Neptune Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Μακαρι Παναγια μου. Ελπιζω μονο να μην παθει καμια εν πλω τωρα και τρεχει και δε φτανει... Και τα τρια αδερφα παντως και ειδικα οι δυο ''Απολλωνες'' υπεφεραν παντα στα τιμονια τους. Και στο Αγιος Γεωργιος δεν ειναι καλυτερη η κατασταση. Ευτυχως που εκει τους κολλησαν πανω στη μανουβρα και δεν ειχαμε ατυχημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Αύτα τα πλοία το πρόβλημα παρουσιαζόταν ΄κάποιες φορές όταν έβαζες όλο το τιμονι είτε δεξια είτε αριστερά όπου κολούσαν οι αντλίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Ευτυχως που εκει τους κολλησαν πανω στη μανουβρα και δεν ειχαμε ατυχημα Σκέψου να κόλλαγε το τιμόνι σε ένα πλοίο περνώντας τα Γαυριονήσια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Τα τιμόνια κολλάνε σε όλα τα βαπόρια ανεξαιρέτως.Σε όλα μπορούν κολήσουν είτε είναι νεότευκτο είτε είναι παλιό το βαπόρι. Σε πολλά έχω τύχει να είμαι επιβάτης και να κολήσει προς στιγμην το τιμονι. Μόνο στο ΟΛΥΜΠΙΑ δεν έχω τυχει. Απλά εδώ σε αυτά τα 3 απο κατασκευής όταν έβαζες όλο το τιμονι υπήρχαν αρκετες πιθανότητες να κολήσει κι ετσι πάντα το απεφευγαν άλλωστε αυτά ακούνε πολύ και με λίγο τιμόνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 23, 2005 Author Share Posted June 23, 2005 Μόνο στο ΟΛΥΜΠΙΑ δεν έχω τυχει. Ναι αλλα εχεις τυχει σε περιπτωση να φυγει ολοκληρο το τιμονι Και στον Πηγασο καθε 1 βδομαδα το 96 κολλουσε αλλα εκει ηταν θεμα αυτοματου μεχρι που μετα τον Πατροκλο τον σπασανε με σφυρι... off topic off topic off topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 23, 2005 Share Posted June 23, 2005 Τα τιμόνια κολλάνε σε όλα τα βαπόρια ανεξαιρέτως.Ακριβώς γι' αυτό πάντα θα πρέπει να έχεις περιθώρια να αντιδράσεις. Όπου, βεβαίως, είναι δυνατόν.Συμφωνώ με το Ντίνο ότι είμαστε off topic και ας μείνουμε εδώ, απλώς, αφορμής δοθείσης, έκανα μιά επισήμανση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Βάλανε ένα τιμόνι μπροστά από κάθε άξονα και κράτησαν το μεσαίο. Και τα τρία τιμόνια θα τα κρατήσει το μεσσαίο δεν θα αφαιρεθεί από ότι άκουσα.Τώρα είμαι περίεργος να μάθω πως θα δουλεύουν.Θα δουλεύουν και τα δύο ακριανά μαζί και το μεσσαίο ανεξάρτητα?Θα δουλεύουν όλα μαζί? Τα τρία τιμόνια (αν δε γίνουν δυο), προφανώς θα κινούνται μαζί! Λέτε να έχει δυο τιμόνια στη γέφυρα για ανεξάρτητο έλεγχο?? Δε βλέπω το λόγο να γίνει κάτι τέτοιο...Αλήθεια, υπάρχει άλλο τριτίμονο πλοίο ή είναι παγκόσμια πατέντα; τριτιμονο πλοιο με δυο προπελλες δεν ξερω αν υπαρχει. πλοια παντως με ανεξαρτητο ελεγχο τιμονιων υπαρχουν αρκετα. στην ελλαδα τα πιο γνωστα ειναι το Μαρινα (ναι ναι το γαλανο ) και το Νησος Μυκονος (προφανως και το αδερφο του). επισης τα πρωην superfast I&II. αυτα γνωριζω στα σιγουρα. πιθανον να υπαρχουν και αλλα. η ανεξαρτητη λειτουργια βοηθα στους ελιγμους στη μανουβρα, αλλα και στο να κοψει το βαπορι δρομο οταν κανει αναποδα. δε χρειαζεται να εχει 2 τιμονια στη γεφυρα. στην κονσολα με τα χειριστηρια, υπαρχουν 2 "λεβιεδες" για την ανεξαρτητη λειτουργια, ενω κατα την πορεια κομπλαρουν στο "κλασσικο" τιμονι. αυτα με τη μεθοδο "βλεπω και μαθαινω";). