουν με ένα από τους τύπους των εμπορικών πλοίων που μέχρι τότε κατασκευάζονταν μέσα στα πλαίσια της παραδοσιακής ναυτιλίας.

 

Είναι σημαντικό να ειπωθεί, και είμαστε υπερήφανοι για αυτό, πως η ΑΡΓΩ Α.Ε. είναι αυτή που από το 1998 εγκαθιδρύει νέα πλέον δεδομένα στη διακίνηση και εμπορία υγρών καυσίμων στα ελληνικά νησιά. Εισάγει στην παγκόσμια ναυτιλία το νέο τύπο πλοίου δεξαμενόπλοιο - οχηματαγωγό που στο παρελθόν δεν υπήρξε και τον οποίο μετά από περίπου οκτώ (8) χρόνια άρχισαν να αντιγράφουν άλλες ελληνικές εταιρίες πετρελαιοειδών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...