Jump to content
Shipfriends

Πρωταπριλιά 2011 Δ (Εμπρός ΝΕΤ)


polman

Recommended Posts

Παρατάει τις άγονες γραμμές η ΝΕΛ

Υπό το βάρος των οικονομικών αποτελεσμάτων τού 2010 συνεδρίασε χθες το μεσημέρι το Δ.Σ. τής ΝΕΛ και αποφάσισε η εταιρεία να αποχωρήσει από τις άγονες γραμμές που εξυπηρετεί στις Κυκλάδες και το βόρειο Αιγαίο. Η κίνηση αυτή θα επιφέρει ζημίες της τάξης των τεσσάρων με πέντε εκατομμυρίων ευρώ για την εταιρεία, καθώς κι από τις εγγυητικές επιστολές που έχει καταθέσει. Ωστόσο, το ποσό αυτό θεωρείται ότι είναι μικρότερο από τη συνέχιση εξυπηρέτησης των γραμμών με τα σημερινά μισθώματα.

Κύκλοι προσκείμενοι στην εταιρεία αργά χθες το απόγευμα έλεγαν στο «Ε»: «Δεν μπορεί η κυβέρνηση να κάνει κοινωνική πολιτική σε βάρος της εταιρείας μας. Δεν αντέχουμε άλλο αυτή την κατάσταση. Το κράτος καθυστερεί να μας πληρώσει τα οφειλόμενα επί οκτώ μήνες και το χρηματοοικονομικό κόστος αυτής της τακτικής είναι δυσβάσταχτο για εμάς.

Όμως, το χειρότερο από όλα είναι πως οι συμβάσεις για τις άγονες γραμμές τής ΝΕΛ υπογράφηκαν όταν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου ήταν στα 70 δολλάρια το βαρέλι και τώρα έχουν φθάσει στα 105 δολλάρια. Κάτω από αυτές τις συνθήκες δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να εξυπηρετούμε τις άγονες γραμμές. Η απόφαση που πήραμε, μας πονάει αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή.»

Η ΝΕΛ υπολογίζει πως η συνολική ζημία από την εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών ανέρχεται στις 85.000 ευρώ την ημέρα ή 31 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Γι’ αυτό και η απώλεια των εγγυητικών επιστολών δε θεωρείται πρόβλημα. Οι ζημίες των 31 εκατομμυρίων είναι τα 2/3 των συνολικών ζημιών που κατέγραψε η εταιρεία το 2010.

Λύσεις σε 15 μέρες…

Η απόφαση θα τεθεί σε εφαρμογή σε 15 ημέρες, κι αυτό για μπορέσει μέχρι τότε η Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να βρει λύση στην ακτοπλοϊκή κάλυψη των νησιών.

Τα ναυλωμένα πλοία που χρησιμοποιεί η ΝΕΛ για τις άγονες γραμμές θα αποδεσμευτούν και θα επιστρέψουν στις πλοιοκτήτριες εταιρείες τους. Τα δε ιδιόκτητα (π.χ. «Ταξιάρχης») θα χρησιμοποιηθούν σε διεθνείς γραμμές, αφού από τις γραμμές του Αιγαίου δεν αναμένονται κέρδη τη φετινή χρονιά.

εμπρος

Δεν νομίζω να αποσκοπούν σε κάτι άλλο εκτός από μοχλό πίεσης. Η γραμμή Καβάλα - Μυτιλήνη βγαίνει και χωρίς επιδότηση, μια ή δυο φορές έχω δει τον Θεόφιλο να φεύγει γεμάτος φορτηγά. Λογικά το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι η καθυστέρηση των πληρωμών που μπορεί να αλλάζει τις ταμιακές ροές της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

μαλλον το emprosnet τιμα την ημερα

Δεν το αποκλείω, αλλά δεν είμαι και απολύτως βέβαιος. Το σίγουρο πρωταπριλιάτικο του ΕΜΠΡΟΣ είναι το πρωτοσέλιδο ανυπόγραφο άρθρο ότι βρέθηκε ο τάφος της Σαπφούς, στην Επάνω Σκάλα. :D Τώρα εάν είναι και πρωταπριλιάτικο το πρωτοσέλιδο ενυπόγραφο άρθρο για την ΝΕΛ...τι να πω?

