Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο ταξιδι μου τα ειδα δελφινια , απο που προεκυψε η AEGEAN F.D η αλλιως κοινοπραξια δελφινια Αιγαιου (καπως ετσι) του ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΗ δε ειναι του ΛΟΥΜΤΖΗ , της ΣΑΜΟΣ δεν ειναι , πιανου ειναι ????? :confused:

B)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κιτρινα κιτρινα με γαλαζια πτερυγια , παντως φρεσκοβαμενα ειναι , τα νουμερακια τους ισως να ειναι ψαρωτικα , οτι εχουν πολλα πχ.........

Παντως οταν ξεκινανε κανουν παρα πολυ φασαρια , περισοτερη απο τα ΣΑΜΟΣ .. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπερα σε ολους, ανταποκριτης απο ΝΙΣΥΡΟ :eek: που εισαι giorgosz :D

Σημερα μπηκα πρωτη φορα σε FD THΣ AEGEAN το νουμερο 22 , αρκετα καλα μεσα , καθαρα ......

Θα φυγω απο ΝΙΣΥΡΟ στις 17.00 αν ερθει (λογω καιρου)...... :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Φαίνεται ότι υπάρχει πρόβλημα με «ιπτάμενα δελφίνια»!

Απο τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ 30-06-06

Ένα βήμα πριν από την απαγόρευση κυκλοφορίας των «ιπτάμενων δελφινιών» της εταιρείας Aegean Flying Dolphins» βρίσκεται η Eισαγγελία Pόδου που διερευνά το ζήτημα της αξιοπλοΐας τους μετά από καταγγελία που υποβλήθηκε προ ημερών.

Οι καταγγελίες ότι έγιναν παράνομες μετασκευές στα πλοία που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των πλοίων και, κατά συνέπεια των επιβατών, φέρονται να έχουν επιβεβαιωθεί πλήρως ενώ και η υφιστάμενη νομοθεσία είναι σαφής επί του συγκεκριμένου θέματος.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Γιώργος Oικονόμου με έγγραφό του προς τον κεντρικό λιμενάρχη Pόδου κ. Bασίλη Λυκούσα τον καλεί να επανεξετάσει το θέμα της αξιοπλοΐας του «δελφινιού-22» μετά και την αυτοψία που διενήργησε εμπειρογνώμων από τον Πειραιά.

Τον εμπειρογνώμονα ζήτησε ο κ. Oικονόμου προκειμένου να έχει τεκμηριωμένη τεχνική έκθεση για την ασφάλεια ή μη του συγκεκριμένου πλοίου. Η τεχνική έκθεση του εμπειρογνώμονα αναμένεται να υποβληθεί μέχρι τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας. Ωστόσο, πρέπει να αναφερθεί ότι προφορικά ο εμπειρογνώμων κατέθεσε στον κ. Oικονόμου ότι διαπίστωσε διαβρώσεις λόγω των μετασκευών που θέτουν σε κίνδυνο το πλοίο, διαπιστώσεις τις οποίες θα συμπεριλάβει στο πόρισμά του. Από την πλευρά, πάντως, του Λιμεναρχείου Pόδου καταβάλλεται προσπάθεια για να μην αποφασιστεί η απαγόρευση κυκλοφορίας και το «μπαλάκι» μεταβιβάζεται στον Kλάδο Επιθεώρησης Eμπορικών Πλοίων. Κατά νόμον όμως το Λιμεναρχείο Pόδου είναι αυτό που οφείλει πλέον να αποφασίσει περί της τύχης των συγκεκριμένων πλοίων και, συνεπώς, δεν μπορεί να συμπεριφέρεται, ως Πόντιος Πιλάτος, λόγω της σοβαρότητας του θέματος μιας και άπτεται της ασφάλειας της ζωής των επιβατών και του πληρώματος.

O εισαγγελέας Πρωτοδικών κ. Γιώργος Oικονόμου προτίθεται κατά τις πληροφορίες, αν δεν επιληφθούν άμεσα του θέματος Λιμεναρχείο Pόδου και KEEΠ να ασκήσει ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος κατά των υπευθύνων αξιωματικών για παράβαση καθήκοντος και ψευδή βεβαίωση κατά των υπευθύνων του KEEΠ και του νηογνώμονα. Συνεπώς, μέσα στις επόμενες ημέρες θα πρέπει να αναμένονται σημαντικές εξελίξεις, μολονότι στο παρασκήνιο κινούνται σημαίνοντες παράγοντες για να τις μπλοκάρουν πράγμα όμως, εξαιρετικά δύσκολο καθώς η περίπτωση των «δελφινιών» της ναυτιλιακής εταιρείας της Kω έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον αθηναϊκών εφημερίδων μεγάλης κυκλοφορίας που βρίσκουν στην υπόθεση όμοια στοιχεία με την υπόθεση των «δελφινιών» της Aίγινας τα οποία ακινητοποίησε εν μια νυκτί και τα έστειλε για παλιοσίδερα ο εισαγγελέας Πειραιώς κ. Γρηγόρης Πεπόνης.

