Jump to content
Shipfriends

Πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια (Crude Oil Tankers)


Recommended Posts

On 1/16/2022 at 10:25 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το tanker Polyaigos (IMO No: 9306574) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 228.00 μέτρα, πλάτος 32.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S60MC-C (10365 KW). Το πλοίο ανήκει στην Eletson και είναι παροπλισμένο από τον Οκτώβριο στο ναυπηγείου του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα. Προηγούμενο το όνομα είναι LMZ Nefeli

Το Polyaigos φαίνεται ότι άλλαξε χέρια και έφυγε από τη Σαλαμίνα τη προηγούμενη εβδομάδα, μετά από 5 μηνο παροπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το tanker Maran Helios (IMO No: 9761358) έχει ναυπηγηθεί το 2017 στο ναυπηγείο της Daewoo Mangalia Heavy Industries στη Mangalia της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 274.09 μέτρα, πλάτος 48.03 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6G70ME-C9 (15310 KW), που του δίνει ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Maran Tankers Management Inc.

Link to comment
Share on other sites

Το aframax tanker Minerva Astra (IMO No: 9893008) έχει ναυπηγηθεί το 2021 στο ναυπηγείο της Daehan Shipbuilding στο Mogpo της Νότιας Κορέας (Yard No: 5050). Το πλοίο έχει μήκος 249.90 μέτρα, πλάτος 44.04 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή B&W 6G60ME-C 9.5 (18130 BHP), που του δίνει ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην MINERVA Marine Inc

Link to comment
Share on other sites

Το aframax tanker Alexander (IMO No: 9826720) έχει ναυπηγηθεί το 2021 στο ναυπηγείο της Hyundai Samho στο Mogpo της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 250.00 μέτρα, πλάτος 44.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 7X62DF (14190 BHP), που του δίνει ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκε μέχρι πριν λίγες ημέρες στην Sovcomflot και προηγούμενο του όνομα ήταν Gagarin Prospect. Το πλοίο πλέον ανήκει στην εταιρεία POLO CRUDE CARRIERS SA

Link to comment
Share on other sites

Το panama tanker Ice Victory (IMO No: 9301744) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Onomichi Dockyard στο Kobe της Ιαπωνίας (Yard No: 516). Το πλοίο έχει μήκος 228.56 μέτρα, πλάτος 32.24 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC (16640 BHP), που του δίνει ταχύτητα 15.70 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Dynacom Tankers Management Ltd του κ. Προκοπίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το suezmax Delta Commander (IMO No: 9418157) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 6S70MC-C (18660 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.27 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην DELTA TANKERS LTD.

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε πως δείχνει και ένα σχεδόν ξεφόρτωτο VLCC. Είναι το Baltic Sunrise (IMO 9307633) το οποίο και βλέπουμε πλαγιοδετημένο στο Europoort. Δεν είναι κανένα πιπίνι, κατασκευή 2005 στη Hyundai Ulsan(1637) με μία κύρια μηχανή Wartsila. Μήκος 333 μέτρα και dwt στους 309 χιλιάδες τόνους. Ως το 2015 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα, ονομαζόταν Universal Queen. Τώρα ανήκει μάλλον σε κάποια Κορεάτικη εταιρεία leasing.

Link to comment
Share on other sites

Το suezmax Nissos Sifnos (IMO No: 9884045) είναι ναυπηγημένο το 2020 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στo Mopko της Νότια Κορέας (Yard No: 8046). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai-WinGD 6X72 (16120 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.00 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην Kyklades Maritime του Γιάννη Αλαφούζου.

Link to comment
Share on other sites

Το aframax Blue Sky (IMO No: 9413016) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Sumitomo Heavy Industries στo Τόκιο της Ιαπωνίας (Yard No: 1347). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S60MC-C (12350 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 14.8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 228.60 μέτρα και πλάτος 42.04 μέτρα και ανήκει στην Estoril Navigation Ltd της οικογένειας Αλέξανδρου Καρυδόπουλου. Προηγούμενο του όνομα είναι Pacific Genesis.

