elybero Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 (edited) Παραθέτω δημοσίευμα της οικονομικής εφημερίδας Κέρδος σχετικά με την κίνηση της Ιταλίας.http://www.kerdos.gr/eC_Home.asp?nodetype=15&id=69800Επιβεβαιώνονται οι φήμες ότι το 2006 ο συγκοινωνιακός χάρτης Πάτρας - Ηγουμενίτσας - Ιταλίας, θα είναι εντελώς διαφορετικός από το σημερινό. Edited July 12, 2013 by proud_ionian tag
elybero Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Ειδικότερα οι Μινωικές ανακοίνωσαν ότι παρά τη μείωση δρομολογίων τους κατά 13% πέτυχαν αύξηση μεριδίου επιβατών από 22.1% σε 24.3%, αύξηση ΙΧ από 26.1% σε 28.7% και μείωση φορτηγών από 22.4% σε 20.5% σε σχέση με 2003.
Nick the Greek Posted March 18, 2005 Posted March 18, 2005 Θα ηταν ακομα πιο ενδιαφερον αν οι αριθμοι αυτοι εκφραζονταν σε μεσους ορους ανα δρομολογιο, οπως τα παρουσιαζε παλιοτερα ο Εφοπλιστης. Πiστευω θα μας εδινe μια ακομα καλυτερη εικονα του τι μπαινει και βγαινει σε απολυτους αριθμους ανα γραμμη
elybero Posted March 18, 2005 Author Posted March 18, 2005 Ας σκεφτούμε επίσης, ότι η όποια αύξηση επιβατικής κίνησης των Μινωικών οφείλεται και στο γεγονός της απουσίας, κατά το 2004, άλλης εταιρείας από τη Βενετία.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Οι Μινωικές περιμένουν αύξηση της κίνησης στη γραμμή κατά τρέχων έτος!!! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μανιαδάκη.
Nick the Greek Posted November 24, 2005 Posted November 24, 2005 Σε συνεχεια αλλων ποστ να αναφερουμε οτι ηδη στη Γουγκοσλαβια εχει αρχισει(με τη συμμετοχη διεθνων κατασκευαστικων βεβαιως-βεβαιως) να ανακατασκευαζεται το οδικο δικτυο. Πιστευω πως σε λιγα χρονια και εκτος απροοπτου η κινηση θα αρχισει να λιγοστευει παλι για την Πατρα.
proud_ionian Posted May 4, 2006 Posted May 4, 2006 υπαρχουν στατιστικα με πληροτητες ανα δρομολογιο, μεσους ορους κλπ; με ενδιαφερει κυριως η γραμμη της αγκωνας. εβλεπα αποψε την αναχωρηση του sfVI για αγκωνα και το πανω γκαραζ ηταν απελπιστικα αδειο. αληθεια με ποσα φορτηγα "βγαινει" το δρομολογιο;
proud_ionian Posted December 4, 2006 Posted December 4, 2006 Μια σύγκριση της κίνησης στην Αδριατική με 5 πλοία με τα 2 πλοία στο Ηράκλειο, μετάφερε 280 χιλ. επιβάτες λιγότερους, 20 χιλ ΙΧ παραπάνω και 17 χιλ. φορτηγά[...]Πολύ σύντομα ίσως να χρειαστούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική, να αντικαταστήσουν κάποια από τα πολυδάπανα πλοία με Ro-Ro ή Ro-Pax κατ αρχας νομιζω πως τα πλοια στα οποια αναφερεσαι (παλατια) ειναι ro pax;) επειδη μετα απο τοσα χρονια στην αδριατικη υπαρχει "παραδοση" συντομου χρονου δε νομιζω οτι η γενικευμενη χρηση roro που θα πηγαιναν με 19-20 κομβους θα ηταν λυση. σε πρωτη φαση μια μειωση των πλοιων και στις 3 κυριες γραμμες θα βοηθουσε καπως. πχ το ενα ζευγαρι κοκκινα απο την ancona, το ενα ζευγαρι απο το πατρα ηγουμενιτσα bari και μια προσαρμογη δρομολογιων στη βενετια (θα γινει μαλλον) μετα την μειωση των μινοωβαπορων, ωστε να υπαρχει καθημερινη συνδεση με ελλαδα. θα ηθελα να δω τα συνολικα νουμερα της γραμμης (ελλαδα ιταλια) για την τελευταια τριετια παντως. δε νομιζω οτι ειναι τοσο ραγδαια η πτωση στη γραμμη. (τουλαχιστον ancona/βενετια) που να δικαιολογει τη μη αποδοτικοτητα. περισσοτερο φταιει το πετρελαιο και ο υπερμετρος δανεισμος των ετιαρειων.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Για το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2006, υπάρχει μια μικρή αύξηση της μεταφορικής κίνησης στις Γραμμές Αδριατικής, σύμφωνα με τη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
proud_ionian Posted December 12, 2006 Posted December 12, 2006 ο του θαυματος. σημερα 12/12 6 μερες μετα το ιδιο κομματι, σχεδον αυτουσιο υπαρχει στην ΗΜΕΡΑ της πατρας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Φέτος σε σύγκριση με πέρυσι στις γραμμές της Ιταλίας, θα λείπουν πέντε πλοία (Αριάδνη Παλλάς, Blue Star 1, Ουρανός, Μιλενα, Νταλιάνα). Τα δυο πρώτα είχαν ικανοποιητικό μερίδιο σε φορτηγά αλλά και σε επιβατική κίνηση. Επίσης με την απόσυρση τριών πλοίων από το Μπριντεζι, λογικά φέτος το Έλλη Τ και το Ερωτοκριτος Τ θα έχουν μεγάλη αύξηση στο μερίδιο τους. Η μόνη ενίσχυση στα τέσσερα λιμάνια της Ιταλίας θα είναι το Ro-Ro Marin.
George Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Μια φήμη που ακούγεται τελευταίως στο Ferries Of Southern Europe αλλά και γενικότερα είναι ότι MEDIA V και ΜΑΡΙΝΟΣ Δ (ex Sea Serenade) θα δρομολογηθούν και αυτά στη γραμμή του Μπρίντιζι. Το MEDIA V θα έχει λέει τα δρομολόγια του OURANOS. Ενώ το ΜΑΡΙΝΟΣ μαζί με Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα θα πιάνει και Ζάκυνθο! Μυρίζει ΕΛΜΕΣ αυτό ή μου φαίνεται; Με κάθε επιφύλαξη αυτά που λέω.
cortomaltese Posted May 28, 2007 Posted May 28, 2007 Ένα θέμα για πλοία που πέρασαν από την Ελλάδα για μικρό χρονικό διάστημα. Πλοία για τα οποία υπάρχουν πολύ λίγες φωτογραφίες, ή ακόμα και πολύ λίγες πληροφορίες. Πλοία που θα μπορούσαμε να τα ονομάσουμε πλοία -διάττοντες αστέρες.
GRSHIP Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Καποια εποχη ταξιδευε ενα πλοιο ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ (πρωην NIEDRESACHSEN)απο τη Ραφηνα για Μαρμαρι και Καρυστο μαζι με το ΚΑΡΥΣΤΟΣ (πρωην ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ, νυν TRACARRIER). Βλεποντας την σελιδα http://www.bela-vista.net/Ferry.aspx , εχω την εντυπωση οτι το πλοιο με το ονομα SAL REI ειναι το πρωην ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΙΙ.... Κανενας αλλος μπορει να βοηθησει??
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Οχι φίλε μου GRSHIP. Πρόκειται για δύο διαφορετικά πλοία. ΕΔΩ, μπορείς να δεις το SAL REI (ex. SCHLESWIG-HOLSTEIN), και ΕΔΩ το Κάρυστος ΙΙ (ex. NIEDERSACHSEN), από το γνωστό μας site του Σουηδού.
Aris Posted November 27, 2007 Posted November 27, 2007 Στον Ευγενίδη ανήκε επίσης το ΛΕΩΝ που από όσα λέει ο Σουηδός έκανε επίσης Βενετία-Λαττάκια το 76-82, μετά παροπλίστηκε. Υποθέτω οτι η Τransuez ήταν εταιρεία του Ευγενίδη. Ήταν η εποχή που οι γραμμές ro/ro Αδριατική/Ελλάδα-Μέση Ανατολή ήταν στα φόρτε τους. Να θυμήσω το Σούτο (Helllas Ferries), τη DFDS, τη Greece Syria Express Line.
antonis molos Posted March 9, 2008 Posted March 9, 2008 Το AMBASSADOR έκανε ένα συνδυασμένο ταξίδι με το SENATOR της ίδιας εταιρείας, το οποίο φόρτωνε αποκλειστικά νταλίκες και ασυνόδευτα. Οι ώρες ταξιδιού απροσδιόριστες και η παραμονή τους στη γραμμή πολύ σύντομη.