Σημειώνεται ότι ο κ. Γ. Oικονόμου στο διάστημα των τελευταίων ημερών βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή με τον συνάδελφό του του Πειραιά αντλώντας πληροφορίες και στοιχεία από τον φάκελο για τα «δελφίνια» που κρίθηκαν ακατάλληλα να ταξιδεύουν και αποσύρθηκαν από τις ελληνικές θάλασσες.

Συνολικά ο κ. Πεπόνης σε λιγότερο από δύο χρόνια οδήγησε σε απόσυρση 19 «δελφίνια» διαφόρων εταιρειών τα οποία δεν πληρούσαν τους όρους ασφάλειας του κώδικα ταχυπλόων σκαφών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Η εταιρεία ετοιμάζεται για να φέρει κάποια δελφίνια στο Αργοσαρωνικο (Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες, Πόρτο Χέλι & Λεωνίδιο) από την επόμενη σεζόν. Ήδη είδα μια διαφήμιση της εταιρείας σε πρακτορείο στο Πειραιά. Αλλά ετοιμάζετε και το κιόσκι της στο λιμάνι μπροστά από το Άγιο Σπυρίδωνα, ανάμεσα στο κιόσκι της HSW & Ηλιόπουλου (Seajets).

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία ετοιμάζεται για να φέρει κάποια δελφίνια στο Αργοσαρωνικο (Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες, Πόρτο Χέλι & Λεωνίδιο) από την επόμενη σεζόν.

Εκτός από τα παραπάνω νησιά λέει ότι θα πιάνει Αίγινα και Αγκίστρι.

Ενώ τη πρακτόρευση στο Πειραιά θα την αναλάβει το πρακτορείο «ΗΝΩΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ» του Σταυριανου και Πέτρου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!

Ταξίδεψα σήμερα με το "F/D Hermes" ή "F/D 16". Πρόκειται προφανώς για το πρώην "F/D 16" της Hellenic όπως είδα σε ένα υπογεγραμμένο σχεδιάγραμμα του πλοίου. Μάλιστα ακόμα και το προσκέφαλο των καθισμάτων έχει ακόμα το δελφινάκι της Hellenic.

Επειδή αναφέρθηκαν παραπάνω κάποια ζητήματα σχετικά με τις μετασκευές και την ποιότητά τους (τα οποία και δε γνωρίζω), να παραθέσω δύο πράγματα:

α) Στην πρύμνη έχει προστεθεί στα αριστερά μια γεννήτρια εκτάκτου ανάγκης και έχει ξηλωθεί ο πάγκος των επιβατών και

β) Σε αντίθεση με τα ιπτάμενα της HSW (τύπου Κολχίδα) το συγκεκριμένο (Κομέτα) δεν κάπνιζε καθόλου! (βέβαια δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με ποιότητα καυσίμων / κατάσταση μηχανών κλπ )

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ντινιώρης Γιώργος: “Ήρθαμε για να μείνουμε και να προσφέρουμε”

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ- Άρθρο του Κώστα Ντρη

Στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος βρεθήκαμε τη Παρασκευή 26 Ιανουαρίου ύστερα από πρόσκληση που δεχθήκαμε από το Δ.Σ της Ναυτικής Εταιρείας Ιπτάμενα Δελφίνια Αιγαίου. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πλοίο της εταιρείας που εκείνη την ώρα περνούσε (επιτυχώς) από επιθεώρηση νηογνώμονα και έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε πως γίνεται μια επιθεώρηση.

Στην επίσκεψη γνωρίσαμε τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Ντινιώρη Γιώργο, με τον οποίο είχαμε μια σύντομη αλλά ιδιαίτερα ουσιαστική συζήτηση. Μετρημένος, σοβαρός επιχειρηματίας, με 20 χρόνια εμπειρίας με Ιπτάμενα Δελφίνια στις γραμμές από τη Σάμο μέχρι τη Ρόδο, απαντούσε με ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις μας.

