Jump to content
Shipfriends

Πλοία Ro-Ro-Car Carriers


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Γκριμαλντισμού συνέχεια εν Πειραιεί, αυτήν τη φορά με το Grande Colonia (στα ελληνικά Η Μεγάλη Κολώνια δηλαδή:D) που εδώ κάνει οπερέσιο στο Κερατσίνι. Έχει χτιστεί το 2007 στο Uljanik της Κροατίας(470) και φέρει 1 μηχανή Uljanik Strojogradnja σε σχεδίαση MAN B&W, η οποία στις 127 στροφές παράγει 15,037 ίππους και δίνει μια υπηρεσιακή ταχύτητα 20.5 κόμβων. Και σε μια αμβλύτερη γωνία εδώ, φορτώνοντας κάποιο από τα 4,632 ΙΧ που θεωρητικά μπορεί να μεταφέρει. Συχνός επισκέπτης του Πειραιώς.

Link to comment
Share on other sites

Στις οθόνες σας απόψε ένα car carrier της Grimaldi που επισκέπτεται πολύ συχνά την Ελλάδα εδώ και πολλά χρόνια, πλήν όμως δεν το είχαμε δεί στο γκάλλερι. Πρόκειται για το Grande Scandinavia(IMO 9220615) που εδώ το βλέπουμε στο Κερατσίνι. Χτισμένο το 2001 στη Daewoo τση Κορέας(4428) και με μια μηχανή HSD των 21,771 ίππων που του δίνει υπηρεσιακή 19.5 κόμβων. Χωρητικότητα 4,716 αυτοκινήτων που όπως βλέπουμε και εδώ ξεχειλίζουν από τα γκαράζ και καλύπτουν και όλο το τελευταίο ντέκ, μέχρι πίσω από τη γέφυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Ένας πολύ συχνός επισκέπτης του Πειραιώς είναι το πλοιοκτησίας Grimaldi, Grande Mediterraneo(IMO 9138393) που εδώ βλέπουμε στο Κερατσίνι ενόσω κάνει οπερέσιο. Πάντοτε με το ίδιο όνομα στα 20 χρόνια της ηλικίας του, χτισμένο το 1998 για λογαριασμό της Grimaldi στα Fincantieri της Castellamare di Stabia(5988). Μηχανή Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 18.5 κόμβων. Διαθέτει 10 καταστρώματα γκαράζ και χωρητικότητα 4,650 αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Το ξεθωριασμένο κόκκινο φουγάρο του Swan Ace(IMO 9338826) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Κερατσίνι, μαρτυρά την Ιαπωνική του πλοιοκτησία μια και ανήκει στην Mitsui OSK Lines. Είναι χτισμένο το 2008 στο ναυπηγείο Minaminippon του Shitanoe(698) και έχει χωρητικότητα 6,237 αυτοκίνητα σε 12 καταστρώματα. Η μηχανή του είναι Mitsubishi και του προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Δεν έχει αλλάξει όνομα ως τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Ro-Ro Carrier Baltic Breeze (ΙΜΟ Νο: 8312590) που είχε ναυπηγηθεί το 1983 στο ναυπηγείο Kurushima Dockyard Co στο Onishi της Ιαπωνίας (Yard No: 2257) και ανήκε στην WALLENIUS MARINE SINGAPORE. Το πλοίο είχε μήκος 164,01 μέτρα, πλάτος 28,05 μέτρα, χωρητικότητα 3200 ΙΧ και φόραγε μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC60HA (Bhp: 10.799), που του έδινε μια υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων. Οδηγήθηκε στις αρχές Φεβρουάριο στη παραλία του Αλιαγα για διάλυση μετά από μια φωτιά που ξέσπασε στο μηχανοστάσιο του πλοίου στη Βόρεια θάλασσα στις 14/10/18