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Ετσι ειναι. Στην γεφυρα στην κεντρικη κονσολα υπαρχει το κλασικο τιμονακι που δουλευει και τα 2 τιμονια μαζι και στις βαρδιολες 2 λευγεδες η ποτενσιομετρα που δουλευουν ειτε και τα δυο μαζι (synchro mode) ειτε καθε τιμονι ξεχωριστα (separate mode). Το συστημα αυτο δεν ειναι καινουριο. Το πρωτο βαπορι που το ειδα εγω ηταν τα Polaris/Siren του 75 και απο κει και περα σε πολλα κυριως απο το 85 και μετα. Φυσικα ολα τα νεοτευκτα ferry της ακτοπλοιας και της Αδριατικης εκτος απο τα παλατια της Fincantieri που ετσι κι αλλιως εχουνε ενα τιμονι Τα Superfast I & II εχουνε Becker τιμονια. Αυτο ειναι αλλη ιστορια. Το τιμονι σπαει στη μεση και κανει 2 γωνιες ωστε να αλλαζει κατευθυνση στα απονερα της προπελας και να λειτουργει σαν stern thruster στο περιπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superfast VI Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Edo borite na dite perisotera gia ta timonia typou Becker. http://www.becker-marine-systems.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 akriba alla kala timonia. swsth meleth na exei ginei kai ta bgazoun ta leuta tous Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Αυτό με τα τιμόνια στα highspeed και εγώ πρώτη φορά το ακούω και τώρα που το σκέφτομαι μου φαίνεται δύσκολο να κατανοήσω το μηχανισμό που λειτουργούν λογικά πρέπει να είναι σε σημείο που να μπορούν να συνεργαστούν με τα jets άλλα δε φανταζόμουν ότι μια περιστροφή του jet μπορεί να αλλάξει τη κατανάλωση Αν κατσεις ποτε πρυμα σε ενα ταχυπλοο που παει δευτεροπρυμα με κανα 7αρι θαλασσωμενο και παρατηρησεις σε τι γωνια στριβουν τα jets και ποσο συχνα το κανουν, και δεις εκεινη την ωρα και το gps, θα καταλαβεις τι ηθελε να πει ο ποιητης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Δ Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Και τα monohull της Alstom (κοινώς Αίολοι), δε χρησιμοποιούν τα jet για να στρίψουν όταν κινούνται γρήγορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JERRY Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Σωστα, αρκει να δουλευει το MDI (συστημα σταθεροποιησης) και τα βαπορια στριβουν με τα δυο fins. Δυο πτερυγια οχι καταπρυμα αλλα περιπου 10 μετρα πιο πλωρα απο την πρυμη. Τοποθετημενα διγωνια ως προς την γαστρα, εξισοροπουν τις πλευρικες κλισεις (διατοιχισμος) αλλα ταυτοχρονα μπορουν να στριβουν το πλοιο στο εν πλω και με μεγαλη ταχυτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 έγω θα σταθώ στην έκφραση του νεαρού της φωτογραφίας... Ένα νέος καραβολάτρης γεννήθηκε έτσι? Όταν έχεις τη δυνατότητα σε ένα ταξίδι να απολαύσεις τη φιλοξενία αυτής της γέφυρας και να μείνεις με το στόμα ανοιχτό όταν στην μανούβρα δουλεύουν όλα στο full, δεν μπορείς παρά να αγαπήσεις το πλοίο αυτό και αυτούς που σε ταξιδεύουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superferry II Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 Έτσι ακριβώς από φιλοξενία άλλο τίποτα και στα ρεμέτζα όλα full όπως αναφέρει και ο φίλος ‘enas chiotis’ , δείτε και αυτό πιο πολύ δεν πάει διπλά σε απόσταση αναπνοής το Νήσος Μύκονος. Το πιο απίστευτό είναι ότι χαιρετάει τους πάντες και τον χαιρετούν οι πάντες να δείτε όταν το πλοίο περνά διπλά από το Νεώριο τι γίνετε χαιρετούν όλοι και με καμάρι ανταποδίδει πάντα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilisman Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 paidia parakalw MIN me arxisete stis fapes alla. mporei kapoios na dwsei tin akrivi perigfrafi enos remetzoy ? to akoyw synexeia alla dn exw katalavei ti akrivws einai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superferry II Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Καλά κάνεις και ρωτάς , ρεμέτζο είναι το ‘δέσιμο’ , επίσης λέμε π.χ ότι ένας καπετάνιος κάνει γρήγορα ρεμέτζα δηλαδή δένει γρήγορα το καράβι (το χρησιμοποιούμε για την περιγραφή της διαδικασίας) . Επίσης ρεμέτζο είναι και η θέση ενός σκάφους στο λιμάνι , θα ακούσεις δηλαδή να λέει κάποιος ‘εδώ είναι το ρεμέτζο μου’. Ελπίζω να σε κάλυψα φίλε μου. Αν δεν ρωτήσεις στο shipfriends που θα ρωτήσεις…….? