Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said:

Ας κρατήσουμε ένα σοβαρό κρατούμενο εδώ, και αυτό είναι το λιμάνι της όμορφης αυτής μικρής ιταλικής πόλης. Αυτό δεν είναι λιμάνι για τα Cruise.

ένα Bonaria ή ένα Olbia κάθεται καλύτερα στις δυνατότητες του λιμανιού της Ανκονα. Οι χερσαίες επιφάνειες αυτού του λιμανιού δε ταιριάξαν καθόλου στα νέα δεδομένα του Grimaldi. Πιεσμένα ωράρια επίσης. 

Δε γνωρίζω τα νέα λιμάνια των Cruise, πιστεύω να είναι πιο κοντά στις δυνατότητες τους και να μη ταλαιπωρούν τους επιβάτες. Αν και κατάλαβα πως θα έχουν αρκετές ώρες ξεκούραση εκεί.

Φίλε nomman είχες πολλές ενδιαφέρουσες σκέψεις και σ' ευχαριστώ για το μήνυμά σου, βρήκα τώρα χρόνο για μερικά σχόλια. Όσον αφορά την Ανκόνα με βρίσκεις απολύτως σύμφωνο. Όσες φορές έχω είτε ταξιδέψει, είτε παρακολουθήσει φόρτωση η εικόνα είναι όπως την περιγράφεις, και δε μιλάμε για τον Αύγουστο αλλά ακόμη και για μήνες όπως ο Μάιος. Ο χερσαίος χώρος είναι πολύ περιορισμένος και γίνεται μεγάλο πανηγύρι κάθε μεσημέρι, ειδικά όταν πολλά πλοία φτάνουν ή φορτώνουν μαζί. Κι αυτό θεωρώ πως ήταν ένα μεγάλο κομμάτι των καθυστερήσεων που βλέπουμε κάθε χρόνο από τις εταιρείες και ειδικά από την Grimaldi. Από την άλλη δεν είμαι σίγουρος αν τα μικρότερα πλοία θα βελτιώσουν την κατάσταση υπό την έννοια πως μπορεί να μειώνεται ο όγκος της φόρτωσης ανά πλοίο, πλήν όμως θα έχεις 1 ή 2 επιπλέον πλοία την ημέρα στον ίδιο χώρο. Δεν ξέρω λοιπόν τι είναι καλύτερο, το μόνο σίγουρο είναι πως η γραμμή αυτή πάσχει από ρεαλιστικά ωράρια.

 

On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said:

Καλοκαίρι τα πλοία της κοινοπραξίας ήταν γεμάτα, καταπέλτη. Άρα έσοδα καλά.

Γεμάτα πλοία δε σημαίνει απαραίτητα καλά έσοδα υπό την έννοια ότι για να τα γεμίσεις μπορεί να έχεις ρίξει τις τιμές ή οι όροι πληρωμών σου στις εταιρείες μεταφορών να είναι τέτοιοι που το χρήμα να μην μπαίνει ζεστό αλλά χρωστούμενο. Το θέμα με τις ελληνικές εταιρείες είναι πως ακόμα και γεμάτα να είναι τα πλοία, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να επαναπαύονται. Ακόμη και Grimaldi να μην υπήρχε, θα έπρεπε να είναι ενεργές στο να βελτιώνονται και σε επίπεδο πλοίων και σε επίπεδο υπηρεσίας. Αν κάτσεις και το σκεφτείς τα τελευταία 15 χρόνια δεν έχουν αλλάξει ούτε ωράρια. Τους πελάτες τους έχουν κάτσει ποτέ να τους ρωτήσουν τι χρειάζονται, τι θέλουν?

 

On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said:

Αν και τις περισσότερες φορές προορισμός μου είναι η Πάτρα, με τα νέα οδικά δίκτυα (Ιόνια και Ε65) πιστεύω πως το νέο λιμάνι της Πάτρας θα παραμεριστεί. Παραμένω στο καράβι και δε κατεβαίνω Ηγουμενίτσα ωσάν καραβολάτρης. Ενώ ακόμα και επιβάτες για Αθήνα αποβιβαζονται και το πλακώνουν για μια ώρα αρχίτερα. Σίγουρα όμως κάτι που δεν ισχύει για τα φορτηγά - ασυνόδευτα.

Συμφωνώ απόλυτα. Αν σκεφτεί κανείς πως το πλοίο κάνει 5-6 ώρες από cast off Ηγουμενίτσα μέχρι all fast στην Πάτρα και με μια απλά γρήγορη οδήγηση σε 4-4.5 ώρες είσαι από την Ηγουμενίτσα στην Αθήνα, όταν το πλοίο ρίχνει καταπέλτη στην Πάτρα, εσύ ήδη τρώς πεινιρλί στη Δροσά:D. Για τα φορτηγά, συνοδευόμενα ή ασυνόδευτα δεν γνωρίζω αν ισχύει το ίδιο, το κόστος όμως μεταφοράς μιας ολόκληρης νταλίκας ή μιας ξεκοτσάριστης από την Ηγουμενίτσα σε έναν οποιονδήποτε προορισμό στην Ελλάδα είναι ένα μέγεθος εύκολα μετρήσιμο. Οπότε είναι και εύκολο για τις εταιρείες να προσαρμόσουν τιμολογιακά το προιόν τους ώστε να προσελκύσουν την κίνηση στην οποία στοχεύουν. Για να το κάνεις όμως αυτό, πρέπει και τους πελάτες σου να γνωρίζεις αλλά και τις ανάγκες τους.

