Jump to content
Shipfriends

ΕΤΕΚΑ και τα εφοδιαστικά της


Recommended Posts

Για να δούμε και ένα - φωτογραφικό - αφιέρωμα στα (κατακόκκινα! :P ) bunkerάδικα της ETEKA!! Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Anezoyla

gallery_3072_23_404307.jpg

Maria

gallery_3072_23_105513.jpg

Adriana

gallery_3072_23_105481.jpg

Meroula

gallery_3072_23_107279.jpg

Και η συνέχεια...

Capetan Michalis

gallery_3072_23_222425.jpg

Konstantis

gallery_3072_23_340987.jpg

Capetan Giorgis II

gallery_3072_23_108924.jpg

και Vasoula

gallery_3072_23_242297.jpg

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το ΑΝΝΕΖΟΥΛΑ (IMO 8890231) έχει κατασκευαστεί το 1958.

Προηγούμενα ονόματα : SIOUX (1958), WITTENSEE (1959), PANTELI (1995), GEMINI (1996), OCEAN I (2004).

Φέρει Ελληνική σημαία από το 1995 και το σημερινό του όνομα από το 2006. Ανήκει στη MEROULA SHIPPING.

Το ΜΑΡΙΑ (IMO 6920197) έχει κατασκευαστεί το 1969 στην Ολλανδία.

Προηγούμενο όνομα : ALLURITY (1969-1989)

Φέρει Ελληνική σημαία και το σημερινό του όνομα από το 1989. Ανήκει στη MEROULA SHIPPING.

Το ΑΝΤΡΙΑΝΑ (IMO 7427154) έχει κατασκευαστεί το 1976 στη Σκωτία.

Προηγούμενα ονόματα : VEGAMAN (1976), ESSEX TRIUMPH (1983), OAKWOOD (1987), STOLT OAKWOOD (1989), ARAMO (1996), ROKO BAY (2005), BRAMS (2006), AΦΡΟΣ II (2007), MΑΡΙΑ I (2008).

Φέρει Ελληνική σημαία από το 2007 και το σημερινό του όνομα από το 2008. Ανήκει στη MEROULA SHIPPING.

Το ΜΑΙΡΟΥΛΑ (IMO 7004330) έχει κατασκευαστεί το 1969 στη Σουηδία.

Προηγούμενα ονόματα : OTELLO (1969), KHALIJIAH (1978), ATHLOS (1988), LEMANIA (1990), KAPPA 1 (1992), ODIN (1996), DARDANEL (1997), ORKIDE I (2000), OCEAN (2004), TRANS SELEN (2006).

Φέρει Ελληνική σημαία και το σημερινό του όνομα από το 2007. Ανήκει στη MEROULA SHIPPING.

Το ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗΣ (IMO 7024548) έχει κατασκευαστεί το 1970 στην Αγγλία.

Προηγούμενα ονόματα : CORDALE (1970), PASS OF CAIRNWELL (1975), POWER HEAD (1984), DORA (1991).

Φέρει Ελληνική σημαία και το σημερινό του όνομα από το 1994. Ανήκει στη SPANKA MARITIME.

Το ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ (ΙΜΟ 5261415) έχει κατασκευαστεί το 1960 χωρίς άλλα διαθέσιμα στοιχεία.

Το ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΩΡΓΗΣ ΙΙ (IMO 6407432) έχει κατασκευαστεί το 1964 στην Ολλανδία.

Προηγούμενα ονόματα : MARE LIBERUM (1964), ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ VIII (1984), ΑΝΔΡΟΥΣΑ (2005).

Φέρει Ελληνική σημαία από το 1964 και το σημερινό του όνομα από το 2006. Ανήκει στη MEROULA SHIPPING.

Το ΒΑΣΟΥΛΑ (IMO 5040433) έχει κατασκευαστεί το 1952.

Φέρει Ελληνική σημαία από το 1952 και το σημερινό του όνομα από το 1996. Ανήκει στη THALASSOPOULI MARITIME.

Σημ. Φωτογραφίες και των οκτώ πλοίων βλέπουμε στο πρώτο ποστ του παρόντος θέματος από την παρουσίαση του φίλου TankerShip.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Η γνωστη εταιρεια καυσιμων ΕΤΕΚΑ, που ανηκει στο κ. Σπανο φαινεται να εχει καποια μπλεξιματα με τη μεγάλη υπόθεση λαθρεμπορίας καυσίμων την οποία έρευνα απο χθες η Ασφάλεια Αττικής. Περισσότερες πληροφορίες εδω

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Για ποια εποχή μιλάμε??Θυμάμαι πως και κάπου τη δεκαετία του 90..καπου στα μεσα ξαναυπήρχε ενα θέμα...και πρέπει να ήταν ο πατέρας του συλληφθέντος στο τιμόνι..

Link to comment
Share on other sites

απο οτι ακουσα σε ραδιοφωνικο ρεπορταζ, ενα απο τα επιχειρηματα της υπερασπισης του Σπανου, ειναι οτι οι μετρησεις δεν εγιναν σωστα και οτι δεν υπαρχει επισημο χαρτι που να αποδεικνυει οτι το υγρο που βρηκαν στα βυτιοφορα ηταν ναυτιλιακο καυσιμο που δεν φορτωθηκε στα πλοια και οχι νερο για gas free (το τελευταιο ισχυριζονται οι κατηγορουμενοι).

 

μου θυμιζει καποιους πριν μερικα χρονια, που ισχυριζονταν οτι τα αναβολικα δεν τα ειχαν παραγγειλλει εκεινοι, αλλα τους τα εστειλαν κατα λαθος οι κινεζοι και τα πηραν χωρις να ξερουν τι ειναι. τοτε γελαγαν ολοι και τους σταυρωναν τα καναλια. σημερα ομως ο εισαγγελεας δεχτηκε ολο το σκεπτικο της υπερασπισης (περι κινεζικου λαθους) και το δικαστηριο τους αθωωσε ολους ;)

Link to comment
Share on other sites

Και αυτοί,οι ελεγκτές δηλαδή, που βρήκαν το υγρό στα βυτιοφόρα δέν το έδωσαν στο χημείο τού κράτους γιά ανάλυση;Απλώς το θαύμασαν «τί ωραίο χρώμα που’χει» και το έχυσαν στον νεροχύτη;Τί θα πή «δέν υπάρχει επίσημο χαρτί»;

Να δητε που και τώρα ο εισαγγελέας θα δεχτή ότι το υγρό τών βυτιοφόρων ήταν λεμονάδα........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Επειδή ίσως κάτι μου έχει ξεφύγει, η ΕΤΕΚΑ εξακολουθεί και δραστηριοποιείται στα ΜΠΟΝΚΕΡαδικα😋

Περισσότερο μου δημιουργήθηκε η απορία βλέποντας παροπλισμένα τα χρεπ....τα πλοία της.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Από ότι φαίνεται εξακολουθεί να δραστηριοποιείτε στα μπονκερ με τα πλοία Αντριάνα και Καπετάν Μιχάλης το οποίο μάλιστα φαίνεται να είναι και σε καλή κατάσταση από εξωτερικής πλευράς.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και μια πιο φρέσκια εικόνα με τα εφοδιαστικά της εταιρείας, "ζώντα τε και τεθνεότα". Από αριστερά πρός τα δεξά, Βασούλα, Μαρία, Κάπτεν Γιώργης ΙΙ, Αννεζούλα, Μαιρούλα, Αντριάννα και Καπετάν Μιχάλης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...