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολευομαι να πιστεψω την ειδηση :huh: Μου φαινεται παραλογο να ετοιμαζει η εταιρια ενα πλοιο(AQUA MARIA)τοσο καιρο για να το χρησιμοποιησει στις αγονες και στο τελος να ανακαλυπτει οτι δεν την συμφερουν οι συγκεκριμενες γραμμες.Εδω σε παλιοτερες δηλωσεις των υπευθυνων της εταιριας οι επιδοτησεις απο τις αγονες αναφερονταν σαν βασικη πηγη των εσοδων για την ΝΕΛ.

ΥΓ.Μεχρι το mr shoppy ακουσαμε οτι φερνει για να αναλαβει καποια αγονη στις Κυκλαδες,τωρα ανακαλυψαν οτι φερνουν ζημιες οι επιδοτουμενες γραμμες?

Link to comment
Share on other sites

Φάρσα ήταν. Το γράφουν σήμερα στην έντυπη εφημερίδα (εμπρος σ/κ αν δεν κάνω λάθος) όπως μου μεταφέρουν σήμερα από Μυτιλήνη, η οποία πρέπει να μην βγαίνει στο ιντερνετ. Πάντως η εφημερίδα συμπληρώνει ότι αν και πρωταπριλιάτικο εμπεριέχονται αρκετές αλήθειες καθώς οι πολύμηνες καθυστερήσεις δημιουργούν πολλά προβλήματα στις εταιρείες.

Επίσης λέει ότι από την γενική γραμματεία αιγαίου και νησιωτικής πολτικής :blink: ότι πήραν 2 φορές τηλέφωνο στην εφημερίδα για να μάθουν αν είναι αλήθεια! Γεγονός που δείχνει την σχέση εξάρτησης που υπάρχει με την ΝΕΛ αυτή την στιγμή και γιατί πάει το Πηνελόπη με 13 μίλια με μηδαμινά παράπονα. Αλήθεια αν υποθέσουμε ότι αύριο έκλεινε η ΝΕΛ, ποιος έχει την δυνατότητα (διαθέσιμα πλοία) να αναλάβει τις αγονές της?

Link to comment
Share on other sites

Την ειδηση για το ΛΙΣΣΟΣ την πιστεψα :P αλλα για το KING και τις αγονες της ΝΕΛ δεν το εχαψα.Θα συμφωνησω παντως οτι το ΕΜΠΡΟΣ διαλεξε ωραιο αστειο για την πρωταπριλια :rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

Αντιθέτως με τους Αιολείς, πολύ δροσερό βρήκα το πρωταπριλιάτικο των Χανιώτικων Νέων :)

ΥΓ Κοίτα να δεις που οι Κρητικοί έχουν και χιούμορ. :rolleyes:

[...]Η μελέτη που έχει ετοιμάσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Μεταφορών προτείνει την υλοποίηση μαγνητικού τρένου στην Κρήτη, το οποίο θα τέμνει οριζοντίως από ανατολή προς δύση όλη την Κρήτη και με τα Ferries θα είναι δυνατή η μετάβαση από την Κίσαμο στην Καλαμάτα και απευθείας από εκεί με το Ionianrail στην Τεργέστη Ιταλίας, μέσω Αλβανίας, Μαυροβουνίου και Κροατίας.

Από την Τεργέστη ο δρόμος είναι ανοιχτός για όλη την Ευρώπη και τη Ρωσία. Το τρένο αυτό θα μεταφέρει και εμπορεύματα. Για όλους εσάς που θα απολαμβάνετε το ταξίδι με τρένο, η ΑΝΕΚ Lines, η Minoan Lines, η Blue Star Ferries, η Superfast Ferries, η European Sealines, η Agoudimos Lines και η Endeavor Lines ως μέλη της Διεθνούς Ενωσης Σιδηροδρόμων (UIC) θα συμμετάσχουν ως Bonus Partners :D στην υλοποίηση αυτού του Project.

Η διαδρομή του τρένου θα ξεκινά από τη Ζάκρο της Σητείας και διασχίζοντας όλη την Κρήτη, με σταθμούς στις πόλεις και την ενδοχώρα, θα φτάνει μέχρι το Ελαφονήσι Χανίων. Σταθμός επιβίβασης για την Ευρώπη θα υπάρχει στο Καστέλλι Κισάμου, όπου θα διαμορφωθεί αποβάθρα μεταφοράς των βαγονιών σε ειδικά διαμορφωμένα Ferries, τα οποία θα αποβιβάζονται στην Καλαμάτα και θα έχουν τελικό προορισμό την Τεργέστη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...