Jump to content
Shipfriends

Πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια (Crude Oil Tankers)


Recommended Posts

Μιας και δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στο forum, είπα να ανοίξω ένα "γενικό" θέμα για τα πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια, τα οποία συνήθως μεταφέρουν αργό πετρέλαιο προς επεξεργασία, στα διυλιστήρια της χώρας.

Κάνω την αρχή λοιπόν, με το tanker VALDARNO, με ΙΜΟ 9417335 και σημαία Ιταλίας. Έχει μήκος 243 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα και βύθισμα 12,6 μέτρα. Κατασκευάστηκε το 2010 στα ναυπηγεία της εταιρίας Hudong Zhonghua Shipbuilding στην Κίνα και είναι στη διαχείριση της εταιρίας "Navigazione Montanari S.p.a". Η παρακάτω φωτο κάπου στο Σαρωνικό. Το πλοίο είχε προορισμό τα διυλιστήρια της Motor Oil στους Αγίους Θεοδώρους.

gallery_3072_18_234050.jpg

Οι πληροφορίες για το πλοίο είναι απ' το shipspotting.

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Μια σύντομη ματιά στο κορεάτικης κατασκευής(Hyundai) και ελληνικής πλοιοκτησίας(Eletson), Μακρόνησος, εδώ δεμένο για επισκευές στο Πέραμα τον Αύγουστο του 2017. Διανύει το 16ο έτος της ηλικίας του(2002) πάντοτε στην ίδια πλοιοκτησία και με τη γαλανόλευκη στην πρύμη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη Γένοβα είναι δεμένο αυτό το aframax με το όνομα Indigo Sun(IMO 9592288), οι πιο παρατηρητικοί και γνώστες από εσάς μπορούν να διακρίνουν τη μπλέ τσιμινιέρα με το Ζ που σημαίνει χωρίς περιθώριο λάθους, πλοιοκτησία Zodiac Maritime της Ισραηλινής οικογένειας Ofer.

 

Είναι προιόν της Samsung Heavy Industries στο Geoje και είναι χτισμένο το 2012 με αριθμό γιάρδας 1933. Έχει μήκος 249 μέτρα και το summer dwt του είναι στους 115,724 τόνους σε βύθισμα 15 μέτρων. Μια μηχανή σχεδίασης MAN B&W και κατασκευής Doosan του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15.7 κόμβων με κατανάλωση 48 τόνους την ημέρα.

 

Στην πλοιοκτησία της Zodiac βρίσκεται από το 2017, οπότε και αγοράστηκε από την ελληνική Kyklades Maritime η οποία το είχε παραγγείλει αρχικά, με το όνομα Νήσος Σαντορίνη. Και σε όσους δε λέει κάτι το Kyklades Maritime, πρόκειται για εταιρεία που ανήκει στον αγαπημένο μας Γιάννη Αλαφούζο, που τόσα πολλά έχει προσφέρει στην ψυχαγωγία του ελληνικού κοινού, και ειδικά στους ποδοσφαιρόφιλους που δεν υποστηρίζουν τον Παναθηναικό :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε όσους αρέσουν τα tankers, το Ρόττερνταμ μπορεί να ικανοποιήσει τα γούστα σας. Οπότε πάμε να βλεφαριάσουμε ένα aframax που εδώ ξεφορτώνει crude, πρόκειται για το Dubai Charm(IMO 9402495). Χτισμένο το 2010 στη Hanjin στο Busan με αριθμό γιάρδας Ν201 και μια μηχανή Hyundai, δεν έχει αλλάξει ακόμα όνομα. Η πλοιοκτησία του προφανώς Αραβική με έδρα το Dubai, είναι ενταγμένο στο pool της Sigma Tankers.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Kimolos (IMO No: 9791145) της Kyklades Maritime φαίνεται να ακούμπησε ο πυθμένας του στο βυθό κατά τον διαπλου του Σουεζ, με αποτέλεσμα να μείνει στο αγκυροβόλιο του Σουεζ για περαιτέρω έλεγχο της ζημιάς. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας δουμε μερικές φωτογραφίες από τον καταπλου του Σπερχιος στην Valletta χθες το πρωί. Το πλοιο είναι κατασκευής 2018 και ανοικει στην Pleiades Shipping Agents S.A. Περισσότερες πληροφορίες για το πλοιο και την εταιρεία εδω.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πρώτο Aframax tankers με καύσιμο LNG είναι το Gagarin Prospect (ΙΜΟ Νο: 9826720) της Sovcomflot, που ναυπηγήθηκε στο ναυπηγείο Hyundai Samho. Το Gagarin Prospect πραγματοποίησε το πρώτο εμπορικό του ταξίδι από το Primorsk στο Rotterdam

