Jump to content
Shipfriends

Marilu (IMO 6727193)


Recommended Posts

Το Σάββατο το πρωί όπως είχα αναφέρει ήδη το Νέαρχος ανέβηκε στη δεξαμενή του Ναυπηγείο του Σπανοπουλου, έτσι ώστε να καθαριστούν και να βαφούν τα ύφαλα, να επιθεωρηθούν αξονικά σύστημα, τιμόνια, bow thruster και επιστόμια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φωτογραφικό υλικό από τη μεθόρμιση του Νέαρχος για το δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου υπάρχει στη σελίδα του τεχνικού γραφείου του κ. Κηπουροπουλου Και δυο φωτογραφίες από τη σελίδα του ναυπηγείου του Σπανοπουλου στο facebook.

Nearchos.jpg

Nearchos (2).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξεκίνησε το καράβι και ηδη έχει κανει αρκετά δρομολόγια προς διάφορα νησιά. Σποράδες,Άνδρος, Πάρο κτλ .

Εδω η πρώτη άφιξη του

 

 

υ.γ. Π100 μπράβο που το είπες απο την αρχή.. δε το έχω ξεχάσει αυτο που ειχα γράψει στο status :P

Link to comment
Share on other sites

Εχθές έφυγε πάντως 18.00  , είναι αναλόγως και τι μέρα θα έρθει.  Επίσης οταν ειναι και το Ταλως και το Πελαγίτης δενει στο ΝΜΔ , ενω έχει τυχει να δώ μια μέρα το Ταλώς δεμένο στη ΔΕΗ (αν δεν κάνω λάθος). Αν το βλέπεις να έχει ερθει πχ απόγευμα η πρωί αρκετά, και απογευμα 5 με 6 δεν έχει φυγει και σε φέρνει ο δρομος Πειραιά , ισως να το πετύχεις να φεύγει . Μ έχει κανει εντυπωση πως στο ΝΜΔ το ειχα δει να ξεφορτώνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δουμε μερικες φωτο του πλοιου κατά τη διαρκεια του δεξαμενισμού του,στο ναυπηγειο Σπανοπουλου από μακρια,αλλα και από πιο κοντα

Το βαπορι πραγματικα χωρουσε ισα ισα στη δεξαμενή και μπορούμε να δουμε ένα κοντινο της πλωρης με το προπελακι αλλα και δυο φωτογραφιες από πρυμα

large.57e96af924594_Nearchos02_07_16Sala

 

Link to comment
Share on other sites

Το Νέαρχος τη Τετάρτη 6/7 έπεσε από τη δεξαμενή στο Σπανοπουλο και πήγε στο ναυπηγείο του Κανέλου για τις υπόλοιπες εργασίες του, ενώ στις 22/7 άνοιξε τη συσκευή του AIS του μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού. Το Σάββατο 23/7, το Νέαρχος έκανε δοκιμαστικό στο Σαρωνικό. Από ταχύτητα έπιασε μέχρι 16,1 κόμβους αλλά είχε πολλές διακυμάνσεις στη ταχύτητα του, λόγω των δοκιμών που έκαναν οι υπεύθυνοι του πλοίου. Μετά το δοκιμαστικό, το Νέαρχος ήρθε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για τις τελευταίες εργασίες και επιθεωρήσεις. Το Νέαρχος ξεκίνησε τα δρομολόγια την 1/8 στις 22:00 με πρώτο δρομολόγιο για Άνδρο Σκύρο Σκόπελο Σκιάθο και η αναχώρηση του έγινε από το Ν.Μ. Δραπετσώνας και η κίνηση του ήταν 6 βυτία. Στα πρώτα δρομολόγια του το Νέαρχος αφού επέστρεφε από το δρομολόγιο του έδενε  στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για να ξεφορτώσει, για να μην κάνει μεθορμίσεις μέχρι το επόμενο δρομολόγιο του λόγω έλλειψης θέσεων στο Κερατσίνι. Κάποιες φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου υπάρχουν στο site του κ Κηπουροπουλου

Παράδοση του Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ» 

Quote

Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε το βασικό στάδιο της μετασκευής του ανοικτού Φ/Γ-Ο/Γ «ΝΕΑΡΧΟΣ» με πλήρη επιτυχία και παρέδωσε το πλοίο στην πλοιοκτήτρια εταιρεία με όλα του τα πιστοποιητικά σε ισχύ, για πλόες εσωτερικού.

