Jump to content
Shipfriends

World Odyssey (IMO 9141807)


Recommended Posts

Το DEUTSCHLAND (1998, IMO 9141807) είναι σήμερα στη χώρα μας. Το πρωί βρισκόταν στο λιμάνι της Ρόδου και αυτήν την ώρα εν πλω με προορισμό την Μεσίνα της Ιταλίας.

Αφορμή για αυτό το ποστ είναι μία σειρά εκπληκτικών φωτογραφιών του πλοίου από τον Ralf Grabbert στους παγετώνες και τα φιορδ της Νορβηγίας, οι οποίες φιλοξενούνται στο marinetraffic.com. Προσωπικά ξεχώρισα τρεις, 1, 2, 3, αλλά ειδικά η τρίτη είναι κυριολεκτικά απίστευτη..

 

____________________________

(1998, ex-Deutschland)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Tο Deutschland έχει αλλάξει σινιάλο στη τσιμινιέρα. Ενώ κάτω από τις βαρδιολες του πλοίου είναι γραμμένο «Deutsches Schiff London 2012» και υπάρχουν οι Ολυμπιακοί κύκλοι με τη σημεία της Γερμανίας σε ελλειψοειδή μορφή.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και σήμερα Παρασκευή 12 Οκτώβρη επισκέφθηκε το Ρέθυμνο.

Όπως φαίνεται και από τις φωτό έδεσε έξω ακριβώς από το λιμάνι και φέρει ακόμα τους ολυμπιακούς κύκλους

Πολύ όμορφο κρουαζιερόπλοιο

tn_gallery_5488_434_234352.jpg tn_gallery_5488_434_320387.jpg

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα κρουαζιερόπλοιο στο Ρέθυμνο - Γιατί δεν "έδεσε" στο λιμάνι

krouazieroploio1.jpg

Αίσθηση προκάλεσε στους ρεθυμνιώτες χθες το πρωί η θέα ενός κρουαζιερόπλοιου που είχε δέσει αρόδο, ανοιχτά δηλαδή του λιμανιού του Ρεθύμνου και οι επιβάτες του μεταφέρθηκαν με μικρά σκάφη (λάντζες) στους χώρους υποδοχής της μαρίνας.

Πολλοί ήταν εκείνοι που επικοινώνησαν με την Κρητική Επιθεώρηση, αναρωτώμενοι γιατί το κρουαζιερόπλοιο δεν «έδεσε» στο λιμάνι και για το εάν αυτό ήταν αποτέλεσμα της έλλειψης υποδομών.

Η Κ.Ε. επικοινώνησε με το Λιμενικό Ταμείο Ρεθύμνου και την διευθύντρια του, Αθανασία Δασκαλάκη, η οποία σημείωσε πως ο λόγος που το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο έδεσε αρόδο ήταν γιατί, όπως είπε, το δρομολόγιο στο λιμάνι του Ρεθύμνου δεν ήταν προγραμματισμένο.

Έτσι, ο καπετάνιος και η εταιρεία δεν είχαν χρόνο να προετοιμαστούν ζητώντας τα βυθομετρικά χαρακτηριστικά του ρεθυμνιώτικου λιμανιού και από τη στιγμή που υπήρχε χώρος υποδοχής των μικρών σκαφών στο λιμάνι, επελέγη η ασφαλής λύση της πρόσδεσης ανοιχτά.

Πρόκειται για το κρουαζιερόπλοιο Deutschland με σημαία Γερμανίας, το οποίο έχει μήκος 175 μέτρα. Μετέφερε 403 επιβάτες και 231 άτομα πληρώματος. Έφτασε στο Ρέθυμνο στις 7 το πρωί και αναχώρησε στις 9 το βράδυ.

by goodnet

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά "εντυπωσιακό" δεν είναι το άνωθεν δημοσίευμα; Αποκλείεται να τέθηκε θέμα έλλειψης χρόνου για τα βυθίσματα του λιμανιού καθώς πλέον με τα ECDIS, ανα πάσα στιγμή υπάρχουν διαθέσιμα τα βυθίσματα (εφόσον πλέει στα ελληνικά νερά τουλάχιστον 2 ημέρες πριν, έχει και τα απαραίτητα updates). Εαν δεν τα είχαν, τότε μετά τον απόπλου από Μονεμβασιά(?) αν δεν κάνω λάθος, θα μπορούσε να ενημερωθεί το πλοίο από το λιμεναρχείο Ρεθύμνου για τα βυθίσματα... αλλά τι ψάχνουμε τώρα....

Ασχολίαστο το "έδεσε αρόδο" :blink: στραβώνει ρε παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Στην Μυτιληνη ηταν χτες το πανεμορφο κρουαζιεροπλοιο και ο δημαρχος το υποδεχτηκε με ολες τις τιμες μιας και ηταν το πρωτο που ηρθε στο νησι την νεα σεζον

 

Ο δήμαρχος Λέσβου, Δημήτρης Βουνάτσος, και ο εντεταλμένος σύμβουλος Χρήστος Κορδώνης υποδέχθηκαν το πρώτο κρουαζιερόπλοιο, «Deutschland», που προσέγγισε χθες το λιμάνι της Μυτιλήνη με 400 Γερμανούς τουρίστες.