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το χειμώνα που μας πέρασε βρέθηκε στο Πέραμα, το aframax crude oil tanker Signal Puma (IMO No: 9293002) της Argentina Petrochemicals Ltd αλλά δουλεύει για την Thenamaris. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2005, στο ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao στη Κίνα (Yard No: 1011) με το όνομα Primo Stealth. Το πλοίο έχει μήκος 244,00 μέτρα, πλάτος 42,00 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χριστουγεννιάτικη επίσκεψη στην Ελευσίνα για το crude oil tanker Guneshli(ΙΜΟ 9262924) με σημαία Μάλτας, το οποίο και βλέπουμε να απαγγειάζει για να αποβιβάσει πλοηγό στην κίτρινη. Είναι χτισμένο πίσω στο 2002 στο Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 239. Έχει μια μηχανή Hitachi Zosen και χωρητικότητα 115 χιλιάδων τόνων. Πλοιοκτήτης η SOCAR από το Αζερμπαιτζάν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Ce-Breeze (ΙMO No 9110597) ήταν ναυπηγημένο το 1996 στο ναυπηγείο Namura Shipbuilding στο Imari της Ιαπωνίας με το όνομα Seabridge (Yard Nο: 942), που κράτησε μέχρι το 2006. Το πλοίο φόραγε μια μηχανη Mitsubishi-Sulzer 7RTA62 (13,870 bhp). Το πλοίο είχε μήκος 244,90 μέτρα και πλάτος 42 μέτρα και ανήκε στην Marine Trust Ltd με έδρα την Ελλάδα. Τον Απρίλιο του 2018 οδηγήθηκε για scrap με το όνομα Motoleb