Link to comment
Share on other sites

Το World Spirit (ΙΜΟ Νο: 9175925) ανήκει στην NISSAN Motor Car Carrier (Transpacific Marine Inc) και έχει ναυπηγηθεί το 1998 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi (Yard No 3465). Το πλοίο έχει μήκος 174,98 μέτρα, πλάτος 29.20 μέτρα και χωρητικότητα στο γκαράζ 3200 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Hoegh London (ΙΜΟ Νο: 9342205) ανήκει στην Hoegh Autoliners Shipping AS και έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο ναυπηγείο Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd στο Geoje της Νότιας Κορέας (Yard No 4448). Το πλοίο φοράει μια κυρία μηχανή MAN-B&W 7S60MC (14510KW) που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 20,50 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 228,74 μέτρα, πλάτος 32.20 μέτρα και χωρητικότητα στο γκαράζ 7850 ΙΧ. Προηγούμενο του όνομα είναι Alliance Charleston. Το Hoegh London βρίσκεται δεμένο στη Δραπετσώνα από τη Παρασκευή 8 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

H United European Car Carriers (UECC) που ανήκει στην Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK) και στη Wallenius Lines, υπέγραψε συμφωνία με τη China Ship Building Trading Co. Ltd και Jiangnan Shipyard Group Co. Ltd για τη κατασκευή δυο PCTC με παράδοση του 2021, με option για άλλα δυο. Τα πλοία θα έχουν μήκος 169 μέτρα, πλάτος 28 μέτρα και χωρητικότητα 3600 IX σε 10 κατάστρωμα γκαράζ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πάμε να γνωρίσουμε άλλο ένα PCTC που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Salerno, έχει το σεξουαλικό:D όνομα CSCC Tianjin(IMO 9361835). Χωρητικότητας 4,900 αυτοκινήτων, χτισμένο στο Κροάτικο Uljanik(478) το 2008. Ανήκει στην Ray Car Carriers και έκτοτε έχει αλλάξει όνομα σε RCC Tianjin, με το πρώτο συνθετικό του ονόματός του να παραπέμπει στα αρχικά των πλοιοκτητών του. Και bonus coverage, μια νυχτερινή. Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες πίσω στο 2016 στο Salerno. 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/29/2018 at 12:21 AM, Nick the Greek said:

Ένα ακόμα PCTC στη Δράτσα, πρόκειται για το Σουηδικής πλοιοκτησίας Faust. Σε ωραία ώρα η αναχώρησή του μας δίνει την ηλιόλουστη σιλουέτα του στο φακό. Ονοματοδοσία εμπνευσμένη από το μύθο του Faust και την ομώνυμη όπερα.

 

Τι Λιβόρνο, τι Δραπετσώνα, νάτος πάλι ο Faust σε αναχώρηση από την Τοσκάνη.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Ro-Ro Carrier City of Amsterdam (IMO No: 9174751) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Hiroshima Dockyard στη Higashihiroshima στην Ιαπωνία. Το City of Amsterdam ανήκει στην NISSAN MOTOR CAR CARRIER, έχει μήκος 99,92 μέτρα, πλάτος 20,60 μέτρα και χωρητικότητα 800 ΙΧ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10/29/2017 at 8:16 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Επειδή αναφέραμε για της συντήρησης επιπέδου Grimaldi Lines μετά την βλάβη του Cruise Europa, ας δούμε την εξωτερική εμφάνιση του το Ro Ro Carrier Gran Bretagna (IMO No: 9143702) που είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 183.28 μέτρα και πλάτος 32.25 μέτρα. Οι εξωτερικές άσπρες επιφάνειες κοντεύουν να γίνουν το ίδιο χρώμα (πορτοκαλί) από τα τρεξίματα και τις σκουριές με τα χρώματα των σινιάλων της Grimaldi Lines.:ph34r:

 

Γιατί ρε Παναγία μου, τι έχουν οι σκουριές δηλαδή? Δες τι αρμονικά δένουν με το χρώμα του υπόλοιπου πλοίου:D. Η φωτογραφία του Gran Bretagna είναι πρίν 3 χρόνια στο Salerno.

Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2019 at 9:12 PM, Nick the Greek said:

Ένας πολύ συχνός επισκέπτης του Πειραιώς είναι το πλοιοκτησίας Grimaldi, Grande Mediterraneo(IMO 9138393) που εδώ βλέπουμε στο Κερατσίνι ενόσω κάνει οπερέσιο. Πάντοτε με το ίδιο όνομα στα 20 χρόνια της ηλικίας του, χτισμένο το 1998 για λογαριασμό της Grimaldi στα Fincantieri της Castellamare di Stabia(5988). Μηχανή Wartsila για υπηρεσιακή ταχύτητα 18.5 κόμβων. Διαθέτει 10 καταστρώματα γκαράζ και χωρητικότητα 4,650 αυτοκίνητα.

 

Εξτραδάκι νυχτερινή του φωτογραφία στο Salerno, τραβηγμένη πρίν από 3+ χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Ro Ro carrier Golden Ray (IMO No 9775816) ανατράπηκε λίγη μετά την αναχώρηση του από το λιμάνι του Brunswick στη Georgia της Αμερικής, μετά από φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο. 4 άτομα του πληρώματος αγνοούνται μέχρι στιγμής. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 1/18/2019 at 8:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

To Grande Dakar (ΙΜΟ Νο:9680724) βρίσκεται στο ναυπηγείο της Remontowa στο Gdansk για τη τοποθέτηση scrubbers.

 

Και εμείς πολυχρονομένε μου, να το δούμε όπως έδειχνε πρίν συμβεί αυτό. Εδώ λοιπόν έχοντας μόλις αφήσει πίσω του τα locks του Ijmuiden και προχωρώντας για το Amsterdam. Το πλοίο είναι νεότατο(2015) και είναι χτισμένο στο Hyundai Mipo(8142) με χωρητικότητα 5,254 αυτοκινήτων σύν εμπορευματοκιβώτια(δεν μπορώ να βρώ ακριβώς πόσα). Όπως και να έχει, είναι Grande το Dakar, Άρη:D.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εδώ και πολλά χρόνια η K-Line έχει ένα μικρό δίκτυο με feederάκια car carriers στη Βόρειο Ευρώπη. Ο υπογράφων, το περασμένο καλοκαίρι στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Σουηδίας και Γερμανίας συνάντησε ένα εξ' αυτών, πρόκειται για το Neckar Highway (IMO 9179995). Είναι χτισμένο το 1999 στα ναυπηγεία Hegemann Berne(185) και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν Feederpilot. Φέρει 2 μηχανές MaK, και έχει χωρητικότητα 4,300 lane metres. Στην πρυμνιά όψη μπορούμε να δούμε και πως έχει κλειστεί το πάνω του γκαράζ, από μακριά θυμίζει φτηνή αλουμινοδουλειά.

 

Δεν είναι μόνο το Neckar Highway όμως που έχει πέσει στα δίχτυα μας, είναι και ένα ομόσταυλό του με όνομα Thames Highway (IMO 9316294) που εδώ βλέπουμε δεμένο στο Malmo της Σουηδίας. Αυτό είναι του 2005 στα ναυπηγεία Gdynia Stocznia(8545/2) με μηχανή H. Ciegielski που του δίνει υπηρεσιακή 18.9 κόμβους με 36 τόνους το 24ωρο. Μεταφέρει 2,137 αυτοκίνητα και ανήκει στην Ray Car Carriers του Ισραήλ. Οι παρατηρητικοί θα είδατε πως το πλοίο φοράει scrubber και η φωτογραφία είναι από το καλοκαίρι του 2016. Προφανώς οι πλοιοκτήτες του είχαν πάει στον Ισραηλινό ΥΕΝ και ζητιάνευαν ή εκβίαζαν βοήθεια για τα scrubbers πολύ πρίν από τους δικούς μας:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

H Wallenius Wilhelmsen ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει 10-15 πλοία της ως αποτέλεσμα της κρίσης του COVID 19, κάποια πλοία θα παροπλιστούν, κάποια πλοία που είναι ναυλωμένα θα επιστραφούν στις εταιρίες τους και κάποια θα οδηγηθούν για scrap

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η φωτογραφία είναι από την Ibiza, δύο car carriers της Flota Suardiaz(το ένα δουλεύει και για φορτηγά) έχουν αράξει εκεί και περιμένουν νέα για το μέλλον τους. Σημεία(και τέρατα) της πανδημίας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...