“Έχουν περάσει πολλοί κατά καιρούς από την Ακτοπλοΐα της Αίγινας και όπως έρχονται, έτσι και φεύγουν… Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε??” ρωτήσαμε και μας απάντησε: “Ήρθαμε για να μείνουμε. Και μάλιστα θα προσφέρουμε και κοινωνικά στην Αιγινα αυτό που πραγματικά μπορούμε.” Συγκεκριμένα όπως μας είπε, ένα τεράστιο όφελος για το νησί είναι η διανυκτέρευση του πλοίου στο λιμάνι της Αίγινας. Αυτό σημαίνει πως, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, το πλοίο ανάβει αμέσως μηχανές και προσφέρει υπηρεσίες διακομιδής ασθενών με ταχύτητα και ασφάλεια. Και όπως μας δήλωσε, δεν θα ζητάει ούτε τα πετρέλαια σε τέτοιες καταστάσεις. Αρκεί βέβαια να υπάρχει πάντα συνεννόηση με το ΕΚΑΒ και το Λιμεναρχείο.

Σε ότι αφορά τους νεφροπαθείς που χρειάζονται κάθε τρεις και λίγο να τρέχουν για αιμοκάθαρση στην Αθηνά. Ο Κος Ντινιώρης ήταν κατηγορηματικός: “ Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να αντέξουν το οικονομικό κόστος της μετακίνησης τους με τέτοια συχνότητα. Για αρχή έχουμε ξεκινήσει με έκπτωση 50% για αυτή τη κοινωνική ομάδα και σκεπτόμαστε μέχρι το Μαιο να τους προσφέρουμε ακόμα και μηδενικό εισιτήριο.”

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο κοινωνικής προσφοράς, είναι η ύπαρξη μειωμένου εισιτηρίου (25% έκπτωση) για τους φοιτητές και τους σπουδαστές. Η ίδια έκπτωση (25%) θα ισχύει και για όλους τους εκπαιδευτικούς, που εργάζονται στην Αίγινα αλλά κατοικούν στην Αθήνα.

Ρωτήσαμε επίσης για τα πληρώματα των πλοίων και ο κ, Ντινιώρης μας διαβεβαίωσε ότι όλοι οι εργαζόμενοι είναι από την Αίγινα και θα συνεχίσουν αυτή τη πολιτική, να προσλαμβάνουν δηλαδή άτομα από το νησί μας.

“Και το καλοκαίρι, τι θα γίνει κε. Ντινιώρη? Από όσα γνωρίζουμε οι ανταγωνιστές σας έχουν “κλεισμένες” όλες τις ακέραιες ώρες σε καθημερινή βάση”. Η απάντηση του μας προκάλεσε έκπληξη: “Τα πλοία μας θα παραμείνουν και θα δουλεύουν ενδιάμεσα των ακέραιων ωρών. Θα ξεκινάμε στις 06:40 το πρωί μετά στις 07:30, 08:30 κ.λ.π.” Με λίγα λόγια από ότι φαίνεται το καλοκαίρι θα έχουμε κάθε μίση ώρα σύνδεση με Πειραιά!

Ένα από τα θέματα-ρωτήσαμε- που απασχολούν πολύ έντονα τους κάτοικους του Αγκιστριού είναι η σύνδεση του λιμανιού των Μύλων με το Πειραιά με ιπτάμενο δελφίνι. Προσπαθώντας να διαγνώσουμε τις προθέσεις του, διαπιστώσαμε ότι η εταιρεία έχει διάθεση και οικονομικό ενδιαφέρον να προχωρήσει στην υλοποίηση του δρομολογίου, αλλά απαραίτητη προϋπόθεση, όπως μας είπε, είναι να ολοκληρωθούν τα βελτιωτικά έργα εκβάθυνσης του λιμανιού.

Θέσαμε κι ένα τελευταίο ερώτημα σε σχέση με την ασφάλεια και τις προδιαγραφές των πλοίων. Η απάντηση ήταν τα πλοία τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας και έχουν εκλεχθεί από τις αρμόδιες αρχές. “Έτσι και αλλιώς, είχατε σήμερα την εύκαιρα να δείτε πως γίνεται μια επιθεώρηση στα πλοία μας”

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο ταξίδι με δελφίνι της Aegean FD. Συνοπτικά οι εντυπώσεις:

Θετικές:

- Καθαρό εσωτερικό

- Λιγότερος θόρυβος από τον ανταγωνισμό

- Ευχάριστη μυρωδιά, χάρη και στα 4 αρωματικά χώρου στο κύριο σαλόνι!

- Ευχάριστο προσωπικό. (μέχρι και καραμελίτσες μας κέρασε η πλοιοσυνοδός!)