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Η εταιρεία Pleiades Shipping Agents έχει ένα όμορφο τρόπο  να ονοματίζει τα πλοία της, όλα έχουν ονόματα ποταμιών της χώρας μας. Γειασάν τους μάγκες και στηρίζουμε. Έτσι πήρε και το όνομά του το tanker που βλέπουμε ανεβασμένο στην πλωτή δεξαμενή του Περάματος, είναι ο Βοιδομάτης(Βουιδομάαατς στα Μυκονιάτικα:D) με ΙΜΟ 9298973. Χτισμένο το 2005 για την εταιρεία στη Sumitomo της Yokosuka(1311) με μηχανή Mitsui. Και επειδή το site της εταιρείας μας λέει τα πάντα γύρω από αυτήν αλλά επιμελώς όχι σε ποιανού την τσέπη πάνε τα μαρούλια, να ενημερώσω τους περίεργους πως είναι συμφερόντων Κώστα Περατικού, απ' ότι λέει το ταράφι:D.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Meganisi (IMO No: 9286023) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα με το όνομα Colin Jacob. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 6S50MC (12.268 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,7 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 227.83 μέτρα και πλάτος 32.24 μέτρα και ανήκει στην ELETSON CORP. Το όνομα Colin Jacob το κράτησε μέχρι το 2005, όπου μετονομάστηκε σε Noemi μέχρι το 2014, που πήρε το σημερινό του όνομα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το Delta Poseidon (IMO No: 9468671) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries Co Ltd στη Νότια Κορέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή SAMSUNG MAN B&W 7S50MC, που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.27 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην DELTA TANKERS LTD.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ένα πλοίο της αυτοκρατορίας των Μαρτίνων που κατευθύνεται πρός τον κόλπο της Ελευσίνας, είναι το Minerva Ellie (IMO 9297321), κατασκευής 2005. Ήταν νεότευκτο της εταιρείας στη Samsung(1506) και ακόμη και σήμερα με το ίδιο όνομα και με μηχανή Doosan, αρμενίζει τα πέλαγα και γεμίζει τραπεζικούς λογαριασμούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Το Ardic (IMO No: 9252979) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Sumitomo Heavy Industries Co Ltd στη Ιαπωνία (Yard No: Hull 1293) και πλέον μετονομάστηκε σε North. Το πλοίο έχει μήκος 237.74 μέτρα και πλάτος 42.03 μέτρα και ανήκει στην Marblue Shipping Company SA με έδρα την Ελβετία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Champhion και Azerbaijan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Afroditi (IMO No: 9452880) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries στη Νότια Κορέα. Το Afroditi έχει μήκος 274.19 μέτρα και πλάτος 50.03 μέτρα και ανήκει στην Liquimar Tankers Mangement του κ. Δημήτρη Παπαδημητρίου με έδρα την Αθήνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Το Suezmax tanker Leni P (IMO No: 9594133) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries Co Ltd στο Geoje της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S70MC-C (25.377 BHP), που του δίνει μεγιστη ταχύτητα 15,5 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 274.39 μέτρα και πλάτος 48.04 μέτρα και ανήκει στην Marine Trust Ltd του κ. Δημήτρη Προκοπίου με έδρα τη Γλυφάδα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το tanker Polyaigos (IMO No: 9306574) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο της Ρουμανίας. Το πλοίο έχει μήκος 228.00 μέτρα, πλάτος 32.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S60MC-C (10365 KW). Το πλοίο ανήκει στην Eletson και είναι παροπλισμένο από τον Οκτώβριο στο ναυπηγείου του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα. Προηγούμενο το όνομα είναι LMZ Nefeli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το suezmax πετρελαιοφόρο δαξεμανόπλοιο Kriti Future παρέλαβε ο όμιλος Βαρδινογιάννη.

Ειναι το μονο παγκοσμιως που πληροι τα κριτηρια του ABS για Ammonia Ready Level 1. Με αλλα λογια ειναι ετοιμο οποιαδηποτε στιγμη να χρησιμοποιησει την αμμωνια σαν καυσιμο, χωρις ουσιαστικες μετατροπες. Επισης ειναι και LNG Fuel Ready Level 1.

Aυτη τη στιγμη ειναι εν πλω προς Fujairah (Φουτζέιρα).

Στην πρυμη του κυματιζει η γαλανολευκη

Link to comment
Share on other sites

Μερικες πληροφοριες για το τανκερ "PROMETHEUS ENERGY"

Σημαια: Νησια Μάρσαλ 

Home Port: Ματζούρο (πρωτευουσα των νησιων Μαρσαλ)

IMO: 9801988

Call Sign: V7A2024

MMSI: 538008157

Ναυπηγηθηκε: 28 Μαρτιου 2019 στο ναυπηγειο Sasebo στο Nagasaki Ιαπωνιας.

Το πλοιο το διαχειριζεται η GOODWOOD SHIP MANAGEMENT

Μηκος: 250m

Πλατος: 44m

Βαθος: 21.2m

Μηχανη: MAN B&W 6G60ME-C9   12668kW

Πληρωμα: 20 ατομα 9 (Φιλιππινεζοι, Ινδιανοι, Ουκρανοι)

 

extra πληροφοριες:

TOONAGE

Deadweight: 114459

GRT: 63500

Liquid: 125000

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...