Orestis Posted March 11, 2008 Posted March 11, 2008 Ίσως το πρώτο πεδίο αντιπαράθεσης των τριών νέων παικτών να είναι αυτό τις Αδριατικής. Τα νέα μέτωπα που ανοίγουν στα Βαλκάνια, μπορεί να δυσχεράνουν τη χερσαία μεταφορά φορτίων και να ενισχύσουν την εμπορευματική κίνηση των πλοίων. Άλλωστε τα φορτηγά αποτελούν βασικό αιμοδότη της κερδοφορίας των πλοίων της Αδριατικής.
antonis molos Posted March 12, 2008 Posted March 12, 2008 Μερικές φωτό απο πλοία που δούλεψαν για μία ή και μισή σεζόν κυρίως απο Πάτρα πρός Ιταλία και Αλβανία ως ΦΓ/ΟΓ.
proud_ionian Posted March 15, 2008 Posted March 15, 2008 με αφορμη τις φωτο του αντωνη, θυμηθηκα τα πλοια πειρατες που δρομολογουνταν μονο για 2-3 μηνες το καλοκαιρι και μετα εδεναν. δεν αναφερομαι μονο σε διαττοντες αστερες που ερχονταν μονο για μια κολοβη (2-3 μηνες) σαιζον, αλλα και για αλλες εταιρειες που δραστηριοποιουνταν για καποια χρονια μονο καλοκαιρι. απο τα μεσα της 10ετιας του 90 ειναι ελαχιστες τετοιες περιπτωσεις. μερικα ονοματα: capo falconara, tintoretto, sant andrea/makedonia/corfu diamond, corfu sea, calypso/cefalonian sky, european spirit, european glory, wasa star ναυλωμενο στον καραγιωργη, queen vergina, κα. επειδη ειδα το city of taranto (το πρωτο πλοιο της ΑΝΕΚ το Κυδων), να πω οτι ηταν μια απο τις πολλες αποτυχημενες προσπαθειες να συνδεθει η πατρα με τον ταραντα. η τελευταια που θυμαμαι ειναι στα μεσα της 10ετιας του 90 με το princess της maremar (πρωην pincess m της marlines).
poseidon Posted March 16, 2008 Posted March 16, 2008 Και για να συνεχίσουμε τον κατάλογο, αναφέρω τα: Media V, Safari, Illyria, Artemis I, Ionis (by Arkoumanis), Mar Julia, Thessaloniki, European Star, Alexandros κτλ κτλ.
Orestis Posted February 16, 2009 Posted February 16, 2009 Στοιχεία σχετικά με τη μεταφορική κίνηση του 2008 αλλά και των τελευταίων μηνών στις γραμμές της Αδριατικής. Θα σταθώ στον Ιανουάριο: Τον πρώτο μήνα του τρέχοντος έτους διακινήθηκαν συνολικά 80.500 επιβάτες από και προς την Ιταλία έναντι 91.430 τον αντίστοιχο μήνα του 2008, σημειώθηκε δηλαδή μία μείωση κατά 11,9%. Το ίδιο διάστημα μεταφέρθηκαν 16.450 .Ι.Χ έναντι 17.500 πέρυσι τον Ιανουάριο (μείωση 6%) και 30.750 φορτηγά έναντι 38.700 φορτηγών τον Ιανουάριο του 2008 (μείωση 20,54%).
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2009 Posted April 15, 2009 Μείωση της μεταφορικής κίνησης στις γραμμές της Αδριατικής μέχρι και 20% Καθίζηση παρουσιάζει η κίνηση στις γραμμές της Αδριατικής το πρώτο τρίμηνο του 2009 σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία. Η πτώση της επιβατικής κίνησης στις τέσσερις γραμμές (Αγκόνα, Μπρίντιζι, Μπάρι Βενετία) φθάνει κατά μέσο όρο το 10% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στα ΙΧ η μείωση είναι επίσης στα ίδια επίπεδα ενώ πολύ χειρότερη είναι η εικόνα στα φορτηγά όπου η κίνηση έχει μειωθεί στα επίπεδα του 20%.Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι η εικόνα διαφοροποιείται από γραμμή σε γραμμή καθώς για παράδειγμα στη γραμμή της Αγκόνα παρατηρείται μία μικρή αύξηση στην επιβατική κίνηση κατά 2% ενώ η πτώση της κίνησης σε ό,τι αφορά τα φορτηγά είναι στα επίπεδα του 14%, όταν στις υπόλοιπες γραμμές κυμαίνεται στα επίπεδα μεταξύ 20% και 29%.Η παραπάνω εικόνα είναι συνέχεια ενός επίσης πολύ κακού διμήνου στο τέλος του 2008.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Τα μερίδια στη διακίνηση επιβατών και οχημάτων Αδριατικής
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Γραμμές της Αδριατικής: «Χάθηκαν» 60.000 φορτηγά από την αρχή του χρόνου Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Η σημαντική πτώση, άνω του 30%, των μεταφερόμενων φορτηγών είναι το κύριο χαρακτηριστικό της εικόνας στις γραμμές της Αδριατικής, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των δύο λιμεναρχείων Πάτρας και Ηγουμενίτσας που αφορούν στο δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου 2009, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.Παράλληλα παρατηρείται μια σταθερότητα στη διακίνηση επιβατών γεγονός που αποδίδεται εκτός των άλλων και στην «επιστροφή» των Τούρκων μεταναστών στην Αδριατική λόγω Εγνατίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now