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vassilisman Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 eyxaristw polyyy polyy kai epanerxomai .. stin fwtografia apo to filo chioti , to rudder indicator afora ta bow thrusters i to timoni ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Πρέπει να αφορά το τιμόνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted February 11, 2008 Share Posted February 11, 2008 Πράγματι, είναι όλο αριστερά. Το προπελάκι είναι ο μικρός λεβιές στη δεξιά φωτογραφία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στη πλώρη έχει δυο προπελακια αλλά και τιμονακι όπου μου φαίνεται ότι δεν είναι σφραγισμένο όπως σε αλλά πλοία που μας ήρθαν από το κανάλι. Εγω δεν μπορω να καταλαβω το λογο που στην Ελλαδα ειτε σφραγιζουν το μπροστινο τιμονι,ειτε δεν το χρησιμοποιουν.Δεν θα ηταν πιο φυσιολογικο να το δουλευουν κανονικα ωστε να κανουν την μανουβρα ευκολοτερη.Λογικα αυτοι που το βαλανε εκει δεν το κανανε για φιγουρα αλλα γιατι σε κατι εξυπηρετει Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannisk88 Posted July 9, 2010 Share Posted July 9, 2010 Αυτή ακριβώς την απορία είχα και εγώ σε σχέση με το μπροστινό τιμόνι. Πιστεύω ότι στα ρεμέτζα όπου πρέπει να γίνουν με ανάποδα ότι σε περισσότερο ποσοστό επειρεάζει το πρυμνιό τιμόνι το κατα πόσο θα παρεκλείνει της ευθείας πορείας (σε περιπτώσεις που έχει δρόμο το βαπόρι στο ανάποδα) και μετά βοηθητικά τα bow thruster αν το πρυμνιό τιμόνι δεν είναι αρκετό. Το μπροστινό τώρα τιμόνι πιστεύω ότι και αυτό αν εχει δρόμο στο ανάποδα το βαπόρι επειρεάζει κατα ένα ποσοστό τη πορεία του πλοίου αλλά όχι τόσο όσο το bow thruster (το γνωστό "προπελάκι"). Αυτός εικάζω οτι είναι και ο λόγος που το κλειδώνουν. Χωρίς να είμαι ειδικός έκανα αυτό τον συλλογισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Νά υποθέσω κι'εγώ ότι ένας άλλος λόγος που κλειδώνουν το πλωριό rudder είναι ότι άν μένη ξεκλείδωτο εν πλώ,μπορεί από κάποιο λάθος χειρισμό να στρίψη δεξιά ή αριστερά,οπότε μπορεί να προκληθή ζημιά αφ'ενός,να επιβραδυνθή και η πορεία τού πλοίου εξ αιτίας τής αντίστασης (drag) που θα προβάλη η θάλασσα πάνω στο εξάρτημα. Στην φωτογραφία τού ΠΗΝΕΛΟΠΗ ="http://://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=12578" που έχουμε ήδη δεί από τον Π100,φανταστείτε το πλοίο εν πλώ ολοταχώς και κάποια στιγμή το rudder από λάθος να στρέφεται π.χ. δεξιά...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted July 11, 2010 Share Posted July 11, 2010 Υποθέτω βέβαια ότι θα υπάρχει κάποιου είδους "ασφάλεια" ώστε να μη συμβεί εν πλω αυτό που περιγράφει ο Hastaroth. Μήπως το σφραγίζουμε γιατί "αφού γίνεται η δουλειά χωρίς αυτό, ας το καταργήσουμε", να μειώσουμε και τα έξοδα που συνεπάγεται η συντήρησή του κτλ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Νά υποθέσω κι'εγώ ότι ένας άλλος λόγος που κλειδώνουν το πλωριό rudder είναι ότι άν μένη ξεκλείδωτο εν πλώ,μπορεί από κάποιο λάθος χειρισμό να στρίψη δεξιά ή αριστερά,οπότε μπορεί να προκληθή ζημιά αφ'ενός,να επιβραδυνθή και η πορεία τού πλοίου εξ αιτίας τής αντίστασης (drag) που θα προβάλη η θάλασσα πάνω στο εξάρτημα.Στην φωτογραφία τού ΠΗΝΕΛΟΠΗ ="http://://www.shipfriends.gr/forum/photoplog/index.php?n=12578" που έχουμε ήδη δεί από τον Π100,φανταστείτε το πλοίο εν πλώ ολοταχώς και κάποια στιγμή το rudder από λάθος να στρέφεται π.χ. δεξιά...... ένας λάθος χειρισμός δεν θα μπορούσε να γίνει και με το πρυμναίο τιμόνι???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now