Το συγκεκριμένο πλοίο κατασκευάσθηκε στα ναυπηγεία του Aalborg (Δανία) προκειμένου να μεταφέρει τραίνα και επιβάτες μεταξύ των χωρών στην περιοχή της Βόρειας Θάλασσας (για τον λόγο αυτόν έφερε τον χαρακτηρισμό «ice class») με πιστοποίηση του Νορβηγικού Νηογνώμονα.

Το τεχνικό μας γραφείο επέτυχε να μετασκευάσει και να λειτουργήσει το πλοίο, το οποίο ήταν εκτός λειτουργίας για περίπου οκτώ χρόνια.  Στο πλοίο αυτό είχαμε διακρίνει αφ’ ενός την πολύ καλή ποιότητα της αρχικής του κατασκευής και αφ’ ετέρου τις δυνατότητες που αυτό μας παρείχε για την σωστή του εκμετάλλευση.

Αναλάβαμε, σαν τεχνικοί σύμβουλοι και μελετητές, την πλήρη αναδόμηση του πλοίου, η οποία περιελάμβανε την αφαίρεση σημαντικών τμημάτων του και την τοποθέτηση κάποιων άλλων νέων, τα οποία είχαν σχέση με την ανταπόκρισή του στους ισχύοντες διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Παράλληλα, διαμορφώθηκε το κατάστρωμα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να παραλαμβάνει βυτιοφόρα και φορτηγά οχήματα μεγάλου βάρους και κυρίως μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων.

Γράψαμε στην αρχή ότι «ολοκληρώσαμε το βασικό στάδιο της μετασκευής» και τούτο διότι εκκρεμεί η αντικατάσταση του καταπέλτη και του συστήματος ανύψωσής του, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί τις πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου 2016.

Ευχόμαστε να είναι καλοτάξιδο και καλότυχο στη νέα του ζωή, η οποία μάλιστα προβλέπεται (με βάση τα δεδομένα) να είναι αρκετά μεγάλη.

Εμείς από την πλευρά μας αισθανόμαστε περήφανοι, γιατί πετύχαμε κάτι, το οποίο δεν έχει γίνει άλλη φορά, τουλάχιστον στα ελληνικά δεδομένα. Και μάλιστα καταφέραμε να υλοποιήσουμε μια ιδέα μας, η οποία να αποτελέσει λύση, ώστε να πραγματοποιηθεί μια επένδυση, λόγω του σχετικά χαμηλού της κόστους.

Το συγκεκριμένο έργο μας είναι ένα δείγμα της υπεραξίας, την οποία, μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών μας, προσπαθούμε να προσφέρουμε στις επενδύσεις όλων των πελατών μας. Αυτό είναι το μεγάλο μας εφόδιο, η περιουσία μας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει το καταπελτη του!! Αλλά θα γίνει μια επιμήκυνση του υπάρχον κατάπελτη. Το πλοίο αναμένεται να ολοκληρώσει αυτές τις εργασίες μέχρι τι Σάββατο γιατί θα κάνει δρομολόγιο το Σάββατο το βράδυ προς Χίο Μυτιλήνη Λήμνο 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι εγινε αλλαγη και μπηκε νεος μεγαλύτερος σε μηκος

Το πλοιο μεθορμισε στις 14.30 περιπου, από το ναυπηγειο Παπιλια στο Νέο Μωλο Δραπετσώνας ώστε να φορτωσει και να αναχωρησει για Χιο Μυτιληνη στις 20.00 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Το Νέαρχος έκανε το τελευταίο δρομολόγιο του το Σάββατο μετά τη λήξη της απεργίας και επέστρεψε σήμερα στο Πειραιά, όπου έδεσε για χειμερινή ακινησία. Το πλοίο πήγε στο ναυπηγείο του Μπεκρή.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι υπάρχει 10ετη ναύλωση του Νέαρχος από τον όμιλο της Coral Gas. Για αυτό όταν ταξίδευε (εκτός από το διάστημα της ακινησίας του Τάλως) έπαιρνε αποκλειστικά βυτία και σχεδόν ποτέ φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...