 

On 2/4/2021 at 12:51 AM, nomman said:

Όπως και να'χει είχα κλείσει εισητηρια με τη κοινοπραξία (αν και εφόσον και πως ταξιδέψουμε το καλοκαίρι) και τα ακύρωσα. Η ιδέα να ταξιδέψω με κάτι διαφορετικό μου αρέσει και μου ανεβάζει τη καραβολατρική επιθυμία. Ας είναι και το Corfu 🤭

Και πολύ καλά έκανες, κατά τα φαινόμενα τόσο το πλήθος των πλοίων όσο και ο όγκος της κίνησης(ή μάλλον η έλλειψη αυτής) λόγω πανδημίας, μάλλον σου δίνει το περιθώριο να κλείσεις εισιτήρια πολύ αργότερα μέσα στη σεζόν χωρίς να ανησυχείς απαραίτητα για την διαθεσιμότητα. Και το περιβάλλον είναι τόσο ρευστό που ένας Grimaldi ή ένας κορωνοιός ξέρει τι θα δούμε το καλοκαίρι.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οπότε ένα sum up των αλλαγών του μπάρμπα Μανώλη στις γραμμές της Αδριατικής είναι:

Πάτρα-Ανκόνα

Europa Palace (πρώην Cruise Olbia/Superfast VΙ)

Zeus Palace

Πάτρα-Μπρίντιζι

Cruise Bonaria

Ηγουμενίτσα-Ανκόνα

Corfu

Florencia

Ακόμη όλα ανοιχτά τα ενδεχόμενα για το Cruise Ausonia (το περιμένει το όνομα Olympia Palace άμα τύχει και το φέρει προς τα δω).

Edited by kefalonia94
Link to post
Share on other sites

@Nick the Greek

Πέρυσι το καλοκαίρι πάντως το λιμάνι της Αγκώνα ανταποκρίθηκε καλά στη μειωμένη κίνηση λόγο πανδημίας. Λογικά και φέτος έτσι θα είναι. Αν όχι (που το ελπίζω και το ελπίζουμε) θα αναστενάξουν πάλι λιμάνι και χώρος check in. 

Ελπίζω μέχρι το καλοκαίρι να έρθει και το Ausonia αλλιώς θα βγει αληθινή η καραβολατρική επιθυμία μου και θα κατέβω με Visentini καθώς κατεβαίνω Ηγουμενίτσα. 🤭 Ανεβαίνω από Πάτρα. 

 

Πραγματικό μπέρδεμα πάντως η ονοματοδοσία.. Ήδη έχω μπερδευτεί με τα νυν Palace🤭

Όλο αυτό γίνεται επειδή κρατάει τη πρακτόρευση η Μίνοαν? Επειδή το brand είναι ακόμα δυνατό? 

Μπλε παλάτια? ή κανονικά, πρώην Superfast, παλάτια (σινιάλα) 🤔

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Το St. Damian (πρώην Ionian Spirit) θα είναι φέτος σύμφωνα με το openseas το πλοίο της Red Star Ferries που θα συνδέει το Μπρίντιζι με τα νησιά του Ιονίου. Πρώτη άφιξη στις 21/7 και τελευταία την 1/9.

Link to post
Share on other sites

Και για πρώτη φορά αν δεν κάνω λάθος η εταιρεία European Ferries που έχει το St. Damian θα κάνει και δρομολόγια  για Ηγουμενίτσα 2 φορές την βδομάδα βάση openseas.

Τα δρομολόγια θα είναι κάθε Τρίτη αναχώρηση 18:00 με άφιξη στην Ηγουμενίτσα 05:00 και Παρασκευή αναχώρηση 20:00 με άφιξη 08:30 στην Ηγουμενίτσα.

Edited by Kostas18gr
Link to post
Share on other sites

Και στο openseas και στο netferry δε φαίνεται να κατεβαίνει μέχρι Ζάκυνθο πάντως όπως τα προηγούμενα χρόνια με το Red Star I.... Μέχρι εμάς και πίσω....

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

 

On 1/31/2021 at 7:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πιστεύω ότι Cruise Europa & το Cruise Olympia στη γραμμή της Ανκόνας θα αντικατασταθούν από το Cruise Bonaria, το Florencia και το Corfu και τα δυο τελευταία θα αντικατασταθούν από το Euroferry Olympia και το Euroferry Egnazia στη γραμμή του Μπρίντιζι.

Τελικά η πρόβλεψη για το line up του Grimaldi στις γραμμές της Ανκόνα και του Μπρίντιζι δεν έπεσε και πολύ έξω!! Πέτυχα το δίδυμο της γραμμής του Μπρίντιζι ακριβώς και στην Ανκόνα δεν πρόβλεψα ότι θα ερχόταν 4ο πλοίο και θα έσπαγε τη γραμμή στα δυο!!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Απ οσο ακουω απο ανθρωπους που ασχολουνται χρονια με πρακτορευσεις στην Αδριατικη ο ρυθμος κρατησεων για φετος το καλοκαιρι ειναι πιο μειωμενος ακομα και απο την αντιστοιχη περυσινη περιοδο σε ολες τις γραμμες.

Link to post
Share on other sites

Μα πέρυσι υπήρχαν κρατήσεις πολύ πιο πίσω πριν ξεκινήσει η πανδημία, ενώ φέτος όλος ο κόσμος είναι επιφυλακτικός και θα περιμένει τη τελευταια στιγμή για να κλείσει διακοπές

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...