- Χαμηλότερη τιμή στο εισιτήριο

Αρνητικές:

- Το βίντεο με τις οδηγίες κ.λ.π. είναι αυτό το κλασικό της Hellas FD, με τα πρόσωπα των πλοιοσυνοδών να φαίνονται κανονικά (σε αντίθεση με της HSW). Μόνο που δείχνει το στόλο της AFD. Όμως, αν άκουσα καλά, στα Αγγλικά πρέπει να λέει "Thank you for choosing HELLAS Flying Dolphins..." :P

- Στα Ελληνικά δεν το άκουσα (άκουγα Γιαννούτσο - Βαμβακάρη στον BEST και δεν το πήρα χαμπάρι..)

- Δεν έχει γίνει ενημέρωση για την έναρξη δρομολογίων μάλλον στις τοπικές κοινωνίες, με αποτέλεσμα ελάχιστο κόσμο.

- Ένα μόνο δελφίνι για Αίγινα και άλλο ένα για Πόρο κ.λ.π. δεν ξέρω αν μπορούν να δώσουν τα απαραίτητα δρομολόγια. Προς το παρόν κάνει ένα για Πόρο κ.λ.π., και αυτό θα συνεχιστεί μέχρι τέλος Μαρτίου

Το δελφίνι (Αθηνά) είναι τύπου Κομέτα, μάλλον το παλιό XXII. Σε χρόνο έκανε τον ίδιο με τον ανταγωνισμό, αν και δεν είχε κόσμο. Χαρακτηριστικά, κανείς δεν κατέβηκε - ανέβηκε στον Πόρο!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Το δελφίνι (Αθηνά) είναι τύπου Κομέτα, μάλλον το παλιό XXII.

Σωστός ο φίλος kerkini. Ενώ τα υπόλοιπα τρία: το Ζευς είναι τo πρώην Flying Dolphin 12, το Ερμής είναι τo πρώην Flying Dolphin 16 και το Venus είναι τo πρώην Flying Dolphin 20.

Κάπου άκουσα ότι η εταιρεία αγόρασε ένα ακόμα δελφίνι. Αυτό δε θα έρθει όμως στο Σαρωνικό, αλλά θα το δρομολογήσει στη Σάμο (Πυθαγόρειο) Δωδεκάνησα, όπως είχε φέτος το Flying Dolphin Ζευς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Κάπου άκουσα ότι η εταιρεία αγόρασε ένα ακόμα δελφίνι. Αυτό δε θα έρθει όμως στο Σαρωνικό, αλλά θα το δρομολογήσει στη Σάμο (Πυθαγόρειο) Δωδεκάνησα, όπως είχε φέτος το Flying Dolphin Ζευς.

Διάβαζα στην εφημερίδα ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ μια συνέντευξη του αρχιπλοίαρχου της Aegean Flying Dolphins που έλεγε ότι το πλοίο (δελφίνι) το αγόρασαν από τους Παξούς, και το θέλουν για να αντικαταστήσουν το Flying Dolphin Venus που συμπληρώνει 35ετια. Και όχι για τη γραμμή της Σάμου-Δωδεκανήσων που είχα ακούσει αρχικά.

Λογικά το πλοίο αυτό πρέπει να είναι το ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ, που ανήκει στην εταιρεία ΠΕΤΡΑΚΗΣ Ν.Ε., που η έδρα της είναι στους Παξούς. Εάν δείτε στα θέματα των τελευταίων δυο συνεδριάσεων του ΣΑΣ, η εταιρεία ζήταγε ανάκληση αποδοχής δήλωσης δρομολόγησης του ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ στη γραμμή Κέρκυρα Παξούς.

Εκτός εάν είναι κάποιο άλλο δελφίνι της ίδιας εταιρείας. Από ότι ήξερα παλιά είχε 3 δελφίνια, αλλά δε ξέρω εάν τα αλλά δυο υπάρχουν ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Λογικά το πλοίο αυτό πρέπει να είναι το ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ, που ανήκει στην εταιρεία ΠΕΤΡΑΚΗΣ Ν.Ε., που η έδρα της είναι στους Παξούς. Εάν δείτε στα θέματα των τελευταίων δυο συνεδριάσεων του ΣΑΣ, η εταιρεία ζήταγε ανάκληση αποδοχής δήλωσης δρομολόγησης του ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ στη γραμμή Κέρκυρα Παξούς.

Εκτός εάν είναι κάποιο άλλο δελφίνι της ίδιας εταιρείας.

Το νέο απόκτημα της Aegean Flying Dolphins είναι στην επισκευαστική βάση της εταιρείας στο Πέραμα. Οπού σιγά σιγά βάφεται με τα νέα σινιάλα του. Δεν ήταν το ΣΑΝΤΑ ΙΙΙ αλλά το πρώην Paxos Flying Dolphin, της εταιρείας ΥΔΡΟΠΤΕΡΥΓΑ ΠΑΞΩΝ ΝΕ και πρέπει να ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Κέρκυρα Παξών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...