Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Έφτιαξα τον λογαριασμό μόνο και μόνο για να σας ενημερώσω την τωρινή κατάσταση του Ιωάννης Θηρεσία Κ, ήμουν περίεργος για το τι παίζει με τη παντόφλα και γιατί κάθεται, εμφανισιακά έχει αρχίσει να ταλαιπωρείται η μπογιά λόγω αλατιού, τα λάστιχα που του έχουν βάλει γρατζουνάνε την μπογιά και το πλοίο έχει μια σπασμένη πόρτα και οποιος θέλει έχει πρόσβαση και μπαίνει στο θάλαμο επιβατών ευτυχώς εξακολουθεί να είναι από μέσα άθικτο, σας έστειλα την φωτογραφία για να σας δείξω οτι ακόμα είναι δεμένο στα Λιπάσματα της Δραπετσώνας, δεν με άφηνε να σας ανεβάσω πιο καθαρή ανάλυση της φωτογραφίας

 

26CA35FA-67A7-45D2-84D6-037CAEC190C6.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Σ΄ευχαριστούμε αδελφέ. Εδώ κάτι έχει συμβεί που δεν ξέρουμε. Από τη μία το πλοίο να κάνει συντήρηση και να βγαίνει σαν καινούριο, έτοιμο για μια δουλειά που την έκανε χρόνια, και τελικά κάθεται στο παγωτό. Ακόμη κι αν έχει χάσει τη συγκεκριμένη δουλειά, αναρωτιέμαι γιατί δεν δρομολογήθηκε κάπου αλλού, αλλά αντίθετα έμεινε ταπί και ψύχραιμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...

Όλοι γνωρίζουμε ότι η παντοφλιτσα είναι η παλαιότερη "εν ζωή", κατασκευασμενη γαρ το μακρινό 1959 στο ναυπηγείο Αναστασιαδη - Τσορτανιδη στο Πέραμα (σημερινό ΕΛΘΩΜ).

Αυτό που δεν γνωρίζαμε είναι το ότι υπήρξε και η πρώτη παντόφλα ελληνικής κατασκευής που δούλεψε στο εξωτερικό, πιθανότατα υπό ναύλωση, και μάλιστα μόλις δύο χρόνια μετά την κατασκευή της, το 1961 !!! 

Όπως διαβάζουμε από τα Ναυτικά Χρονικά (τεύχος Ιουνίου 1961) το καραβάκι είχε ταξιδέψει στην Massawa, λιμάνι της Ερυθραίας στην Ερυθρά θάλασσα, στην ανατολική Αφρική, για να δουλέψει εκεί σε τοπικές μεταφορές. Όχι βέβαια και μικρό κατόρθωμα για τις αρχές της δεκαετίας '60, και μάλιστα για μια μικρή έστω και νεότευκτη παντόφλα. 

Στο δημοσίευμα δεν αναφέρεται ο χρόνος της παραμονής της στην Αφρική, το βέβαιο πάντως είναι το ότι επέστρεψε και βρίσκεται μέχρι και σήμερα στα πέριξ του Πειραιά, έστω και σε μακροχρόνιο παροπλισμό. 

1961-06-15a.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν αποκλείεται, για καμιά ιχθυοκαλλιέργεια, για φορτηγάκι κάποιας ιδιωτικής εταιρείας. 

Σημ. Μήπως οι φήμες αναφέρονται στο αμφίπλωρο ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ και όχι στην 65χρονη παντοφλίτσα ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ Κ ??? 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ το άκουσα αυτό από ανθρώπους του ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΣΟΥ και έλεγαν χαρακτηριστικά το Ιωάννης Θηρεσία κ αγοράστηκε από την εταιρεία THASSOS LINK , και κάτι ότι θέλει να αντικαταστήσει το ΝΙΚΗΤΗΣ , δεν είμαι και πολύ σίγουρος για αυτό . Πάντως άκουσα ότι αγοράστηκε έναντι του ποσού των 200.000 ευρώ . Τώρα πως θα πατάει ο καταπέλτης στην προβλήτα δεν ξέρω γιατί είναι ψηλά οι προβλήτες . 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέει ο Ορέστης άκουσα και εγώ ότι προορίζεται για αντικαταστάτης του Νικητής….. επίσης όλο το καλοκαίρι το Άγιος Αθανάσιος δεν έχει δουλέψει….. περίεργα πράγματα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείριε γυρνάμε στην εποχή του ΘΑΣΟΠΟΥΛΑ και των λοιπών αυτών καραβιών 🤣

Δεν νομίζω να δουλέψει σαν φορτηγό , είναι και 35 μέτρα πλοίο , Μπόρει να το δούμε να κάνει δρομολόγια με το ΝΙΚΗΤΗΣ τις ίδιες ώρες το ένα πίσω από το άλλο 😆

Link to comment
Share on other sites

Το ΘΑΣΟΠΟΥΛΑ μια χαρά ήταν για την εποχή του, να μην σου πω και μεγάλο. 

Δεν γνωρίζω ως τι (και αν) θα δουλέψει στην Θάσο (εσείς τα λέτε, εσείς ξέρετε) αλλά τα μέτρα οποιουδήποτε πλοίου, δεν αποτελούν παράγοντα για να δουλέψει ή όχι ως φορτηγό. Το ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ Κ τα τελευταία είκοσι περίπου χρόνια ως φορτηγό δούλευε στην Ρεβυθουσα, υπό την έννοια ότι δεν ήταν επιβατηγό δρομολογημένο σε κάποια γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

Εποχές Θασοπούλας και Παπαγιώργη αλλα με διαφορετικές ταχύτητες…. Από Οκτώβρη θα μετράμε 6 παντόφλες στο νησί! Άγιος Παντελεημων Άγιος Αθανάσιος Παναγία Θάσου Νικητής Καπετάν Βαγγέλης Κ Ιωάννης Θηρεσια Κ!!! 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, pVasileios said:

Αυτό που λέει ο Ορέστης άκουσα και εγώ ότι προορίζεται για αντικαταστάτης του Νικητής….. επίσης όλο το καλοκαίρι το Άγιος Αθανάσιος δεν έχει δουλέψει….. περίεργα πράγματα!!!!

Γιατί ήταν όλο τον χειμώνα ενεργό μέχρι τον Μάιο που πήρε την θέση του το πρωτοπόρος vi 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

 

On 11/2/2023 at 10:05 AM, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said:

Σε αυτό το δημοσίευμα αναφέρει ότι η THASSOS LINK δισκολεύεται να ανεβάσει το ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ Κ και ότι φήμες θέλουν το ΝΙΚΗΤΗΣ θα πάει για επιμήκυνση . Αναφέρει και για το ΑΕΡΙΑ αλλά και για κάποια επόμενη κίνηση απο την ΑΝΕΘ ( θα κάνει κάποια κίνηση η ΑΝΕΘ γιατί δεν έχω ακούσει κάτι ; )

Μήπως η μετακίνηση του Ιωάννης Θηρεσία Κ στο ναυπηγείο του Παναγιωτακη έχει σχέση με πιθανή δρομολόγηση του από την Thassos Link στη γραμμή της Θάσου?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...