Ο δήμαρχος καλωσόρισε στη Λέσβο τους επιβάτες και το πλήρωμα του «Deutschland» και προσέφερε στον καπετάνιο του πλοίου, Elmar Muehlebach, συμβολικά αναμνηστικά δώρα, έντυπα και παραδοσιακά προϊόντα του τόπου μας. Στο σύντομο χαιρετισμό του, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον πολιτισμό και την παράδοση του νησιού μας, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία της κρουαζιέρας στην οικονομική τόνωση των ντόπιων επαγγελματιών σε αυτήν τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, ενώ συνεχάρη και τους υπευθύνους του τουριστικού γραφείου «Picolo Travel», Αντώνη και Ηλία Πίκουλο, που πρακτορεύουν το κρουαζιερόπλοιο.

Ο πλοίαρχος με τη σειρά του εξέφρασε τις βαθύτατες ευχαριστίες του για τη ζεστή φιλοξενία και την εγκάρδια υποδοχή.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά όμορφο, τιμά κάθε σεζόν τα λιμάνια μας, συμπεριλαμβανομένου του Πειραιά, όπου βρισκόταν χθες και θα επιστρέψει τον Νοέμβρη.

 

8599749079_26d32a2cce_c.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πέτυχα στο Tallin την προηγούμενη εβδομάδα και σε συζήτηση που είχα με γλάρους και μπίντες ( B)  ) εκεί πέρα πάνω, μου είπαν ότι του έχουν βγάλει το παρατσούκλι "The reefer". Το βαπόρι προσφέρει τις υπηρεσίες του ως επί το πλείστον σε ηλικιωμένους ανθρώπους και ο μακάβριος λόγος για τον οποίο του βγήκε αυτό το όνομα, είναι ότι το τελευταίο διάστημα έχουν σημειωθεί πολλοί θάνατοι onboard :ph34r:

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Το πλοίο έχει ναυλωθεί από το Institute for Shipboard Education και έχει μεταονομαστεί σε World Odyssey. Ξεκινησε απο το Σαουθαμπτον στις 13 Σεπτεμβριου και αναμενεται το ταξιδι να διαρκεσει περιπου 100 ημερες και θα ολοκληρωθει στο San Diego. Το πλοίο είναι απο χθες στο Πειραια και θα μεινει μεχρι το Σαββατο στο Πειραια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
  • 4 months later...

Επωλήθη σε αυτούς χωρίς να μαθευτούν τα λεφτά. Το πλοίο εξακολουθεί σε ναύλωση στη Phoenix Reisen(τελειώνει το 2025) και στο Institute of Shipboard Education(τελειώνει 2027). Μη σας ξεγελάει το Delos Shipping των αγοραστών, δεν έχουν βάση την Ελλάδα αλλά το Dallas, TX.  

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Golden Destiny μέσω το weekly S&p report της έχει άλλη αποψη συμφωνα με το pireas2day.gr . (

Quote

Η αγορά ενός κρουαζιερόπλοιου από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία δίνει ένα πρώτο «σήμα» για… επανεκκίνηση της ελληνικής κρουαζιέρας.

Πρόκειται για το με σημαία Μπαχάμες «World Odyssey», που ανήκε σε εταιρεία με έδρα στο Μαϊάμι των ΗΠΑ και σύμφωνα με την εβδομαδιαία επισκόπηση της αγοράς του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny αγοράστηκε από ελληνικών συμφερόντων εταιρεία, που ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή.
Επίσης, δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί το ύψος της συμφωνίας.

Ωστόσο, η κίνηση μιας ελληνικής εταιρείας να προχωρήσει, μετά από πολλά χρόνια, σε μια νέα αγορά κρουαζιερόπλοιου θεωρείται ενδεικτική της επικείμενης ανόδου της ελληνικής κρουαζιέρας.

Το «World Odyssey» είναι κατασκευής 1998 και στις αρχές του έτους (2/1/2018) πέρασε, στο Σάν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας, από τις περίφημες- για τις απαιτήσεις τους- επιθεωρήσεις της ακτοφυλακής των ΗΠΑ χωρίς ούτε μια (1) παρατήρηση!

Το πλοίο, που έχει μήκος 175 μέτρα και πλάτος 23 μέτρα, ταξίδευε μέχρι το 2015 με το όνομα «Γερμανία» (MS Deutschland) και στη συνέχεια πήρε το σημερινό όνομά του.

Το «World Odyssey» αναπτύσσει ταχύτητα 20 κόμβων και έχει χωρητικότητα 520 επιβατών ενώ διαθέτει και 260 άτομα ως μέλη του πληρώματος.

Τα τελευταία χρόνια ναυλώνεται από εκπαιδευτικά ιδρύματα των ΗΠΑ και τελευταία είχε γίνει μια πολυετής ναύλωσή του σε ένα Ινστιτούτο Ναυπηγικής εκπαίδευσης αλλά είναι άγνωστο εάν αυτή η ναύλωση θα παραμείνει εν ισχύ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Αυτό σκαρί το θεωρώ πανέμορφο.Ακόμα και η τσιμινιέρα δένει αρμονικά με το όλο σκαρί.

Πολύ καλό μέγεθος για κρουαζιέρες στα νησιά του Αιγαίου.Ξεχωρίζει ανάμεσα στα πλωτά κουτιά που έχουμε συνηθίσει τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...