Link to comment
Share on other sites

Νεότευκτο VLCC των 300,000 τόνων dwt βλέπουμε απόψε. Τεράστιο και μεγαλόπρεπο, όπως και το όνομά του. Λέγεται Julius Caesar (IMO 9912244). Ναυπηγήθηκε πρίν από 4 μήνες στη Hyundai Ulsan(3213) και πλοιοκτήτης του είναι η τράπεζα China Merchants Bank. Μία κύρια μηχανή MAN B&W, μοντέλο 7G80ME-C9.

Link to comment
Share on other sites

Το suezmax Seacross (IMO No: 9297890) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries στo Incheon της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S70MC-C (16762 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15.5 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.00 μέτρα και πλάτος 50.00 μέτρα και ανήκει στην Thenamaris της οικογένειας Ντίνου Μαρτίνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το suezmax Yannis P (IMO No: 9411343) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries στo Incheon της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S70MC-C (15861 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15.8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.34 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην Centrofin Management Inc της οικογένειας Δημήτρη Προκοπίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το suezmax Nissos Sikinos (IMO No: 9884033) είναι ναυπηγημένο το 2020 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στo Mopko της Νότια Κορέας (Yard No: 8045). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai-WinGD 6X72 (16120 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.00 μέτρα και πλάτος 48.00 μέτρα και ανήκει στην Kyklades Maritime του Γιάννη Αλαφούζου. Το πλοίο είναι αδελφό του Nissos Sifnos.

Link to comment
Share on other sites

Το suezmax Bouboulina (IMO No: 9298753) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 6S70MC-C (18660 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,3 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.20 μέτρα και πλάτος 50.00 μέτρα και ανήκει στην DELTA TANKERS LTD.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άσε τα μήκη και τα πλάτη Παναγία μου και πες ότι έχει dwt κοντά στους 164 χιλιάδες τόνους. Όπως επίσης και το ότι φοράει scrubber, αξίζει λοιπόν να δούμε από μια διαφορετική γωνία το πλοίο έτσι ώστε να παρατηρήσουμε πως σε ένα πλοίο που δεν έχει και πολύ πρόβλημα χώρου, προσετέθη ο εξοπλισμός αυτός. Και για να σκεφτούμε τι είδους προβλήματα παρουσιάζει μια τέτοια εγκατάσταση σε ένα πλοίο μεγέθους Νήσος Μύκονος. 

 

Bonus coverage, το Μπουμπουλίνα μαζί με το αδελφό του Σούνιον στο βάθος. Και τα δύο ανήκουν στο μαντρί του Διαμαντίδη.

Link to comment
Share on other sites

On 9/25/2022 at 11:27 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το suezmax Nissos Sikinos (IMO No: 9884033) είναι ναυπηγημένο το 2020 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στo Mopko της Νότια Κορέας (Yard No: 8045). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai-WinGD 6X72 (16120 kW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.00 μέτρα και πλάτος 48.00 μέτρα και ανήκει στην Kyklades Maritime του Γιάννη Αλαφούζου. Το πλοίο είναι αδελφό του Nissos Sifnos.

 

Και το Νήσος Σίκινος scrubberοφόρο, βλέπουμε την εγκατάσταση από μια πιο πρυμνιά άποψη. Εδώ το ναυπηγείο έχει κάνει διαφορετική δουλειά απ' ότι στο Μπουμπουλίνα. Υποψιάζομαι πως το δεύτερο είναι retrofit ενώ το Νήσος Σίκινος έχει λάβει το scrubber από κατασκευής.

Link to comment
Share on other sites

On 10/10/2022 at 12:14 AM, Nick the Greek said:

Bonus coverage, το Μπουμπουλίνα μαζί με το αδελφό του Σούνιον στο βάθος. Και τα δύο ανήκουν στο μαντρί του Διαμαντίδη.

 

Να και το Σούνιον (ΙΜΟ 9312145), ο αριθμός της γιάρδας είναι S268, ναυπήγηση 2006. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...